فروش ویژه پکیج‌های آرایشی در فروشگاه بورسیکا

0 1,205
خرید اینترنتی لوازم آرایشی بهداشتی

شاید خرید لوازم آرایشی و بهداشتی از طریق اینترنت برای شما کمی دور از ذهن باشد. خیلی از ما برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی عادت به تست کردن آن‌ها در فروشگاه‌ها داریم. اما مهم‌تر از تناسب لوازم آرایشی و بهداشتی با پوست شما، برند لوازم آرایشی و اطمینان از اصالت و سلامت کالا است. بیشتر لوازم آرایشی که خارج از داروخانه‌ها و فروشگاه‌های بزرگ به فروش می‌رسند، تقلبی هستند. فروشندگان خرد هیچ‌گونه مسئولیتی در برابر عوارض این محصولات ندارند. ما باید کالایی را بخریم که از استاندارد بودن آن اطمینان داریم و اداره کنترل کیفیت وزارت بهداشت بعد از انجام آزمایش‌هایی، صحت آن را تایید و پروانه پخش آن را صادر کرده‌ باشد. بنابراین اگر از یک سایت معتبر خرید کنید می‌توانید از سلامت و اصالت کالا مطمئن باشید. تنها نکته‌ای که باید به آن توجه‌کنید این است که در خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی از انتخاب‌های تازه و رنگ‌های جدید پرهیز کنید چون امکان تست لوازم آرایشی برای شما وجود ندارد، اما در خرید از یک فروشگاه اینترنتی پیشنهاد‌های متنوع و تخفیف‌های مناسب‌تری را نسبت به فروشگاه‌های فیزیکی دارید.

چگونه لوازم آرایشی باکیفیت را از بی‌کیفیت تشخیص دهیم؟

بر اساس آمار‌های رسمی حدود ۶۳ درصد از لوازم آرایشی و بهداشتی موجود در بازار تقلبی هستند. کیفیت این مواد آرایشی بسیار پایین است. ماده‌ای که در لوازم آرایشی تقلبی به کار می‌رود بی‌کیفیت، ارزان و سمی است. بسیاری از این لوازم آرایش در چین، هند و پاکستان تولید می‌شوند و از ده سنت تا ۳۰ یورو قیمت دارند. احتمال حضور عناصر سرطان‌زا مثل سرب، آرسنیک و… در این مواد بسیار‌ زیاد است. هم‌چنین در مواد رنگی از حلال‌های‌ بسیار خطرناک و ارزان قیمتی استفاده می‌کنند.

مواد سمی موجود در لوازم آرایشی هم عوارض موضعی دارند و هم عوارض سیستماتیک، عوارض پوستی آن قرمزی، خارش و پوسته پوسته شدن است. بسیاری از این مواد در محیط‌های غیر‌استریل ساخته می‌شوند و شرایط نگهداری مناسبی ندارند. از آنجایی‌که برای تولید‌کننده استفاده از مواد باکیفیت به‌صرفه نیست استفاده از این مواد آرایشی به آسانی باعث ایجاد و انتقال عفونت می‌شود. در حالی‌که لوازم آرایشی باکیفیت جذب پوستی ندارند و فقط روی پوست می‌مانند اما مواد آرایشی تقلبی می‌توانند جذب بدن شوند سپس جذب سیستم گردش خون می‌شوند به کبد و کلیه‌ها رفته و باعث تاثیرات منفی روی این ارگان‌ها می‌شوند.

بنابراین هر‌گونه تفاوت قیمت معنی‌داری را یک هشدار جدی تلقی‌کنید و از خرید کالاهایی که با نمونه‌های اصلی آن، تفاوت قیمتی فاحش دارند؛ خودداری کنید. امروزه با‌وجود سیستم‌ها و موتو‌رهای جستجو قابلیت جستجوی سریع نام صحیح کالا، شکل واقعی، مشخصات لیبل و… با سرعت بالا فراهم است لذا حتما موارد فوق را برای اطمینان از اصالت کالا از طریق اینترنت جستجو نمایید.

راهنمای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی

لوازم آرایشی امروزه برای بسیاری از زنان تبدیل به یک کالای همیشگی در سبد خرید شده‌است. اگر شما جزو افرادی هستید که تجربه خرید لوازم آرایشی و بهداشتی را ندارید توصیه‌های زیر می‌تواند به شما کمک کند.
درخرید به چیز‌هایی که از گذشته دارید و آنچه که نیازدارید توجه کنید. تاریخ مصرف لوازمی که قبلا تهیه کرده‌اید را چک کنید تا بدانید خرید چه چیزی برای شما در اولویت است. اگر چیزی‌ بخرید که از آن استفاده نمی‌کنید در واقع پول خود را دور ریخته‌اید. مناسب‌ترین لوازم برای پوست خود را انتخاب کنید، هر کس رنگ پوست متفاوتی دارد و مناسب بارنگ پوست خود باید خرید کند.
– به‌طور کلی اگر پوست شما تیره است رنگ‌های مسی و برنزه را انتخاب کنید.
– اگر پوست متوسط مایل به تیره دارید محصولاتی که قهوه‌ای، کاراملی وعسلی هستند برای شما مناسب است.
– اگر پوست متوسط مایل به روشن دارید رنگ‌های طلایی و زرد را انتخاب کنید.
– و اگر پوست بسیار روشنی دارید رنگ‌های صورتی کمرنگ، گندمی و بژ برای شما انتخاب خوبی است.

در آرایش هدف تاکید بر روی زیبایی‌ها و پوشاندن نواقص است در نتیجه اگر چشمان زیبایی دارید لوازم آرایشی بیشتری برای چشمان خود بگیرید واگر پوست شما دچار آکنه است بهترین فونداسیون‌ها را برای پوست خود تهیه کنید. به‌طور کلی از فونداسیون‌های دارای کرم ضد آفتاب استفاده کنید. فونداسیون باید متناسب با پوست رنگ شما باشد. در خرید رژ لب علاوه بر رنگ به خشک نبودن و سایه آن در مجاورت پوست دقت کنید. هم‌چنین اگر لب‌های درشتی ندارید بهتر است در کنار رژ لب، از خط لب با رنگ‌های نزدیک به لب‌های خود استفاده کنید برای انتخاب رنگ به پیشنهاد‌های زیر توجه کنید.
– برای پوست‌های بژ متوسط رزی، بنفش و آلبالویی رنگ‌های مناسبی هستند.
– برای پوست‌های روشن و سفید رنگ‌های صورتی‌روشن، هلویی، مرجانی، خنثی و قرمز رنگ‌های مناسبی است.
– برای پوست‌های تیره طیف‌های قهوه‌ای و بنفش مثل آلویی، کاراملی، شرابی و قرمز مناسب است.
– برای پوست‌های برنز صورتی ‌پر‌رنگ، نارنجی، قرمز و بیشتر رنگ‌ها به جز قهوه‌ای و بنفش مناسب است.

برای خرید کانسیلر به خشکی و چربی پوست خود باید دقت کنید اگر پوست شما خشک است از کانسیلر مایع استفاده کنید و درصورتی‌که پوست شما چرب است از کانسیلر‌های استیکی پرهیز کنید. برای پوشاندن تیرگی زیر چشم از کانسیلر با پوشانندگی بالا استفاده کنید. کانسیلر یک وسیله آرایشی ضروری است و نسبت به کرم پودر مقدار بیشتری رنگدانه دارد و لکه‌های پوست شما را به‌راحتی کاور می‌کند. برای کسانی‌که حرفه‌ای نیستند پیشنهاد می‌شود که از کانسیلر مایع استفاده کنند. اگر پوست شما چرب است به خرید پنکک هم فکر کنید.

ریمل یکی از ضروری ترین اقلام خرید است که به‌تنهایی در زیبایی صورت شما تاثیر زیادی می‌گذارد ریمل می‌تواند چشمان شما را درشت‌تر نشان دهد.
مداد چشم هر ظاهری را بهتر می‌کند. برای آرایش‌های غلیظ بهتر است از مدادهایی به رنگ مشکی و برای استفاده روزمره از مداد به رنگ قهوه‌ای استفاده کنید و از مداد با رنگ‌های روشن برای درشت‌تر کردن چشم روی خط پایین استفاده کنید.
سایه چشم قسمت جدایی ناپذیری از آرایش چشم است و می‌تواند به چهره شما درخشش خاصی بدهد. پالت‌هایی با رنگ‌های متعدد قیمت بالایی دارند و برای یک خرید اقتصادی به‌صرفه نیستند بهتر است از پالت‌هایی با دو تا سه رنگ استفاده کنید اما از یک مارک اورجینال و مورد اطمینان خرید کنید. زیرا چشم یکی از حساس‌ترین نقاط بدن است. سایه‌های خوب و با‌‌کیفیت رنگ ماندگار‌تری روی چشم دارند. در هنگام انتخاب رنگ سایه نه ‌تنها به رنگ چشم و رنگ پوست خود، بلکه به حالت چشم‌های خود نیز توجه نمایید و از رنگ‌های شبیه به رنگ چشمان خود استفاده نکنید. استفاده هم‌زمان از سایه و خط چشم نتیجه بهتری دارد. باتوجه به اینکه چشم‌ها اولین قسمتی ازچهره هستند که پیری را نشان می‌دهند آرایش چشم اهمیت بیشتری نسبت به سایر نقاط دارد.

بهترین فرصت خرید لوازم آرایشی از بورسیکا

فروشگاه اینترنتی بورسیکا قصد دارد از ۱۹ آبان ماه تعدادی از لوازم آرایشی با‌کیفیت را به صورت پکیج و با تخفیف مناسبی به‌فروش بگذارد. این فروش به شما فرصت خرید یک مجموعه نسبتا کامل شامل لاک و ریمل و…از اقلام ضروری کیف آرایشی را با تخفیف کلی روی پکیج می‌دهد. خرید این پکیج‌ها یک فرصت استثنایی برای خریداران لوازم آرایشی با‌کیفیت است.

 

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد