ریش‌تراش‌های برتر بازار ۲۰۱۸ (پاناسونیک)

0 1,291

زیبایی به جنسیت خاصی مربوط نمی‌شود و مردان نیز مانند زنان دوست دارند به زیبایی ظاهر خود اهمیت دهند. مردان می‌توانند با استفاده از محصولات بهداشتی و آرایشی به زیبایی پوست و صورت خود برسند؛ در همین راستا استفاده از ریش‌تراش نیز یکی از ضروریات است و باید در هر خانه‌ای یک دستگاه اصلاح صورت وجود داشته باشد. پاناسونیک از جمله شرکت‌های است که سعی کرده با به‌کارگیری دانش روز دنیا، خلاقیت و مهارت ژاپنی، ریش‌تراش‌های خوب و محبوبی را روانه بازار کند. این ریش‌تراش‌ها با توجه به امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می‌دهند قیمت‌های متنوعی دارند که شما می‌توانید متناسب با نیاز و بودجه‌تان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

در این مطلب سعی کردیم توضیح مختصری در مورد ماشین‌های اصلاح پاناسونیک در اختیار شما قرار دهیم و ۵ نوع ماشین اصلاح پاناسونیک را  معرفی کنیم.

۱. ریش‌تراش پاناسونیک مدل ES-LV95-S Arc5

 

Panasonic razor

این ریش‌تراش مجهز به پیشرفته‌ترین سیستم اصلاح صورت با ۵ تیغه، تیز و ضد حساسیت نانو از جنس آلیاژ نقره است که در مجاورت با آب آسیب نمی‌بیند. تیغه‌های به‌کاررفته در آن از نوع فویلی است و به‌صورت متحرک طراحی‌شده است تا به‌خوبی و متناسب با زاویه بر روی صورت بنشیند و تمام نقاط صورت از جمله گردن و چانه‌ها را اصلاح کند، شما نیازی به فشار دادن این تیغه‌ها ندارید و تیغه‌ها بدون آنکه قرمزی در سطح پوست ایجاد کند، صورت را اصلاح می‌کند. فناوری «Lift-Tech» در این تیغه‌ها موهای بلند را کوتاه کرده و سپس صورت را اصلاح می‌کند. این ریش‌تراش برای محیط‌های مرطوب و خشک مناسب است و شما می‌توانید از آن در حمام و زیر دوش نیز استفاده کنید.

موتور قدرتمند آن با دور موتور ۱۴۰۰۰ دور در دقیقه کارایی بسیار بالایی در هنگام اصلاح صورت از خود نشان می‌دهد. در این ریش‌تراش از یک سنسور استفاده شده تا با توجه به حجم و ضخامت موها، قدرت موتور را تنظیم کند تا به قسمت‌هایی از پوست که موی کمتری دارد آسیب وارد نشود.

طراحی این ریش‌تراش به‌صورت ارگونومیک است و کاربر کنترل خوبی بر روی آن دارد. روی بدنه آن یک لاستیک ضد لغزش قرار داده شده است که از لیز خوردن دستگاه جلوگیری می‌کند. علاوه بر این بر روی بدنه آن یک نمایشگر LCD قرار داده شده است که عملکردهای مختلف آن را به نمایش می‌گذارد، برای مثال زمان اصلاح، سنسور اصلاح، زمان تعویض تیغه، زمان تمیز کردن تیغه‌ها و درصد باتری در این صفحه‌نمایش قابل‌مشاهده است.

Panasonic razor head

همراه این ریش‌تراش یک پایه جادویی نیز ارائه می‌شود وقتی شما این ریش‌تراش را در پایه خود قرار می‌دهید سه عملیات شارژ، تمیز کردن و خشک‌کردن به‌صورت خودکار انجام می‌شود. تمیز کردن دستگاه به‌صورت دستی نیز انجام می‌شود، درواقع می‌توانید آن را در زیر آب گرفته و از قابلیت ویبره آن استفاده نمایید. برای شارژ کردن این دستگاه به یک ساعت زمان نیاز دارید و بعد از شارژ به مدت ۴۵ دقیقه می‌توانید از آن استفاده کنید. علاوه بر این در صورت که عجله دارید می‌توانید از شارژ سریع ۵ دقیقه‌ای آن استفاده کنید. با توجه به ولتاژ جهانی این دستگاه در تمام نقاط جهان قابل‌استفاده می‌باشد. در بسته‌ی همراه محصول روغن، برس تمیز کننده و کیف نگه‌دارنده ارائه می‌شود.

نکات مثبت نکات منفی
موتور قوی

تمیزکنندگی خودکار

شارژ بی‌سیم خودکار

قابلیت استفاده در محیط‌های خشک و مرطوب

حسگر تشخیص میزان تراکم مو

قابلیت شارژ سریع

قیمت بالا

 

۲. ریش‌تراش پاناسونیک مدل ES-LT50

 

Panasonic razor

ضد آب بودن ماشین ریش‌تراش یکی از مواردی است که برای بسیاری از کاربران اهمیت دارد. ریش‌تراش پاناسونیک مدل ES-LT50 یک ریش‌تراش ضد آب باکیفیت بوده و قابلیت استفاده در محیط‌های خشک و مرطوب را در خود دارد و شما می‌توانید از این ریش‌تراش در حمام یا با فوم و ژل اصلاح استفاده نمایید.

تیغه‌های به‌کاررفته در آن از جنس آلیاژ نقره است که در برابر رطوبت آسیب نمی‌بیند. تیغه‌های تیز شده به کمک فناوری نانو با زاویه‌ی ۳۰ درجه باعث می‌شود تا به تمام نقاط صورت دسترسی راحت‌تری داشته باشید و علاوه بر این اصلاح نزدیک‌تر به پوست انجام‌شده و درنتیجه ایمنی شما بیشتر می‌شود، پوشش فویلی قوس‌دار در طول تیغه‌ها باعث می‌شود نقاط زاویه‌دار صورت و جاهایی که دسترسی به آن سخت است، به‌راحتی اصلاح شود. همچنین شما می‌توانید این تیغه‌ها و سری ریش‌تراش را در دو جهت حرکت دهید تا فرایند اصلاح برای شما آسان‌تر باشد. هنگام اصلاح صورت، نقاطی مانند خط ریش وجود دارد که باید توسط خط زن آن‌ها را مرتب کرد. خوشبختانه برای این کار قابلیت خط زنی متصل در این ماشین اصلاح قرار داده شده است.

در کنار این تیغه‌های قدرتمند، از یک موتور قوی باقدرت ۱۳۰۰۰ دور در دقیقه استفاده شده است، و باعث شده است که این ریش‌تراش، جزو سریع‌ترین ریش‌تراش‌های حال حاضر دنیا باشد.

طراحی بدنه این ریش‌تراش نیز بسیار زیبا است، بر روی بدنه آن دکمه خاموش و روشن قرار دارد. علاوه بر این می‌توانید از کلید چرخشی برای قفل‌کردن دستگاه استفاده کنید و به‌راحتی آن را در کیف قرار دهید. در این صورت بر اثر تماس ناخودآگاه با بدنه ریش‌تراش، دستگاه روشن نمی‌شود. در قسمت پایین دسته و در زیر دکمه‌ها یک صفحه‌نمایش از جنس کریستال مایع قرار گرفته شده که میزان شارژ دستگاه، نیاز به شارژ شدن مجدد و نیاز به تمیز شدن را با چراغ هشدار آبی‌رنگ اطلاع می‌دهد.

باتری به‌کاررفته در آن از جنس لیتیوم یونی است، و با یک ساعت شارژ شدن می‌تواند تا ۴۵ دقیقه روشن بماند. علاوه بر این درصورتی‌که فراموش کرده‌اید ریش‌تراش را شارژ کنید و قصد دارید آن را در محیط مرطوب به کار ببرید، می‌توانید از قابلیت شارژ سریع آن بهره برده و در مدت‌زمان کوتاه ۵ دقیقه‌ای ریش‌تراش را شارژ کنید و از آن استفاده نمایید.

روی بدنه ماشین اصلاح صفحه‌نمایشی وجود دارد که می‌توانید اطلاعات مربوط به باتری در آن مشاهده کنید، که نشان‌دهنده‌ی حالت شارژ شدن و باتری رو به اتمام هستند.

پس از استفاده از ماشین اصلاح، می‌توان به‌راحتی سر آن را زیر آب گرفت و شست؛ به‌این‌ترتیب قدرت برش تیغه‌ها حفظ می‌شود و سر ماشین اصلاح تمیز باقی می‌ماند. باید توجه داشت که هنگامی‌که دستگاه خیس است از اتصال آن به شارژ خودداری شود.

در بسته همراه ریش‌تراش یک بسته روغن نیز قرار داده شده است، جهت حفظ کارایی دستگاه پس از هر بار شستشو، روی سری فویلی و تیغه‌های خط‌زن روغن‌کاری شود.

نکات مثبت نکات منفی
موتور قوی

شارژ بی‌سیم خودکار

قابلیت استفاده در محیط‌های خشک و مرطوب

قابلیت شارژ سریع

قیمت بالا

عدم تمیزکنندگی خودکار

 

 

بیشتر بخوانید: معرفی ۸ ریش‌تراش برتر رمینگتون (Remington)

 

۳. ریش‌تراش پاناسونیک مدل ES-LT4N

 

Panasonic razor

ماشین اصلاح «ES-LT4N» یک ریش‌تراش خشک و مرطوب است. قابلیت ضد آب بودن در این ریش‌تراش به‌کاربرده شده است و شما می‌توانید از آن در حمام و با استفاده از انواع کرم‌های اصلاح استفاده نمایید. این ریش‌تراش از سری‌هایی با تکنولوژی پیشرفته استفاده می‌کند که به‌هنگام کوتاه کردن موهای صورت، کمترین فشار را در مقایسه با مدل‌های مشابه‌ وارد می‌کند.

ماشین اصلاح ES-LT4N ساخت شرکت پاناسونیک دارای سری‌ برش مستقیم است که به کوتاه کردن موهای صورت با مرزبندی مشخص کمک می‌کند شما می‌توانید به‌وسیله سری خط‌زن، خط ریش خود را تنظیم کرده و فرم‌های مختلفی به موهای صورت خود بدهید. سری این ماشین اصلاح یک سنسور دارد که با توجه به حجم موها در نقاط مختلف صورت، میزان قدرت موتور را کاهش یا افزایش می‌دهد. با توجه به این ویژگی، فرد فشار کمتری را روی پوست احساس کرده و درنتیجه میزان آسیب به پوست کاهش می‌یابد.

این ریش‌تراش قدرت خود را از یک موتور با توان ۱۳۰۰۰ دور در دقیقه به دست می‌آورد، که امکان اصلاح تمیز را برای کاربر فراهم کرده است. با استفاده از این موتور حتی وقتی ریش‌ها ضخیم و متراکم هستند هم ضعفی در عملکرد دستگاه احساس نمی‌شود.

در این محصول تیغه‌هایی از جنس آلیاژ نقره به‌کاربرده شده است که با کارایی بالا موها را کوتاه می‌کند. این تیغه‌ها در هوای مرطوب دچار زنگ‌زدگی و خوردگی نخواهند شد. و به طول عمر دستگاه کمک می‌کنند از آنجا که این محصول ضد آب است شما می‌توانید در صورت کثیف بودن سری‌های دستگاه را بشویید.

برای استفاده از این محصول باید باتری‌های آن را به‌ مدت ۶۰ دقیقه شارژ کرد که در مقایسه با مدل‌های مشابه زمان کوتاهی است. همچنین ‌مدت ‌زمان شارژدهی این ماشین اصلاح ۴۵ دقیقه است.

 

نکات مثبت نکات منفی
قابلیت استفاده در محیط‌های خشک و مرطوب

قابلیت شارژ سریع

حسگر تشخیص میزان تراکم مو

طراحی ضعیف

 

۴. ماشین ریش‌تراش پاناسونیک مدل ES-RT37

 

ماشین‌های ریش‌تراش فویلی نمونه‌هایی از ماشین‌های اصلاح خوب و کاربردی هستند که امروزه طرفداران بسیار زیادی دارند، البته طراحی سری فویلی این دستگاه‌ها بسیار مهم است. ماشین اصلاح پاناسونیک مدل ES-RT37 یک ماشین اصلاح فویلی است که در آن از دو تیغه‌ی فویلی در طرفین و یک تریمر میانی استفاده شده است، این تیغه‌ها با فناوری نانو پولیش داده شده‌اند و زاویه‌ی برش ۳۰ درجه دارند. به همین دلیل به‌راحتی با سطح پوست تماس داشته حرکت می‌کنند و تجربه یک اصلاح خوب برای کاربر به وجود می‌آورند و این انعطاف‌پذیری در تماس با پوست، مخصوصاً برای اصلاح نقاط انحنادار صورت مثل چانه و زیر گردن، موجب اصلاح راحت‌تر می‌شود. جنس تیغه‌ها از آلیاژ نقره است بنابراین بسیار تیز و برنده بوده و در مجاورت آب خراب نمی‌شوند.

برای مرتب کردن ریش و سبیل یا اصلاح خط ریش یک خط‌زن در پشت دستگاه قرار دارد که با فشار خارج‌شده و آماده‌ی استفاده می‌شود. زاویه‌ی برش تیغه‌های خط‌زن ۴۵ درجه است.

این ماشین ریش‌تراش قابلیت استفاده در محیط‌های خشک و تر را در خود جای داده است بنابراین به‌راحتی می‌توانید در حمام، زیر دوش آب، و یا با فوم و ژل از آن استفاده کنید. و در نهایت بعد از اتمام کار سری آن را جدا کرده و شست‌وشو دهید.

این ماشین اصلاح دارای باتری قابل شارژ است، که باعث می‌شود از آن آسان‌تر استفاده کنید. باتری این ریش‌تراش در عرض یک ساعت شارژ می‌شود و در هر بار شارژ می‌توانید تا ۴۵ دقیقه از آن استفاده کنید. نوع باتری از نوع لیتیوم یونی است و برای اطلاع از میزان شارژ می‌توانید از نمایشگر استفاده کنید. روی بدنه دو ردیف LED قرمز و آبی دیده می‌شود که ردیف آبی بالایی میزان شارژ باقی‌مانده و ردیف قرمز پایین وضعیت شارژ شدن دستگاه را نشان می‌دهند.

 

نکات مثبت نکات منفی
قابلیت استفاده در محیط‌های خشک و مرطوب

قابلیت شارژ سریع

 

۵. ریش‌تراش پاناسونیک مدل ES4036

 

Panasonic razor

این ماشین اصلاح نسبت به مدل‌های قبلی ساده‌تر است؛ اما باقیمت مناسب‌تر، کارایی و کیفیت را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید از این مدل در محیط‌های خشک و مرطوب استفاده کنید و در صورت تمایل با فوم و ژل فرایند اصلاح را ساده‌تر و ایمن‌تر انجام دهید. البته این مدل ضد آب نیست و بدنه آن نباید به‌طور مستقیم در زیر آب قرار گیرد.

تیغه‌های این مدل از نوع استیل ضدزنگ است که در برابر هوای مرطوب مقاومت بیشتری دارد البته ماشین اصلاح به یک خط زن هم مجهز است که برای مرتب کردن خط ریش کاربرد دارد. سری مدل ES4036 از نوع فویلی است و با شماره‌ی صفر اصلاح می‌کند. موتور استفاده شده در این مدل ۸۸۰۰ دور دقیقه قدرت دارد که به‌وسیله تیغه‌های دوتایی فویلی می‌تواند به‌سرعت موهای زائد شمارا از بین ببرد.

بدنه آن به‌صورت کاملاً ارگونومیک است، بدنه ضد لغزش آن باعث شده از دست کاربر لیز نخورد، دکمه خاموش و روشن روی دستگاه به‌آسانی در دسترس است، در زیر این دکمه نشانگر شارژ دستگاه قرار دارد که زمان شارژ را نشان می‌دهد.

شما می‌توانید از مدل ES4036 هم به‌صورت بی‌سیم و هم به‌صورت باسیم استفاده کنید. بنابراین در صورت اتمام شارژ نگران نباشید. طبق ادعای این شرکت باتری ظرف مدت ۶۰ دقیقه شارژ می‌شود و ۳۶ دقیقه هم شارژ دهی دارد. به‌طورکلی ریش‌تراش مدل ES4036 با توجه به قیمت و مدل‌ها هم‌رده خود، بسیار کاراتر و به‌صرفه‌تر است.

نکات مثبت نکات منفی
قابلیت استفاده در محیط‌های خشک و مرطوب

قابلیت کار به‌صورت بی‌سیم و باسیم

نمی‌توان در زیر دوش آب از آن استفاده کرد

 

منابع:

www.shavercheck.com

www.skingroom.com

 

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد