بهترین مارک کرم پودر برای پوست‌های خشک

0 9,236

کرم پودر نقش زیرسازی و یکدست کردن پوست را بر عهده دارد و باعث می‌شود تا لکه‌ها، جوش‌ها و ناهمواری‌های پوست پوشانده شده و پوست یکنواخت‌تری داشته باشید. در این میان، کرم پودرهای مختلفی برای انواع متفاوتی از پوست‌ها در بازار موجود است، افراد با پوست‌های چرب، خشک و طبیعی باید از کرم پودرهای مناسب پوستشان استفاده کنند.

افرادی که پوست خشک دارند در هنگام آرایش کردن صورت و استفاده از کرم پودرها دچار محدودیت هستند و همیشه از پوسته‌پوسته شدن و ترک‌های روی پوست شکایت می‌کنند. یکی از روش‌هایی که می‌توان در هنگام استفاده از کرم پودر در پوست‌های خشک استفاده کرد؛ استعمال کرم مرطوب‌کننده در زیر کرم پودر می‌باشد. شما می‌توانید ابتدا کرم مرطوب‌کننده بزنید و چند دقیقه صبر کنید تا جذب شود و سپس بر روی آن از کرم پودرتان استفاده کنید؛ این روش مناسب است اما ماندگاری کرم پودر را کاهش می‌دهد.

در این راستا شرکت‌های تولیدکننده کرم پودر سعی کردند که کرم پودرهایی باقابلیت آب‌رسانی و مرطوب‌کنندگی تولید کنند. هنگامی‌که از کرم پودرهای حاوی مرطوب‌کننده استفاده می‌کنید؛ علاوه بر پوشش دهی پوست و پنهان کردن لک‌ها و جوش‌های روی پوست به آب‌رسانی پوست نیز کمک خواهید کرد. کرم پودر روی پوستتان خشک و تکه‌تکه نمی‌شود و ماندگاری آن نیز بالاتر خواهد رفت.

در این مطلب می‌خواهیم بهترین مارک‌های کرم پودر برای پوست‌های خشک را به شما معرفی کنیم که دارای خاصیت مرطوب‌کنندگی بوده و برای پوست‌های خشک بسیار مناسب هستند.

۱. کرم پودر سبک مناسب پوست‌های خشک: کرم پودر اوردینری Ordinary مدل coverage

این کرم پودر بر پایه آب است و رطوبت کافی را به پوستتان می‌رساند، بنابراین اگر پوست خشکی دارید بهتر است از کرم پودر اوردینری Ordinary مدل coverage استفاده کنید. کرم پودر اوردینری Ordinary بسیار سبک بوده و کاور مناسبی دارد و یک پوشش مخملی سبکی روی پوست ایجاد  می‌کند و برای استفاده روزانه مناسب است، هیچ گونه مواد مضر و گلوتن در آن استفاده نشده و  برای هر نوع پوست مخصوصاً پوست‌های خشک قابل استفاده می‌باشد. علاوه بر این با توجه به اینکه حاوی SPF 15 است از پوست در برابر اشعه نور خورشید حفاظت می‌کند. این کرم پودر در ۴ تناژ رنگی صورتی، زرد، قرمز و طبیعی و با ۲۱ رنگ متنوع ارائه شده که به آسانی می‌توانید آن را با رنگ پوست خود هماهنگ کنید.

۲. کرم پودر آب‌رسان و تغذیه‌کننده برای پوست‌های خشک: کرم پودر ایو روشه مدل Confort

شرکت ایو اروشه کرم پودر مدل کانفورت خود را با رنگ‌های زیبا و طبیعی بژ و رز ارائه کرده که شامل طیف رنگی خیلی روشن، روشن، متوسط و تیره است. خانم‌هایی که پوست خشکی دارند؛ با خرید این کرم پودر، لکه‌ها و جوش‌های پوستشان با رنگ طبیعی پوشانده می‌شود و در عین حال به پوستشان آب‌رسانی خواهد شد. این کرم پودر علاوه بر زیبایی ظاهری که به پوست می‌بخشد؛ به عنوان یک رطوبت رسان، درخشان کننده و تغذیه‌کننده پوست نیز عمل کرده و خاصیت درمانی دارد.

۳. کرم پودر آبرسان و ضد آفتاب برای پوست‌های خشک: کرم پودر اینفائیبل INFALLIBLE لورئل LOREAL

این کرم پودر با پوشانندگی و ماندگاری بسیار بالا باعث می‌شود تا لکه‌ها، التهابات و جوش‌های پوست کاملاً پوشش داده شده و  چهره‌ای شاداب و زیبا و طبیعی به شما ببخشد. در کرم پودر اینفائیبل از اسید هیالورنیک استفاده شده تا پوستتان را به صورت ۲۴ ساعته آب‌رسانی کند. علاوه بر این وجود SPF18 پوستتان را در برابر نور خورشید نیز محافظت می‌کند و نیازی به ضد آفتاب نخواهید داشت. درصورتی‌که پوست خشک و حساسی دارید می‌توانید از کرم پودر اینفائیبل لورئل استفاده کنید. این کرم پودر علاوه بر ظاهر طبیعی، روی پوست ماسیده نمی‌شود و رطوبت کافی را در اختیار پوستتان قرار خواهد داد.

۴. کرم پودر و آبرسان و کاور بالا: کرم پودر تارت (TARTE Water Foundation)

این کرم پودر دارای خواص و ویژگی‌های سری Rainforest Of The Sea است که علاوه بر پوشانندگی و زیبایی ظاهری، خواص درمانی و آب‌رسانی نیز دارد.  شما با استفاده از کرم پودر تارت مدل آبرسان آن می‌توانید لکه‌ها و ناهمواری‌های پوستتان را پوشش داده و علاوه بر آن  چین‌وچروک‌های خود را بپوشانید. ویتامین E موجود در این کرم و  قابلیت آب‌رسانی آن  تیرگی‌ها و منافذ  پوست را نیز از بین می‌برد؛ SPF 15 این کرم پودر باعث شده که به ضد آفتاب نیاز نداشته باشید. این کرم پودر ماندگاری بالا و تا ۱۲ ساعت دارد؛  خواصی که در آن نهفته است باعث می‌شود پوستتان تغذیه شود و به‌مرور نشانه‌های پیری رفع شده و پوست شفاف‌تری به شما هدیه می‌دهد. کرم پودر آب‌رسان تارت دارای مواد ضد آلرژی و حساسیت و فاقد هرگونه ترکیبات مضر مثل پارابن، روغن معدنی، فتالات، سولفات لاریل سدیم و گلوتن می‌باشد.

۵. کرم پودر روزانه و آب‌رسان برای پوست‌های خشک: کرم پودر شنل مدل Vitalumière Aqua

این کرم پودر با پایه آب‌رسانی خود باعث می‌شود تا پوست‌های خشک احیا شود و شادابی و زیبایی پوست را دوبرابر می‌کند. پوشش ارائه شده توسط این کرم پودر متوسط بوده و کاور بالایی ندارد، اما ماندگاری‌اش زیاد است و چند ساعت بر روی پوست می‌ماند و نمی‌ماسد. شما می‌توانید از کرم پودر شنل مدل Vitalumière Aqua برای استفاده روزانه و تغذیه و شادابی و پوشانندگی عیب‌های ظاهری پوستتان بهره ببرید.

۶. کرم پودر آب‌رسان و براق برای پوست‌های خشک: کرم پودر نارس مدل Sheer Glow

در صوتی که پوست خشک یا معمولی دارید می‌توانید از کرم پودر نارس مدل Sheer Glow استفاده کنید. این کرم پودر با خواص آنتی اکسیدانی که در ترکیبات خود دارد، از پوست مراقبت کرده و  آن را آب‌رسانی می‌کند. شما می‌توانید از این کرم پودر نارس به صورت روزانه استفاده کنید و همواره پوستی شفاف و درخشانی داشته باشید. این کرم پودر اندکی پوست را براق می‌کند اما برق آن بسیار طبیعی است.

۷. کرم پودر سبک و ضد آفتاب مناسب پوست‌های خشک: کرم پودر میبلین Maybelline مدل Fit Me Dewy + Smooth

کرم پودر میبلین Maybelline مدل Fit Me Dewy + Smooth برای پوست‌های خشک و معمولی بسیار مناسب می‌باشد. بافت آن سبک و نرم است و لکه‌ها و منافذ پوست را می‌پوشاند و پوست یکدستی به وجود می‌آورد. این کرم پودر قابلیت آب‌رسانی دارد و باعث می‌شود که رطوبت استاندارد پوستتان حفظ شود. کرم پودر میبلین Maybelline مدل Fit Me Dewy + Smooth ،هیچ گونه مواد حساسیت‌زا و مخربی نداشته و پوست را سالم‌تر و شاداب‌تر می‌کند. در صورت استفاده از کرم پودر میبلین Maybelline نیاز به ضد آفتاب ندارید؛ SPF 18 در این کرم پودر، پوست شما را در برابر اشعه خورشید حفظ می‌کند. قدرت ماندگاری و آب‌رسانی بالا باعث شده این کرم پودر در بین خانم‌ها بسیار محبوب  شود.

۸. کرم پودر سبک، طبیعی و آب‌رسان مناسب پوست‌های خشک: کرم پودر روزانه مک (MAC Studio Waterweight SPF 30 Foundation)

این کرم پودر نقش آبرسان را نیز دارد و بسیار سبک و طبیعی بر روی پوست قرار می‌گیرد،  اگر پوست خشکی دارید و به دنبال یک کرم پودر سبک؛ آب‌رسان و برای استفاده روزانه هستید، بهتر است کرم پودر مک استودیو مدل Waterweight را انتخاب کنید. این کرم پودر با SPF 30 پوست شما را در برابر خورشید نیز محافظت می‌کند و  به عنوان یک کرم پودر ضد آفتاب است. البته بیشتر رنگ‌های این کرم پودر روشن هستند و درصورتی‌که پوست تیره‌ای دارید برای شما مناسب نمی‌باشند.

۹. کرم پودر فول کاور برای پوست‌های خشک: کرم پودر هدی بیوتی مدل  Fauxfilter  (HUDA BEAUTY Fauxfilter Foundation)

کرم پودر هدی بیوتی مدل Fauxfilter برای بیشتر پوست‌ها مناسب است و تنها مختص پوست‌های خشک نیست. این کرم پودر کاور بسیار بالایی دارد و  رنگ طبیعی به پوست می‌بخشد و آن را هموار و یکنواخت‌تر می‌کند. تناژ و رنگ این کرم پودر متناسب با پوست است و  ماندگاری بالایی دارد. روی پوست ماسیده و یا پوسته و پوسته نمی‌شود. این محصول مقاومت بالایی در برابر آب داشته و PH متعادلی را برای پوستتان ایجاد خواهد کرد. کرم پودر هدی بیوتی مناسب پوست‌های گندمی، جو گندمی، تیره و متوسط است.

۱۰.کرم پودر سبک، ضد لک و ضد چروک برای پوست‌های خشک: کرم پودر Charlotte مدل Tilbury Magic

کرم پودر Charlotte با پوشش دهی متوسط،  حاوی اسید هیالورنیک و کلاژن است که می‌تواند پوست را آب‌رسانی کرده و مرطوب نگه دارد. علاوه بر این وجود ویتامین C در این کرم پودر، پوست را در برابر  آفتاب محافظت می‌کند؛ کرم پودر Charlotte مدل Tilbury Magic بسیار نرم و سبک است و ماندگاری بالایی دارد. از دیگر ویژگی‌های این کرم پودر می‌توان به خواص ضد لک و ضد چروکی آن اشاره کرد که نوعی خاصیت درمانی به پوست شما می‌بخشد. این کرم پودر بدون بو، رایحه و اسانس است و برای افرادی مناسب است که چشم‌های حساسی دارند. در ساخت کرم پودر Charlotte از هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نشده است.

منبع: بلاگ بورسیکا

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد