بهترین مدل‌های ماساژور در سال ۲۰۱۸

0 2,038

دستگاه‌های ماساژ دهنده در اندازه و سایز‌های مختلف، با قابلیت‌های بسیار کاربردی در اختیار کاربران قرار گرفته است تا افراد بسته به نوع نیاز، محل نگهداری و بودجه خود، یک مدل مناسب را انتخاب کرده و از آن در راستا کاهش درد‌های عضلانی، کاهش استرس و به طور کلی سلامت بدن استفاده نمایند.

بخوانید: راهنمای کامل خرید ماساژورهای برقی

در مطلب قبلی مزایا این ماساژورها و عوامل کلیدی در هنگام خرید، را شرح دادیم و حال می‌خواهیم چند مورد از بهترین ماساژور‌های جهان را معرفی کنیم و برخی از خصوصیات و معایب و مزایا آن را به اختصار توضیح دهیم:

۱- بالش ماساژ Shiatsu مدل Zyllion ZMA13

این ماساژور دارای ۴ گره قدرتمند و قوی برای ماساژ می باشد و کمک می کند تا مفاصل عضلات، ریلکس تر شده و احساس بهتری داشته باشد. سری های ماساژور دارای سیستم گرمایشی اختیاری است که در صورت لزوم می توانید آن را فعال نمایید. اندازه آن کوچک است و به راحتی می توانید آن را حمل و نقل کنید.
مزایا: به راحتی قابل تنظیم می باشد، دارای گزینه حرارتی، انعطاف پذیری خوب، ماساژور الکتریکی خوب برای پشت و پا می باشد.
معایب: به طور خودکار پس از ۵ دقیقه تغییر موقعیت می دهد که ویژگی قابل کنترلی نیست.

۲- ماساژور ضربه‌ای TheraRUB

این ماساژور با ایجاد ارتعاشات به عضلات مهم بدن کمک می کند. این دستگاه بسیار قدرتمند و سبک وزن است و برای افرادی که از اسپاسم های عضلانی رنج می برند و به آرامش و تسکین عضلات نیاز دارند، مناسب می باشد. این ماساژور برای پا نیز مناسب می باشد.
مزایا: سبک وزن، صدای کم، قیمت ارزان، برای ماساژ بافت های عمیق، ماساژ دهنده پا و کاهش درد در این نواحی، ماساژور مناسب برای استفاده راحت در نواحی پشتی بدن است.
معایب: ممکن است به مرور زمان صدا و نویز آن زیادتر شود.

۳- ماساژور گردن و پشت Liba Shiatsu

شما می توانید از این ماساژور در بیرون از خانه، محل کار و یا ماشین استفاده نمایید آن را بر روی صندلی خود ببندید و از ماساژ آن لذت ببرید. اگر در ناحیه پا، پشت و گردن دچار درد شدید این دستگاه می تواند به شما کمک کند و پاهای یخ زده شمات را گرم نگه دارد.
مزایا: سبک و قابل حمل بودن، همه کاره، ایجاد گرما، استفاده آسان، بهبود گردش خون و ماساژدهنده بافت های عمیق است.
معایب: در هنگام رانندگی، استفاده از آن سخت می باشد.

۴- بالش ماساژ دهنده پا، گردن Shiatsu

شما می توانید با استفاده از راهنمای این ماساژور، از آن برای ماساژ قسمت های مختلف بدن خود استفاده نمایید. برای فشار بیشتر کافی است که تسمه های آن را بکشید و به منظور فشار کمتر کافی است تسمه ها را آزادتر نماید. برای تسکین کمر درد، آن را در اطراف پاها و یا ناحیه کمر قرار دهید.
مزایا: مناسب برای استفاده تمام نقاط بدن، دستگیره های آن نسبت به مدل های قبلی کوچکتر است، بافت های عمیق را ماساژ می دهد، حتی از آن می توانید برای عضلات زیر شانه نیز استفاده نمایید، مناسب درد های ناحیه کمر است.
معایب: دستگیره های آن از جنس پلاستیک سخت است، دستگیره ها دارای حرکت روان در چند جهت نمی باشند، خروجی گرما محدود است.

۵- ماساژور پشت و شانه‌ها با خروجی گرما HoMedics NMS-600

این ماساژور دارای سه تنظیم ماساژ متفاوت است که با خروجی گرما انجام می شود. طراح این ماساژور سه نقطه پشت، شانه و قسمت بالایی کمر را برای تسکین درد مورد هدف قرار داده است.
مزایا: این ماساژور با عملکرد ضربه و سه تنظیمات مختلف، ماساژ خوب و راحتی را برای شما به ارمغان می آورد. گرما ناشی از این ماساژور، عضلات را شل می کند، شدت آن تا ۷۲۰ ضربه در دقیقه قابل تنظیم است.
معایب: در برخی از موادر مصرف کنندگان از طول عمر این دستگاه شکایت داشته اند، اما بیشتر مصرف کنندگان از این دستگاه راضی بوده اند.

۶- ماساژور ارتعاشی Wahl Deep-Tissue Percussion Therapeutic Massager

این دستگاه یکی از بهترین ماساژور های بافت عمیق به حساب می اید. شما می توانید ماساژور را به صورت دستی کنترل کنید. ارتعاشات این دستگاه می تواند بافت های عمیق را تا ۳۳۵۰دردقیقه برساند. در این ماساژور ۴ سری قرار داده شده است که از طریق آن می توانید کیفیت ماساژ خود را ارتقا ببخشید. طراحی فوق العاده آن باعث می شود که احساس کنید به وسیله دست های یک انسان واقعی ماساژ انجام می شود.
مزایا: ماساژدهنده خوب برای بافتهای عمیق؛ درای ۴ سری اضافه شونده، باعث شل شدن عضلات و کاهش درد می شود، طراحی آن بسیار خوب و به صورت ارگونومی می باشد، یکی از بهترین ماساژورهای دستی به حساب می آید، وزن کم و عملکرد بسیار خوب دارد.
معایب: ندارد.

۷- Back2Life Back Massager

این دستگاه با بازسازی تکنیک های طبیعی، عمل ماساژ را انجام می دهد. این دستگاه با استفاده از یک روش ملایم و آسان در تسکین درد های عضلاتی مفید می باشد. در صورتی که در بلند مدت از این دستگاه استفاده کنید می توانید تغییر زیادی در حال عمومی بدن خود مشاهده نمایید. برای استفاده از این ماساژور به فضای بیشتری در اتاق نیاز دارید.
این ماساژور در زیر زانو قرار گرفته و ارتفاع آن تنظیم می شود تا باعث کاهش درد در ناحیه پا، و کمر شود. دستگاه افزایش ارتفاع را به آرامی انجام می دهد تا به علت حرکت ناگهانی به ستون فقرات فشار وارد نشود.
مزایا: قابلیت تنظیم ارتفاع، حرکت آرام و طبیعی، کاهش درد در ناحیه ستون فقرات و اصلاح آن از ویژگی هایش است.
معایب: قیمت آن بالاست.

۸- ماساژور روکش صندلی Gideon Luxury Six-Program Customizable Massaging Cushion

این ماساژور مانند یک روکش صندلی بدون پایه بر روی زمین و یا صندلی ماشین و … قرار می گیرد و شما با نشستن بر روی آن احساس راحتی می کنید. این ماساژور قابلیت تنظیم با صندلی را درخود جای داده است. شما می توانید شدت و عملکرد آن را انتخاب کرده تا لرزش و میزان گرمای آن را کم و زیاد کنید. کاربران این ماساژور را به دلیل سادگی آن انتخاب می کنند. البته افرادی که قد بلند هستند ممکن است در استفاده از بالشتگ پشت گردن آن دچار مشکل شوند.
مزایا: شما می توانید از این ماساژور بر روی صندلی دفتر کار خود استفاده کرده و در طول روز احساس خستگی نداشته باشید، دارای دو قابلیت ماساژ ارتعاشی و ماساژ فشاری می باشد . ویژگی گرمایی اختیاری برای شل کردن عضلات و کاهش استرس در آن تعبیه شده است.
معایب: ارتفاع آن قابل تنظیم نمی باشد و در برخی موارد غلتک درست بر روی محل مناسب بر روی گردن قرار نمی گیرد.

۹- صندلی ماساژ Real Relax Massage Chair Recliner

این صندلی ماساژ مانند یک ماشین غول پیکر تمام درد های شما را تسکین می دهد، قیمت آن گران است اما مزایای بسیار زیادی در اختیار شما قرار می دهد. طراحی آن بسیار زیبای که در رنگ های متنوعی ارائه می شود تا بتوانید آن را با رنگ وسایل خود هماهنگ کنید. در این صندلی ۴ تنظیم برای ماساژور های مختلف ارائه می شود.
مزایا: دارای بلوتوث برای پخش موزیک و پورت USB به منظور شارژ، صفحه نمایش پیشرفته و ریموت از راه دور، انواع تکنیک ها برای ماساژ های حرفه ای و مجهز به سیستم گرمایشی است.
معایب: برا ی تمام افراد و با هر نوع قد، مناسب نمی باشد.

۱۰- NURSE Rechargeable TENS Unit

این محصول یک ماساژور معمولی نیست. بلکه با ایجاد جریان الکتریکی خفیف با ولتاژ پایین باعث کاهش درد می شود. این دستگاه از ۱۶ حالت مختلف و ۲۰ سطح قدرتی به منظور کاهش درد استفاده می کند. شما می توانید از آن به اسانی و در هر مکانی استفاده نمایید. در این وسیله از پد های ژله ای استفاده شده است که به آسانی بر روی بدن می چسبد و انرژی را به آن منتقل می کند.
مزایا: در این ماساژور یک نمایشگر LCD قرار دارد که حالت ماساژ، شدت و زمان را نشان می دهد. این دستگاه برای افراد دارای درد در ناحیه پشت، آرتریت دیسک ها، مفاصل ملتهب و درد شانه بسار مفید است.
معایب: به گفته تعدادی از مصرف کنندگان، در صورت استفاده همزمان از چند پد دستگاه دچار مشکل می شود.

۱۱- Thumper Sports Percussive Massager

این ماساژور از طریق دست کنترل می شود و بیشتر ورزشکاران از آن بهره می برند. طراحی آن بسیار زیبا و کاربر پسند است، و به راحتی می توانید از آن برای درد در نواحی پشت، شانه و پا و … استفاده نمایید.
مزایا: این ماساژور بر بافت های عمیق تاثیر می گذارد، سرعت آن از ۲۰ تا ۴۰ ضربه در ثانیه تغییر می کند که با ایجاد فرکانس طبیعی باعث بهبود عضلات شما می شود. دسته بلند و ارگونومیک آن باعث می شود تا به راحتی به نقاط مختلف بدن دسترسی داشته باشید. به آسانی می توانید با استفاده از یک پارچه مرطوب سطح آن را تمیز کنید.
معایب: این ماساژور با جریان برق کار می کند و سیم آن اندکی کوتاه است و ممکن است محدودیت حرکتی ایجاد نماید.

۱۲- The Happy Company Happy Massager

این وسیله یک ماساژور کوچک و دستی با قیمت بسیار مناسب است. طراحان در این ماساژور ۴ نقطه تماس قرار داده است تا درد را از بدن بیرون کند. این ماساژور در دوران بارداری و زایمان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد شما می توانید آن را به آسانی در محیط بیرون از خانه استفاده نمایید.
مزایا: از این ماساژور می توانید برای قسمت های مختلف بدن استفاده نمایید، قابل حمل می باشد، برای ماساژ بافت عمیق مناسب است.
معایب: کیفیت آن پایین است اما با توجه به قیمت آن بسیار خوب و مفید می باشد.

۱۳- PowerPro 2-in-1 Foam Rollers

این وسیله یکی از بهترین ماساژور های غلتکی الکترونیکی می باشد، که درد های شما را تسکین میبخشد. کسانی که از درد های مزمن پشت و پا رنج می برند می تواند در حرکات ورزشی خود از این غلتک استفاده کنند. این محصول همراه با راهنما خود ارائه می شود تا روش ها و طرز استفاده از آن را به خوبی یاد بگیرید.
مزایا: بر روی سطح آن نقاطی طراحی شده است که در صورت تماس با بدن می توانند به خوبی آن را ماساژ داده و درد را کاهش دهند، درمان درد های مزمن، مناسب برای کمر درد و قیمت آن مناسب است.
معایب: برخی از معتقدند که اندازه غلتک ها کوچک است.

۱۴- Conair Touch N’ Tone Massager with 5 Attachments

این دستگاه یک ماساژدهنده کوچک است که از ۵ سری متفاوت تشکیل شده است، که می تواند بر روی قسمت های مختلف مانند پوست سر، صورت، شانه ها، پاها و پشت قرار گیرد و درد های این نواحی را کاهش می دهد. در این وسیله دوتنظیم سرعت قرار گرفته شده است که می توانید با توجه به میزان درد خود از آن استفاده نمایید افرادی که استرس دارند این ماساژور می تواند به آنها کمک کند.
مزایا: استفاده آسان، ماساژ صورت، ۵ سری تسکین دهنده، دسته ارگونومیک؛ تنظیمات دو سرعته از ویژگی هایش است.
معایب: در برخی نقاط باعث کبودی بدن می شود و موتور آن ضعیف است.

۱۵- HoMedics Shiatsu Plus Vibration Massage Pillow SP-25H

این بالش ماساژور یک انتخاب خوب برای کاهش درد های عضلانی است، سطح آن بسیار نرم و با ۴ گره ماساژ و سیستم گرمایش کیفیت خوبی را ارائه می دهد. این سیستم دارای ارزش است و از این طریق می تواند به کاهش درد های شما کمک کند به صورت سیمی به جریان برق وصل شد و سیم آن بلند می باشد.
مزایا: این دستگاه دارای تنظیمات سه نوع ماساژ ارتعاشی، Shiatsu و دوگانه است. سیستم حرارتی آن خوب می باشد ، پارچه آن نرم و زیبا است. این ماساژور برای ماساژ گردن، شانه و کمر است.
معایب: میزان قدرت آن نسبت به مدل‌های مشابه اندکی کمتر است.

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد