بهترین مارک لوازم آرایشی گیاهی

0 2,101

همه انسان‌ها به دنبال زیبایی هستند و سعی می‌کنند به روش‌های مختلفی به آن دست پیدا کنند. در این میان وسایل و مواد آرایشی بسیار زیادی در دنیا وجود  دارد که به وسیله برندهای مختلفی ارائه می‌شوند و شما را در رسیدن به این خواسته‌تان یاری خواهند کرد. البته توجه به نوع این لوازم آرایشی اهمیت زیادی دارد و افراد سعی می‌کنند از برندهای معتبر و اصیل استفاده کنند. در این میان شرکت‌های بسیار زیادی وجود دارند که از مواد شیمایی و مصنوعی در محصولات خود بهره می‌برند که ‌این مواد به مرور می‌تواند به پوست آسیب وارد کرده و باعث پیری زودرس و چین و چروک پوست شود. اما در مقابل شرکت‌های ارگانیکی نیز به میدان آمده‌اند که مواد آرایشی تولید شده به وسیله آنها طبیعی بوده و برای پوست و بدنتان ضرری ندارد. این شرکت‌ها در تولید لوازم آرایشی از درصد بالایی از مواد طبیعی و ارگانیک استفاده می‌کنند که به اصطلاح به آنها گیاهی می‌گویند.

یافتن برندهای معتبری که در محصولات خود از مواد گیاهی و ارگانیک استفاده می‌کنند کار سختی است؛ امروزه برخی شرکت‌ها  با برچسب‌های مانند “نچرال”، “ارگانیک” بر روی محصولاتشان و بدون گواهی نامه استاندارد سعی دارند مصرف‌کنندگان را فریب دهند و محصولاتی شیمیایی و مضری به آنها بفروشند. در این مطلب می‌خواهیم چند برند معروف لوازم آرایشی را به شما معرفی کنیم، همه این برندها از مواد آرایشی طبیعی، مرغوب و گیاهی استفاده می‌کنند.

لوازم آرایشی گیاهی بایت بیوتی (BITE BEAUTY)

بایت بیوتی از شرکت‌هایی است که در محصولات خود از مواد گیاهی و ارگانیک استفاده می‌کند. طبق ادعای این شرکت مواد درون این محصولات خوراکی هستند و هیچ ضرری برای بدنتان ندارند. بنابراین اگر از ماتیک استفاده می‌کنید دیگر نگران نباشید که مقداری از آن را خورده‌اید؛ این مواد طبیعی هیچ ضرری به شما نمی‌رسانند. در محصولات این شرکت مواد مغذی و تقویت کننده موجود است که با آنتی اکسیدان های حفاظت کننده به سلامتی بدنتان نیز کمک خواهند کرد. شعار این شرکت این است: آنچه بر روی لب‌های شما قرار می‌گیرد؛ باید برای سلامتی‌تان مفید باشد و چیزی فراتر از رنگ‌آمیزی را انجام دهد.” مثلاً در یکی از جدیدترین ماتیک‌های برند بایت بیوتی از عصاره انگور قرمز، دانه انبه، آووکادوو، زردآلو، زیتون و روغن آرگان استفاده شده است، این روغن علاوه بر این که هیچ ضرری به شما نمی‌رساند؛ باعث تقویت و احیا پوست لبتان نیز خواهد شد.

لوازم آرایشی گیاهی ۱۰۰ درصد پیور ۱۰۰% Pure

لوازم آرایشی ۱۰۰% پیور دارای مجموعه‌ای کامل از محصولات طبیعی و گیاهی مراقبت از پوست، آرایش، مراقبت از مو و محصولات بدنی است که تماماً از مواد طبیعی ساخته شده است. این برند یکی از برندهایی است که ارگانیک‌ترین محصولات آرایشی را تولید و ارائه می‌کند. محصولات این برند حاوی ویتامین‌ها، روغن‌های طبیعی و آنتی اکسیدان‌ها است که با استفاده از آنها علاوه بر زیبایی، خاصیت درمانی نیز به بدنتان می‌رسد. مثلاً درون ریمل آن از پیگمنت‌های میوه‌ای استفاده شده که به چشم‌ها آسیب نزده و باعث حساست و قرمزی آن نمی‌شود. سایه آن از پودر قهوه و کاکائو است که بسیار زیبا و طبیعی بر روی چشمان شما می‌نشیند و به آن آسیبی نمی‌زند.

برند آرایشی ارگانیک آرام اس RMS Beauty

این برند آرایشی سعی کرده در محصولات خود از مواد طبیعی فراوری نشده، مواد آلی و خام بهره ببرد و از این طریق علاوه بر زیباسازی، پوستتان را نیز احیا کرده و آب‌رسانی کند. شما هیچ گونه مواد شیمیایی و سمی در محصولات برند RMS Beauty مشاهده نمی‌کنید و این برند کاملاً ارگانیک تولید می‌شود و به مرور پوستتان را تغذیه کرده و هیدراته می‌کند. به طور مثال کانسیلر RMS Beauty پوست را هیدراته کرده و ریمل مژه RMS Beauty باعث تقویت و حجیم‌تر شدن طبیعی مژه‌ها می‌شود.

برند آرایشی گیاهی Kjaer Weis

برند Kjaer Weis یکی از برندهایی  است که در زمینه تولید لوازم آرایشی ارگانیک سال‌ها تحقیق و تفحص کرده و محصولاتی  با استفاده از ترکیبات طبیعی و بی‌خطر ارائه می‌دهد. مثلاً برق لب Kjaer Weis بسیار زیبا است و در آن از عصاره گل‌ها استفاده شده است. این برند علاوه بر تولید محصولات طبیعی و ارگانیک سعی می‌کند بسته بندی آنها نیز لوکس و به صورت جعبه‌های فلزی باشد. بنابراین شما با استفاده از آن هیچ ماده شیمیایی و مضری را وارد بدنتان نمی‌کنید.

برند آرایشی گیاهی اینیکا ارگانیک Inika Organic

یکی از برندهای معروفی که در زمینه تولید لوازم آرایشی‌های ارگانیک و گیاهی فعالیت می‌کند، برند Inika Organic است که در این راستا موفق به کسب جوایز بین‌المللی شده است. برند اینیکا ارگانیک توانسته با استفاده از فرمول‌ها و تکنولوژی‌های پیشرفته لوازم آرایشی‌های طبیعی و ارگانیکِ با کیفیتی تولید کند که به هیچ عنوان برای شما حساسیت ایجاد نکرده و به بدنتان آسیب وارد نمی‌کند.

برند آرایشی ارگانیک Alima Pure

برند آرایشی Alima Pure یکی از دوستداران محیط زیست می‌باشد؛ محصولات آن دارای مواد معدنی و مغذی و با حداقل  سموم، مواد نگه‌دارنده و مواد شیمیایی است و به بدنتان آسیب وارد نمی‌کند.

برند آرایشی گیاهی Lilah b

این برند نیز با تولید محصولات بی‌ضرر و طبیعی توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کند. در محصولات تولیدی برند Lilah b هیچ گونه ماده مضری مانند گلوتن، سولفات، پارابن  و … به کار گرفته نشده و حاوی گیاهان دارویی است که با استفاده از آن می‌توانید به سلامت بدنتان نیز کمک کرده و درعین حال آرایش زیبا داشته باشید. احساس زیبایی و لطافتی که بعد از استفاده از محصولات Lilah b بر روی پوستتان ایجاد می‌شود شگفت انگیز ست.

لوازم آرایشی گیاهی برند Ilia Beauty

برند Ilia Beauty در تولید محصولات زیباییِ خالص، گیاهی و بیولوژیک شهرت دارد که برای تغذیه پوست بسیار مفید است. علاوه بر محصولات پوستی، سایه، رژ لب و محصولات دیگر آن حس زیبایی خاصی به چهره شما می‌بخشد و درعین‌حال یکی از بهترین و  گیاهی‌ترین محصولات آرایشی موجود می‌باشد. مثلاً یکی از محصولات پوستی برند Ilia Beauty حاوی  آلوئه ورا و میوه‌های مغذی است که علاوه بر زیبایی پوست آن را درمان می‌کند.

لوازم آرایشی Real Purity

این برند نیز توانسته در زمینه تولید لوازم آرایشی ارگانیک موفق عمل کند و در محصولات خود از مواد طبیعی مانند گیاهانی با خواص دارویی بهره برده و در نتیجه  یچ زیانی برای بدنتان ندارد. این محصولات سازگار با محیط زیست هستند و برای انواع پوست‌ها حتی پوست‌های حساس نیز مناسب می‌باشند. شما می‌توانید محصولات ارگانیک Real Purity را با قیمت مناسب خریداری کرده و علاوه بر زیبایی به سلامت پوست و بدنتان نیز کمک کنید.

لوازم آرایشی ارگانیک People W3LL

اگر طرفدار آرایش‌های سبک و طبیعی با مواد ارگانیک هستید؛ بهتر است سراغ برند آرایشی W3LL بروید. تمام محصولات به صورت کاملاً طبیعی و ارگانیک تولید شده و کمترین دستکاری در آن صورت گرفته است. به این ترتیب هر محصولی را که دریافت می‌کنید با اطمینان یکی از ایمن‌ترین و ارگانیک‌ترین محصولات آرایشی است که باعث تقویت و احیا پوست و بدنتان می‌شود.

لوازم آرایشی گیاهی Juice Beauty

این برند آرایشی در محصولات خود از مواد طبیعی استفاده کرده و هیچ گونه سم، مواد مصنوعی و شیمیایی به آنها اضافه نمی‌کند.  درون محصولات آن از آب‌های معدنی استفاده شده و حاوی آنتی اکسیدان‌ها و مواد مغذی است. محصولات این برند دارای گواهی USDA بوده و از نظر ارگانیک بودن مورد تأیید قرار گرفته است. از بهترین محصولات این برند می‌توان به کرم‌های مرطوب‌کننده و سرم های ضدپیری پوست اشاره کرد که شما با استفاده از آن می‌توانید عیب‌های صورتتان را بپوشانید و در عین حال مشکلات آن را درمان کنید.

لوازم آرایشی ارگانیک Lawless

این برند نیز به تولید لوازم آرایشی گیاهی و بدون مواد مضر می‌پردازد. رژگونه های آن بدون مواد سرطان زا و سمی و دارای مواد مغذی و مفید برای پوست است. زنان سالیانه مواد آرایشی مصنوعی بسیار زیادی مصرف می‌کنند که به مرور به بدن آنها آسیب وارد می‌کند، شرکت‌هایی مانند Lawless در تلاش هستند که محصولات ارگانیکی در اختیار شما قرار دهند تا در کنار زیبایی، سلامتی‌تان نیز به خطر نیفتد.

لوازم آرایشی ارگانیک Kosås

هر محصول تولید شده به وسیله برند Kosås از گیاهان دارویی فعال و مواد مصنوعی کامل ایمن ساخته شده است که چهره‌ای زیبا به شما می‌بخشد و در عین حال باعث آسیب به بدنتان نخواهد شد.

www.hellolindasau.com

لوازم آرایشی ارگانیک Vapour Beauty

این شرکت از مواد ارگانیک، پایه‌های مرطوب‌کننده حاوی آنتی اکسیدان و رنگ‌های زیبا و طبیعی استفاده می‌کند که علاوه بر زیبایی، کیفیت ساخت بالایی دارند و به بدن آسیب نمی‌رساند و در مقابل باعث احیای آن خواهد شد. این محصولات اغلب چند منظوره بوده و با استفاده از آن می‌توانید فواید زیادی را نصیب پوستتان کنید. این برند توانسته در زمینه‌های بین‌المللی جوایز مختلفی را دریافت کند.

لوازم آرایشی ارگانیک Au Naturale

محصولات Au Naturale بسیار ارگانیک و مناسب پوست‌های حساس است. برند Au Naturale  توانسته بدون ترکیبات شیمیایی، مواد حیوانی و مواد شیمیایی مضر مجموعه‌ی شگفت انگیز از محصولات آرایشی گیاهی را به وجود بیاورند که شما می‌توانید با استفاده از آن پوستتان را احیا کنید.

لوازم آرایش ارگانیک برند Afterglow

برند Afterglow توانسته مواد آرایشی با ترکیبات مفید و مغذی حاوی ترکیبات آلی و معدنی را  به کار گرفته و محصولات آرایشی طبیعی تولید کند. این برند اولین گواهی نامه محصولات آرایشی فاقد گلوتن را به خود اختصاص داده است و در این راستا پرچم‌دار است.  تمامی رنگ‌دانه‌های به کار رفته در محصولات  Afterglow طبیعی هستند؛ بنابراین اگر پوست حساسی دارید با خیال آسوده می‌توانید از آن بهره ببرید.

منبع: بلاگ بورسیکا

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد