لیزر جوانسازی واژن چیست؟

راهنمای خرید لیزر جوانسازی واژن

0 1,004

لیزر جوانسازی واژن تریا به چه کار می آید؟

افزایش سن و یا استفاده از وسایلی مانند ژیلت برایِ مو زدایی ناحیه شرمگاهی در زنان باعث شده، تا پوست آن ناحیه به مرور تیره شده و چین و چروک‌های آن بیشتر شود. بسیاری از خانم‌ها از پوست تیره واژن خود بسیار ناراحت هستند و اعتماد به نفس پایینی دارند. اما این مشکل به راحتی قابل حل است. شما با استفاده از لیزر خانگی جوانسازی تریا می‌توانید این مشکل را حل کنید. این لیزر از طریق تحریک تولید کلاژن در پوست به بازسازی بافت واژن شما می‌پردازد.

درواقع افزایش سن، سرعت تولید کلاژن را در بافت‌های پوستی کاهش می‌دهد و این امر موجب چین و چروک و تیرگی اندام‌ها خواهد شد. وظیفۀ لیزر جوانسازی تریا افزایش سرعت کلاژن سازی مانند دوران جوانی است و این کار را از طریق نور لیزر و تحریک سلول‌های پوستی انجام می‌دهد.

این لیزر از تکنیک لیزر فرکشنال غیر سایشی استفاده می‌کند که تقریبا مشابه نمونه‌هایی است که در کلینیک‌ها به کار برده می‌شود، بنابراین شما می‌توانید با خرید این لیزر و پرداخت یک هزینه مناسب، یک لیزر دائمی در خانه داشته باشید و هزینه‌هایتان را کاهش دهید.

عملکرد این لیزر با کیفیت به این گونه است که لیزر تریا با تاپش پرتو‌های خود، بافت‌های واژن را جمع کرده و موجب تحریک تولید فیبروبلاست‌ها می‌شود که به دنبال آن تولید کلاژن نیز تحریک شده و افزایش می‌یابد. با استفاده مداوم این لیزر طبق دستورات ذکر شده در دفترچه راهنمای آن، در کمتر از چند ماه بافت دیواره واژن بازسازی می‌شود و با کلاژن بیشتر، جوان‌تر، سفید‌تر و زیباتر به نظر خواهد رسید، بنابراین پوست واژن لایه برداری شده و رنگ آن روشن‌تر و سطح پوست آن صاف‌تر می‌شود.

این لیزر علاوه بر بازسازی و جوانسازی بافت واژن، چین و چروک‌های به وجود آمده در آن را کاهش می‌دهد، در واقع با افزایش سرعت تولید کلاژن، خطوط ریز و چین و چروک‌ها کمرنگ‌تر خواهد شد، لک‌های پوستی از بین می‌رود و ظاهر آن زیباتر می‌شود. قبل از استفاده از دستگاه، دستورالعمل‌های آن را به دقت بخوانید و با توجه به آن، نحوه استفاده از لیزر را به خوبی یاد بگیرد و نوع شدت لیزر را انتخاب کنید. این لیزر تنها برای جوانسازی پوست سطحی واژن شما استفاده می‌شود، بنابراین به هیچ وجه دستگاه را به ناحیه داخلی واژن خود نزدیک نکنید. پیش از استفاده از لیزر سطح پوست خود را تمیز کرده و سپس از لیزر استفاده کنید.

+ لینک مشاهده و خرید لیزر جوانسازی واژن تریا

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد