بهترین مارک بندانداز برقی

0 5,191

بند انداختن یکی از روش‌های رایج و قدیمی برای از بین بردن موهای زائد صورت و بدن است که از مدت‌ها قبل به صورت دستی استفاده می‌شد و باعث می‌شود موها از ریشه کنده شده و تا مدت‌ها رویش مجدد نداشته باشد. این کار نیاز به مهارت خاص دارد و یک شخص مبتدی نمی‌تواند از این روش بر روی صورت خود استفاده کند؛ در این راستا امروزه وسایل برقی تحت عنوان بندانداز برقی وارد بازار شده‌اند که عمل بند انداختن را به خوبی و به وسیله جریان برق انجام می‌دهند. در این صورت شما به راحتی و در منزل می‌توانید از روش بند انداختن، موهای زائد بدن و صورتتان را از بین ببرید. این وسیله کاربردی امروزه در مارک‌های مختلفی عرضه می‌شود؛ بنابراین انتخاب بهترین مارک بندانداز برقی با کیفیت قابل قبول، اندکی سخت است؛ اگر قصد خرید یک بندانداز برقی را دارید؛ بهتر است لیست پیشنهادی ما را مطالعه کنید:

بندانداز برقی

وسیله کاربردی بندانداز برقی از طریق یک مکانسیم ساده و شبیه سازی شده می‌تواند موهای زائد بدن و صورت شما را از بین ببرد. این دستگاه در شکل ابتدایی خود دارای دو اهرم است که درون آن یک نخ قرار می‌گیرد؛ طرز بستن نخ روی دستگاه بندانداز به طور کامل در دفترچه آن شرح داده شده است. بعد از قرار دادن نخ مخصوص در دستگاه و اتصال آن به برق با یک دکمه شروع به کار می‌کند؛ شما باید آن را در تماس با پوستتان قرار داده و به آرامی حرکت دهید. در بسته بندی همراه محصول، نخ مخصوص بند انداختن و پودر مناسب برای استعمال قبل از بند انداختن قرار داده شده است. در صورتی که پوست نازک و حساسی دارید در استفاده از بندانداز برقی دقت کنید.

بنداندازهای برقی موجود در بازار دارای مدل‌های متنوعی هستند؛ برخی از آن‌ها قابلیت‌های اضافه‌ای مانند چراغ LED برای روشنایی سطح پوست، قابلیت تنظیم درجه و سرعت دستگاه و ویژگی‌های دیگر را در اختیار شما قرار می‌دهند که با توجه به آن‌ها قیمت بندانداز بیشتر خواهد شد. بنابراین این شما هستید که با توجه به بودجه و نیازتان یک مدل ساده و یا پیشرفته انتخاب می‌کنید.

طرز استفاده از بندانداز برقی

طرز استفاده از بندانداز برقی بر طبق تصویر زیر می باشد:

بهترین مارک بندانداز برقی

۱. بهترین مارک بندانداز برقی: بندانداز برقی WAYCOM مدل keda-kd192

این دستگاه بندانداز از سیستم بندانداز با کشش استفاده کرده و موهای صورتتان را از بین می‌برد. شما می‌توانید از این بندانداز برقی به عنوان یک روش سریع و ایمن برای از بین بردن موهای زائد صورتتان استفاده کنید بدون آنکه نگران تحرک یا آلرژی پوستی باشید. این روش موزدایی یک روش تقریباً بدون درد و عاری از هرگونه ماده شیمیایی است؛ بنابراین اگر در دوران بارداری و شیردهی هستید؛ با اطمینان کامل می‌توانید از این دستگاه برای از بین بردن موهای زائد صورتتان استفاده کنید.

نخ استفاده شده در این مارک از نوع پنبه‌ای است که به راحتی در دستگاه نصب می‌شود و بر روی پوست هیچ تحریکی به وجود نمی‌آورد. در کنار این دستگاه یک هدبند نیز ارائه می‌شود که به وسیله آن می‌توانید موهای سرتان را بپوشانید و مانع از درگیری موهای سرتان در دستگاه شوید که این کار ایمنی دستگاه را بیشتر خواهد کرد. علاوه بر این یک شارژر، یک بسته پودر برای استعمال قبل از بند انداختن که رطوبت پوست را می‌گیرد و عملیات بند انداختن را آسان‌تر می‌کند و یک بسته نخ پنبه‌ای قرار داده شده است.

مدل این بندانداز به شکل پروانه‌ای، قدرتی معادل با ۱۲ وات ارائه می‌دهد و طراحی بدنه آن ارگونومی است و به راحتی در دست قرار می‌گیرد.

۲. بهترین مارک بندانداز برقی: بندانداز برقی LADYBUG 

این مجموعه شامل یک بندانداز برقی مارک LADYBUG، نخ پنبه‌ای، آداپتور و دفترچه راهنما می‌باشد. شما می‌توانید بندانداز برقی LADYBUG را برای از بین بردن موهای صورت استفاده کنید؛ علاوه بر این دستگاه برای موزدایی موهای پا، دست و قسمت‌های دیگر نیز استفاده می‌شود. البته در هنگام استفاده از این بندانداز بر روی صورت مراقب باشید و سعی کنید قسمت‌هایی که پوست نازک و حساسی دارند؛ مانند پوست اطراف چشم را به وسیله بندانداز، موزدایی نکنید. در صورت استفاده از این دستگاه، موها برای مدت طولانی ۳ تا ۶ هفته بر روی بدن رویش مجدد ندارند و این روش یک روش تقریباً طولانی‌مدت برای از بین بردن موهای زائد بدن می‌باشد. استفاده از این دستگاه روی پوست درد زیادی ایجاد نمی‌کند و شما به راحتی می‌توانید از آن استفاده نمایید.

این دستگاه کاربردی از نخ صد در صد پنبه‌ای استفاده می‌کند و در این صورت بر روی پوست صورت شما حساسیت ایجاد نخواهد کرد. آداپتور به‌سرعت دستگاه را شارژ کرده و قدرت کافی در اختیار آن قرار می‌دهد. شما به وسیله دکمه روی دستگاه می‌توانید آن را روشن کرده و برای از بین بردن موهای زائد بدنتان استفاده کنید.

۳. بهترین مارک بندانداز برقی: بندانداز برقی VISION 

این پکیج شامل یک دستگاه بندانداز برقی، شارژر، پودر و یک بسته نخِ پنبه‌ای و در نهایت یک کتابچه راهنما است. نخ پنبه‌ای یک نخ ایمن و ضد حساسیت بر روی پوست است. طبق ادعای شرکت شما می‌توانید از این بندانداز برقی برای نواحی زیر بغل، بیکینی، پا، دست و صورت استفاده کنید.

در هنگام اتصال نخ به این بندانداز سعی کنید؛ بندها را اندکی شل ببندید تا دستگاه فضای کافی برای انجام حرکت را داشته باشد. این دستگاه در هنگام موزدایی درد کمی را به وجود می‌آورد؛ با این حال سعی کنید پوست ناحیه مربوطه را بکِشید تا درد آن کمتر شود. عمل بنداندازی با دستگاه بندانداز را بعد از حمام انجام دهید؛ زیرا منافذ باز بوده و موزدایی آسان‌تر است.

۴. بهترین مارک بندانداز برقی: بندانداز برقی YUNAI

طراحی این دستگاه بندانداز مانند پروانه بوده و به راحتی عمل بند انداختن روی صورت را شبیه سازی می‌کند؛ شما از این روش موزدایی بدون دخالت هیچ گونه ماده شیمیایی و هیچ دردی می‌توانید استفاده کرده و به راحتی از شر موهای زائد صورت و بدنتان راحت شوید. اندازه دستگاه کوچک و جمع و جور بوده و حمل آن آسان‌تر است. طراحی بدنه آن ارگونومی است و به راحتی در دست قرار می‌گیرد. بر روی بدنه آن یک لامپ آل ای دی قرار داده شده که پوست را روشن کرده و دقت کار شما را بالاتر می‌برد. نخ پنبه و پودر قرار داده شده در بسته بندی کارایی کار را بالاتر می‌برد و باعث می‌شود تمام موهای زائد صورتتان از بین برود. افراد با هر نوع پوستی می‌توانند از این دستگاه بندانداز برقی استفاده کنند. در این دستگاه دو عدد باتری AA قرار گرفته که قابل شارژ شدن است.

۵. بهترین مارک بندانداز برقی: بندانداز برقی Glodeals 

این دستگاه کاربردی برای موزدایی صورت، پا، بازو و قسمت‌های دیگر بدن طراحی شده است؛ البته در استفاده از بندانداز در نواحی محدود و حساس مانند زیر چشم و زیر ابرو احتیاط کنید. این روش موها را از ریشه بیرون کشیده و باعث می‌شوند به مرور ضخامت تار موها کمتر شود و رشد موها کاهش یابد. هیچ گونه مواد شیمیایی در آن به کار نرفته و برای موزدایی در دوران بارداری و شیردهی مناسب می‌باشد. نخ استفاده شده در آن از نوع پنبه‌ای بوده و حساسیت ایجاد نمی‌کند؛ اگر پوست حساسی دارید قبل از استفاده، بر روی پوست دستتان تست کنید. چراغ LED روی دستگاه، سطح موردنظر را روشن کرده و درنتیجه دقت و کارایی شما بالاتر می‌برد. به همراه این دستگاه یک هدبند زیبا ارائه شده که از آن می توانید برای جمع کردن موها و اصلاح راحت‌تر صورت‌تان استفاده کنید.

این دستگاه ایمن و طرز استفاده از آن آسان‌تر است؛ شما می‌توانید از این دستگاه برای موزدایی بالای لب، صورت، پشت، دست، پا و زیربغل استفاده کنید. برای استفاده از این بندانداز اول باید پوستتان را تمیز کنید؛ از پودر روی صورت یا بدنتان استفاده نمایید، نخ پنبه‌ای را طبق دستورالعمل به دستگاه وصل کرده و به سطح پوست نزدیک کنید و به آرامی در جهت خلاف رشد مو حرکت دهید.

بندانداز برقی

۶. بهترین مارک بندانداز برقی: بندانداز برقی e-appeal

این دستگاه بندانداز دارای بدنه کوچک و جمع و جور است که به راحتی جابه جا می‌شود و می‌تواند موهای کوتاه و کوچک را از سطح پوستتان اصلاح کند و تا مدت‌ها موهای زائد بدنتان را از بین برده و رشد آن‌ها را کم می‌کند. بندانداز e-appeal از مدل پروانه‌ای بوده و با استفاده از راهکار بند انداختن برای از بین بردن موهای زائد صورتتان استفاده می‌شود. قدرت این دستگاه با جریان برق تأمین می‌شود و شما می‌توانید با اتصال به جریان برق از دستگاه استفاده کنید. شما می‌توانید از این مدل برای حذف موهای زائد صورت، دست، پا و هر نوع مو ناخواسته‌ای بهره ببرید.

۷. بهترین مارک بندانداز برقی: بندانداز برقی BEYST

این بندانداز برای حذف موهای زائد بدن و صورت استفاده می‌شود و برای انواع پوست‌ها ایدئال است. در این روش از هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نمی‌شود و تنها از طریق بندهای پنبه‌ای و مکانیسم بند انداختن باعث از بین بردن موهای زائد صورتتان خواهد شد. این روش یک روش ایمن از بین بردن موهای ناخواسته است و هیچ گونه تحریک و آلرژی به وجود نمی‌آورد. در این دستگاه از نخ پنبه‌ای استفاده می‌شود که هم نصب آسانی دارد و هم استفاده از آن امن‌تر است. در بسته بندی همراه محصول یک بسته نخ پنبه‌ای و یک عدد پودر متناسب نیز قرار داده شده است. 

نکات

  • نخ پنبه‌ای را به گونه‌ای در دستگاه قرار دهید که نه خیلی شل و نه خیلی سفت باشد. در صورت سفت بستن نخ، مرتب پاره می‌شود.
  • بعد از هربار استفاده نخ پنبه‌ای را تعویض کنید تا آلودگی آن به پوستتان نفوذ نکرده و باعث جوش نشود.
  • قبل از استفاده از دستگاه بندانداز بر رو صورتتان پودر بزنید تا رطوبت آن گرفته شده و کارایی بالاتر برود.

منبع: بلاگ بورسیکا

 

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد