معرفی بهترین مدل های هاوربرد (اسکوتر برقی)

0 1,233

هاور بردها و اسکوتر های برقی از محبوب ترین وسایل سرگرمی و حمل و نقل برای نوجوانان و بزرگسالان می باشد، این وسایل قابل حمل هستند و به آسانی شارژ می شوند. شما می توانید با خرید یک مدل از آنها، علاوه بر جنبه سرگرمی ، از یک حمل و نقل کارامد و سازگار با محیط زیست استفاده کنید و در سوخت های غیر قابل تجدیدی مانند بنزین، صرفه جویی نمایید.

در مطلب قبلی فاکتورهای مهم در هنگام خرید اسکوتر های برقی را به شما معرفی کردیم. در این مطلب سعی می کنیم چند مورد از بهترین هاوربرد ها و اسکوتر های برقی سال ۲۰۱۸ را به شما معرفی کنیم:

Swagtron T580 Self Balancing Scooter
مدل ” T580″ دارای تمام قابلیت های قابل انتظار می باشد. بر روی بدنه آن از اسپیکر های با کیفیت استفاده شده تا به آسانی بتواند موسیقی های مورد علاقه تان را پخش کرده و شما از آن لذت ببرید. این دستگاه قابلیت آن را دارد که با گوشی هوشمند شما همگام سازی شود و شما از طریق برنامه مخصوص بر روی گوشی تان ، آن را کنترل کنید، برنامه این اسکوتر برقی قابلیت نصب بروی گوشی های اندروید و iOS را در خود جای داده است. اسکوتر برقی مدل T580 با سرعت بالای ۷.۵ مایل بر ساعت حرکت می کند، شما می توانید این اسکوتر برقی را، در مدت زمان ۲ ساعت شارژ کرده و از آن در مسافت ۸ مایل استفاده کنید. وزن این وسیله ۲۰ پوند است و شما می توانید به آسانی آن را حمل کنید. گواهی استاندارد IPX4 از دیگر ویژگی های این اسکوتر به حساب می آید و شما به آسانی می توانید در زیر باران و یا از روی جوب آب عبور کنید.
این اسکوتر دارای گواهی استاندارد UL 2272 می باشد که این اطمینان را در شما به وجود می آورد تا در هنگام سواری و یا شارژ شدن، منفجر نشده و دچار آتش سوزی نمی شود. علاوه بر این گواهی، دارای فناوری SentryShield نیز می باشد . طراحی این اسکوتر بسیار زیبا و کاربر پسند است و نظر هر ببینده ای را به خود جلب می کند.

Segway MiniPro
این مدل یکی از بهترین اسکوتر های خود تعادلی (سلف بالانس) موجود در بازار است. استفاده از آن بسیار اسان تر است و ویژگی های فوق العاده ای در آن وجود دارد.
اهرم فرمان مینی‌پرو یکی از ویژگی های منحصر به فرد آن است که باعث می شود در حال حرکت تعادل به خوبی حفظ شده و در مواقع لزوم تغییر مسیر دهد. چرخ های این اسکوتر بزرگ و فاصله آن از سطح زمین زیادتر است و این امر باعث شده سرعت آن بیشتر شده و با اجسام کوچک روی زمین برخورد نکند. چرخ های ۱۰.۵ اینچی آن به ثبات سوارکار در طول حرکت کمک می کنند. این اسکوتر برقی علاوه بر گواهینامه استاندارد UL، بالاترین شاخص های ایمنی را ارائه می دهد. برروی بدنه آن سنسور هایی به کاررفته است که تعادل سوارکار را حتی در شرایط نامساعد زمین حفظ می کند.
باتری لیتیوم یونی قدرتمندی در آن قرار داده شده است نا ۱۴ مایل می تواند حرکت کند، سرعت آن بالای ۱۰ مایل بر ساعت می باشد که بسیار قابل تحسین است.
شما به آسانی می توانید این اسکوتر را از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند خود متصل نموده و از طریق برنامه مخصوص گوشی، میزان نور، آلارم ضد سرقت و سرعت آن را کنترل کنید. جنس بدنه آن بسیار مقاوم و از آلیاژ الومنیومی بدنه هواپیما است. این اسکوتر تحمل وزن معادل با ۲۲۰ پوند را در خود جای داده است.

EPIKGO’s All-Terrain, Self-Balancing Scooter
این اسکوتر نمونه ای بارز از یک اسکوتر سلف بالانس و پرقدرت است، که استاندارد های ایمنی در آن لحاظ شده است. به واسطه موتور دو هسته ای ۴۰۰ واتی فوق العاده قدرتمند به راحتی می تواند بر روی هر نوع زمینی حرکت کرده و یک تجربه خوب برای کاربر رقم بزند. سرعت آن ۱۰ مایل بر ساعت(۱۶ کیلومتر بر ساعت) است که بسیار مناسب می باشد و به راحتی می تواند با این سرعت در مدت زمان یک ساعت حرکت کند و بعد از آن، باید دستگاه را شارژ کنید. چرخ های به کاررفته در آن ۸.۵ اینچی است که باعث می شود با استفاده از موتور پرقدرت بتواند در هر نوع زمینی حرکت کرده و حتی از سطوح گلی و چمنی نیز عبور کند. شما با استفاده از این اسکوتر می توانید موانعی با زاویه ۱۵ درجه را پشت سر بگذارید.
این اسکوتر علاوه بر بدنه آلومنیومی مقاوم و با دوام؛ در برابر آب و گرد و غبار نیز مقاوم بوده و دارای گواهی استاندارد IP54 می باشد. چراغ های LED به کار رفته در آن، کمک می کند تا در تاریکی و شب نیز بتوانید از این وسیله جذاب استفاده کنید.

Halo Rover Hoverboard
اگر به دنبال یک هاوربرد با کیفیت هستید و قیمت برایتان اهمیتی ندارد، Halo Rover یک انتخاب بسیار خوب است. این اسکوتر هوشمند با محافظ و قاب الومینیومی ساخته شده است، تایرهای ۸.۵ اینچی با رینگ های لاستیکی، باعث می شود با سرعت مناسب حرکت کنید، همچنین به کار بردن تکنولوژی سنسور های Halo باعث شده است که تجربه یک سواری صاف و بدون لغزش برای کاربر فراهم شود، شما می توانید از این اسکوتر در زمین های خارج از جاده اصلی نیز استفاده کنید. چراغ های LED به کار رفته در آن برای سواری در شب بسیار مفید است.
شما به راحتی می توانید از طریق بلوتوث به این اسپیکر متصل شده و در هنگام سواری، آهنگ مورد علاقه خود را گوش دهید. این اسکوتر علاوه بر گواهینامه UL، دارای گواهینامه استاندارد IPX4 است که باعث می شود در برابر آب مقاوم باشد.

Hoverheart’s 6.5″ Hoverboard
این اسکوتر هوشمند بسیار زیبا است، چراغ های LED به کار رفته در آن باعث شده تا نمای جذاب و دیدنی به خود بگیرد. این چراغ ها بسته به وضعیت حرکتی اسکوتر، تغییر می کنند. این اسکوتر از نظر ایمنی نیز در سطح بالایی قرار گرفته است و با موفقیت تمامی ۱۵۹ آزمون سنجش ایمنی را پشت سر گذاشته و گواهینامه UL را اخذ کرده است. بدنه آن از پلاستیک مقاوم ساخته شده که مشتعل نمی شود. چرخ های ۶.۵ اینچی به کاررفته در آن باعث می شود تا در برابر حفره ها و موانع کوچک روی زمین مقاوم بوده و به صورت ثابت حرکت کند.
موتور دو هسته ای ۲۰۰ واتی در آن به کار رفته است که توانایی بالایی دارد و با حداکثر سرعت ۱۰ مایل در ساعت حرکت می کند، در هر بار شارژ می توانید تا مسافت ۸ مایل از آن استفاده کنید و سپس برای استفاده مجدد، در کمتر از ۳ ساعت آن را شارژ کنید.

TOMOLOO 6.5″ Hoverboard
این دستگاه، یک مدل از اسکوتر های سلف بالانس است که مورد توجه بسیاری از کودکان و بزرگسالان قرار گرفته است. شما از طریق گوشی همراه خود می توانید به این اسکوتر متصل شده و آن را کنترل کنید؛ این اتصال از طریق بلوتوث نسخه ۴.۰ انجام می شود، برنامه مخصوص این اسکوتر بر روی گوشی های اندروید و iOS نصب می شود و رابط کاربر پسند دارد. علاوه بر استفاده از برنامه، می توانید از طریق این فناوری ارتباطی موزیک های گوشی هوشمند خود را بر روی اسکوتر پخش کنید.
چراغ های LED به کار رفته در آن از طریق برنامه قابل کنترل می باشد و شما می توانید به صورت بی سیم رنگ های آن را تغییر دهید.
علاوه بر این، شما می توانید حد مجاز سرعت آن را تعیین کنید، تا سواری راحت تر و ایمن تری را انجام دهید. چرخ های ۶.۵ اینچی روی بدنه حداکثر سرعت ۱۰ مایل بر ساعت و تا حداکثر ۱۲ مایل را طی می کند. در آن از یک باتری لیتیوم یونی ۳۶ ولتی/۴.۳ آمپر ساعتی استفاده شده است که در کمتر از ۳ سات شارژ می شود. وزن این اسکوتر ۲۶ پوند است و دارای گواهی UL می باشد.

Skque X1 Hoverboard
این اسکوتر علاوه بر طراحی زیبای ظاهری، از مقاومت و کیفیت ساخت بالایی برخوردار است، بدنه آن از جنس پلاستیک با کیفیت و با دوام بوده و در برابر سخت ترین شرایط مقاوم است.
این اسکوتر دارای گواهی استاندارد UL می باشد و از نظر ایمنی بارها مورد آزمایش قرار گرفته است. مادربورد به کار رفته در آن بسیار نوآورانه است؛ سنسورهای موجود بر روی صفحه باعث می شود تا اسکوتر به صورت خودکار تعادل سوارکار را حفظ کند.
باتری به کار رفته در این اسکوتر بسیار مقاوم است و در کمتر از ۲ ساعت شارژ می شود، و در هر بار شارژ می توانید مسافت ۱۲ مایل را با سرعت ۷.۵ میلی آمپر بر ساعت بپیماید. سرعت این اسکوتر نسبت به هم رده های آن اندکی کم است اما برای مصارف عادی بسیار مناسب می باشد.
این اسکوتر نیز می تواند از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند شما متصل شده و از طریق اسپیکر های خود موسیقی مورد علاقه تان را پخش کند. چراغ های LED به کار رفته در آن علاوه بر زیبایی، مسیر را برای شما روشن می کنند بنابراین در هنگام شب نیز می توانید از آنها استفاده کنید.

EPIKGO Sport Hoverboard
این اسکوتر با چرخ های ۸.۵ اینچی سرعت و عملکرد بالاتری را ارائه می دهد، شما حتی می توانید با استفاده از آن از موانع با زاویه ۱۸ درجه نیز عبور کنید. این تایر ها قدرت بیشتری را به زمین منتقل می کنند به همین دلیل سریع تر حرکت کرده و کارایی بهتری دارند. پوشش ABS و فلز به کار رفته در آن، این اسکوتر را مقاوم تر کرده و طول عمر آن را بیشتر می کند.
این اسکوتر ضد آب بوده و دارای گواهینامه IP56 است و یک نوع اسکوتر ورزشی به شمار می رود که می توانید آن را در مسیر های سخت تری نیز استفاده نمایید. این اسکوتر به موتور دو هسته ای ۴۰۰ واتی مجهز است که قدرت آن را چند برابر کرده است، باتری هوشمند LG با گواهی استاندارد UL-2271 میزان امنیت این اسکوتر را بالا برده و می تواند تا سرعت ۱۰ مایل بر ساعت بدون نگرانی ناشی از آتش سوزی و …، حرکت کند. باتری آن در کمتر از ۳ ساعت شارژ می شود و شما می توانید در هر بار شارژ کردن تا مسافت ۱۰ مایل را طی کنید.
اندازه صفحه این اسکوتر بزرگ است که این امر ممکن است هم یک منفعت به شمار روید و هم یک ضرر محسوب شود. بزرگی صفحه باعث می شود که راحت تر تعادل خود را حفظ کرده و سواری شما با ثبات بیشتری باشد.

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد