بهترین مارک کیف پول مردانه

1 1,975

کیف پول یکی از لوازم جانبی‌های مهم و اصلی برای آقایان است، صرف‌نظر از موقعیت شغلی، سبک و تیپ هر مردی به یک کیف پول احتیاج دارد. کیف پول نه تنها برای حمل و نگهداری پول نقد و مدارک، وسیله، قطعه، شی‌ء، یا چیزهای دیگر استفاده می‌شود بلکه نشان‌دهنده تیپ و سبک شخصیتی فرد نیز می‌باشد. کیف پول‌ها با توجه به طراحی زیبا، حمل آسان و دوامی که دارند، بسیار مورداستفاده قرار می‌گیرند، این کیف‌ها به‌راحتی در جیب پشتی شلوار و یا جیب کت جای گرفته و فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند.  استفاده از مواد اولیه‌ای مانند چرم طبیعی باعث می‌شود عمر و دوام این نوع کیف‌ها زیادتر شود، آقایان بیشتر تمایل دارند کیف پول خود را با کمربند و کفش خود هماهنگ کند. این اکسسوری زیبا در سبک‌ها و کیفیت‌های مختلفی عرضه می‌شود که انتخاب را کمی دشوار کرده است.

در این مقاله قصد داریم در مورد بهترین برندهای تولیدکننده کیف پول مردانه حرف بزنیم و ده مورد از بهترین کیف پول مردانه را به شما معرفی کنیم که بسیار زیبا، راحت و محبوب هستند.

۱. کیف پول مردانه هوگوباس (Hugo Boss)

برند هوگوباس ( HUGO BOSS ) یک برند محبوب آلمانی است که در زمینه پوشاک مردانه و زنانه فعالیت دارد و نام آن نیز از مؤسس آن الهام گرفته شده است. این شرکت در نقاط مختلف دنیا شعبه دارد و کیف پول مردانه یکی از محصولات محبوب آن است. این برند آلمانی در این زمینه محصولات بسیار متنوعی دارد که شما می‌توانید با توجه به سایز، نوع چرم، رنگ و قیمت آن یک مدل را انتخاب کنید. کیف‌های این برند دارای مارک HUGO BOSS بوده و از چرم طبیعی و مصنوعی ساخته‌شده‌اند. درون آن جای کافی برای نگهداری کارت‌های اعتباری، مدارک شناسایی و عکس وجود دارد، همچنین بسیار جادار و کاربردی است و اندازه‌های آن به‌صورت کاملاً متنوع و مناسب ارائه‌شده است. محبوب‌ترین کیف مردانه هوگوباس مدل Hugo Boss Brummi Bi-Fold Coin نام دارد که با ظاهر ساده خود  بسیار مورد استقبال قرارگرفته است. درون این کیف علاوه بر قابلیت نگهداری پول و کارت، پاکتی برای نگهداری سکه نیز در نظر گرفته شده است.

۲. کیف پول مردانه تامی هیلفیگر (Tommy Hilfiger)

برند تامی هیلفیگر Tommy Hilfiger نسبت به سایر برندهای موجود در این زمینه نسبتاً جدید است و از سال ۱۹۸۵ شروع به کار کرده که از همان ابتدا محصولات با کیفیتی برای زنان و مردان تولید کرده است. محصولات این برند تقریباً به‌صرفه است و در بیشتر نقاط جهان در دسترس می‌باشد. قیمت کیف پول‌های آن از ۲۰ دلار شروع می‌شود و معمولاً از چرم ساخته‌شده‌اند و طراحی ساده‌ای دارند. کیف پول مدل Tommy Hilfiger Men’s Ranger Passcase محبوب‌ترین آن است که صد در صد از چرم گاو ساخته‌شده و ابعاد این کیف مردانه ۱۱.۴ x 1.3 x 8.3 سانتی‌متر و وزن آن ۷۲ گرم است.

۳. کیف پول مردانه کوچ (Coach)

برند کوچ (Coach)، در زمینه تولید انواع لباس، کیف، کفش و اکسسوری چرمی زنانه و مردانه فعالیت دارد و توانسته طی سال‌ها محبوبیت بسیار زیادی به دست بیاورد. محصولات این برند قیمت بالایی دارد و همین امر باعث شده تا کیف‌های تقلبی بسیار زیادی با نام برند Coach روانه بازار شود. برند کوچ بیشتر به دلیل محصولات چرمی خود شهرت دارد و بیشتر کارهای آن در سبک کلاسیک است و هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد. محبوب‌ترین کیف پول مردانه برند کوچ، Coach Camden Pebbled Leather Slim Passcase ID نام دارد که باریک، زیبا و طراحی آن منحصربه‌فرد می‌باشد و طرح‌هایی بر روی چرم آن هک شده است.

۴. کیف پول مردانه تیمبرلند (Timberland)

برند تیمبرلند (Timberland) یک برند محبوب در زمینه تولید لباس و کفش، عینک و کالاهای چرمی مانند کیف پول است. کیف پول مردانه تیمبرلند مدل Timberland Men’s Blix Leather یکی از محبوب‌ترین و بهترین کیف پول‌های موجود در جهان است که تماماً از چرم طبیعی ساخته‌شده و  یک گزینه عالی برای مردان مشکل‌پسند می‌باشد. بدنه آن بسیار نرم و لطیف و درعین‌حال بادوام بوده و مناسب استفاده روزمره است. این کیف پول دارای ۵ اسلاید کارت و محفظه‌های دیگری برای نگهداری تصاویر و پول می‌باشد.  ضخامت آن به‌قدری نازک است که وقتی در جیب قرار می‌گیرد؛ به‌هیچ‌عنوان قابل‌تشخیص نیست.

۵. کیف پول مردانه مونت بلانس (MONT BLANC)

برند فرانسوی مونت بلانس (MONT BLANC) که با تلفظ صحیح‌تر مونت بلان نام دارد، یکی از مارک‌های محبوب در زمینه تولید کیف پول مردانه است که در ایران نیز طرفداران خاص خودش را دارد. برند مونت بلانس به‌طورکلی به تولید محصولات متعددی در حوزه خودکار و خودنویس، ساعت مچی، جواهرات و کالاهای چرمی مانند کیف می‌پردازد. لوگوی این کمپانی ستاره سفید می‌باشد که بر روی کیف پول‌های آن مشاهده می‌شود. کیف پول‌های مونت بلان گران است، اما با خرید آن تا چند سال از خرید کیف پول راحت می‌شوید. مدل Montblanc Meisterstuck 6 Credit Card از چرم گوساله ساخته‌شده و دارای طرح سنتی است که اسلایدهای متعددی برای قرار دادن انواع کارت در آن تعبیه شده است و یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های مردانه برند مونت بلان می‌باشد.

۶. کیف پول مردانه گوچی (GUCCI)

برند گوچی (GUCCI) یکی از برندهای معروفی است که به محض شنیدن نام آن کالاهای لوکس و زیبایی در ذهنتان تداعی می‌شود. این برند ایتالیایی در سال ۱۹۲۱ تأسیس شد و یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای موجود در جهان بوده که کیف پول‌های مردانه آن بسیار مورد استقبال  قرارگرفته است. شما می‌توانید کیف‌ها و محصولات دیگر گوچی را از آرم گوچی حک‌شده روی آن تشخیص دهید. کیف پول مردانه Gucci Men’s Canvas Black Leather Trim Slim بسیار شیک بوده و به دلیل سبک و کیفیت آن بسیار محبوب است. در این کیف پول جمع‌وجور و شیک، ۴ اسلاید نگهداری کارت اعتباری قرار داده شده است.

۷. کیف پول مردانه Dosh

کمپانی Dosh یک برند نسبتاً جدید در بازار است. بااین‌حال به لطف مواد منحصربه‌فرد و سبک خود به‌سرعت شناخته شده و پیشرفت کرده است. این شرکت کیف‌های متنوعی را با طرح‌ها و سبک‌های زیبا و جذاب ارائه می‌دهد. در این کیف پول‌ها به جای چرم از یک پلیمر پلاستیکی و لاستیکی استفاده شده است که در برابر پارگی و سایش بسیار مقاوم می‌باشد و مناسب مردانی است که به‌صورت روزانه و زیاد از کیف پول‌های خود استفاده می‌کنند. قیمت متوسط آن‌ها از ۶۰ دلار شروع می‌شود. کیف پول مردانه Dosh Luxe 6-card یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها است که در استرالیا ساخته می‌شود و در آن ۶ اسلاید برای نگهداری کارت اعتباری تعبیه شده است.

۸. کیف پول مردانه Alpine Swiss

کیف‌های مردانه Alpine Swiss در دنیا به علت کیفیت ساخت بالا و قیمت‌های مناسب شناخته شده هستند. شما می‌توانید کیف پول مردانه آن را با قیمت ۱۰ دلار نیز تهیه کنید. محبوب‌ترین کیف پول مردانه برند Alpine Swiss، کیف leather flipout ID bifold trifold hybrid نام دارد. قیمت این کیف به‌صرفه و از چرم واقعی و اصل ساخته‌شده است و طراحی آن به‌گونه‌ای است که بیشترین فضای ممکن را در اختیار شما قرار می‌دهد. بسیاری از مردان به دلیل راحتی فوق‌العاده و سبک این کیف آن را انتخاب می‌کنند. اندازه این کیف بسیار مناسب بوده و به‌راحتی در جیب قرار می‌گیرد. درون آن ۱۲ اسلاید برای نگهداری کارت وجود دارد؛ ۳ جیب چند منظوره عمودی و محل نگهداری عکس و پول نقد نیز در آن تعبیه شده است.

۹. کیف پول بلروی (Bellroy)

برند بلروی (Bellroy) از سال ۲۰۱۰ شروع به کار کرد و مطمئناً یکی از جدیدترین و تازه کارترین برندهای کیف مردانه در بازار به حساب می‌آید. باوجود جدید بودن برند بلروی (Bellroy)،  این شرکت توانسته مجموعه وسیعی از کیف‌های با کیفیت طراحی و تولید کند. کیف پول مردانه بلروی مدل Leather Note Sleeve یکی از بهترین و زیباترین کیف پول‌های مردانه است که طی این سال‌ها، محبوبیت بیشتری داشته و در تمام نقاط جهان مورد استقبال قرارگرفته است. برای خرید آن چیزی در حدود ۱۰۰ دلار نیاز دارید. این کیف پول برای نگهداری پول نقد و ۱۱ کارت طراحی شده که به‌هیچ‌عنوان قطر زیادی ایجاد نمی‌کند. در این کیف قابلیت مسدود سازی RFID برای امنیت بیشتر قرار داده شده است؛ این قابلیت از کارت‌های شما در برابر سرقت هویت بی‌سیم محافظت می‌کند. این کیف دارای طراحی nude است و در آن از هیچ زیپ و دکمه استفاده نشده و سرتاسر آن از چرم طبیعی است.

۱۰. کیف پول مردانه Carhartt

برند Carhartt در سال ۱۸۸۹ توسط Hamilton Carhartt تأسیس شد. این شرکت بیش از صد سال است که به تولید لباس‌های کار و اکسسوری می‌پردازد. کیف پول‌های آن بادوام و مستحکم و از چرم درجه یک ساخته می‌شود. کیف پول مردانه Carhartt مدل Trifold یکی از محبوب‌ترین برندهای کیف پول این کمپانی می‌باشد. بدنه این کیف از چرم برجسته، ساخته شده و دوخت آن بسیار قوی، بادوام و با کنتراست است. درون آن یک محفظه پنهان و ۶ اسلاید کارت اعتباری جای گرفته و یک کیف منحصربه فرد را ارائه می دهد.

در این مقاله سعی کردیم ده مورد از بهترین کیف پول‌های مردانه مطرح و محبوب در دنیا را به شما معرفی  کنیم؛ برخی از این کیف پول‌ها گران و برخی قیمت مناسب‌تری داشتند. برای  انتخاب و خرید یک کیف پول مردانه مناسب، بهتر است به ۵ عامل توجه کنید:

  • نوع چرم

امروزه کیف‌های جیبی در جنس‌های متنوعی عرضه می‌شوند؛ برخی از جنس پلیمری و برخی به‌صورت چرم مصنوعی و طبیعی هستند. چرم‌های طبیعی نرم‌تر، لطیف‌تر، نازک‌تر و البته گران‌تر می‌باشند.

  • جنس داخلی کیف

برخی برندها تنها به کیفیت چرم بیرونی کیف توجه می‌کنند و جنس پارچه درونی کیف بی‌کیفیت است که این کار می‌تواند به‌مرور باعث استهلاک و از بین رفتن کیف شود و دیگر قابل استفاده نباشد.

  • نوع دوخت و دوام کیف

کیفیت دوخت نیز اهمیت دارید. در کیف‌های بی‌کیفیت به‌مرور دوخت‌ها باز شده و کیف خراب می‌شود. بنابراین بهتر است بعد از جنس کیف به کیفیت دوخت آن توجه کنید.

  • لبه‌های کیف

بهتر است لبه‌های کیف مردانه به‌صورت منحنی و گرد طراحی شده باشد تا به‌راحتی از جیب خارج شود.

  • جادار بودن

کیف پول باید متناسب با نیاز شما، فضای کافی در اختیارتان قرار دهد. اگر پول نقد همراه ندارید و بیشتر از کارت استفاده می‌کنید؛ کیفی انتخاب کنید که اسلایدهای کارت اعتباری در آن زیادتر باشد.

منبع: بلاگ بورسیکا

دیدگاه‌های این پست
  1. محمد حسین کریمی طره گفته:

    یکی از مهمترین مزایای کیف های خارجی ، حجم کم و کوچک بودن و جنس خوب این کیف هاست و به راحتی توی جیب پیراهن جا میشن و به رغم کوچک بودن جادار هستن
    مشکل اینه که این برندها رو مثلا در تهران کجا میشه پیدا کرد و خرید؟
    متشکرم

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد