معرفی بهترین بالش‌های طبی بازار

معرفی 7 بالش هوشمند برتر بازار

0 1,376

این روزها خلاقیت در تولید انواع تشک‌ها و بالش‌های طبی، آرامشی دلپذیر و خوابی راحت را برای افراد در همه حال به ارمغان آورده است زیرا حالت قرار گرفتن استخوان‌ها، عضلات و به ویژه ستون فقرات را به درستی تنظیم می‌کند. وقتی که سر و گردن و بدن ما کوفته می‌شود و احساس گرفتگی می‌کنیم یکی از دلایلش می‌تواند عدم استفاده از بالش مناسب باشد.

بالش طبی یک محصول مهندسی شده به شمار می آید، اکثر بالش‌های طبی با فوم هوشمند تولید شده‌اند که در مقایسه با دیگر اسفنج‌ها، از نرمی و خاصیت برگشت‌پذیری بیشتری برخوردارند و سریعا با حالت بدن وفق پیدا می‌کنند که به همین خاطر در سلامتی بدن موثر هستند.

در ادامه به معرفی بهترین بالش‌‌های طبی‌ که در شرکت معتبری تولید شده‌اند و تابحال رضایت مشتریان را به دنبال داشته‌‌ اند، می‌پردازیم:

 

بالش طبی هوشمند بین زانویی  Smart Leg Spacer Pillow

بالش طبی بین زانویی محصول شرکت هوشمند، بالشی تولید شده از مموری فوم برای گذاشتن بین زانوها موقع خواب می باشد. وقتی‌که وزن سنگینی روی فوم هوشمند باشد، مموری فوم حالت پا را به خود می‌گیرد و باعث ایجاد احساس خوبی برای فرد می‌شود.

وقتی‌که فردی به بغل استراحت می‌کند، سنگینی زانوها روی یکدیگر، احتمال دارد سبب ساییدگی زانوها شود؛ ازطرفی تغییر فرم استاندارد بدن در هنگام خوابیده به پهلو، موجب تغییر حالت عضلات و استخوان‌هایی که در راستای ران قرار دارند، می‌شود و به ماهیچه‌ها و مفصل های باسن فشار می آورد. راه‌حل این مسئله استفاده از یک بالش بین دو زانو می‌باشد؛ اما بخاطر اینکه بالش‌ها در ابعاد و سایز‌های متفاوتی وجود دارند و سطح انعطاف‌پذیر و سفتی آن‌ها با هم فرق دارد، توصیه می‌شود، محصولی تهیه کنید که برای این هدف تولید شده است. شرکت هوشمند که به ساخت بالش‌ها و تشک‌های ارتوپدی تهیه شده از مموری مشهور است، بالشی برای گذاشتن میان زانوها هنگام خواب تولید نموده است. این بالش با طراحی منحصر به فردش و با انحنایی که دارد به درستی میان زانوها قرار گرفته می‌شود، البته زمانی که به پشت می‌خوابید، می‌توانید آن را زیر زانو‌ها قرار دهید که در این‌صورت نیز باعث کاهش فشار به ستون فقرات می‌شود. روکش این محصول ۸۰درصد از جنس کتان است و همچنین می‌توان آن را تعویض کرد و مورد شست‌و‌شو قرار داد. این محصول به بانوان باردار و اشخاصی که دچار مشکلاتی از قبیل کمردرد و انحراف زانو هستند، توصیه می‌شود.

بالش طبی کودک هوشمند Smart Baby Pillow  

اغلب ما برای استراحت کودکان یک بالش معمولی زیر سر آن‌ها قرار می دهیم، اما این روزها به اثبات رسیده است که به علت تفاوت قد و وزن و فرم بدن کودکان با آدم‌های معمولی، بهتر است بالش ویژه کودک برای آن‌ها تهیه شود. در این رابطه شرکت هوشمند که به ساخت بالش‌های ارتوپدی تهیه شده از مموری فوم شناخته شده است، به طراحی بالشی مخصوص کودکان اقدام نموده است. شکل و حالت این بالش به صورتی است که از سمت ارتفاع کمتر تا بیشتر، می توان برای کودکان بالای سه سال مورد استفاده قرار داد. آن سمت مورد استفاده بسته به قد و پهنای شانه‌ی کودک است. این بالش با طراحی منحصربه‌فردی که دارد، سبب می‌شود که موقع خواب سر و گردن در امتداد هم باشند. همان طور که می‌دانید بخش بیشتری از زندگی کودک با خواب و استراحت سپری می‌شود که کمک بسیاری در شکل‌گیری درست ستون فقرات کودک در سنین رشد می‌کند. درضمن استفاده از بالش کودک از بروز مشکلاتی مانند دیسک کمر و آرتروز در سنین بالاتر پیشگیری می‌کند. کودکان نسبت به بزرگسالان از پوست حساس‌تری برخوردارند، بنابراین جنس روکش بالش بسیار حائز اهمیت است. ۸۰ درصد جنس روکش این بالش از کتان تهیه شده است و الیاف طبیعی در تولید روکش آن استفاده شده است که مانع بروز حساسیت‌های پوستی می‌شود. از طرفی رطوبت بدن را جذب کرده و از خیس شدن بیش از حد کودک به علت عرق کردن، پیشگیری می‌کند. تعویض و شستشوی این روکش نیز امکان‌پذیر است. جنس فوم هوشمند این بالش، انعطاف پذیری فوق‌العاده ای به آن بخشیده است. این انعطاف پذیری فوم هوشمند برخلاف فوم‌های معمولی موجب می‌شود که فشار وزن سر و گردن به آرامی برگردد و به مهره‌های گردن فشار زیادی وارد نشود. طول و عرض این محصول طبی مخصوص کودک ۴۱۰ در ۳۲۰ میلی متر می‌باشد و ارتفاع آن حدودا ۱۲۰ میلی‌متر است.

 

خرید اینترنتی بالش طبی کودک در سایت فروشگاه بورسیکا

 

بالش طبی هوشمند بامبو Smart Classic Bamboo Pillow

این محصول از روکشی با ۲۸ درصد الیاف طبیعی بامبو و ۷۲ درصد پلی‌استر بهرمند است که از چند منظر نسبت به یک روکش معمولی خیلی بهتر است. این جنس از روکش، نرم و لطیف است و ضدآلرژی و آنتی باکتریال نیز می‌باشد از این‌رو می‌توان مطمئن شد که پوست ظریف اطراف سر و گردن در تماس با بالش در سلامت محض است و دچار علائم حساسیتی نخواهد شد. همانطور که گفتیم این جنس پارچه ها موقع خواب از تعرق زیاد و خیس شدن بدن جلوگیری می کند.

بالش های معمولی سفت از خاصیت برگشت‌پذیری و انعطاف برخوردار نیستند و بالش های معمولی نرم نیز سر و گردن را در راستای هم و شکل درستی کنترل نمی کنند. در هر دو صورت علاوه‌ بر اینکه خوابی راحت از شما سلب می‌شود، احتمال فشار آمدن به ستون فقرات و مهره‌های گردن و آسیب آن‌ها نیز وجود دارد. ظاهر بالش هوشمند مدل کلاسیک بامبو به بالش‌های قدیمی شباهت دارد، اما جنس آن از فوم هوشمند است که وقتی سر خود را روی آن بگذارید، حالت سر و گردن را به خود خواهد گرفت. تراکم مموری فوم این بالش به طوری است که وقتی به پشت می‌خوابید، گودی گردن شما پر می‌شود. همچنین در حالت خوابیده به پهلو فاصله‌ی بین شانه و چانه پر خواهد شد و زاویه‌ی خوبی (۱۵ درجه) میان آن‌ها برقرار می‌شود. از این‌رو بر مهره‌های گردن، فشار وزن سر وارد نمی‌شود و راحتی بیشتری را به ارمغان می‌آورد. طول این بالش ۵۸، عرض آن ۴۲ و ارتفاع آن ۱۵ سانتی‌متر می‌باشد. که این ابعاد مناسب، در خواب راحت بسیار موثر است.

 

خرید بالش هوشمند بامبو در فروشگاه بورسیکا

 

بالش طبی هوشمند سفری Smart Travel Pillow

خواب خوب یکی از پراهمیت‌ترین عواملی است که می‌تواند تفاوت بین یک سفر بد و خوب را مشخص نماید.

یکی از مسائلی که بعضی افراد با آن روبه رو هستند، این است که قادر نیستند روی هر بالشی استراحت کنند و موقع سفر، به معضلات کم خوابی و کسالت بعد از خواب ناآرام دچار می‌شوند.

برای داشتن خواب راحت در طول سفر، لازم است، لوازم مناسبی مثل بالش طبی هوشمند مدل Travel تهیه کنید. بالش تراول، مناسب افرادی است که زمان زیادی را در سفر هستند و تمایل دارند که روی بالش خود استراحت کنند. هریک از ابعاد این بالش مربعی ۳۱ سانتی‌متر می‌باشد و ارتفاع آن نیز ۱۲ سانتی‌متر است که استاندارد محسوب می‌شود. این بالش کوچک و جمع وجور به‌آسانی درون کوله‌پشتی و چمدان قرار می‌گیرد و از آنجایی که سبک وزن است در جابجایی آن به مشکلی برنخواهید خورد. جامعه هدف و طرفداران این بالش توریستان، ورزشکاران و مدیران هستند. روکش بالش travel حدود ۸۰ درصد از کتان می‌باشد. از آنجایی که ممکن است در سفر روکش بالش کثیف شود، امکان تعویض و شستشوی آن فراهم است. طراحی این بالش سفری هوشمند به شکل منحنی است. این موج روی بالش علاوه براینکه سبب می‌شود که سر و گردن در امتداد هم باشند تا به مهره‌های گردن فشار نیاید، مسیر تنفسی موقع خواب را نیز باز نگه می‌دارد. بنابراین هم خواب راحتی خواهید داشت و هم خروپف نخواهید کرد و از گرفتگی بدن و آرتروز گردن نیز در امان خواهید ماند.

 

خرید این محصول در سایت فروشگاه بورسیکا

 

بالش طبی هوشمند موج Smart Wave Pillow

بالش هوشمند موج ابعادی کوچک‌ و وزن سبکی دارد. این مدل بالش هوشمند موجی دارد که در کلیه بالش‌های سری Wave شاهد هستیم. این موج باعث خواهد شد که سر و گردن در یک راستا باشند و نفس کشیدن در خواب ، روال همیشگی خود را داشته باشد. جنس این بالش موج نیز از فوم هوشمند می باشد که این فوم دارای شاخصه برگشت‌پذیری منحصربه‌فردی می‌باشد. وقتی به این بالش تولیدشده از مموری فوم فشار وارد می‌شود، تغییر حالت داده و وقتی که فشار از روی آن برداشته ‌شود، کمی می‌گذرد تا به شکل اولیه برگردد. همین قابلیت سبب می‌شود که فشار وزن سر و گردن با شدت زیادی برنگردد؛ بنابراین به این نواحی فشار و آسیبی وارد نشود. روکش نرم و بالطافت این بالش به علت جنس کتان آن می‌باشد. از آنجایی که مواد مصنوعی کمی در تولید روکش این بالش بکار رفته است علاوه بر ممانعت در تعرق زیاد هنگام خواب، از بروز نشانه‌های حساسیت پوست سروصورت نیز پیشگیری می‌کند. طول این بالش ۶۰، عرض آن ۳۱ و ارتفاع آن ۱۲ سانتی‌متر است. این بالش برای افرادی که تمایل دارند روی بالش‌های منعطف با ارتفاع کم بخوابند، گزینه خوبی است.

 

خرید اینترنتی بالش طبی هوشمند موج

 

بالش طبی هوشمند کلاسیک  Smart Classic Pillow

بالش هوشمند مدل کلاسیک برای افرادی خوب است که تمایل دارند از بالش‌های قدیمی استفاده کنند. جنس این بالش از فوم هوشمند می‌باشد که موقع استراحت فرم سر و گردن را به خود می‌گیرد. بالش‌هایی که در گذاشته استفاده از آن‌ها بسیار رایج بود، حالت نرمالی نداشتند یا خیلی سفت بودند یا خیلی نرم که هردوی آن‌ها به نحوی استاندارد نبودند و مشکلاتی مانند گردن درد و سردرد موقع بیدار شدن و در طولانی‌مدت صدمه به مفاصل و ستون فقرات را پدید می‌آوردند.

بالش هوشمند مدل کلاسیک از نظر ظاهر، شبیه به بالش‌های قدیمی است، اما بالش‌های قدیمی از فوم هوشمند تهیه نمی‌شدند. تراکم مموری فوم در این مدل بالش هوشمند به ‌شکلی می باشد که گودی گردن را هنگام خوابیدن به پشت، پر می‌کند. هنگام استراحت به پهلو نیز فاصله‌ی بین شانه و چانه را کنترل می‌کند. طول این بالش ۵۸ و عرض آن ۴۲ سانتی‌متر می‌باشد و از ارتفاع استانداردی بهرمند است. روکش بالش کلاسیک از پارچه‌ی کتان می‌باشد.

 

خرید بالش طبی هوشمند کلاسیک در سایت بورسیکا 

 

زیرنشیمنی هوشمند Smart Medical Pillow

زیرنشیمنی طبی از فوم هوشمند تهیه شده و با طراحی منحصربه فردش موجب کاهش ناراحتی‌های مربوط به نشیمنگاه خواهد شد. از متداول‌ترین ناراحتی‌های مربوط به نشیمنگاه، درد مفاصل دنبالچه و عضلات نشیمنگاه می‌باشد. یکی از عوامل بروز این دردها، در وضعیت نشسته بودن برای طولانی مدت روی سطحی که زیادی نرم یا زیادی سفت و سخت باشد، محسوب می شود. یکجا نشینی زیاد در زمان بارداری، سایر عمل‌های جراحی، همچنین نشستن برای بازه زمانی طولانی در هنگام مسافرت یا در اتاق کار و خانه از دلایل رایج بروز این ناراحتی‌ها است. برای جلوگیری از بروز درد و یا کمتر شدن آن، استفاده از زیر نشیمنی استاندارد پیشنهاد خوبی به‌شمار می‌آید چراکه دردهای استخوانی و هموروئیدی را کاهش می‌دهد. زیرنشیمنی طبی هوشمند در آزادی مهره‌های دنبالچه کمک رسان هستند و باعث می‌شود سنگینی بالاتنه به این مهره‌ها فشار وارد نکند. بنابراین سنگینی از روی مفاصل برداشته‌شده و احتمال به‌وجود آمدن درد و ناراحتی کاهش می‌یابد. جنس این زیرنشیمنی هوشمند نیز از مموری فوم است که خاصیت برگشت‌پذیری خوبی دارد و سنگینی بالاتنه را به اندازه یکسانی در همه‌ی بخش‌های نشیمنگاه پخش می‌کند. زمانی‌که سنگینی بالاتنه روی زیر نشیمنی بیافتد، این محصول تغییر حالت داده و فرم نشیمنگاه را به خود خواهد گرفت. از این‌رو با در برگرفتن نشیمن فشار را از روی استخوان‌ها برمی دارد و احساس خوبی را برای فرد به ارمغان می‌آورد. ۸۰ درصد جنس روکش این زیرنشیمنی از کتان بوده که لطافت خاصی دارد و همچنین می توان آن را عوض کرد و شست. هر ضلع این محصول مربعی ۴۲ و ارتفاع آن ۱۲ سانتی‌متر می‌باشد.

 

خرید زیرنشیمنی هوشمند

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد