بورسیکا پذیرندۀ رسمی شاپ کارت بانک ملت شد

0 2,721

فروشگاه اینترنتی بورسیکا در جهت گسترش روش‌های پرداخت که در نهایت باعث تسهیل در پرداخت می شود راهکار پرداخت از طریق شاپ کارت بانک ملت را از طریق قرارداد رسمی با بانک ملت، راه‌اندازی کرد.

شاپ کارت نوعی کارت اعتباری است که مشتریان (دارندگان کارت) می‌توانند از فروشندگان یا ارائه دهندگان کالا و خدمات عضو ملت شاپ (شبکه اعتباری پرداخت ملت) نسبت به خرید کالا یا خدمات مورد نظر اقدام نمایند.

نحوه دریافت شاپ کارت

کارتها به دو شیوه” انفرادی” و” گروهی” صادر خواهد شد. بدین ترتیب متقاضیان می‌توانند با مراجعه به یکی از شعب بانک ملت، نسبت به ارائه درخواست و دریافت کارت، طبق قوانین موجود اقدام نمایند.

مشخصات کلی شاپ کارت

سقف فردی: حداکثر ۲۰۰ میلیون ریال
حداقل مبلغ کارت: ۲۰ میلیون ریال
نوع عقد: مرابحه
نوع کارت: تقسیطی/ باز پرداخت یکجا
مدت اعتبارکارت: ۶۰ روز
دوره تنفس: حداکثر ۳۰ روز از زمان صدور صورتحساب
نحوه بازپرداخت تسهیلات: حداقل ۱۲ ماه و حداکثر ۳۶ ماه
هزینه آبونمان صدور کارت: ۱% مبلغ کارت اعتباری

نکته: در صورت بازپرداخت تمام ‏‏/ قسمتی از بدهی صورتحساب یا بدهی اقساط در مهلت استفاده از کارت (۶۰ روز)، اصل مبلغ باز پرداخت شده به اعتبار کارت افزوده خواهد شد و مشتری می تواند در زمان باقیمانده تا پایان مهلت مذکور با استفاده از اعتبار موجود در کارت خرید انجام دهد.
تذکر مهم: چنانچه مشتری بدهی صورتحساب صادره را ظرف مهلت تعیین شده از زمان صدور صورتحساب (۳۰ روز) پرداخت نماید، مشمول ۱۰۰ درصد تخفیف سود خواهد شد.

ردیف نرخ سود حداقل و حداکثر مدت بازپرداخت (ماهیانه) درصد آبونمان وثایق و تضامین
۱ ۱۵% ۱۲ ۱% انفرادی
۲ ۱۶% ۱۸
۳ ۱۷% ۲۴
۴ ۱۷،۵% ۳۰
۵ ۱۸% ۳۶
۶ ۱۷% ۳۶ گروهی ( با تضمین بازپرداخت اقساط توسط شرکت‌ها و سازمان های بزرگ)

 

 

 

نحوه بازپرداخت اقساط

مشتریان محترم می‌توانند از طریق سامانه بانکداری اینترنتی، همراه بانک ملت، تلفن بانک یا پایانه های خودپرداز نسبت به بازپرداخت اقساط تسهیلات خود اقدام نمایند.

ملت شاپ

مجموعه‌ای از فروشگاه‌ها و مراکز ارائه دهنده کالا و خدمات دارنده پایانه‌های فروشگاهی ملت بوده؛ که به موجب انعقاد قراردادی به عضویت شبکه فروشندگان این طرح در می‌آیند تا پذیرای شاپ‌ کارت‌های اعتباری صادره بانک شوند که ازجملۀ این مراکز، فروشگاه اینترنتی بورسیکا است. به منظور افزایش نقاط دسترسی دارندگان کارت، مجموعه متنوعی از فروشندگان برتر اصناف خدمات آموزشی، خدمات درمانی، خدمات گردشگری، آرایشی و بهداشتی، پوشاک، تالار و خدمات مجلس، خرده فروشی مصالح ساختمانی، دکوراسیون و مبلمان، دوچرخه و موتور سیکلت، دیجیتال، ساعت، فرش و گلیم، فروشگاههای زنجیره ای و هایپرمارکتها، قطعات خودرو، کیف و کفش، لوازم خانگی، مواد غذایی، ورزش و سرگرمی انتخاب شده اند.
بر این اساس شاپ کارت تنها در پایانه های فروشگاهی پذیرندگان عضو ملت شاپ قابلیت استفاده دارد. مهمترین امتیاز دارندگان شاپ کارت، در بورسیکا پرداخت وجه آن در آینده با امکان دستیابی به گزینه های متنوع خرید است.

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد