بهترین کیف‌های لپ‌تاپ سال ۲۰۱۸

0 1,035
Slim Leather Macbook Sleeve Case

این کیف لپ تاپ به صورت کلاسوری است و جنس آن از چرم طبیعی و نرم می باشد ، در درون این کیف از پشم ۱۰۰ درصد خالص استفاده شده است تا در تماس با سطح لپ تاپ خط و خشی بر روی آن ایجاد نشود. شما می توانید این کیف چرمی را در رنگ های متنوع و طبیعی انتخاب کنید. طراحی این کیف بسیار ساده و شیک است و دارای بدنه ضد آب می باشد.

STM Banks

این کیف به صورت کوله پشتی طراحی شده است، ظرفیت آن ۱۸ لیتر می باشد. این کیف در رنگ های سبز، آبی، قهوه ای و خاکستری ارائه می شودو قابلیت آن را دارد که لپ تاپ شما را تا سایز ۱۵ اینچ در خود جای دهد. و با توجه به پدی که دور تا دور آن قرار گرفته است تجهیزات شما را در برابر خطرات احتمالی محافظت می کند. علاوه بر محفظه اصلی دارای جیب هایی به منظور دسترسی اسان به وسایل و تجهزیرات جانبی می باشد. در کنار این کیف محفظه هایی توری شکل برای نگهدار ی از بطری آب در نظر گرفته شده است.
تکنولوژی SlingTech™ به کار رفته در این لپ تاپ، با قرار دادن پد هایی در اطراف آن و معلق نگه داشتن لپ تاپ در کیف مانع از برخورد ضربه ها به آن شده و از لپ تاپ شما محافظت می کند.
در این کیف محفظه داخلی برای نگهداری پاور بانک تعبیه شده است که به راحتی می توانید بدون آنکه از بیرون دید داشته باشد تمام تجهیزات خود را در درون این کیف شارژ کنید. در واقع بر روی قسمت محفظه ای آن یک سوراخ تعبیه شده است که کابل شارژ لپ تاپ از آن عبور کرده و به پاور بانک متصل می شود.
استقامت و کیفیت بندها و تسمه های آن نیز در حد بسیار خوب است و به منظور فشار کمتر بر روی بند های آن پد هایی قرار داده شده تا فشار کمتری به شانه ها وارد کنند همچنین می توانید در مواقع ضروری از بند رو سینه آن نیز استفاده کنید.

Targus CityGear

این کیف لپ تاپ به صورت کوله پشتی و در سایزهای ۱۴، ۱۵.۶ و ۱۷.۳ اینچی طراحی شده است و قابلیت این را دارد که تمام ابزار های مسافرتی مدرن شما را در خود جای داده و حمل و نقل کند. کوچکترین سایز این کیف، برای لپ تاپ ۱۴ اینچی و یا کوچکتر مناسب است.
کیفیت کلی ساخت این کوله مانند جنس زیپ های آن بسیار عالی است، جیب های متعددی در آن طراحی شده است. در کل یک قسمت برای نگهداری لپ تاپ در نظر گرفته شده که این قسمت از طریق لایه های محکمی محافظت می شود. در قسمت دیگر از این کیف می توانید لوازم جانبی لپ تاپ خود را قرار دهید و در بخش دیگر کیف می توانید تمامی اسناد، کتاب و لوازم شخصی خود را جاسازی کنید. در قسمت جلویی کیف چند جیب مخفی وجود دارد که می توانید موبایل، انواع کارت های اعتباری و .. را در آن قرار دهید. علاوه بر همه این موارد جیب ها ی دیگری نیز در این کوله طراحی شده است که شما را متعجب خواهد کرد و میتوانید تمام وسایل همراه خود را به صورت سازمان یافته ای در آن قرار دهید. حتی لازم نیست نگران بطری آب خود باشید و می توانید آن را در جیب های توری کناری کیف قرار دهید.
این کوله پشتی به صورت ضد آب طراحی شده است و جنس بدنه آن از پلی استر می باشد. در قسمت پشتی کیف که با کمر تماس دارد به وسیله پد ضد تعرق پوشانده شده است، بند های آن بسیار ارگانیک است و به شانه هایتان فشار وارد نمی کند.

Hex Alliance Backpack

ببیشتر کیف های لپ تاپ از آنجا که دارای جیب ها و محفظه های مختلفی هستند و وسایل متعددی در خود جای می دهند، سنگین و بزرگ می باشند، اما اگر به دنبال یک کیف لپ تاپ باریک می گردید بهتر است این کوله پشتی را انتخاب کنید این کوله تنها از یک محفظه اصلی برای نگهداری لپ تاپ تشکیل شده است، اگرچه دو کیف کوچک خارجی به منظور نگهداری لوازم جانبی و وسایل کوچک در آن قرار دارد. این کوله برای لپ تاپ های تا سایز ۱۵ اینچ مناسب می باشد، قسمت داخلی این کیف از پشم ساخته شده است و هیچ گونه آسیبی به بدنه لپ تاپ شما وارد نمی کند. جنس بیرونی این کیف با کیفیت و ضد آب بوده و از این نظر بسیار مورد تایید می باشد.

Booq Cobra Squeeze

این کوله پشتی دارای ظاهری کوچک اما ظرفیت بسیار بالایی است، شکل ظاهری آن شبیه به یک لاک پشت می باشد و شما می توانید لپ تاپ ۱۵ یا ۱۶ اینچی خود را در آن قرار دهید، محفظه نگهداری لپ تاپ با لایه های محافظت می شود بنابراین نگران آسیب رسیدن به لپ تاپ خود نباشید. یک جیب زیپ دار به منظور قرار دادن کلید، هدفون و .. در آن تعبیه شده است، این محفظه به خوبی پوشش داده شده است تا گوشی شما را در برابر ضربه حفظ کند. دو جیب دیگر در دو طرف کوله پشتی قرار داده شده است که می توانید یکی از آنها را قفل کنید.
این کوله ضد آب است و جنس آن ترکیبی از PET و پنبه می باشد. هر کیف دارای یک سریال است که بعد ها می توانید از آن طریق کیف خود را به شرکت های بازیافت تحویل دهید.

Mission Workshop Rhake

این کوله پشتی به صورت رولی طراحی شده است، بدنه آن ضد آب است، ۲۲ لیتر ظرفیت دارد. شما می توانید از جیب های متعدد این کوله پشتی استفاده نمایید، علاوه بر محفظه نگهداری لپ تاپ، درای جیب نگهداری بطری آب، جیب هایی برای نگهداری لوازم جانبی، وسایل شخصی و … در آن تعبیه شده است.

Speck Ruck Backpack

این کیف دارای ظرفیت بالا و ۲۸ لیتری است و در محفظه اختصاصی خود می تواند از لپ تاپ ۱۵ اینچی محافظت کند. در محفظه ی دیگری فضایی ایجاد شده است که از طریق آن می توانید تبلت خود را در یک فضای امن قرار دهید. جیب های کوچک دیگری به منظور سازماندهی در وسایل جانبی و وسایل شخصی کاربران قرار داده شده است در جیب های کناری آن می توانید بطری آب و یا چتر قرار دهید. تسمه های به کار رفته آن بسیار با کیفیت بوده و شانه ها فشار وارد نمی کنند.

Buckle & Seam Cara satchel

استفاده از کوله پشتی برای حمل و نقل لپ تاپ بهتر و امن تر است اما در برخی موارد ترجیح می دهید از یک کیف سبک و دستی استفاده نمایید. این کیف دستی مناسب برای کسب و کار افراد است و از آنجا که جنس چرم اصل در آن به کار رفته است پرستیژ خاصی به افراد می دهد. درون این کیف یک محفظه پلاستیکی با کیفیت و مقاوم قرار داده شده است که می توانید لپ تاپ یا تبلت ۱۳ اینچی خود را در آن قرار دهید.

STM Haven

شما می توانید لپ تاپ ۱۵ اینچی خود را در این کیف قرار داده و نگران آسیب های وارد شده به آن نباشید. این کوله پشتی برزنتی است و دارای یک محفظه مقاوم برای نگهداری لپ تاپ می باشد در قسمت پشتی آن محفظه ای برای نگهداری تبلت طراحی شده است. علاوه بر این جیب هایی نیز به منظور نگهداری شارژر و وسایل جانبی دیگری مانند گوشی همراه و سایر اسناد و مدارک در آن قرار دارد.
بر روی این زیبپ های بند های تعبیه شده است که به راحتی می توانید آن را باز و بسته کنید و دیگر نگران شکستن زیپ های خود نباشید. بند های این کوله پشتی به صورت استاندراد و ارگونومیک طراحی شده است تا میزان فشار وارده به شانه ها را کاهش دهد. شما می توانید از دسته بالایی آن به منظور حمل کیف به صورت دستی استفاده نمایید.

Moshi Helios Lite

یک کیف کوچک، باریک و شیک که گنجایش آن به اندازه یک لپ تاپ ۱۳ اینچی می باشد. شرکت موشی این کیف را برای مک بوک ها طراحی کرده است. و جنس آن به گونه ای است که در برابر باران، رطوبت و آب مقاوم می باشد. علاوه بر محفظه اصلی این کیف دارای جیب های به منظور نگهداری مدارک و لوازم جانبی نیز می باشد این جیب ها در پشت و جلو کیف قرار داده شده اند.
شما می توانید از این کیف به دو حالت استفاده نمایید. در حالت اول به وسیله بند ها می توانید از آن به عنوان یک کوله پشتی استفاده کنید و در صورت نیاز می توانید با استفاده از دسته روی کیف آن را به صورت دستی حمل کنید.

Moshi Arcus

این کیف لپ تاپ اگرچه قیمت بالایی دارد اما کیفیت آن نیز بسیار خوب و در سطح بالاست. در این کیف تمام قسمت ها ازهم مجزا شده است و شما میتوانید لپ تاپ ۱۵ اینچی، تبلت، گوشی و کتاب و مدارک خود را در قسمت های مجزایی قرار داده و آنها را سازماندهی کنید. جیب های جانبی برای کابل ها، شارژر و بطری های آب در نظر گرفته شده است و در واقع نوعی دسترسی سریع به وسایل و تجهیزات آن است. و یک بخش محافظت شده برای عینک آفتابی و گوشی همراه وجود دارد.
جنس بدنه آن از پارچه Airmish است و تهویه مناسبی ایجاد می کند طراحان این کیف بر روی بدنه آن جای دوربین DSLR قرار داده اند که به وسیله آن می توانید لنزهای دوربین، سه‌پایه، فلاش خارجی و دیگر تجهیزات جانبی دوربین و تجهیزات مشابه را حمل کنید.

Booq Boa Squeeze

این کوله پشتی برای لپ تاپ های سایز ۱۳ تا ۱۵ طراحی شده است، جنس آن از نایلون بالستیک است که با پلی استر پوشش داده شده است، همچنین قابلیت غلاف کردن لوازم را در خود جای داده است. درون این کوله جیب مخفی به منظور نگهداری از اقلام با ارزشی مانند کارت های اعتباری، گوشی هوشمند و … قرار داده شده است.جیب سمت چپ نیز به منظور نگهداری بطری می باشد

Thule Crossover 25L Backpack

این کوله پشتی زیبا ۲۵ لیتر حجم دارد و اندازه آن متناسب با لپ تاپ تا ۱۵ اینچ MacBook Pro / PC و یک تبلت میباشد، محفظه نگهداری لپ تاپ به وسیله پد هایی پوشانده شده است تا احتمال آسیب به آن به حداقل برسد. علاوه بر این یک محفظه مخصوص برای نگهداری گوشی همراه و عینک آفتابی در این کوله پشتی تعبیه شده است. همچنین دو جیب توری مانند برای نگهداری بطری آب و لوازم جانبی در طراحی آن به کار رفته است تا باعث سازماندهی وسایل کاربر شود. در بدنه آن از پارچه های مقاوم در برابر آب و از جنس پلاستیک و سبک استفاده شده است، بند های آن از جنس پارچه مشی بوده و مانع از تعرق می شود و به دلیل طراحی ارگونومیک آن به شانه ها فشار کمتری وارد می کند.

STM Saga Backpack

اگر به دنبال یک کیف لپ تاپ کوچک و جمع و جور هستید و نمی خواهید هزینه زیادی کنید، بهتر است این کوله پشتی را انتخاب کنید. این کوله پشتی برای لپ تاپ های سایز ۱۳ تا ۱۵ اینچ مناسب می باشد. این کوله دارای یک محفظه اصلی و چند جیب جهت سازماندهی وسایل جانبی و شخصی فرد می باشد. پوشش آن ضد آب بوده و تمامی سطح آن به وسیله ی ورقه های آنتی شوک پوشانده شده است تا آسیبی به لپ تاپ شما وارد نشود. جیب های برای نگهداری بطری و یک چیب بدون زیپ به منظور دسترسی سریع در این کوله قرار داده شده است.

 

 

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد