فروش انحصاری محصولات چرم سورنا در بورسیکا

0 1,672

در زمینه تولید محصولات چرمی، برندهای معتبر ایرانی سال هاست که بخش عمده ای از تولیدات خود را به تولیدکنندگان دیگر می دهند تا بتوانند تقاضای بازار را جواب دهند، یکی از برترین شرکت های تولیدی محصولات چرمی کشور، شرکت تولید کننده برند سورنا است که همکاری با چندین برند و سخت گیری های کیفی آنها همراه با نوآوری های داخلی این شرکت موجب شده است تا برند سورنا به عنوان محصولی تراز اول در بازار مطرح شود.
استفاده از چرم های ایرانی با کیفیت که در فرایند تولید به کیفیت های جهانی می رسند و دوخت استاندارد تحت نظارت اساتید و خیاطان ماهر کشور، محصولی منحصر به فرد بوجود آورده است که همراه با قیمت مناسب، تجربه خوب خرید را برای مشتریان بوجود می آورد.
تنوع رنگ و طرح محصولات چرم سورنا و همچنین تنوع محصولات آن، انتخاب را برای شما آسان می کند تا برای خود یا بهترین دوستان و اقوام خود هدیه ای مناسب و ماندگار خریداری کنید و رضایت را در چهره دوستانتان ببینید.
کیف پول کتابی سورنا، محصولی است که مناسب برای اسکناس های ایرانی و اروپایی و آمریکایی طراحی شده است و کارت های بانکی به صورت استاندارد در آن جای می گیرند. همانطور که می دانید چرم در طول زمان جا باز می کند بنابر این در زمان خرید ممکن است حس کنید محل کارت بانکی تنگ است، لیکن تجربه طولانی تولید کنندگان چرم موجب شده است این اتفاق بیفتد تا محصول دوام بیشتری داشته باشد و زمان استفاده طولانی تری پیدا کند. محصولات برخی برندها در طول زمان به شکلی است که کارت ها از درون آنها می ریزند!
در کیف پول کتابی چرم سورنا از زیپ های همرنگ استفاده می شود تا جلوه و شکوه بیشتری داشته باشد و از چسب و طلق پلاستیکی در آن استفاده نمی شود. شاید این کار موجب کمی گرانی در این محصول شود اما قوام و دوام کار را تضمین می نماید.
کیف های سورنا تمام دوخت هستند و به سبک اروپایی و آمریکایی، شما پشت چرم را نمی بینید و فقط در قسمت لبه های دوخت می توانید اصالت چرم را ببینید. این کار باعث تمیز ماندن و طولانی شدن عمر چرم می شود و از جمع شدن پرز و اجسام ریز در گوشه های کیف جلوگیری می کند.

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد