بهترین مارک پاک کننده آرایش صورت

0 1,711

بیشتر خانم‌ها در طول روز از محصولات آرایشی استفاده می‌کنند و این مواد شیمیایی ساعت‌ها بر روی پوست و چشم‌هایشان می‌ماند.  پاک کردن آرایش یک مسئله مهم و حیاتی برای حفظ سلامتی پوست است و درصورتی‌که به درستی انجام نشود به شادابی و جوانی پوست لطمه می زند. در این راستا به شما پیشنهاد می‌دهیم از محصولات باکیفیتی برای پاک کردن آرایش پوست و چشمتان استفاده کنید تا پوست سالم‌تر و شاداب‌تری داشته باشید. بهتر است در پایان روز و قبل از خواب، صورت خود را  با یک پاک کننده آرایش مناسب پاک کنید و سپس به رختخواب بروید. اگر با مواد آرایشی روی پوستتان بخوابید؛ در طول شب ممکن است به پوستتان آسیب بیشتری وارد شده و صبح با جوش و آکنه مواجه شوید.

پاک کننده‌های آرایشی در انواع و برندهای مختلفی در بازار موجود هستند که انتخاب در بین آن‌ها اندکی سخت و گیج‌کننده است. برخی پاک کننده‌های آرایش صورت، به‌صورت مایع و بر پایه آب، شیر و مواد معدنی هستند و برخی دیگر به‌صورت فوم، یا دستمال مرطوب ارائه می‌شوند. در این مطلب می‌خواهیم  چند مدل از بهترین پاک کننده‌های آرایش صورت را به شما معرفی کنیم که علاوه بر پاک‌سازی دقیق صورت، برای پوست‌تان نیز مفید هستند و به آن آسیب وارد نمی‌کنند.

۱. پاک کننده آرایش چشم میسلار واتر سفورا (Sephora Waterproof Eye Makeup Remover)

چشم و پوست زیر آن، بسیار حساس است؛ بنابراین در هنگام پاک کردن آرایش چشم بهتر است از پاک کننده‌های مخصوص و مناسب آن استفاده کنید. میسلار واتر دور چشم سفورا یک پاک کننده قوی آرایش چشم است که با قدرت پاک‌کنندگی خود باعث می‌شود فشار کمتری بر روی پد وارد کنید و در نهایت چروک زیر چشمتان بیشتر نخواهد شد. این پاک کننده برند سفورا به سرعت آرایش چشم را پاک کرده و فرد احساس سنگینی و چربی نخواهد داشت. همچنین باعث خشکی دور چشم نمی‌شود و پوستتان را نرم می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از آن به‌راحتی ریمل‌های ضد آب را نیز پاک کنید، میسلار واتر دور چشم سفورا فاقد سولفات و پارابن می‌باشد و شما می‌توانید آن را در اندازه‌های ۱۲۵ و ۲۰۰ میل خریداری کنید.

۲. پاک کننده دوفاز آرایش چشم نوتروجینا (Neutrogena Oil-Free Eye Makeup Remover)

برند نیتروجنای یک برند آمریکایی در زمینه تولید لوازم آرایشی است که پاک کننده دور چشم آن یکی از محصولات محبوب این برند به حساب می‌آید. شما می‌توانید با استفاده از این پاک کننده دور چشم، آرایش‌های سخت و سنگین و حتی ریمل‌های ضد آب را از زیر چشمانتان پاک کنید. این پاک کننده بدون چربی است و  حس چربی و سنگینی و حتی خشکی پوست ایجاد نمی‌کند و بعد از استعمال آن پوستتان نرم‌تر خواهد شد. در این مدل از پاک کننده دو فاز از عصاره خیار و آلوئه ورا استفاده شده که احساس خنکی و مطبوعی در زیر پوستتان به وجود می‌آورد.

۳. پاک کننده آرایش چشم بی یلندا (Bielenda CLEAN SKIN Exoert OIL FREE)

این پاک کننده با استفاده از تکنولوژی پیشرفته حباب فعال میکرو،  آرایش‌های غلیظ و ضد آب را به‌راحتی پاک می‌کند و شما می‌توانید از آن برای پاک کردن مژه‌های مصنوعی و اکستنشن مژه‌هایتان نیز استفاده کنید. این پاک کننده قادر است هر نوع آلودگی از روی پوست و چشم‌ها را به سرعت از بین ببرد و به دلیل وجود اسید هیالورنیک رطوبت پوست را بیشتر کرده و آب‌رسانی خواهد کرد. در نتیجه چین و چروک‌های اطراف چشم نیز کمتر می‌شود. علاوه بر قابلیت آب‌رسانی، الانتوئین موجود در آن نیز باعث تسکین هر نوع حساسیت، سوزش و التهاب می‌شود. این پاک کننده هیچ گونه بو و رایحه‌ای ندارد، از این رو افرادی که چشم‌های حساسی دارند می‌توانند از این پاک کننده چشم استفاده کنند.

۴. محلول پاک کننده میسلار کدلی (Caudalie Micellar Cleansing Water)

شما می‌توانید از این محلول و پاک کننده به‌صورت روزانه استفاده کنید و به هیچ وجه نگران پوستتان نباشید. این محلول علاوه بر پاک‌سازی سریع و دقیق پوست، پوستتان را آب‌رسانی کرده و مرطوب نگه می‌دارد. درصورتی‌که پوست حساسی دارید می‌توانید از این پاک کننده ضد حساسیت استفاده کنید و نگران جوش و آکنه نباشید. محلول پاک کننده کدلی حاوی عصاره آب انگور و بابونه است و شما می‌توانید از آن برای پاک کردن آرایش پوست صورت، لب و چشم نیز استفاده کنید. هیچ گونه خشکی بر روی پوستتان ایجاد نمی‌کند و از آنجایی که فاقد مواد صابونی است آلودگی‌ها، مواد آرایشی و ناخالصی‌های روی پوست صورت و دور چشم را با ملایمت از بین می‌برد. شما با هر نوع پوستی می‌توانید از این پاک کننده آرایش صورت استفاده کنید.

۵. محلول میسلار پاک کننده ۲فاز آرایش گارنیر (garnier biphase micellar water)

این پاک کننده آرایشی از ترکیب مواد معدنی و روغن‌های مفید تهیه شده است و با پاک‌سازی پوست باعث تغذیه، نرمی و شادابی آن نیز خواهد شد. شما با استفاده از این پاک کننده گارنیر تمام آلودگی‌ها را از روی سطح پوستتان برمی‌دارید. شما می‌توانید از این پاک کننده آرایشی دو فاز، برای پاک کردن آرایش‌های ضد آب و بسیار غلیظ نیز استفاده کنید، برای پاک کردن آرایش چشم به یک پاک کننده مجزا نیاز ندارید؛ پاک کننده دو فاز گارنیر قابل استفاده بر روی پوست صورت، چشم و لب نیز است و باعث نرم شدن پوستتان می‌شود.  روغن‌های موجود در آن باعث شده تا پس از پاک‌سازی آرایش پوستتان خشک و چروک نشود. البته این روغن‌ها چربی اضافه‌ای بر روی پوستتان به وجود نمی‌آورد. افراد با هر نوع پوست حتی پوست‌های حساس می‌توانند از پاک کننده آرایشی گارنیر استفاده کند.

۶. پاک کننده آرایش چشم و صورت پلاسنتور (Placentor Eau Micellaire Lotion)

این محلول و پاک کننده علاوه بر پاک‌سازی صورتتان به عنوان یک محلول درمانی و تغذیه کننده پوست نیز استفاده می‌شود. بنابراین بعد از استعمال آن به‌صورت و پاک کردن آلودگی‌ها و مواد اضافه از روی پوستتان بهتر است صورت را آب کشی نکنید. پاک کننده صورت پلاسنتور علاوه بر پاک‌سازی پوست صورت برای از بین بردن آلودگی‌ها و آرایش چشم و لب نیز استفاده می‌شود، قدرت پاک‌کنندگی آن بسیار خوب است و نیازی به فشار زیاد بر روی پد نیست؛ به همین دلیل باعث چروک زیر چشم نمی‌شود.

۷. پاک کننده آرایش چشم و صورت اریکه (Erikeh Make-Up Remover Face Eye)

اریکه یک محصول فرانسوی است که قادر است آلودگی‌ها و مواد آرایشی روی پوست صورت، چشم و لب را به سرعت پاک کند. در این لوسیون پاک کننده آرایشی از روغن آلوئه ورا استفاده شده تا ضمن پاک‌سازی پوست آن را آب‌رسانی کرده و مانع از خشکی و چروک  پوست شود. علاوه بر این عصاره گل رز موجود در این پاک کننده باعث نرمی و تسکین پوست صورت خواهد شد. در ترکیبات آن از موادی مانند الکل و پارابن استفاده نشده است و شما می‌توانید با خیال راحت از این پاک کننده آرایشی استفاده کنید. شما با هر نوع پوستی می‌توانید پاک کننده آرایشی اریکه را خریداری کنید و نیازی به شست‌وشوی صورت پس از آن نیست.

۸. میسلار واتر پاک کننده و رطوبت رسان بی یلندا (Bielenda NEURO MOISTURIZING MICELLAR WATER)

این پاک کننده برند بی یلندا قادر است به‌صورت عمقی پوستتان را پاک‌سازی کند و در حین پاک‌سازی با خواص خود، رطوبت کافی به پوست می‌رساند و باعث آب‌رسانی به آن خواهد شد. بعد از استفاده از این پاک کننده پوستتان دچار خشکی نمی‌شود، در مواد به کار رفته در این میسلار واتر، هیچگونه پارابن و الکلی استفاده نشده است و شما با هر نوع پوستی می‌توانید با خیال آسوده از این پاک کننده صورت استفاده کنید. خواصی مانند شاداب کننده پوست، التیام بخش، نرم‌کننده، آب‌رسان، از بین برنده چربی‌های اضافی و بسیار از خواص دیگر در این پاک کننده آرایشی قرار داده شده است.

۹. محلول پاک کننده آرایش صورت و دور چشم سن سی بیو بیودرما (BIODERMA SENSIBIO H2O MAKE UP REMOVING MICELLE SOLUTION )

این پاک کننده علاوه بر پاک‌سازی صورت از مواد آرایشی، برای پاک کردن آرایش چشم و لب نیز استفاده می‌شود. در آن از عصاره خیار استفاده شده تا ضمن آب‌رسانی پوست از قرمزی و تحریک شدن آن جلوگیری کند. بنابراین اگر پوست حساسی دارید می‌توانید از این پاک کننده صورت استفاده کنید و مطمئن باشید دچار سوزش و خارش صورت و چشم نمی‌شوید. پاک کننده بیودرما از پوست شما مراقبت کرده و با حذف این آلودگی‌ها باعث شادابی و طراوت آن می‌شود. بعد از استعمال آن نیز به آب کشی پوست نیاز ندارید. در ترکیبات این پاک کننده از الکل، پارابن، عطر و رایحه‌ای استفاده نشده است و مناسب هر نوع پوست مخصوصاً پوست‌های حساس می‌باشد.

۱۰. دستمال پاک کننده آرایش پیوردرم (Purederm MakeUp Cleansing Tissues Cucumber)

دستمال مرطوب‌ها، یکی دیگر از پاک‌کننده‌های مفید و کاربردی آرایش صورت هستند. برند پیوردرم یک برند کره جنوبی است که دستمال مرطوب آن به‌صورت شگفت‌انگیزی مواد و آرایش روی صورتتان را پاک می‌کند. در این دستمال مرطوب از ویتامین E، عصاره لیمو، خیار و گل گندم استفاده شده است تا ضمن پاک‌سازی به پوستتان آب‌رسانی کرده؛ آن را تغذیه کند و باعث تسکین و شادابی سطح پوست شود. شما می‌توانید از این دستمال مرطوب، علاوه بر پاک‌سازی آرایش صورت، برای پاک کردن آرایش چشم نیز استفاده کنید. برای پاک کردن آرایش با دستمال مرطوب  پیوردرم  نیازی به فشار  بر روی پد نیست و به آسانی عمل پاک‌کنندگی انجام خواهد شد.

استفاده از پاک کننده آرایش صورت باکیفیت، به اندازه خرید محصولات آرایشی اصل اهمیت دارد؛ شما از این پاک کننده‌ها در آخر روز استفاده کرده و با آن به رختخواب می‌روید. بنابراین درصورتی‌که پاک کننده آرایش صورتتان با کیفیت و مناسب نباشد به پوستتان آسیب می‌رساند.

منبع: بلاگ بورسیکا

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد