مزایای تهویه مطبوع قابل حمل چیست؟

0 835

آیا HOA شما را از داشتن یک سیستم تهویه هوا منع می کند؟ آیا به دنبال یک روش آسان و کارآمد برای خنک کردن آپارتمان خود هستید؟ آیا پول خود را با خرید یک سیستم تهویه مطبوع مرکزی هدر می دهید چون تنها یک اتاق را خنک می کند؟ آیا به دنبال مرطوب کردن هوا هستید؟ آیا نیاز به یک راه حل جایگزین و جمع و جور برای خنک کردن هوا دارید؟

اگر پاسخ شما به همه این سوالات بله می باشد، یک سیستم تهویه مطبوع قابل حمل برایتان مناسب است. اجازه دهید برخی از مزایای این دستگاه های قابل حمل را بررسی کنیم:

۱- محدودیت ندارد

بسیاری از ساختمان های آپارتمانی، به دلیل مقررات HOA و حتی قوانین شهری اجازه ندارند که یک پنجره تهویه مطبوع داشته باشند. واحدهای تهویه مطبوع قابل حمل یک جایگزین عالی برای این پنجره ها هستند. همانطور که نام آنها نشان می دهد، آنها قابل حمل هستند بنابراین انتقال آنها از یک اتاق به اتاق دیگر آسان است.

۲- یک واحد کوچک برای یک فضای کوچک است

اگر در یک فضای کوچک زندگی می کنید، سیستم های تهویه مطبوع قابل حمل بسیار مناسب هستند. بسیاری از افرادی که در آپارتمان های یک خوابه زندگی می کنند، متوجه می شوند که این سیستم ها به طور کامل بر اساس نیازهای آنها ساخته شده است. برای این سیستم ها هیچ نصب و راه اندازی دائمی وجود ندارد و تنظیم آن بسیار سریع و آسان است.
اگر در یک فضای کوچک زندگی می کنید، نور طبیعی، چشم اندازها و سایر مزایای پنجره ممکن است عناصر مهمی باشد که مایل نباشید آن ها را از دست بدهید. بر خلاف واحدهای تهویه مطبوع پنجره که اکثر پنجره ها را می بندد، سیستم های تهویه مطبوع قابل حمل تنها قسمتی از شکاف ها را می گیرد.

۳- هزینه‌ها را کاهش می دهد و سرما را حفظ می‌کند

گاهی سیستم های تهویه مطبوع قابل حمل به دلایل اقتصادی مورد استفاده قرار می گیرند. آنها مکمل های عالی برای سیستم های تهویه مطبوع مرکزی هستند، زیرا مدت زمان زیادی کار می کنند تا کل خانه را خنک کنند و بسیار گران قیمت می باشند. در روزهایی که تنها به یک یا دو اتاقِ خنک نیاز دارید، سیستم تهویه مطبوع قابل حمل یک همراه عالی برای شماست و به شما اجازه می دهد تا به طور قابل توجهی استفاده از واحد مرکزی را کاهش دهید.

۴- در حال حرکت، هوا را خنک می‌کند

بسیاری از RV ها و تریلرهای مسافرتی دارای سیستم های خنک کننده غیر قابل اعتماد هستند. این که در حال گذراندن یک تعطیلات موقت هستید یا در خانه دائمی خود هستید فرقی نمی کند، شما می توانید آن را در هر فضایی که دوست دارید به کار ببرید. سیستم تهویه مطبوع قابل حمل یک راه حل منحصر به فرد برای فضاهای کوچک است و می توانید از آن در وسایل نقلیه خود نیز استفاده کنید.

۵- همزمان خنک و مرطوب می‌کند

در نهایت، تهویه مطبوع قابل حمل نه تنها هوا را سرد می کند، بلکه به فضا رطوبت هم می دهد و فضا را خنک و خشک نگه می دارد. اگر از آلرژی رنج می برید، لازم است سطح رطوبت پایین باشد.
رطوبت هوا هم مانند گرما می تواند سرگردان و ناراحت کننده باشد، جفت آنها یک محیط زندگی بسیار ناخوشایند ایجاد می کنند. سیستم های تهویه مطبوع اساسا دو واحد در یک واحد هستند، به طوری که همزمان باعث رطوبت هوا و حرارت می شوند. اگر در یک منطقه ای با رطوبت بالا زندگی می کنید، می توانید از این دستگاه استفاده کنید. بسیاری از مدل ها به گونه ای طراحی شده اند که همچنان رطوبت را بدون خنک کردن ادامه می دهند.

سیستم های تهویه مطبوعِ قابل حمل در حال افزایش است. همانطور که افراد مزایای استفاده از آن را بیشتر و بیشتر می شناسند، محبوبیت آنها افزایش می یابد.

 

در بورسیکا بخوانید: چرا سیستم تهویه مطبوع محیط را خنک نمی‌کند؟

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد