معرفی انواع استارتر از راه دور خودرو

0 2,020

استارترهای راه دور ماشین ها، یکی از اختراعات بشر هستند که بسیار مورد توجه قرار گرفته اند، این وسیله تجربه شما از رانندگی را بسیار لذت بخش می کند. برخی از اتومبیل ها این قابلیت را به صورت فابریک در خود دارند و در برخی دیگر می توانید با خرید یک استارتر، این ویژگی جذاب را به خودرو خود اضافه کنید.

این وسایل کاربردی، مدت ها است که در میان مردم رواج دارند و برخی از کاربران از آن استفاده می کنند. مثلا یک روز سرد زمستانی را در نظر بگیرید. در حالی که در رختخواب خود هستید اتومبیل خود را روشن می کنید، بخاری آن را فعال کرده و به بقیه کارهای صبح گاهی خود می رسید . اتومبیل شما تا هنگامی که شما وارد خودرو شوید، زمان دارد تا ماشین را گرم کرده و هوای درون آن را مطبوع کند.

از این فناوری می توانید در روز های گرم برای روشن کردن کولر و همچنین باز و بسته کردن درب خودرو و موارد امنیتی نیز استفاده کنید. در این مطلب قصد داریم ۸ مدل از بهترین استارتر ها را به شما معرفی کنیم که به وسیله آنها می توانید از رانندگی خود بیشتر لذت ببرید:

Avital 5303L Remote Start Plus Security System
این مدل یک سیستم مدیریت امنیتی و کنترل از راه دور برای وسیله نقلیه شما است. این وسیله تنها به روشن و خاموش کردن اتومبیل اکتفا نکرده است و شما از آن طریق می توانید قابلیت های بیشتری در اختیار بگیرید. شما با استفاده از آن می توانید خودرو خود را کنترل کرده و آن را از راه دور تحت نظارت داشته باشید. در این مدل از سیتم کیلس (keyless) استفاده می شود و به وسیله دو ریموت، کنترل خواهد شد. در یک ریموت دکمه ای، که از دکمه های روی آن برای کنترل اتومبیل استفاده می شود و در ریموت دیگر یک صفحه LCD وجود دارد که اطلاعات را نمایش داده و شما از آن طریق می توانید ماشین خود را کنترل کنید. با استفاده از این ریموت می توانید قفل ماشین خود را باز و بسته کنید، اتومبیل را خاموش و روشن کرده و سطح ایمنی آن را کم و زیاد نمایید. هنگام که ماشین دچار یک نقص جدی شود، سیستم هشدار می دهد. در این دستگاه یک تنظیم امنیتی چندگانه وجود دارد که به شما اجازه می دهد حسگرها یا ورودی هایی مورد نظر را فعال کرده و بقیه موارد را غیر فعال کنید.

Avital 5305L Remote Start & Security System
این مدل تا فاصله ۱۵۰۰فوتی (۴۵۷ متری) کار می کند. این دستگاه به وسیله دو ریموت کنترل می شود. ریموت اول به صورت دکمه ای طراحی شده است که به صورت یک طرفه عمل می کند و شما بافشردن دکمه های آن می توانید دستورالعمل لازم را به خودرو خود ارسال کنید. ریموت دوم به شکل LCD طراحی شده است که به صورت دو طرفه عمل می کند. سایز آن بزرگتر بوده و علاوه بر مانیتور از ۴ دکمه تشکیل شده است. در صورتی که سیستم دزدگیر اتومبیل شما خاموش باشد این ریموت می تواند هشدارها را به شما انتقال دهد. با استفاده از آن می توانید دستورالعمل ها را ارسال کرده و اعلان ها را مشاهده کنید. این نمایشگر قابلیت آن را دارد که دما و زمان را نیز به شما گزارش دهد و مانند یک ساعت و دماسنج عمل کند. این ریموت می تواند هر گونه ضربه و فشار وارد شده به وسیله نقلیه را شناسایی کرده و با هشدار به شما اطلاع دهد.

Avital 5103L Remote Car Starter and Security System
این دستگاه نیز مجهز به دو ریموت است که هیچ کدام از آنها مجهز به مانیتور LCD نمی باشد. هر دو این کنترل ها به صورت ۴ دکمه طراحی شده اند و یکطرفه هستد و اعلانی از سمت ماشین دریافت نمی کنند. با این حال شما می توانید تا فاصله ۱۵۰۰ فوت (۴۵۷ متر) از آنها استفاده کنید. در این دستگاه از سنسور Avital’s Zone-2 برای تشخیص ضربه استفاده می شود وآلارم های به منظور ایمنی و حفاظت خودرو در آن تعبیه شده است. درون این ریموت ها دو باتری لیتیوم یونی قرار دارد.

Avital 4105L Remote Car Starter with Security Features
این دستگاه نیز مجهز به ریموت LCD نیست و از دو ریموت دکمه کوچک و یک طرفه بهره می برد. ۴ دکمه روی آن عملکرد هایی مانند باز و بسته کردن درب ها، روشن کردن ماشین و بازکردن صندوق عقب ماشین را انجام می دهد. این دستگاه قابل برنامه ریزی است و از تکنولوژی کیلس (keyless) استفاده می کند و تا فاصله ۱۵۰۰ فوتی(۴۵۷ متری) قابل استفاده است این سیستم از نظر امنیتی نیز از ماشین شما حفاظت کرده و در صورت ضربه آلارم هایی را ایجاد می کند و با توجه به قدرت و دقت بالا آن، الارم های دروغین در آنها کمتر است.

Avital 4115L Avistart Remote Start
این ریموت تنها برای راه اندازی موتور خودرو شما استفاده می شود و هیچ اقدام امنیتی انجام نخواهد داد. به همین دلیل قیمت آن نسبت به محصولات قبل تر ، ارزان تر می باشد. این مدل نیز دارای دو ریموت است که بر روی هر کدام از آنها یک دکمه قرار دارد. در این مدل از ویژگی Virtual-Tack برای اندازه گیری دیجیتالی ولتاژ خودرو نیز استفاده شده است.

Viper 4105V Remote Car Starter
این مدل به عنوان اولین ریموت محصول وایپر است که در این مطلب به آن اشاره می کنیم. این دستگاه دارای دو ریموت ۴ دکمه ای است که تا فاصله ۱۵۰۰ فوتی(۴۵۷ متر) قابل استفاده است. این ریموت می تواند اتومبیل را روشن کند، درب ها را قفل و باز کند، و دو قابلیت دیگر که خودتان می توانید به آن اضافه کنید مثل باز کردن درب صندوق عقب و یا هر کار دیگری که به آن احتیاج دارید. این ریموت با انواع وسایل نقلیه و ماشین های سوختی و دیزلی سازگار است. این دستگاه با مجهز بودن به ماژول های هوشمند این امکان را فراهم می کند تا از طریق گوشی خود، بتوانید اتومبیل را از راه دور تحت کنترل بگیرید. شایان ذکر است که این سیستم هیچ تابع امنیتی برای وسیله نقلیه ارائه نمی دهد، اما سایر موارد با رمزگذاری ۶۶ بیتی رمزگذاری شده است.

Viper 5806V 2-Way Remote Car Starter
این مدل یک ریموت استاتر با کیفیت دو طرفه است که تا یک مایل(۱۶۱۰ متر) می تواند کار کند. در این ریموت به جای نمایشگر LCD از ۵چراغ LED استفاده شده است. ریموت دکمه ای آن به صورت یک طرفه و ریموت با صفحهLED به صورت دو طرفه طراحی شده است. این ریموت ها در کمتر از ۱ ساعت شارژ می شوند و بعد از هر بار شارژ تا ۶ ماه قابل استفاده می باشند. شما می توانید از طریق این ریموت ها و دکمه های روی آن عملکرد های مورد نظرتان را انجام داده و به وسیله ۵ چراغ ال ای دی ، بازخور و اعلان ها را دریافت کنید. علاوه بر این می توانید دستگاه را در حالت سایلنت بگذارید و یا برخی از قابلیت ها را در آن غیر فعال نمایید. اما سیستم هشدار امنیتی آن فعال باقی خواهد ماند.

Viper 4706v 2-Way LCD Remote Start System
این دستگاه نیز شامل دو ریموت می باشد که ریموت دکمه ای آن به صورت یک طرفه و ۵ دکمه ای است و ریموت دو طرفه آن دارای ۲ دکمه و یک مانیتور ال سی دی می باشد. این سیستم در محدوده ی یک مایلی (۱۶۱۰ متر) کارایی دارد تمامی دستورات و عملکرد ها مانند روشن کردن ماشین، باز و بسته کردن درب ها، باز کردن صندوق عقب توسط این صفحه نمایش نشان داده می شود.
در این دستگاه SuperCode وجود دارد که یک سیستم رمزگذاری نرم افزاری است که ارتباط از راه دور را به صورت ایمن برقرار می کند. باتری های لیتیومی بر روی صفحه نمایش نیز قابلیت شارژ دارند. این استارتر از راه دور از نظر ایمنی نیز از ماشین شما محافظت کرده و در صورت ضربه یا تماس هشدارهایی برای شما ارسال خواهند کرد.

Compustar CS800-S 1-Way Remote Start
این سیستم مجهز به دو ریموت دکمه ای یک طرفه می باشد که از آن می توانید اتومبیل را از راه دور روشن کرده و از استارت دکمه ای آن استفاده نمایید. حداکثر محدوده انتقال برای این سیستم ۱۰۰۰ فوت (۳۰۵ متر) می باشد. این سیستم یک از استارتر های مقرون به صرفه است که کیفیت قابل قبولی را ارائه می دهد. از این سیستم می توانید در وسایل هایی با موتور دیزلی نیز استفاده کنید. شما به سادگی می توانید دکمه کلید را برای ۲.۵ ثانیه نگه دارید تا موتور ماشین خود را روشن کنید و در صورت ارتقا سیستم می توانید از گوشی هوشمند برای کنترل آن بهره ببرید و یک سیستم ردیابی GPS را به آن اضافه کنید.

CrimeStopper RS4-G5 1-Way Remote Car Starter
این استارتر یک سیستم راه انداز ماشین ارزان قیمت و یک طرفه است. این دستگاه دارای دو کنترل از راه دور یکسان با ۵ دکمه می باشد، یکی برای قفل کردن، باز کردن، شروع موتور، باز کردن صندوق عقب و آخرین دکمه برای سازگاری با چند وسیله نقلیه است.
با استفاده از این سیستم می توانید بسیاری از عملکرد ها از جمله نظارت بر موتور هیبریدی و … رابرنامه ریزی کنید. در مجموع ۳۱ ویژگی قابل برنامه ریزی وجود دارد که باعث می شود این یک سیستم بسیار متنوع باشد. این سیستم تا فاصله حداکثر ۲۰۰۰ فوت را پشتیبانی می کند اما هیچ گزینه امنیتی ارائه نمی دهد. این سیستم یک انتخاب خوب برای افرادی است که نیاز به یک استارتر همه کاره دارند. در بسته بندی محصول همه امکانات مورد نیاز برای نصب وجود دارد امکاناتی مانند کابل های مختلف، سیستم پایه و کنترلرها در آن قرار داده شده است.

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد