خواص گلاب برای پوست بورسیکا

0 3,268

شاید برای شما هم تعجب آور باشد که چرا مصرف گلاب در خانواده های هندی جایگاه ویژه ای دارد، پاسخ این سوال واضح است. بدون شک گلاب معجون سحر آمیز و جادوی زیبایی است و به طور قابل توجهی فواید همه جانبه ای دارد. فرقی نمی کند که پوست صورتتان چرب، خشک یا ترکیبی از این دو باشد شما می توانید گلاب را به رژیم زیبایی خود اضافه کنید. این چیزی است که زیبایی صورت را تضمین می کند و به عنوان یک سلاح مخفی در سراسر جهان عمل می کند، نه فقط در هند. در هنگام خرید گلاب، باید اطمینان حاصل کنید که گلاب ۱۰۰٪ خالص باشد. استفاده از گلاب از ابتدای مصر دیده شده است، زمانی که کلئوپاترا (بله، کلئوپاترا) این محصول طبیعی را در رژیم مراقبت از پوست خود استفاده می کرد. اما، چگونه می توانیم قدم های ملکه های زیبایی جهان را دنبال کنیم؟ با ما همراه باشید تا ۱۰ فایده گلاب را برای شما بیان کنیم:

۱۱ فایده گلاب برای پوست صورت:

۱. گلاب کمک می‌کند تا تعادل pH پوست حفظ شود، همچنین روغن بیش از حد پوست را کنترل می کند.

۲. گلاب دارای خواص ضد التهابی است و می تواند پوست قرمز شده و تحریک شده را کاهش دهد. گلاب همچنین آکنه، درماتیت و اگزما را از بین می برد. این محلول به عنوان یک پاک کننده قوی عمل می کند و کمک می کند تا روغن و خاک انباشته در حفره های متخلخل از بین برود. در واقع گلاب از نفوذ گرد و خاک به صورت جلوگیری می کند.

۳. گلاب برای احیا و مرطوب کردن پوست نیز مفید است و به طراوت و تازگی پوست کمک می کند. همچنین گلاب خاصیت آبرسانی بسیار قوی‌ای دارد که برای همه انواع پوست‌ها لازم است.

۴. با توجه به خواص ضد باکتریایی آن، گلاب می تواند در بهبود بریدگی و زخم نیز کمک کند.

۵. خواص آنتی اکسیدانی گلاب باعث می شود که به تقویت سلول های پوست و بازسازی بافت های پوست کمک کند.

۶. با توجه به ویژگی های رطوبتی گلاب، این محلول می تواند به منافذ پاک و لطیف پوست کمک کند. استفاده از گلاب بعد از حمام، سفتی مویرگ ها را کاهش می دهد، همچنین قرمزی و خونریزی را نیز کاهش می دهد.

۷. گفته شده است که گلاب یک تقویت کننده و حالت دهنده قدرتمند است. اگر از اضطراب رنج می برید، بهتر است بدانید گلاب اضطراب را کاهش می دهد، در نتیجه با مصرف گلاب احساس آرامش بیشتری خواهید داشت.

۸. گلاب برای تقویت پوست و خلاص شدن از شوره سر مفید است. گلاب فضای اتاق را شگفت انگیز می کند و به عنوان یک تهویه کننده طبیعی و احیا کننده تنفس عمل می کند.

۹. بوی گلاب بر روی بالش کمک می کند تا بهتر از خواب بیدار شوید. پس از یک روز طولانی و خسته کننده بهتر است اندکی گلاب روی بالش خود اسپری کنید سپس بخوابید.

۱۰. گلاب همچنین به جلوگیری پیری پوست کمک می کند و خطوط صورت و چین و چروک آن را پنهان می کند.

۱۱.گلاب پف زیر چشم راه بهبود می‌بخشد. با استفاده از دو پنبه یا پد کتانی آغشته به گلاب طبیعی سرد می‌توانید از پف زیر چشم رهایی یابید. کافیست این پد را مدتی روی چشم‌های خود نگه‌‌دارید تا زمانی که سرمای خود را از دست بدهد و به دمای بدن برسد.

خرید اینترنتی انواع گلاب با تضمین اصالت کالا خرید اینترنتی گلاب ۳۳۰ گرمی یک و یک
بیشتر بخوانید: نکاتی برای محافظت از پوست در فصل پاییز
بیشتر بخوانید: معجزه روغن نارگیل
بیشتر بخوانید: با خواص روغن بادام تلخ برای پوست صورت آشنا شوید

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد