بهترین لپتاپ‌های دانش‌آموزی کدامند؟

0 1,787
• لپ تاپ مناسب دانش آموزان : HP Stream 14

این لپ تاب با قیمت مناسب و در رنگ های متنوع آبی، طوسی و سفید ارائه شده است. وزن آن کمتر از ۱٫۵کیلوگرم است و کاربر با هر رده سنی به راحتی می تواند آن را در کوله پشتی خود قرار داده و به مدرسه یا محل کار خود ببرد. صفحه نمایش این لپ تاپ با کیفت و با رزلوشن ۷۶۸×۱۳۶۶ ارائه شده است. بر روی بدنه آن سه پورت USB و یک خروجی HDMI قرار داده شده است.
پردازنده Celeron و باتری قوی‌ با عمر ۱۰ ساعت و ۴۵ دقیقه از ویژگی های قابل توجه آن می باشد. رم ۴ گیگابایتی، ۳۲ گیگابایت حافظه فلش در این لپ تاپ قرار داده شده است.

• لپ تاپی مناسب برای کار و بازی: Lenovo Legion Y520 15

دانشجویان زیادی وجود دارند که ترجیح می دهند تا در کنار درس و فعالیت کاری، بازی های هیجان انگیزی را امتحان کنند. این لپ تاپ از نظر سخت افزاری قدرتمند بوده و از قطعات جدیدی استفاده کرده است با بسیاری از بازی های مهیج سازگار است و تجربه خوبی را برای کاربر رقم می زند. پردازنده‌ مرکزی Core i7 7700HQ سری Kabylake اینتل، پردازشگر گرافیکی ۱۰۵۰ GeForce GTX و ۱۶ گیگابایت رم DDR4، مجموعه‌ی‌ سخت‌افزاری نسبتا خوبی را تشکیل داده‌‌اند که به‌خوبی توانایی اجرای بازی‌ها و نرم‌افزارهای سنگین را دارند. حافظه‌ یک ترابایت و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی SSD. باتری این لپ‌تاپ در شرایط وب‌گردی با اتصال WiFi تا ۴ ساعت روشن ‌ماندن دستگاه را تضمین می‌کند که البته طبیعتا هنگام اجرای بازی‌های سنگین این عدد به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت. سیستم صوتی آن بسیار هیجان انگیز بوده و به صورت دریچه های توری شکل در اطراف دستگاه وجود دارد. صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی آن کیفیت Full HD را به نمایش می گذارد تا کاربر از تماشای فیلم و یا بازی های مهیج لذت بیشتری ببرد. ضخامت این محصول حدودا ۲۶ میلی‌متر و وزن آن برابر با ۲.۴ کیلوگرم است. این مجموعه شامل USB2.0، USB3.0، HDMI و LAN می‌شود و USB Type-C است.

• لپ تاپی قدرتمند و سریع : Razer Blade 2017

اگر ترجیح می دهید لپ تاپی داشته باشید که علاوه بر امور درسی وکاری، قابلیت اجرای بازی های مهیج و فیلم های هیجان انگیز با کیفیت بالا داشته باشد می توانید از این لپ تاپ استفاده کنید.
این مدل اولین لپ تاپ در جهان است که توانسته است گواهی THX را دریافت نماید. مطابق این گواهی بهترین و عالی ترین سطح بصری و صوتی به شکل فراگیر را تجربه خواهید کرد. از ویژگی های این لپ تاپ می توانیم به نسل هفتم پردازنده های چهار هسته ای اینتل، حافظه ی رم پر سرعت، پردازنده گرافیکی GeForce GTX 1080 با پشتیبانی از واقعیت مجازی، اشاره کنیم. این دستگاه همچنین از تجربه بازی VR با ۴ هسته با تکنولوژی hyper-threading و تا ۳.۹ گیگاهرتز سرعت با Turbo Boost بهره می برد. این لپ تاپ بی نظیر دارای صفحه نمایش ۱۷.۳ اینچی ۴K UHD است که ۱۰۰ درصد طیف رنگ‌ های Adobe RGB را نمایش می دهد.
یکی از مشکلات موجود در این لپ تاپ عمر باتری کم آن است. بنابراین ممکن است هر چند ساعت یک بار مجبور شوید آن را شارژ کنید، علاوه بر باتری ضعیف، قیمت این لپ تاپ بسیار بالاست و ممکن است همه کاربران توانایی خرید آن را نداشته باشند.

• جایگزین خوبی برای مک بوک: Microsoft Surface Laptop

این لپ تاپ با وزن کم و صفجه نمایش ۱۳٫۵ اینچی خود، نظر بسیاری از دانشجویان را به خود جلب کرده است. طراحی زیبا در کنار سخت افزار قدرتمند آن را به یک لپ تاپ کامل تبدل کرده است. وزن آن ۱٫۲ کیلوگرم و فقط ۱۵ میلیمتر ضخامت دارد. صفحه‌‌ نمایش کم ‌نظیر این محصول از نوع لمسی با پنل IPS و روکش براق است که وضوح تصویری متفاوت برابر با ۲۲۵۶۱۵۰۴ x پیکسل دارد، کیبورد آن بسیار نرم بوده و موجب خستگی انگشتان دست نمی شود.
در این لپ تاپ از نسل هفتم پردازنده‌های سری Core i5 و Core i7 اینتل، حافظه داخلی SSD و ۸ تا ۱۶ گیگابایت رم استفاده شده است. پردازنده مرکزی Core i5 7200U، رم ۸ گیگابایتی، ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی SSD و پردازشگر گرافیکی Intel HD 620 ارائه می‌شود.
این لپ تاپ مناسب بازی های رایانه ای نیمه حرفه ای و با کیفیت قابل قبول است. بر روی بدنه آن یک پورت USB 3.0، یک پورت Mini DisplayPort، کارت‌خوان و جک ۳٫۵ میلی‌متری تعبیه شده است. باتری این لپ تاپ در حالت وب گردی و استفاد از آن تا ۱۴٫۵ ساعت شارژ دارد، این عدد نشان می دهد که باتر ی این لپ تاپ بسیار قوی بوده و می تواند یک روز کاری را برای کاربر پوشش دهد.

• لپ تاپی مناسب هنرمندان : Microsoft Surface Pro

این لپ تاپ شبیه یک تبلت ارائه شده و متناسب با کار هنرمندان می باشد و انعطاف پذیری خوبی دارد. ویندوز ۱۰ بر روی آن قابل اجرا است و برای امور گرافیکی، هنری و اداری و برنامه ها تولید شده است، زیرا پردازنده به کار رفته در آن خوب است، مدل Core-i7، Core-i5 و Core m3 و حافظه‌ی رم ۴، ۸ و ۱۶ گیگابایتی در این دستگاه قرار داده اند تا قدرت پردازشی آن بالا برود.
مایکروسافت یک نمایشگر ۱۲٫۳ اینچی با رزولوشن ۱۸۲۴ × ۲۷۳۶ پیکسل برای این محصول انتخاب کرده که می‌تواند تصاویری باکیفیت را به نمایش بگذارد. در این لپ تاپ کیبورد و قلم اختصاصی قرار داده شده است تا به صورت کارامدتری مورد استفاده قرار گیرد.
بدون شک، باید سرفیس پرو ۴ را برترین تبلت ویندوزی هیبریدی جهان دانست. تبلتی که می‌تواند با قدرت پردازشی فوق‌العاده‌ و قلم کاربردی و کیبورد بهبود یافته‌اش از پس نیاز هر کاربری برآید.

 

بیشتر بخوانید: کدام سرفیس را برای چه کاری باید خرید؟

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد