روز جهانی فیزیوتراپی؛ بهبود کیفیت زندگی

0 1,097

روز جهانی فیزیوتراپی چه روزیه؟

۸ سپتامبر اولین باری بود که کنفدراسیون فیزیوتراپیWCPT تشکیل شد. برای همین این روز را روز جهانی فیزیوتراپی نامیدند. اما این روز تو ایران متفاوت است. با تلاش انجمن‌های فیزیوتراپی در سراسر کشور، در دوم مرداد ماه سال ۱۳۷۸ فیزیوتراپ‌ها توانستند، استقلال حرفه ای خود را در این حوزه بدست آورند و به این خاطر در ایران دوم مرداد به عنوان روز فیزیوتراپی اعلام شد.

حالا این فیزیوتراپی اصلا چی هست؟

شاید برای شما این سوال پیش بیاد که اصلا فیزیوتراپی چیست و چه تاثیری بر بهبود کیفیت زندگی ما دارد؟ فیزیوتراپی یکی از تخصص‌های مراقبت درمانی است و در آن سعی به درمان و بهبود وضعیت افرادی دارد که در حرکت خود دچار مشکل شده‌اند. یک فیزیوتراپیست با دانش خود در مورد آنچه باعث حرکت در بدن می‌شود، تحرک و استقلال را برای بیماران به ارمغان می‌آورند و بسیاری از مشکلات ناشی از درد، ناتوانی‌های حرکتی، آسیب‌های ورزشی و شغلی، سالمندی و بی تحرکی را درمان می‌کند.

توی بورسیکا در این روز چه خبره؟

خبرهای خوب براتون داریم. ما توی بورسیکا یه کمپین راه انداختیم که شما می‌تونید با کلیک بر روی لینک آخر همین مطلب همه محصولاتیکه توی این صفحه قرار دادیم رو با قیمت مناسب در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. نگران قیمت‌ها نباشید ما حواسمون بهتون هست. بورسیکا تمام تلاشش می‌کنه تا مشتریان راضی باشن و تجربه خوبی از خریدشون به یادگار براشون بمونه.

یادتون نره فقط تا ۱۲ جمعه شب ۲۱ شهریور مهلت سفارش محصولات بخش توانبخشی با تخفی های مخصوص این روز رو دارید.

ورود به کمپین روز جهانی فیزیوتراپی

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد