جدیدترین تلفن بی‌سیم پاناسونیک

0 1,234

امروزه بعد از گذشت سالیان دور، هنوز هم از تلفن‌های ثابت برای برقراری ارتباط استفاده می‌شود؛ اما آنچه که تغییر کرده و با پیشرفت تکنولوژی همراه بوده نوع دستگاه تلفن است. امروزه تلفن‌های بی‌سیم بسیار زیادی در بازار وجود دارند که می‌توانند قابلیت‌های زیادی در اختیار تان قرار دهند. یکی از این برندها ، تلفن بی‌سیم پاناسونیک می‌باشد. در این مقاله با ما همراه باشید تا با جدیدترین تلفن‌های بی‌سیم پاناسونیک آشنا شوید.

تلفن‌‌های بی‌سیم

امروزه با وجود پیشرفت گوشی‌های همراه، باز هم بسیاری از کاربران از تلفن‌های ثابت برای برقراری ارتباط استفاده می‌کنند؛ دلایل این انتخاب، راحتی استفاده و هزینه کمتر آن در تماس‌های بین شهری و خارج شهری با خط‌های ثابت است. برخی حتی از تلفن‌های ثابت برای برقراری تماس با گوشی‌های همراه نیز استفاده می کنند. به هر دلیل خطوط ثابت تلفن هنوز هم ارزش خود را حفظ کرده است و هر شخص در خانه و محل کار خود یک یا چند خط ثابت تلفن دارد.

در این راستا گوشی‌های بی‌سیم وارد میدان شده‌اند که کار با خطوط ثابت تلفن را آسانتر می‌کنند؛ این تلفن‌های بی‌سیم آزادی عمل بیشتری دارند و شما می‌توانید در محدوده و برد مشخصی حرکت کرده و در حین انجام کارهایتان با تلفن خظ ثابت خود حرف بزنید؛ آزادی که در تلفن‌های سیمی وجود نداشت. شما همانند گوشی‌های همراه می‌توانید از ویژگی بلندگو تلفن‌های بی‌سیم استفاده کرده و در برخی مدل‌ها، حتی از هندزفری نیز بهره ببرید.

تلفن‌های بی‌سیم با قابلیت‌های زیادی ارائه می‌شوند و شما در هنگام خرید باید دقت کنید که به کدام یک از این ویژگی‌ها نیاز دارید و باید بابت آن پول بپردازید. به طور مثال اگر به چند گوشی تلفن احتیاج دارید؛ می‌توانید از مدل‌هایی استفاده کنید که دارای چند گوشی و پایه مشترک هستند و یک خط وصل می‌شوند.

 

راهنمای خرید تلفن بی‌سیم

در هنگام خرید یک تلفن بی‌سیم قدرت باتری بسیار مهم است. زیرا شما ممکن است ساعت‌ها در روز از این گوشی استفاده کنید و ممکن است درحین صحبت تماس قطع شود. علاوه بر این اگر در محل زندگی و کارتان با قطعی مکرر برق رو به رو هستید؛ می‌توانید از تلفن‌های بی‌سیم با باتری پشتیبان استفاده نمایید.

بیشتر تلفن‌های بی‌سیم امروزی دارای قابلیت‌هایی مانند موقعیت مکان یاب گوشی، دستگاه مخابره در ساختمان، شناسه و ایدی تماس گیرنده و بلند گو هستند؛ اما برخی قابلیت‌های اضافه دیگری را نیز در خود جای داده اند؛ قابلیت‌هایی مانند نظارت بر کودک، اتصال تلفن به گوشی همراه، حالت صرفه جویی و … در این مطلب با ما همراه باشید تا با بهترین و جدیدترین تلفن‌‌های بی‌سیم پاناسونیک آشنا شده و از ویژگی‌های آنها مطلع شوید:

تلفن بی‌سیم پاناسونیک

پاناسونیک یکی از معتبرترین برندهای الکترونیک در جهان است که در کشور ما نیز طرفداران زیادی دارد. این شرکت همیشه محصولاتی با کیفیت همراه با پیشرفت‌های به روز تکنولوژی ارائه می‌دهد؛ یکی از محصولات آن تلفن‌های بی‌سیم پاناسونیک است که در ایران بسیار محبوب می‌باشد. بنابراین تصمیم گرفتیم در این مقاله به معرفی بهترین تلفن‌های پاناسونیک بپردازیم؛ تلفن‌های بی‌سیم پاناسونیک موجود در این لیست، دارای ویژگی‌هایی مانند سهولت استفاده، نمایش آیدی تماس گیرنده، منشی و ضبط پیام و طول عمر بالا هستند و استانداردهای روز دنیا را پشت سر نهاده‌اند.

جدیدترین تلفن بی‌سیم پاناسونیک

در این لیست شما با بهترین و جدیدترین تلفن‌های بی‌سیم پاناسونیک آشنا می شوید:

۱. تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGH260

تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGH260 یکی از جدیدترین تلفن بی‌سیم پاناسونیک می‌باشد. به کار گیری فناوری Link2Mobile در این تلفن بی‌سیم، آن را به یکی از جذاب‌ترین تلفن‌های بی‌سیم پاناسونیک تبدیل کرده است. در این فناوری شما می‌توانید از طریق بلوتوث گوشی همراه خود را به تلفن بی‌سیم پاناسونیک متصل کرده و تماس‌های دریافتی گوشی همراهتان را، بر روی تلفن ثابت دریافت کنید؛ بنابراین به راحتی می‌توانید گوشی‌تان را به شارژ بزنید و از تلفن بی‌سیم برای پاسخ به تماس‌هایتان استفاده کنید. این گوشی کیفیت صدای بسیار عالی دارد و شما در هنگام صحبت با آن صدای خش و نویز نمی‌شنوید؛ بلندگو به کار رفته در این تلفن بی‌سیم بسیار با کیفیت بوده و صدا در حالت بلندگو نیز شفاف و بدون نویز است. این تلفن بی‌سیم قابلیت‌هایی مانند مسدود کردن تماس‌های مزاحم، حافظه برای ۳۰۰۰ نام در دفترچه تلفن و دستگاه پاسخگوی دیجیتال تا ۴۰ دقیقه می‌باشد.

۲. تلفن بی‌سیم و سیمی پاناسونیک مدل KX-TGF320E

این مدل تلفن پاناسونیک یک پکیج کامل، شامل یک تلفن ثابت و یک تلفن بی‌سیم پاناسونیک است و می‌تواند مزایای هر دو مدل را در اختیار شما قرار دهد. تلفن سیمی قابلیت اتصال به تلفن بی‌سیم را دارد و همچنین می تواند تا ۳۰ دقیقه پیام، ۴۰ دقیقه قابلیت ضبط خودکار و پاسخگویی، بلندگو و صفحه نمایش را در اختیار شما قرار دهد. تلفن بی‌سیم بر روی یک پایه کوچک قرار گرفته و قابلت شارژ شدن دارد. شما می‌توانید در این گوشی از قابلیت‌هایی مانند مسدود کردن تماس استفاده کنید.

۳. تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-PRW 120 Premium

این تلفن یک مدل جذاب و مدرن به حساب می‌آید و در طراحی آن نسبت به مدل‌ها دیگر خلاقیت به خرج داده شده است. به طوری که برنده جایزه (iF Product Design Awards) شده و یک انتخاب مدرن در بین محصولات پاناسونیک به حساب می‌آید. تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-PRW 120 Premium یکی از جدیدترین تلفن بی‌سیم پاناسونیک می‌باشد. ویژگی‌هایی مانند آداپتور مغناطیسی، صفحه نمایش LCD با رنگ TFT با اندازه ۲.۲ اینچ، شناسه تماس گیرنده مکالمه، لغو نویز و نظارت بر کودک در این تلفن جای داده شده است. گوشی به گونه‌ای طراحی شده که با ظرافت خاصی روی بیس شارژر قرار می‌گیرد و استفاده از آن راحت است. در نهایت دارای دکمه لمسی Eco یا همان حالت صرفه جویی است که باعث می‌شود میزان مصرف انرژی کمتر شده و طول عمر باتری تلفن زیادتر شود.

۴. تلفن بی‌سیم پاناسونیک KX-TGH220

این تلفن بی‌سیم همانند مدل TGH260 می‌باشد؛ اما قابلیت Link2Mobile از آن حذف شده و قیمت آن در رده محصولات متوسط پاناسونیک است. باتری آن به قدری قدرتمند است که در حال آماده به کار می تواند تا ۲۰۰ ساعت شارژ داشته باشد؛ بر روی آن یک نمایشگر رنگی ۱.۸ اینچی قرار داده شده است و شما می‌توانید به مسدود کردن تماس‌های مزاحم نیز استفاده کنید. علاوه بر این بر روی آن از عملکرد نظارت بر کودکان استفاده شده است. شما می‌توانید با صدای خود پیغام گیر را ضبط کنید تا دوستان و اشنایان با شندین صدای شما پیام مورد نظرشان را بگذارند. اگر چه تلفن بی‌سیم KX-TGH220 از تلفن‌های مدرن به حساب نمی آید؛ اما یک گوشی محکم و قابل اعتماد است؛ در نهایت دارای دکمه لمسی Eco یا همان حالت صرفه جویی است که باعث می‌شود میزان مصرف انرژی کمتر شده و طول عمر باتری تلفن زیادتر شود.

۵. تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TG 6821

این مدل در برابر قیمتی که دارد قابلیت‌های زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد و در واقع ارزش آن چند برابر قیمت آن است. بنابراین اگر به دنبال یک مدل با قیمت مناسب‌تر هستید؛ مدل KX-TG 6821 را انتخاب کنید. این مدل همانند تلفن‌های بی‌سیم دیگر پاناسونیک کیفیت صدای بسیار خوبی دارد؛ شما می‌توانید از این مدل برای مسدود کردن شماره‌های مزاحم استفاده کنید. در این تلفن قابلیت ضبط پیام در نظر گرفته شده است و شما در حین ضبط می‌توانید به تلفن پاسخ داده و با فرد پشت خط حرف بزنید. علاوه بر این، این دستگاه قادر است تا ۳۰ دقیقه پیام ضبط کند. پاناسونیک در این مدل یک حالت شبانه قرار داده است که با فعال سازی آن تماس‌ها به حالت بی صدا در آمده و شما را بیدار نمی‌کند؛ بر روی بدنه آن یک صفحه نمایش بزرگ TFT LCD ، ۱.۸ اینچی قرار داده شده و قابلیت ورود ۱۲۰ نام در دفترچه تلفن خود را دارد.

۶. تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-PRS120EW

تلفن بی‌سیم Panasonic KX-PRS 120، تلفن بی‌سیم پیشرفته با حالت ECO تک لمسی و انواع ویژگی‌های عالی است. بر روی آن یک صفحه نمایش با کنتراست بالا قرار گرفته است و باتری آن قابلیت استفاده تا ۱۲ ساعت مکالمه را دارد. علاوه بر این در حالت آماده به کار تا ۱۵۰ ساعت شارژ نگه می‌دارد. کیفیت عالی صدا در کنار طراحی زیبا و قیمت مناسب باعث شده تا این مدل به یکی از تلفن‌های بی‌سیم محبوب در بازار تبدیل شود. این مدل قابلیت ثبت ۳۰۰ نام در دفترچه تلفن خود را دارد. در نهایت دارای دکمه لمسی Eco یا همان حالت صرفه جویی است که باعث می‌شود میزان مصرف انرژی کمتر شده و طول عمر باتری تلفن زیادتر شود.

۷. تلفن بی‌سیم پاناسونیک KX-TGC 220EB

این مدل یکی دیگر از مدل‌های به صرفه و با کیفیت این لیست است؛ یک تلفن بی‌سیم کوچک اما ارزشمند که دارای قابلیت‌هایی مانند حالت هوشمند ECO اکو برای کاهش مصرف و افزایش عمر باتری، صفحه نمایش ۱.۶ اینچی LCD و مسدود کردن ۳۰ شماره مزاحم می‌باشد. در این مدل شما می‌توانید حداکثر ۵ گوشی بی‌سیم را به پایه اضافه کنید و این امر برای مشاغل کوچکی مفید است که قصد ارتباط بین کارمندانشان را دارند و بودجه زیادی برای تهیه گوشی‌های بی‌سیم ندارند. حتی شما می‌توانید تعدادی از این گوشی‌ها را در حالت شبانه و بی صدا قرار دهید و از تعداد دیگر استفاده نمایید. به این ترتیب بدون آنکه کسی را بیدار کنید می‌توانید با افرادی در تماس باشید. منشی این دستگاه قابلیت ضبط ۱۸ دقیقه پیام را در خود جای داده است.

۸. تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TG 8061

با وجود قیمت مناسب گوشی KX-TG 8061، امکانات بسیاری خوبی در آن جای گرفته است. این گوشی یکی از گوشی‌های بی‌سیم پاناسونیک با قیمت به صرفه است که در آن از یک صفحه نمایش رنگی استفاد شده است؛ در حالی که بیشتر گوشی‌های این رده قیمتی، صفحه نمایش تک رنگ دارند؛ صفحه نمایش این تلفن رنگی و ۱.۴ اینچی است. شما می‌توانید در حین تماس صدا را به خوبی تنظیم کرده و یک صدای با کیفیت بدون هیچ نویزی را بشنوید. علاوه بر این، دارای یک تقویت کننده صدا قابل تنظیم است و حتی امکان برقراری تماس‌های کنفرانسی نیز در آن وجود دارد. ویژگی که در بیشتر تلفن‌های بی‌سیم با قیمت پایین قرار داده نمی‌شود. شما می‌توانید تا ۲۰۰ نام در دفترچه آن ثبت کنید. علاوه بر این منشی قابلیت ضبط ۲۰ دقیقه پیام را درخود جای داده است.

منبع: بلاگ بورسیکا

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد