بهترین هدست‌ ایکس باکس وان

0 764

ایکس باکس وان، نسل هشتم بازی‌های ویدئویی مایکروسافت است که به دنبال ایکس باکس اورجینال و ایکس باکس ۳۶۰ آمده است. این کنسول در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۱۳ در استرالیا، اتریش، برزیل، کانادا، فرانسه، آلمان، ایرلند، ایتالیا، مکزیک، نیوزلند، اسپانیا، انگلستان و ایالات متحده آمریکا منتشر شد. سپس در سپتامبر ۲۰۱۴، در بازارهای دیگر از جمله آرژانتین، بلژیک، شیلی، چین، کلمبیا، جمهوری چک، دانمارک، فنلاند، یونان، مجارستان، هند، ژاپن، کره، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، روسیه، عربستان سعودی، سنگاپور، اسلواکی، آفریقای جنوبی، سوئد، سوئیس، ترکیه و امارات متحده عربی منتشر شد. کاربران حرفه‌ای بازی‌های ایکس باکس وان به دنبال هدست‌ها و هدفون‌هایی هستند که صداهای بازی را به درستی پردازش کند و تجربه هیجان انگیز و لذت بخشی برای آنها به ارمغان بیاورد. آیا در حال بازی آفلاین ایکس باکس وان هستید یا این بازی را به صورت آنلاین اجرا می‌کنید، اگرچه فرقی نمی‌کند، در هر صورت یک هدست خوب می‌تواند برایتان لازم باشد. این هدست، نه تنها این امکان را به شما می‌دهد که به طور کامل در فضای صوتی دسکتاپ خود بازی کنید بلکه می‌توانید به طور واضح با همتایان خود ارتباط برقرار کنید و صدای پای دشمنان را بشنوید. هدست یکی از ابزارهای اصلی گیمرها محسوب میشود و تجربه گیم پلی را هیجان انگیز و جذاب‌تر می‌سازد. در این مطلب می‌خواهیم شما را با بهترین هدست‌ ایکس باکس وان یا همان XBOX One آشنا سازیم:

۱. بهترین در کل: هدست ایکس باکس وان Razer Kraken Pro V2

هدست ایکس باکس وان

Razer Kraken Pro V2 بهترین هدست‌ ایکس باکس وان است که از قیمت مناسب، کیفیت ساخت بالا و صدای قدرتمندی برخوردار است. عمدتا می‌توانید جلسات بازی خود را با این بالشتک‌های فومی انعطاف پذیر لذت بخش‌تر کنید. این هدست‌ها دارای یک میکروفون یک طرفه هستند که حجم و شفافیت صوتی بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. هدست Razer Kraken Pro V2 مجهز به درایور صوتی ۵۰ میلیمتری است که پاسخ فرکانسی آن از ۱۲ هرتز تا ۲۸ کیلوهرتز می‌باشد. این هدست تمام لایه‌های صدای درون بازی را از بم‌های پایین تا سه گانه بالا ضبط می‌کند. قاب آلومینیومی آن ارگونومیک و انعطاف پذیر است و به راحتی روی سر قرار می‌گیرد. این هدست دارای یک میکروفون جمع و جور است که قادر به پاسخ فرکانسی ۱۰۰Hz تا ۱۰kHz است، بنابراین هم تیمی‌های شما (یا دشمنان شما) می‌توانند صدای شما را بشنوند. آنها به راحتی قابل تعویض هستند و می‌توانید طبق سلیقه خودتان طرح‌های دایره ای شکل یا بیضی شکل آن را انتخاب کنید. میکروفون این هدست مجهز به سیستم حذف نویز محیطی بوده و می‌تواند در چت کردن با هم تیمی‌ها به شما کمک بسیاری کند. این هدست‌ها در رنگ‌های سیاه، سبز، کوارتز، سفید و قرمز ارائه می‌شوند و دارای گارانتی یکساله هستند.

۲. بهترین بودجه: هدست ایکس باکس وان DIWUER Stereo Wired

هدست ایکس باکس وان

برای گیمرهایی که به دنبال یک هدست مقرون به صرفه هستند، هدست بازی DIWUER Stereo Wired بسیار مناسب است. با وجود اینکه این هدست فوق العاده مقرون به صرفه است، هنوز هم از لحاظ صدا، میکروفون و طراحی، کیفیت قابل قبولی دارد، از طرفی در صورت بروز هر مشکلی گارانتی یک ساله دارد. هدست DIWUER Stereo Wired به یک درایور ۴۰ میلیمتری مجهز شده است. بالشتک‌های فومی آن انعطاف پذیر و قابل تنظیم است که متناسب با اشکال و اندازه سر است. میکروفون Omnidirection آن را میتوان در هر زاویه‌ای خم کرد، این میکروفون کیفیت صدای بالایی را ارائه میدهد و شما می‌توانید بدون توجه به جایی که هستید صدای بازی ایکس باکس وان را با وضوح بالایی بشنوید. در کابل اتصال هدست یک کلید کنترل وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی صدای بازی را تنظیم کنید و یا صدای میکروفون را قطع کنید. این هدست در رنگ‌های آبی، قرمز و صورتی ارائه می‌شود.

۳. بهترین برای تقویت صدا / فضای مکانی: هدست ایکس باکس وان Turtle Beach Recon 200

هدست ایکس باکس وان

هنگامی که به شنیدن صدای قدم‌های دشمنان در نزدیکی خود نیاز دارید، هدست Turtle Beach Recon 200 شما را تحت پوشش قرار می‌دهد. هدست amplified ایکس باکس وان با بهینه سازی برای مایکروسافت ویندوز صوتی، صدای خالصی را ارائه می‌دهد که یک سیستم صدای فراگیر مکانیکی است و به گوش‌های شما اجازه می دهد در هر جهتی از فضای ۳D به صداهای داخل بازی گوش کنید. هدست Turtle Beach Recon 200 از یک تقویت‌کننده یا آمپلی‌فایر قابل شارژ (۱۲ ساعته در هر استفاده) استفاده میکند و از بلندگوهای آن، فرکانس ۲۰Hz تا ۲۰kHz ساطع می‌شود. درست در کنار گوش آن، یک میکروفون ثابت قرار دارد که با یک تلنگر خاموش می‌شود و میزان صدای آن قابل تنظیم است. بنابراین هرگز نباید هنگام ارتباط با همکاران خود فریاد بزنید. هدبند فلزی محکم آن در یک چرم مصنوعی با فوم نرم پیچیده شده است، بنابراین گردن شما را تحت فشار قرار نمی‌دهد. این هدست در رنگ‌های سیاه و سفید ارائه می‌شود.

۴. بهترین برای اتصال بی‌سیم: هدست ایکس باکس وان CORSAIR Void Pro

هدست ایکس باکس وان

هدست CORSAIR Void Proبهترین هدست ایکس باکس وان موجود در این لیست برای اتصالات بی‌سیم می‌باشد. این هدست بی‌سیم به شما اجازه می‌دهد تا بازی‌های ایکس باکس وان خود را در محدوده ۴۰ فوت و با عمر باتری شانزده ساعته بازی کنید. هدست CORSAIR Void Pro از تکنولوژی بی سیم ۲.۴Ghz ساخته شده است که به یک آداپتور USB به Xbox One متصل می‌شود. شما می‌توانید هدست خود را برای همیشه به کابل شارژر USB متصل کنید و در صورتی که عمر باتری آن کم شود به بازی ادامه دهید. درایور بلنوگوی این هدست از نئودیمیم ۵۰ میلیمتری ساخته شده است که از تکمیل‌کننده صدای استریو ۷/۱ استفاده می‌کند. هدستCORSAIR Void Pro دارای گواهینامه کنترل کیفیت است که میکروفون و درایورهای صوتی، به خوبی با هم ارتباط برقرار کرده و کیفیت صدای فوق العاده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد. در عوض وقتی در محیط بازی قرار می‌گیرید، صدای باد، پر کردن خشاب اسلحه، فریاد و انفجار و حتی صدای پای دشمنی که به شما نزدیک می‌شود، واقعی‌تر است و جهت‌گیری بهتری دارد.

۵. بهترین برای اول شخص: هدست ایکس باکس وان Stereo Headset

هدست ایکس باکس وان

این هدست یکی از هدست‌های موجود در لیست است که برای بازی‌های اول شخص بسیار مناسب است و با تمام کنترلرهای بی‌سیم ایکس باکس وان سازگار می‌باشد. با کابل‌هایی که به طور مستقیم به کنترلر بی‌سیم ایکس باکس وان متصل می‌شود، راه‌اندازی هدست Xbox One Stereo بسیار آسان است. هدست استریو مایکروسافت که برای ایکس باکس وان طراحی شده است با همه کنترلرهای بدون سیم ایکس‌باکس سازگاری دارد و کاربران می‌توانند برای این کنترلرها از هدست استریو مایکروسافت استفاده کنند. هدست اورجینال Xbox One Stereo ۲۰۱۴ با یک آداپتور استریو قابل جداسازی همراه است که به شما قابلیت کنترل صدا، قطع صدا و تنظیم صدای بازی و چت را می‌دهد. شما با نوک انگشتان خود کنترل کاملی روی آن خواهید داشت و به راحتی می‌توانید در بازی و چت صدای آن را کم یا زیاد کنید و یا میکروفون آن را خاموش و روشن کنید. این هدست دارای قابلیت طیف صدا با برد کامل (۲۰ Hz – ۲۰ kHz) برای بیس عمیق و صدای واضح حتی در فرکانس‌های بالا میباشد. میکروفون تک جهتی آن صدای واضحی را ارائه میدهد که برای بازی و چت صدای خوبی دارد. این هدست در رنگ‌های سیاه و سفید ارائه می‌شود.

۶. بهترین برای راحتی: هدست ایکس باکس وان HyperX Cloud II

هدست ایکس باکس وان

هدست HyperX Cloud II، به دلیل کوسن‌های فوم و هدبند پوشیده شده از بند چرمی برنده مسابقه است، بنابراین گیمرها میتوانند بدون هیچ گونه ناراحتی، ساعت‌ها با آن بازی کنند. هدست HyperX Cloud II وزنی معادل ۱۱.۲۹ اونس دارد و با مجموعه‌ای از پدهای گوش و میکروفن لغو صدا ارائه میشود، بنابراین می‌توانید از آن به عنوان یک جفت هدفون بدون میکروفون استفاده کنید. کنترلر این دستگاه از یک طرف ورودی جک ۳.۵ میلیمتری را در خود جای داده است و از طرف دیگر بوسیله یک پورت USB به سیستم شما متصل می‌شود. بر روی بخش مرکزی کنترلر دکمه‌ای تعبیه شده که با فشردن آن می‌توان از صدای فراگیر ۷.۱ کاناله لذت برد. همچنین قادر است با درایور ۵۳mm صدا را با پاسخ فرکانس ۱۵Hz تا ۲۵kHz ارائه دهد. هدست ایکس باکس وان HyperX Cloud II دارای دو سال گارانتی و پشتیبانی فنی رایگان است. این هدست در رنگ‌های قرمز و رنگ‌های فلزی موجود است.

۷. بهترین برای سبکی: هدست ایکس باکس وان Logitech G231 Prodigy

هدست ایکس باکس وان

Logitech G231 یکی از آسانترین هدست‌های ایکس باکس موجود در بازار است که تا به امروز ارائه شده است. وزن این هدست ۸.۹ اونس می‌باشد و کاسه‌های گوشی آن نرم، با دوام و در برابر حرارت و عرق مقاوم است. به طوری که احساس می‌کنید هیچ چیزی بر سرتان قرار ندارد. میکروفون تاشوی آن قابلیت جابجایی خطی دارد و متناسب با ساختار فیزیکی و نیاز کاربر تنظیم می‌شود. همچنین توانایی بسیار بالایی در دریافت و انتقال مکالمات صوتی دارد. کابل اتصال آن ۲ متری می‌باشد و دارای غلتک تنظیم حجم و کلید اختصاصی قطع صدا می‌باشد که دسترسی آن بسیار آسان است. هدست Logitech G231 Prodigy با بهره‌گیری از درایورهای قدرتمند ۴۰ میلیمتری از جنس نئودیمیوم طیف صدا را با فرکانس ۲۰Hz تا ۲۰Khz ارائه میدهد. این هدست از بازوهای قدرتمندی بهره گرفته است که امکان چرخش ۹۰ درجه را فراهم می‌کند، این قابلیت به منظور استقرار مناسب هدست بر روی سطوح مختلف، جلوگیری از شکستگی بازوها و کاپها هنگام وارد شدن ضربه و اعمال فشارهای خارجی ناخواسته تعبیه شده است. این بازوها و پدها از مواد باکیفیت و سبک ساخته شده‌اند که در برابر پوسیدگی، سایش و پارگی روزمره مقاوم است. این هدست دارای گارانتی دو ساله است.

۸. بهترین برای افراد علاقه‌مند به موسیقی: هدست ایکس باکس وان Beyerdynamic MMX 300

هدست ایکس باکس وان

هدست MMX 300 بهترین هدست گیمینگ جهان است. افراد علاقه‌مند به هدست باید هدست Beyerdynamic MMX 300 را امتحان کنند تا بتوانند زمینه صدا را بررسی کنند. این هدست بهترین هدست ایکس باکس وان برای افراد علاقه‌مند به موسیقی است که از یک سیستم استودیویی حرفه‌ای و تکنولوژی به کار رفته در صنعت هواپیما سازی استفاده می‌کند تا یک محیط تکثیر صدای شفاف را ارائه دهد که در آن می‌توانید صداهای ضعیف را هم بشنوید. هدست آلمانی Beyerdynamic MMX 300 از یک اتصال صوتی عمیق محصور به گوش استفاده میکند که دارای بزرگترین پاسخ فرکانسی هدفون‌های Xbox One با برد ۵Hz تا ۳۵kHz است. روی کابل MMX 300، یک ریموت کنترل تعبیه شده است که همه چیز را تحت کنترل شما در می‌آورد. قطع کردن میکروفون، تنظیم ولوم و پاسخ‌دهی به تماس‌های تلفنی، همه‌چیز با همان ریموت انجام می‌شود. این هدست از ایرپدهای بسیار نرم ساخته شده است که از جنس میکروفیبر می‌باشد. کپسول میکروفون آن، فناوری پیشرفته‌ای را در خدمت گوش‌های شما قرار می‌دهد و صدای شفاف، واضح، سه‌بعدی و بیس قدرتمند و نفسگیر آن، به عمق موسیقی یا فیلم نفوذ می‌کند. این هدست با کامپیوتر و کنسول‌های بازی سازگار است و دارای دو سال گارانتی است.

منبع: بلاگ بورسیکا

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد