۱۰ مدل از بهترین ریش تراش های فیلیپس (Philips Norelco)

0 10,025

یک مرد معمولی به صورت میانگین ۳۰ هزار مو در صورت خود دارد که روزانه ۰.۸ میلی متر رشد می کنند. بنابراین برای آراستگی و مرتب کردن آن ها باید هر چند روز یک بار به ارایشگاه برود که این کار ممکن است وقت زیادی از او بگیرد. اما با استفاده از ریش‌تراش‌ها با کیفیت در خانه می توانید به راحتی این کار را انجام دهید.

ریش تراش یا همان تریمر ها یک وسیله ضروری برای اقایان است که به بهداشت و جذابیت ظاهری آنها کمک می کند. از آنجا که این وسیله با پوست در تماس است بهتر است از برند هایی استفاده نمایید که کیفیت آنها درحد بالا باشند تا به مرور به پوست شما آسیب وارد نکنند و باعث ایجاد حساسیت های پوستی نشوند. کار با ریش تراش ها آسان تر و سریع تر است و شما نیازی به فوم یا ژل اصلاح ندارید. برخی از آنها خاصیت ضد آب دارند و شما به راحتی می توانید از آن‌ها در زیر دوش حمام استفاده نمایید.

شرکت فیلیپس یکی از شرکت‌های معتبر در این زمینه است که انواع مختلفی از ماشین های اصلاح را برای کاربران طراحی و تولید کرده و با توجه به نوع نیازتان می توانید یکی از این مدل ها را انتخاب نمایید. در این مطلب می خواهیم چند مدل از بهترین ماشین‌های اصلاح برند فیلیپس را به شما معرفی کرده و خصوصیات آن ها را به اختصار شرح دهیم:

 

مدت زمان شارژ شدن طول عمر باتری در هر بار استفاده تعداد تنظیمات اصلاح
۱ ساعت ۶۰ دقیقه ۱۷ Philips Norelco 9100

 

۸ ۶۰ ۱۳ Philips Norelco 3000

 

۱۰ ۶۰ ۱۸ Philips Norelco 3100

 

۱ ۱۲۰ ۲۰ . Philips Norelco 3500
۱ ۷۰ ۱۷ Philips Norelco 5100
۱ ۸۰ ۲۰ Philips Norelco 7200
۱ ۷۵ ۱۸ Philips Norelco 7300
۱ ۶۰ ۴۶ Philips Norelco 7500
۸ ۴۵ سه تنظیم برای اندازه‌های

۱، ۳،۵ میلی متر

Philips Norelco Oneblade
۱ ۹۰ ۱۴ Philips Norelco Oneblade Pro

Philips Norelco Beard Trimmer 9100
فیلیپس در ساخت بدنه این ریش تراش از پلاستیک مقاوم و صنعتی استفاده کرده است و بدنه آن از یک تیغه فولادی کرومی تشکیل شده است که در بالای آن قرار دارد. بر روی آن از یک صفحه نمایش LED استفاده شده که دارای ۱۷ نوع تنظیم برای اصلاح موهای صورت است و به راحتی می تواند موهای صورت شما را در اندازه های ۰.۴ میلیمتری تا ۷ میلی متری کوتاه کند. در صورتی که به ریش‌های بلند تر علاقه دارید، نمی توانید از این ریش تراش برای مرتب کردن آنها استفاده نمایید، زیرا حداکثر اندازه ای که  به وسیله این ریش تراش می توانید به کار ببرید، ۷ میلی متر است.
در این دستگاه از یک راهنمایی لیرزی استفاده شده است که با ایجاد خط های متقارن و مستقیم به شما کمک می کند تا یک اصلاح تمیز انجام دهید.  نور منتشر شده از آن هیچ ضرری برای پوست و چشم انسان ندارد.
زمان شارژشدن و استفاده پس از شارژ این دستگاه یکی است. این ریش تراش به وسیله یک باتری لیتیوم یونی کار می کند و در هر بار استفاده  می تواند تا یک ساعت روشن بماند و سپس آن را از طریق آداپتور AC به مدت ۱ ساعت شارژ کنید.

Philips Norelco Multigroom Series 3000
این ریش تراش در ابعاد  ۹.۲×۶.۵×۲.۲ اینچی طراحی شده است و از تیغه فولادی ضد زنگ برای اصلاح صورت استفاده می کند. در این ریش تراش ۱۳ تنظیم مختلف وجود دارد که می توانید از آن برای اصلاح موهای صورت، بینی و گوش استفاده نمایید. در این مدل، از تکنولوژی DualCut استفاده شده است که اصلاح را دو برابر بهتر و تمیز تر انجام می دهد.
شما می توانید از این ریش تراش در محیط های مرطوبی مانند حمام نیز استفاد کنید اما مراقب باشید که کاملا خیس نشود.  درون این ریش تراش از یک باتری لیتوم یونی استفاده شده است که قادر است به اندازه ۶۰ دقیقه عملیات اصلاح صورت را انجام دهد و در صورت اتمام باتری ۸ ساعت طول می کشد تا کاملا شارژ شود. یکی از ایراداتی که می توان به این مدل وارد کرد، صدای بلند و عدم وجود نشانگر باتری بر روی بدنه آن است.

Philips Norelco Multigroom 3100
شما به وسیله این ریش تراش و تجهیزات همراه آن می توانید موهای صورتتان را مرتب کرده و آن را به اندازه دلخواه کوتاه کنید، همچنین  اصلاح موهای بینی، گوش، و شانه مو از دیگر قابلیت هایی است که این وسیله کاربردی، در اختیار شما قرار می دهد.
باتری به کار رفته در این ریش تراش به اندازه ۶۰ دقیقه کار می کند و بعد از اتمام باید آن را به وسیله برق شهری برای مدت زمان ۱ ساعت شارژ کنید.در مرکز این دستگاه یک دکمه خاموش و روشن قرار داده شده است که  طراحی آن بسیار زیبا است. یکی از ایرادات این دستگاه عدم وجود نشان گر باتری بر روی بدنه آن است، همچنین  در هنگام شارژ شدن و اتصال به برق شهری نمی توانید از آن استفاده نمایید.

Philips Norelco Beard trimmer Series 3500
این ریش تراش از تیغه تیتانیومی و بدنه پلاستیکی ساخته شده است. بر روی آن ۲۰ نوع تنظیمات برای اصلاح موهای صورت از اندازه ۰.۵ میلی متری تا ۱۰ میلیمتری تعبیه شده است. در هر بار استفاده می توانید به اندازه ۱۲۰ دقیقه از این دستگاه بهره ببرید و بعد از هر بار استفاده باید باتری لیتیوم یونی آن را به مدت ۶۰ دقیقه با استفاده از برق شهری شارژ کنید. این دستگاه برای استفاده در محیط های مرطوب مناسب نیست و در صورت کم شدن شارژ نشانگری برای اعلان آن وجود ندارد.
سری ۳۰۰۰ ریش تراش های فیلیپس با قیمت مناسب برای کاربران رده متوسط طراحی شده اند. در بیشتر انها نشانگر باتری وجود ندارد و برای استفاده در آب مناسب نیستند.

Philips Norelco Series 5100
این دستگاه با بدنه پلاستیکی خود و تیغه فولادی ضد زنگ در ابعاد ۲.۴×۵.۹×۹.۶ اینچی ساخته شده است. شما می توانید از طریق دکمه چرخشی تعبیه شده بر روی آن از ۱۷ نوع تنظیم برای اصلاح موهای صورت استفاده نمایید که اندازه ۰.۴ میلی متری تا ۱۳ میلیمتری را در بر می گیرد. در این ریش تراش یک باتری لیتیوم یونی قرار دارد که با استفاده از آن می توانید ۷۰ دقیقه  به اصلاح صورت خود بپردازید و بعد از اتمام شارژ باید به اندازه ۱ ساعت به برق شهری متصل شود. البته اگر دسترسی به پریز برق دارید، می‌توانید با اتصال سیم به انتهای دستگاه از باتری بی‌نیاز شوید.
برای تمیزکردن دستگاه به‌راحتی سر دستگاه را زیرآب بگیرید و از قابلیت ضد آب بودنش لذت ببرید. برای تمیزکردن قسمت‌های داخلی نیز سر تریمر را جدا کرده و با برس کوچکی که داخل جعبه وجود دارد بخش‌های زیر سری را تمیز کنید.
سری ۷۰۰۰ ریش تراش های فیلیپس برای رفع مشکلات سری ۵۰۰۰ ارائه شده است بنابراین در بسیاری از موارد شبیه به هم هستند و تنها  در طراحی، عملکرد و مصرف باتری آنها ارتقا یافته است. در این قسمت سه محصول سری ۷۰۰۰ فیلیپس را معرفی می کنیم:

Philips Norelco Beard Trimmer Series 7200
در این ریش تراش از تکنولوزی خلاء در کنار یک موتور با سرعت بالا و سیستم فن برای مکش استفاده شده است تا میزان کارایی را بالا برده و تا ۹۰ در صد از موها را از بین ببرد. تیغه های به کار رفته در آن از جنس فولاد ضد زنگ است که با استفاده از دکمه تعبیه شده بر روی آن تا ۲۰ نوع تنظیمات می توانید برای آن معرفی کنید و موهای صورت شما را  در اندازه ۰.۵ میلی متر تا ۱۰ میلی متر کوتاه می کند. جنس بدنه آن از پلاستیک مقاوم است و یک باتری لیتیوم یونی پیشرفته در آن قرار دارد که تا ۸۰ دقیقه می توان از آن استفاده کرد. بعد از اتمام شارژ می توان دستگاه را به مدت ۱ ساعت به طور کامل شارژ کرد. در صورت نیاز می توانید هنگامی که دستگاه در حال شارژ است از آن به صورتی سیمی استفاده نمایید.

Philips Norelco BeardTrimmer 7300
بر روی این ریش تراش یک صفحه نمایش LED قرار داده شده است و شما می توانید  به آسانی از طریق دکمه چرخش روی آن تنظیمات مورد نظر را اعمال کرده و از یکی از ۱۸ گزینه آن استفاده نمایید. در این تنظیمات می توانید موهای صورت تان را از ۱ میلی متر تا ۱۸ میلی متر کوتاه و مرتب کنید، همچنین این ریش تراش دارای یک گزینه برای کوتاه کردن موها به اندازه ۰.۵ میلی متر می باشد.
باتری لیتیومی به کار رفته در آن به مدت ۷۵ دقیقه قابلیت کار کردن دارد و بعد از آن باید به مدت ۱ ساعت شارژ شود. در این مدل از یک شاخص LED برای نشان دادن میزان باتری استفاده شده است. شما می توانید از این ریش تراش به صورت بی سیم و یا سیمی نیز استفاده نمایید.
در این مدل یک سیستم مکش وجود داد که در حین اصلاح موها آن ها را به یک محفظه هدایت می کند.
تنها ایراد این مدل، طراحی سری آن است که بسیار بزرگ می باشد که باعث می شود برای اصلاح موهای مناطق خاصی از صورت دچار مشکل شوید.

 

بیشتر بخوانید: نکات کاربردی در نگهداری از ریش‌تراش

 

Philips Norelco Multigroom Pro Trimmer Series 7500
اولین چیزی که در این مدل فیلیپس نظر همه را به خود جلب می کند طراحی سری آن می باشد که به صورت چرخشی در هر زاویه ای که تمایل دارید قرار می گیرد و  از این طریق می توانید  هر نقطه از صورتتان را به دقت اصلاح کنید. بر روی بدنه آن نشانگر باتری قرار داده اند تا میزان باتری را به شما گزارش دهد. شما می توانید از این ریش ترش برای اصلاح موهای دیگر مناطق بدنتان نیز استفاده نمایید. در این مدل از یک موتو دوم به عنوان موتور توربرو استفاده شده است تا  دور حرکت شانه های ماشین افزایش یابد و قدرت دستگاه را چند برابر کرده  و کارایی آن بیشتر شود.
درون آن یک باتری لیتوم یونی به کار رفته است که باید در هر بار استفاده به میزان ۱ ساعت شارژ شود و شما می توانید از آن به مدت یک ساعت استفاده نمایید. در این مدل از تعداد زیادی سری و شانه استفاده شده است که شما بسته به نیازتان می توانید از هر یک از آنها استفاده کنید.
سری ۷۰۰۰ ریش تراش های فیلیپس طراحی متفاوت تری دارند و با قابلیت های جدید ارائه شده اند. مدل اول آن (۷۲۰۰) ضعیف تر می باشد، در حالی که مدل جدیدتر آن (۷۵۰۰) با قدرت بیشتر برای اصلاح موهای تمام قسمت های بدن مورد ستفاده قرار می گیرد.

Philips Norelco Oneblade
این ریش تراش با بدنه لاستیکی سبک و یک تیغه فولادی دو طرفه طراحی شده است تا برش را با دقت بیشتری انجام دهد. تیغه به کار رفته در آن قابل تعویض است و توصیه می کنیم هر ۴ ماه یک بار آن را تعویض کنید. درون این دستگاه یک باتری NiMH به کار برده اند که به راحتی می تواند تا ۴۵ دقیقه عمل اصلاح را انجام دهد و بعد آز  آن برای استفاده مجدد باید تا ۸ ساعت شارژ بماند. شما می توانید به راحتی این دستگاه را در مسافرت های خود استفاده نمایید.  قیمت آن ارزان است و  امکانات معمولی خوبی در اختیار شما قرار می دهد.

Philips Norelco Oneblade QP6520/70 Pro
در این مدل از یک کلید روشن و خاموش و یک صفحه LEDبرای نمایش نوع عملکرد و میزان سطح باتری استفاده شده است. شما به راحتی می توانید از ۱۴ نوع تنظیمات آن استفاده کرده و موهای صورت خود را از اندازه ۰.۴ تا ۱۰ میلی متر کوتاه کنید. تیغه آن قابل تویض بوده و به راحتی جدا و نصب می شود بهتر است هر ۴ ماه یک بار این تیغه را تعویض نمایید.
به لطف باتری لیتوم یونی به کار رفته در این ریش تراش فیلیپس، می توانید به مدت ۹۰ دقیقه از آن استفاده کرده و سپس به میزان ۱ ساعت آن را با برق شهری شارژ کنید.
این دستگاه ضد آب بوده  و  شما می توانید از آن به حالت خشک و تر استفاده نمایید برای تمیز کردن آن می توانید به راحتی آن را در زیر جریان آب قرار دهید. البته این مدل در مقابل ویژگی هایی که ارائه می دهد، قیمت بالاتری دارد.

همه مدل های برند فیلیپس، از کیفیت خوبی برخوردار هستند و شما باید بر اساس میزان بودجه و قابلیت هایی که نیاز دارید یک مدل را انتخاب نمایید. اما به طور کلی سری Oneblade برای مشتریانی که اغلب سفر می کنند مناسب می باشد، سریهای  ۳۰۰۰ و ۵۰۰۰ برای کاربران  طبقه متوسط مناسب است و قابلیت های خوبی را  با قیمت مناسب ارائه می دهد،  در صورتی که می خواهید یک اصلاح خوب و  دقیق داشته باشید بهتر است از مدل های سری ۷۰۰۰ تا ۹۰۰۰ استفاده کنید.

در آخر اگر بخواهیم یک مدل را به عنوان مدل برتر انتخاب کنیم، بی شک ریش تراش Philips Norelco Beard Trimmer 9100 بهترین مدل موجود در تمامی سری ها فیلیپس است.

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد