بهترین مارک توستر

0 946

توستر یک وسیله کوچک برقی است که با آن نان را گرم یا برشته می‌کنند. توسترهای دوشکافه قدرتی بین ۶۰۰ تا ۱۲۰۰ وات دارند و بین ۱ تا ۳ دقیقه نان را برشته می‌کنند. کارکردن با توستر بسیار راحت بوده و تنها با قرار دادن نان داخل آن می‌توانید از توستر استفاده کنید. اگر به دنبال بهترین مارک توستر هستید بهتر است این قابلیت‌ها را در نظر بگیرید:

ظرفیت برش
در حال حاضر توسترها دارای یک برش ۲ یا ۴ تایی هستند، هرچند برخی از آن‌ها ۲ شیار گسترده ارائه می‌دهند که به راحتی می‌توانند ۴ برش را در خود جای دهند.

تنظیمات Bagel
اگر از پخت شیرینی لذت می‌برید و یا فقط می‌خواهید یک طرف نان را تست کنید می‌توانید از تنظیمات Bagel استفاده کنید. در برخی از مدل‌های توستر قابلیت Bagel وجود دارد که با فعال کردن آن المنت‌های یک طرف توستر غیر فعال می‌شوند و تنها یک سمت نان تست می‌شود، به این معنی که تنظیمات Bagel اجازه می‌دهد تا دستگاه به جای هر دو قسمت یک طرف نان را تست کنند. هنگام استفاده از تنظیمات Bagel، نان‌ها را طوری قرار دهید که روی شیرینی به سمت داخل باشد، در غیر این صورت شیرینی شما فقط در قسمت خارجی نان تست می‌شود! اکثر توسترهایی که دارای تنظیمات Bagel هستند، تصویری دارند که نشان می‌دهد چطور می‌توانید شیرینی را به طور مناسب قرار دهید.

crumb tray
در حال حاضر بسیاری از توسترها دارای crumb tray هستند. crumb tray بسیار مناسب هستند زیرا خرده نان‌ها را جمع آوری می‌کنند تا دستگاه تمیزتر بماند. crumb tray همچنین به تمیز کردن توستر کمک می‌کنند، به راحتی می‌توانید سینی را از دستگاه جدا کرده و آن را تمیز کنید.

بلند کردن
اکثر توسترهای قدیمی و جدید دارای یک اهرم آسانسور هستند که پس از اتمام کار نان را بالا می‌برند تا آسان‌تر برداشته شوند. اگرچه اهرم‌های بالابر کاملاً معمولی هستند، اما برخی از مدل‌های جدید توستر دارای بالابرهای اتوماتیک هستند. توسترهایی که دارای بالابر اتوماتیک هستند، نان تست را فقط با فشار یک دکمه بلند می‌کنند.

گرم کردن دوباره
توسترهایی که دارای ویژگی Reheat هستند، نان شما را بدون هیچ‌گونه برشته کردن گرم می‌کنند. تنظیمات Reheat راهی عالی برای گرم کردن نان هستند. بسیاری از مصرف کنندگان از این تعجب می‌کنند که می‌توانند نان را در یک توستر گرم کنند، علاوه بر این، نان شما “ترد بودن” خود را از دست نمی‌دهد. تنظیمات اجاق گاز توستر در مقایسه با تنظیمات گرمایش مایکروویو متفاوت است. با این وجود گرم کردن نان در توستر نسبت به مایکروویو بهتر انجام شود.

تنظیمات Shade
بیشتر توسترها معمولاً از ویژگی‌هایی برخوردار هستند که به شما امکان می‌دهند که میزان تُست یا قهوه‌ای شدن نان یا مواد غذایی را انتخاب کنید. به طور معمول، هر چه مقدار زیادتر باشد، قهوه‌ای‌تر می‌شود. از انتخاب اندازه تست شدن مطمئن شوید تا نان نسوزد. برای انتخاب صحیح Shade مناسب، حتما به دستورالعمل‌های مدل خاص توجه کنید.

یخ‌زدایی
برخی از توسترها دارای ویژگی Defrost هستند که نان شما را یخ زدایی کرده و سپس در یک مرحله آسان آن را تست می‌کنند. تنظیمات یخ زدایی برای خانواده‌هایی مناسب است که به طور معمول نان را داخل فریزر می‌گذارند. همه توسترها امکان یخ‌زدایی ندارند، بنابراین قبل از خرید حتما به ویژگی‌های آن توجه زیادی داشته باشید.

۱. توستر Dualit 4 Slot Lite
پادشاه توسترها: این مدل قابل اعتماد و قدرتمند است و به طور مساوی آشپزی می‌کند

توستر Dualit 4 Slot Lite

یک ظاهر طراحی شده کلاسیک همراه با کنترل‌های مدرن باعث می‌شود که توستر Dualit 4 Slot Lite برای آشپزخانه‌های مدرن و سنتی مناسب باشد. اما فراتر از ظاهر، این توستر عملکرد فوق العاده‌ای دارد و کنترل بسیار دقیقی روی فرایند نان تست دارد. Dualit 4 Slot Lite با داشتن چهار برش فوق العاده گسترده ۳۶ میلی‌متری می‌تواند همه چیز را از نان‌های برشته گرفته تا شیرینی‌ها، کلوچه‌ها و… با سهولت اداره کند. کنترل‌های هوشمند آن هشت سطح برشته شدن را ارائه می‌دهند که پنج کلیک در بین هر شماره وجود دارد تا به سطح برشته شدن مورد نظر برسید. همچنین یک ویژگی عالی به نام Peek and Pop وجود دارد که به شما امکان می‌دهد بدون لغو چرخه نان تست، پیشرفت خود را بررسی کنید.

تعداد شکاف‌ها: ۴
اندازه: ۲۰۰*۲۸۰*۳۱۰ میلیمتر
ابعاد شکاف: ۱۲۰*۱۴۵*۳۶۰ میلیمتر
گزینه یخ‌زدایی: بله
دکمه Bagel: بله

۲. توستر Swan Fearne 2-Slice
یک توستر کم هزینه و باکیفیت است

توستر Swan Fearne 2-Slice

اجازه ندهید که مارک تجاری Fearne Cotton شما را کنار بگذارد: توستر Swan Fearne 2-slice از لحاظ بودجه یک توستر دو شکاف عالی است و بهترین مارک توستر محسوب می‌شود. شکاف‌ها بسیار طولانی هستند، بنابراین قرار دادن نان در کنار هم پوشش بهتری دارد. نتایج مربوط به نان سفید و نان سبوس‌دار بسیار عالی است. یک کنترل گرمای واحد وجود دارد که هر دو شکاف را در بر می‌گیرد، بنابراین باید انواع مختلفی از نان (یا نان برای افراد مختلف) را به طور جداگانه بپزید. همچنین یک گزینه یخ‌زدایی برای نان‌های یخ زده و یک دکمه گرمایش برای گرم کردن نان‌های سرد هم وجود دارد. گزینه‌های گران‌تر با ویژگی‌های بیشتری هم وجود دارد، اما اگر یک توستر ساده می‌خواهید که نتایج بسیار خوبی داشته باشد، Swast Fearne 2-Slice Toaster بهترین انتخاب است.

تعداد شکاف‌ها: ۲
اندازه: ۱۷۵*۱۸۵*۳۰۰ میلیمتر
گزینه یخ‌زدایی: بله
دکمه Bagel: خیر

۳. توستر Morphy Richards Evoke 4-Slice
یک توستر میان رده با کیفیت ساخت عالی است

توستر Morphy Richards Evoke 4-Slice

اگرچه Morphy Richards Evoke 4-Slice Toaster بسیار شبیه به توستر Accents است، اما این مدل محکم‌تر بوده و بهتر عمل می‌کند. بدنه این توستر از جنس فلز براق است (گزینه‌های رنگی متعددی در دسترس است) و دارای کنترل‌های پلاستیکی با ضربات سخت فلز می‌باشد. دو کنترل وجود دارد که هر کدام دو شکاف را کنترل می‌کنند و انعطاف پذیری لازم برای تست کردن نان‌های مختلف یا تنظیمات مختلف را در همان زمان به شما می‌دهند. قرار دادن نان به صورت افقی بهترین نتیجه را دارد. یک دکمه یخ‌زدایی برای نان‌های یخ زده و یک دکمه گرمایش وجود دارد، اما این مدل فاقد حالت‌های مخصوص شیرینی است. اگر می‌خواهید چیزی اساسی اما خوب داشته باشید، این توستر برای شماست.

تعداد شکاف‌ها: ۴
اندازه: ۲۱۰*۲۷۰*۲۹۵ میلیمتر
گزینه یخ‌زدایی: بله
دکمه Bagel: خیر

۴- توستر Dualit Studio 2-Slice
یک توستر دو شکاف محکم و مؤثر است

توستر Dualit Studio 2-Slice

اگر به دنبال بهترین مارک توستر هستید که فضای زیادی را اشغال نکند، توستر Dualit Studio 2-Slice Toaster می‌تواند برای شما مناسب باشد. این مدل بسیار دلپذیر به نظر می‌رسد و یک مدل ساده و کامل است. یک کنترل واحد وجود دارد که هر دو شیار را کنترل می‌کند، به علاوه گزینه‌های دوباره گرم کردن و یخ‌زدایی برای مقابله با نان‌های یخ زده هم وجود دارد. شکاف‌ها به اندازه کافی بزرگ هستند که بتوانند نان‌ها را به راحتی در کنار هم قرار دهند. در حالی که برش‌های تست به طور افقی در داخل شکاف‌ها ناپدید می‌شوند، اما در حالت عمودی، کمی از نان‌ها در قسمت بالا قرار می‌گیرند زیرا این مدل دارای شکاف‌های عمیق نیست. اگر چیزی کوچک و شیک می‌خواهید این توستر یک انتخاب عالی است، اما Dualit Lite 2-Slice کمی گران‌تر است زیرا عملکرد شیرینی دارد.

تعداد شکاف‌ها: ۲
اندازه: ۱۷۸*۱۹۷*۲۷۳ میلیمتر
گزینه یخ‌زدایی: بله
دکمه Bagel: خیر

۵. توستر Smeg TSF02 4-Slice 2-Slot
یک توستر دو شکاف که می‌تواند تا چهار برش نان را تحمل کند

توستر Smeg TSF02 4-Slice 2-Slot

اگرچه توستر Smeg TSF02 4-Slice 2-Slot تنها دو شکاف دارد، اما به لطف شکاف ۲۷۰ میلیمتری می‌تواند حداکثر چهار برش نان را کنترل کند. مزیت این طرح این است که می‌توانید برش‌هایی به شکل عجیب و غریب از نان‌های صنعتی یا خانگی تهیه کنید. یک کنترل گرمای منفرد وجود دارد که هر دو شکاف را نیز مدیریت می‌کند، به علاوه یک گزینه گرمایش، دکمه یخ زدایی و دکمه شیرینی نیز وجود دارد. ما نمی‌توانیم دو برش نان را به صورت افقی قرار دهیم، اما برای قرار دادن نان‌ها به صورت عمودی متناسب است. حتی نتایج برای انواع نان‌ها نشان می‌دهد که این بهترین مارک توستر است. در صورت نیاز به یک توستر با انعطاف پذیری بالا و تهیه نان‌های عجیب و غریب خرید این توستر ایده‌آل است.

تعداد شکاف‌ها: ۲
اندازه: ۲۰۸*۲۱۵*۳۹۴ میلیمتر
گزینه یخ‌زدایی: بله
دکمه Bagel: بله

منبع: بلاگ بورسیکا

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد