انواع ترازو های هوشمند وزن کشی

0 1,356

ترازوهای دیجیتال جدید به شما کمک می کنند تا علاوه بر وزن، بسیاری از شاخص های مهم بدنی مانند BMI، درصد چربی و سایر معیارهای بدن را کنترل کنید و از این طریق به صورت دقیق تری از سلامت بدن تان آگاهی پیدا کنید. زیرا عدد وزن، شاخص خوبی برای تناسب اندام نیست و سلامت و زیبایی اندام به شاخص های مهم تری بستگی دارد و در قالب معیار هایی مانند توده عضلانی، توده چربی، وزن آب بدن و … ارائه خواهند شد. در این مطلب سعی کردیم بهترین ترازو های وزن کشی هوشمند در سال ۲۰۱۸ را به شما معرفی نماییم.

Nokia Body Cardio
این ترازو قابلیت همگام سازی با دستبند های ورزشی نوکیا را در خود جای داده است و شما می توانید از این طریق اطلاعات مربوط به بدنتان را تجزیه و تحلیل کنید. ترازو نوکیا بادی کاردیو به شما نشان می دهد از آخرین زمانی که وزن کرده اید چه مقدار وزن تان اضافه و یا کم شده است و در این راستا اطلاعات و دستورالعمل های مورد نیاز تان را ارئه می دهد. بدنه این ترازو ضد آب است و در مجاورت با آب خراب نمی شود.
این ترازو از طریق وایفای و بلوتوث به گوشی اندروید و اپل شما متصل می شود، برنامه آن Nokia Health Mate نام دارد و بعد از هر بار استفاده داده های به صورت خودکار همگام سازی می شده و آن را در قالب نمودار نشان می دهد. این ترازو می تواند اب و هوا را پیش بینی کند و با ارائه این اطلاعات به مربیان و دونده ها کمک می کند تا روز خوبی را برای تمرینات خود انتخاب کنند.

Greater Goods Smart Body Fat Scale
این ترازو به شما کمک می کند تا علاوه بر وزن، شاخص هایی مانند BMI، چربی بدن، توده عضلانی، توده استخوانی، و آب بدن را اندازه گیری کرده و تصویر کلی از میزان سلامتی بدنتان نشان دهد. یک صفحه نمایش LCD بر روی این ترازو قرار دارد و مقیاس ها و شاخص ها رادر هر نوبت به نمایش می گذارد.
این ترازو از طریق فناوری بلوتوث به گوشی های هوشمند متصل می شود دهد و بلافاصله فرایند همگام سازی آن با گوشی هوشمند شما انجام می شود. با خرید این دستگاه ۸ کاربر می تواند از این ترازو استفاده کرده و اطلاعات خود را در پروفایل شان ذخیره کنند. این ترازو قدرت و توان خود را از طریق ۴ باتری سایز AAA به دست می آورد.

QardioBase 2
این ترازو با طراحی شیک خود قابلیت های هوشمندانه ای در اختیار شما قرار می دهد و بسیاری از شاخص های بدنی مانند درصد چربی، توده عضلانی و توده خالص را اندازه گیری می کند و به شما گزارش می دهد. شکل ظاهری آن دایره ای شکل بوده و در دو رنگ سیاه و سفید ارائه می شود.
باتری به کار رفته در این ترازو قابل شارژ است و توسط یک کابل میکرو USB شارژ می شود. این دستگاه قابلیت آن را دارد که توسط چند کاربر مورد استفاده قرار گیرد؛ شما می توانید ۵ پروفایل برای آن برنامه ریزی کنید و دستگاه وزن شما را بر حسب نام تان بر روی صفحه نمایش لمسی خود نشان می دهد. اطلاعات بر روی صفحه نمایش رویت می شود با این حال می توانید از گوشی اندروید و اپل خود برای برقراری ارتباط با این ترازو استفاده کرده و اطلاعات را بر روی صفحه گوشی مشاهده کنید. این ترازو قابلیت آن را دارد که برای شما یاداوری و آلارمی ایجاد کند تا دوباره خود را وزن کرده و با توجه به روند کاهش و افزایش وزن تان تصمیمات جدی تری برای نوع ورزش و تغذیه خود اتخاذ کنید.
این ترازو با Google Fit، Apple Health، MyFitnessPal، Samsung Health و ساعت های هوشمند اپل و اندروید سازگار است و می توانند اطلاعات خود را با آنها همگام سازی کند. همچنین از طریق راه های ارتباطی مانند بلوتوث و وایفای به گوشی هوشمند شما متصل می شود.
صفحه نمایش این ترازو دارای حسگر لمسی و ایموجی می باشد، در صورتی که در روند کاری خود پیشرفت داشتید این دستگاه با ارسال ایموجی های خوشحال به شما بازخورد می دهد و در صورت عدم پیشرفت ایموجی ناراحت کنده و یا خنثی ارائه می دهد. البته با توجه به قابلیت هایی که در اختیار شما قرار می دهد قیمت آن اندکی بالا است.

Renpho Bluetooth Body Fat Scale
این ترازو علاوه بر وزن، ۱۰ شاخص مهم بدنی شما را اندازه گیری می کند، شاخص هایی مانند شاخص توده بدنی، متابولیسم پایه، درصد چربی بدنی، توده استخوانی، سن و …
این وسیله برای استفاده کاربران به صورت نامحدود طراحی شده است و با انواع برنامه های محبوب تناسب اندام، مانند Apple Health, Google Fit و the Fitbit سازگار است. به محض اتصال دستگاه با گوشی شما، اطلاعات بروز رسانی خواهند شد. تحمل این ترازو برای وزن حداکثر ۳۹۶ پوند است ۴ سنسور با دقت بالا و ۴ الکترود برای تجزیه و تحلیل دقیق تر در این ترازو تعبیه شده است تا اطلاعات را با دقت بیشتری اندازه گیری کنند.

Fitbit Aria 2
این ترازو با دستبند های Fitbit و برنامه های موبایل و وسایلی مانند Aria, Charge 2 و Ionic سازگار است و از این طریق قابلیت های بسیار زیادی در ختیار شما قرار می دهد.
شما می توانید از این وسیله بدون استفاده از دست بند های ورزشی یا همان فیتنس ترکر (Fitness Tracker) استفاده کنید. فیتنس تراکر به معنای «پیگیر یا ردیاب تناسب اندام» است که یکی از جدید ترین وسیله های پوشیدنی تناسب اندام محسوب می شود. این ترازو شاخص هایی مانند وزن، درصد چربی، شاخص توده بدنی و … را نشان می دهد و این داده ها به صورت بی سیم و خودکار به حساب Fitbit منتقل می شود.

Ruckerway BMI Weight Scale
شما می توانید از این وسیله برای رسیدن به اهداف تناسب اندام خود استفاده نمایید. این وسیله ۱۴ شاخص بدنی و حتی سن متابولیکی را به محض قرار گرفتن بر روی آن اندازه گیری کرده و بر رو صفحه نمایش نشان می دهد و شما می توانید این اندازه را با دوستان، خانواده و حتی پزشک تان به اشتراک بگذارید و از این کار انگیزه بگیرید. این داده ها با سایر وسایل تناسب اندام مانند Apple Health, Google Fit و Fitbit سازگار است. سطح این ترازو از شیشه سخت بوده و بر روی آن از الکترود های حساس به وزن استفاده شده است.

Smart Weigh Digital Bathroom Scale
شما احتیاج دارید،علاوه بر ورزش، از یک رژیم غذایی مناسب نیز استفاده کنید. اکثر این ترازو های هوشمند تنها شاخص های بدنی را در قالب اعدادی و نمودار هایی به شما گزارش می دهند. اما این ترازو می تواند میزان کالری هر غذای را به شما گزارش دهد تا از خوردن غذاهای پر کالری اجتباب کرده و از مسیر خود منحرف نشوید. این ترازو علاوه بر مشخص کردن کالری غذاها، شاخص هایی ماند توده استخوانی، درصد چربی و BMI را نشان می دهد. تا ۸ کاربر می تواند ازاین وسیله کاربردی استفاده کرده و به پروفایل خصوصی خود دسترسی داشته باشند. جنس بدنه این ترازو از شیشه و فولاد ضد زنگ می باشد. سطح و پلت فرم آن وسیع است و حسگر های بسیار زیادی بر روی آن قرار گرفته که میزان دقت آن را بیشتر می کند.

iHealth Core
“تو زیبا هستی و ارزش تو فراتر ازاین اعداد است” این جمله ای است که به محض باز کردن این ترازو شنیده می شود و از این طریق قصد دارد تا ابتدا کاربر را با بدن خود آشتی داده و سپس آنها را در رسیدن به تناسب اندام یاری دهد.
این دستگاه قابلیت اتصال از طریق بلوتوث و وایفای را در خود جای داده است در دو نسخه Core و Lite ارائه شده است نسخه Lite تنها BMIو وزن را اندازه گیری می کند و فقط قابلیت اتصال از طریق بلوتوث را در خود جای داده است.
این دستگاه به گوشی اندروید و اپل شما متصل شده و داده ها را تجزیه و تحلیل می کند و شاخص های مهمی را در اختیار شما قرار می دهد و تمام این شاخص ها را به صورت مقایسه ای در قالب نمودارهای گزارش می دهد تا از روند تغییرات خود بیشتر آگاه شوید.

iHealth MyVitals
این ترازو حافظه داخلی زیادی دارد و تا ۲۰۰ رکورد را می تواند در حافظه داخلی خود نگه داری کند. بنابراین نیازی نیست که فورا آن را با گوشی همراه تان همگام سازی کنید و اطلاعات را به آن منتقل نمایید.
این برند علاوه بر تولید این ترازو ها، ترکر فیتنس، دستگاه فشار خون … نیز ارائه کرده است که در کل می تواند شما را از همه جنبه ها، چه ورزشی و چه پزشکی کنترل کند و از این طریق اطلاعات پزشکی خود را با پزشک مورد نظرتان به اشتراک بگذارید.

Salter Curve Smart Analyser Bathroom Scale
در این ترازو یک صفحه نمایش LED با کیفیتی قرار گرفته شده است که به راحتی می توانید وزن و سایر مشخصات را در زمانی که روی آن می ایستید، به نمایش بگذارد. در ابتدا باید مشخص کنید که به کدام گروه سنی تعلق دارید تا اطلاعات بر حسب شرایط بدنی شما تحلیل شود و دستگاه نوع کاربر را به درستی تشخیص دهد. گروه های مانند گروه های کودکانه، بالغانه و یا ورزشکار.
همچنین می توانید از این صفحه نمایش برای وارد کردن قد، سن و جنسیت خود به صورتی دستی استفاده کنید. اطلاعات شخصی دیگری مثل اندازه کمر در کنار اطلاعاتی مانند قد و BMI دارای اهمیت هستند و نشان دهنده سلامت بدنی شما می باشند، بنابراین بهتر است برای افزایش دقت نتایج و کارایی بیشتر، اطلاعاتی مانند اندازه بازو، سینه، پا،.. را نیز در آن وارد نمایید.
این ترازو زیبا برای مصارف خانگی بسیار مناسب است و شما می توایند اهداف خود را به این برنامه وارد نمایید و با توجه به آن روند پیشرفت تان را کنترل کنید.
این ترازو مانند سایر ترازو های موجود در این لیست، قابلیت اتصال به گوشی هوشمند اندروید و اپل را در خود جای داده است و این کار را از طریق فناوری بلوتوث و برنامه Salter Mibody انجام می دهد. این ترازو توان خود را از طریق سه باتری AAA تامین می کند.

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد