راهنمای خرید ساعت‌های هوشمند

0 844

ساعت های هوشمند یک وسیله قابل حمل هستند و به گونه ای طراحی شده اند که مانند ساعت های سنتی در مچ دست قرار می گیرند. با این حال، ساعت های هوشمند مانند گوشی های هوشمند، دارای صفحۀ لمسی و پشتیبانی برنامه ها هستند که ضربان قلب و سایر نشانه های حیاتی را ثبت می کنند.

ساعت های اپل مانندسایر مدل های دیگر اندروید محصولات بسیار خوبی هستند و به مرور زمان تعداد مصرف کنندگان آن بیشتر و بیشتر می شوند. از دیر باز انسان ها از ساعت های مچی استفاده می کردند، اما ساعت های هوشمند که بر اساس آخرین تکنولوژی تلفن همراه ساخته می شود بسیار شگفت انگیز هستند.

این که آیا به ساعت های هوشمند جدید تمایل دارید یا خیر، بستگی به درک درست شما از انواع ساعت های هوشمند دارد.

تاریخچه کوتاهی از ساعت‌های هوشمند

در حالی که ساعتهای دیجیتال از چندین دهه پیش وارد بازار شده اند، اخیرا شرکت های فناوری ساعت هایی را با قابلیت های گوشی های هوشمند تولید کرده اند که به آن ها ساعت های هوشمند می گویند.

اپل، سامسونگ، سونی و سازندگان دیگر، برندهای مختلفی از ساعت هوشمند را به بازار عرضه می کنند، اما این در واقع یک راه اندازی کوچک است که اعتبار خوبی برای به روز رسانی ساعت های هوشمند مدرن است. هنگامی که Pebble نخستین ساعت هوشمند را در سال ۲۰۱۳ عرضه کرد، مبلغی را به Kickstarter اختصاص داد و به فروش بیش از ۱ میلیون واحد پرداخت.

ساعت‌های هوشمند چه کارهایی انجام می‌دهند؟

مهم است که هنگام انتخاب ساعت هوشمند، مواردی همچون زیبایی و بودجه را در نظر بگیرید، اما ساعت های هوشمند حداقل باید پیام ها و اطلاعیه ها را در گوشی های هوشمند نمایش دهند.

فراتر از آن، در انتخاب ساعت های هوشمند به دنبال ویژگی‌های زیر باشید:

برنامه‌ها: علاوه بر نمایش اعلان در گوشی، ساعت های هوشمند برنامه ها را به خوبی پشتیبانی می کنند. خوشبختانه ساعت های هوشمندِ گوگل و اپل گزینه های متنوعی دارند. به عنوان مثال، ساعت اپل با برنامه Uber راه اندازی می شود و به شما اجازه می دهد تنها با برنامه های خطوط مستقیم هوایی از ساعت خود به عنوان یک پاسپورت استفاده کنید.

عمر باتری خوب: هدف ساعت هوشمند این است که زندگی را ساده تر کند بنابراین نباید مدام مجبور باشید آن را شارژ کنید. به دنبال مدلی باشید که عمر باتری آن زیاد باشد و بتوانید حداقل یک روز از آن استفاده کنید. بعضی از مدلها، از جمله Pebble Steel چند روز طول می کشد تا باتری آن خالی شود.

پاسخ پیام‌ها با صدا: این قابلیت واقعا خوب است، زمانی که قادر به پاسخ دادن پیام خود نیستید بدون اینکه تلفن را از جیب خود بیرون بیاورید، می توانید به پیام های خود جواب دهید. سیستم عامل Google’s Android Wear که در ساعت های هوشمند ال جی، موتورولا و انواع دیگر استفاده می شود، به کاربران اجازه می دهد تا متن ها را به صورت صوتی پاسخ دهند.

پیگیری تناسب اندام: اگر یک ورزشکار سر سخت هستید، ممکن است یک گروه تناسب اندام اختصاصی انتخاب بهتری نسبت به ساعت های هوشمند باشد. با این حال، بسیاری از ساعتهای هوشمند شامل مانیتور ضربان قلب و قدم شمار هستند که برای کمک به پیگیری تمرینات مفید هستند.

گام بعدی ساعت هوشمند چیست؟

ساعت های هوشمند به آرامی تبدیل به ابزارهای اصلی می شوند. در حالی که محبوبیت ساعت اپل به افزایش آن کمک می کند، اما پیشرفت ها و ترفند های طراحی باعث می شود که ساعتهای هوشمند مانند گوشی هوشمند به طور یکپارچه عمل کنند.

این شرکت ها مجبور هستند چالش های دیگرِ ساعت های هوشمند را به جریان اصلی تبدیل کنند و یکی از این چالش ها طراحی ساعت ها می باشد.

اکثر مردم تنها یک ساعت بر روی دست خود دارند، بنابراین مهم است که این محصولات علاوه بر ارائه قابلیت های پیشرفته ظاهر خوبی هم داشته باشند. LG G Watch Urbane، موتورولا Moto 360، Pebble Steel و Apple Edition، نمونه هایی از ساعت های هوشمند هستند که ظاهری شیک تر از حد متوسط دارند.

در حالی که برخی از ساعتهای هوشمند، مانند نسخه اپل قیمتی بیش از ۱۰۰۰ دلار دارد، گزینه های زیبا در قیمت های بسیار پایین تر نیز وجود دارد.

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد