معرفی بهترین شارژر بی‌سیم خودرو در سال ۲۰۱۹

0 1,494

شارژر بی‌سیم یا وایرلس یکی از تکنولوژی‌های جدیدی است که قادر است بدون استفاده از کابل، گوشی هوشمند، ساعت هوشمند و یا هر وسیله دارای این قابلیت را شارژ کند. یکی از مزایای شارژر بی‌سیم فقدان استفاده از سیم، سرعت بالاتر و سادگی شارژ توسط آن است، در این مطلب به معرفی بهترین شارژر بی‌سیم خودرو در سال ۲۰۱۹ می‌پردازیم، با ما همراه باشید:

۱. بهترین کلی: شارژر بی‌سیم خودرو Anker PowerWave

شارژر بی‌سیم خودرو Anker PowerWave

Anker خود را به عنوان یکی از پیشروترین برندهای لوازم جانبی گوشی معرفی کرده است و ساخت موارد برتر گوشی و بسته‌های باتری را ارائه می‌دهد که هر دو عالی به نظر می‌رسند و به خوبی کار می‌کنند. شارژر بی‌سیم خودرو Anker به عنوان یکی از شارژرهای بی‌سیم مورد علاقه ما به این لیست ملحق می‌شود زیرا تنظیمات صاف، قابلیت شارژ سریع و سازگاری خوبی دارد. این دستگاه را می‌توانید بر روی هر دریچه هوای خودرو به استثنای دریچه‌های سبک مارپیچ نصب کنید. پس از نصب، گوشی خود را پایین بیاورید و فناوری تشخیص دستگاه را برای امنیت دستگاه منطبق کنید. این دستگاه با بسیاری از مدل‌های جدید گوشی‌های هوشمند Qi، از جمله سامسونگ (تا ۱۰ وات) و آیفون (تا ۷.۵ وات) سازگار است، هرچند ممکن است به یک شارژر خودرو ۳.۰ نیاز داشته باشد. این شارژر همچنین تلفن‌های هوشمندی را شارژ می‌کند که تا ۵ میلی‌متر ضخامت دارند. این شارژر می‌تواند در دو حالت بچرخشد، بنابراین می‌توانید گوشی خود را در دوجهت افقی یا عمودی استفاده کنید. همچنین دارای دو پورت شارژ است که می‌توانید دستگاه‌های اضافی خود را شارژ کنید.

۲. بهترین بودجه: شارژر بی‌سیم خودرو Nesolo 10W QI

شارژر بی‌سیم خودرو Nesolo

روز به روز بر هزینه‌های خودرو افزوده می‌شود (هزینه‌هایی همچون گاز، بنزین، تعمیر و نگهداری، پارکینگ و بیمه روز به روز افزایش می‌یابد). به همین دلیل بیشتر افراد آخرین کاری که انجام می‌دهند این است که برای لوازم جانبی خودرو هزینه کنند. اما نگران باشید، با خرید شارژر بی‌سیم Nesolo خوش شانسی بزرگی نصیب شما خواهد شد، زیرا این شارژر با یک قیمت مناسب ارائه می‌شود. بعضی شارژرها به گونه‌ای ساخته شده‌اند که در حین شارژ کردن نباید از گوشی استفاده کرد، زیرا نمی‌تواند باتری را شارژ کند. اما این شارژر ۱۰ واتی حتی هنگام استفاده از GPS و پخش موسیقی نیز به شما کمک می‌کند. این شارژر با بسیاری از مدل‌های جدید گوشی‌های هوشمند، از جمله آیفون ۸ تا آیفون x، گلگسی S7 تا گلگسی S9، نوت ۵ تا نوت ۸ سازگار است. توجه داشته باشید که این بدان معنی است که این شارژر با دستگاه‌هایی سازگار است که کمتر از ۰.۳ اینچ ضخامت دارند. (توجه: Nesolo توصیه می‌کند هنگام شارژ از آداپتور شارژر سریع ۳.۰ استفاده کنید). در بالای آن، فناوری حفاظت هوشمند قرار دارد که مانع از خطراتی مانند جریان بیش از حد و داغ شدن بیش از حد می‌شود. باداشتن این شارژر خیالتان راحت باشد که شارژر قبل از حمل به آزمایش دقیق رسیده است. Nesolo یک سال گارانتی دارد و خدمات مشتریان آن در طول ۲۴ ساعت پاسخگو هستند.

۳. بهترین طراحی: شارژر بی‌سیم خودرو DOCA Magnetic

شارژر بی‌سیم خودرو DOCA-Magnetic

این شارژر دارای هوشمندانه‌ترین طراحی است که شاید متوجه آن نشوید. این شارژر بی‌سیم مغناطیسی DOCA دارای طراحی تقریبا نامرئی می‌باشد و از تکنولوژی مغناطیسی استفاده می‌کند تا تلفن محکم به پایه چسبیده شود. در حالی که لازم است هنگام انجام تنظیمات یک صفحه مغناطیسی نازک بین گوشی و شارژر قرار بگیرد. پایه بی‌سیم مربع مانند آن می‌تواند به هر دو دریچه هوا و یا داشبورد متصل شود، این پایه دارای یک توپ چرخشی است که اجازه چرخش ۳۶۰ درجه را می‌دهد. این شارژر دارای چهار آهنربای قوی است که صفحه مغناطیسی نصب شده در دستگاه را جذب می‌کند. این باعث می‌شود پایه بسیار محکم باشد. با این حال، DOCA هشدار می‌دهد که اگر گوشی شما فلزی یا ضخیم‌تر از ۳ میلی‌متر باشد، ممکن است کار نکند. این شارژر با اکثر گوشی‌های هوشمند، از جمله آیفون XR ،XS ،Max ،X ،۸ و Samsung Galaxy Note 8 ،S8 / S8 Plus سازگار است. با این حال، برخی از افرادی که گوشی‌های بزرگتری دارند، معتقدند که آهنربای آن آنقدر محکم نیست تا گوشی را محکم نگه دارد. اگر مشکلی برای این شارژر اتفاق بیفتد، خیالتان راحت باشد که این شارژر با یک ضمانت نامه ۱۸ ماهه ارائه می‌شود.

۴. بیشترین سازگاری: شارژر بی‌سیم خودرو iOttie Easy One Touch

شارژر بی‌سیم خودرو iOttie Easy

آیا شما کارهای جداگانه و گوشی‌های هوشمند شخصی دارید؟ یا شاید می‌خواهید ماشین خود را با کسی به اشتراک بگذارید که مدل گوشی هوشمند او با شما فرق دارد؟ اگر این طور است، شما می‌توانید دستگاه iOttie Easy One Touch را خریداری کنید. این دستگاه با طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها سازگار است، به طوری که مجبور نیستید به طور مداوم پایه‌ها را عوض کنید. این شارژر با استفاده از پد نیمه دائمی جاذب بر روی داشبورد یا شیشۀ جلوی اتومبیل نصب می‌شود، البته این شارژر در داشبوردهای چرمی به خوبی کار نمی‌کند. این شارژر دارای بازوی قفل اتوماتیک است که از آن برای قفل انحصاری استفاده می‌کند و تلفن شما را به صورت امن در محل نگه می‌دارد. این شارژر نیز دارای یک بازوی تلسکوپی است که از ۴.۹ اینچ تا ۸.۳ اینچ گسترش می‌یابد و ۲۲۵ درجه می‌چرخد، بنابراین شما می‌توانید زاویه آن را در هر موقعیتی تغییر دهید. این دستگاه از شارژ سریع بی‌سیم Qi پشتیبانی می‌کند که iOttie ادعا می‌کند دستگاه‌های خود را تا ۴۰ درصد سریع‌تر از شارژ بی‌سیم استاندارد شارژ می‌کند. در حالی که این ویژگی فقط برای دستگاه‌های فعال شارژر Qi قابل استفاده است، سایر دستگاه‌ها با سرعت استاندارد شارژ می‌شوند. پایه این دستگاه همچنین دارای یک پورت USB اضافی برای شارژ دستگاه ثانویه شماست.

۵. بهترین برای شارژ: شارژر بی‌سیم خودرو VANMASS

شارژر بی‌سیم خودرو VANMASS-Wireless

ما شارژر بی‌سیم خودرو VANMASS را به این خاطر دوست داریم که سیستم شارژ بی‌سیم آن هوشمند است. این قابلیت باعث می‌شود که دستگاه را به صورت خودکار شناسایی کند و قدرت را در میان ۵ وات، ۷.۵ وات و ۱۰ وات تنظیم کند. این دستگاه می‌تواند برای تمام تلفن‌های هوشمند دارای Qi از ۴ تا ۶.۵ اینچ استفاده شود، از جمله iPhone XS/XS MAX/XR/X/8/8 Plus ،Samsung Note9/Note8 ،S10/S10+ ،S9/S9+ ،S8/S8+ ،S7/S7 Edge/S6 ،HTC ،Huawei ،Nexus ،LG ،Google و غیره. برای تنظیم شارژر، فقط پایه را جفت کنید و آن را داخل دریچه هوای خودرو بچرخانید. سینی پایینی را به گوشی خود متصل کنید و تلفن خود را به سوکت وصل کنید، سپس به شارژر ماشین QC 3.0 (شامل) وصل می‌شوید. بازوها به طور خودکار در اطراف گوشی شما گیر می‌کنند تا آنها را در جای خود محکم نگه دارند. برای رهایی آن، فقط دکمه‌های کناری را فشار دهید، سپس بازوها به آرامی باز می‌شوند. پایه دارای توپ ۳۶۰ درجه‌ای است که به شما امکان می‌دهد تا گوشی خود را به هر زاویه دیدی تغییر دهید. برای حفظ آرامش خاطر، VANMASS با یک ضمانت ۱۲ ماهه و یک پشتیبانی فنی سریع و دوستانه ارائه می‌شود.

۶. بهترین گزینه برای تهویه هوا: شارژر بی‌سیم ۱۰ وات BESTHING

شارژر بی‌سیم ۱۰ وات BESTHING

پایه‌های شارژر بی‌سیم خودرو دارای وظیفه دوگانه هستند، هم صفحه نمایش گوشی را در هر جهتی نشان می‌دهند و هم گوشی‌های هوشمند را در حال حرکت شارژ می‌کنند. این شارژر BESTHING 10W بی‌سیم مورد علاقه ما است. این شارژر ۱۰ درصد سریع‌تر از سایر شارژرهای موجود در بازار (۵ وات) شارژ می‌کند و برای دستگاه‌هایی مانند Samsung Galaxy S9 ،S9 Plus S8 ،S8 Plus ،S7 و غیره سازگار است. برای دستگاه‌های جدیدتر iOS، آن‌ها را با قدرت ۷.۵ وات شارژ خواهد کرد، در حالی که تمام دستگاه‌های فعال Qi با استاندارد ۵ وات شارژ می‌شوند. این پایه به گونه‌ای طراحی شده است که به دریچه‌های هوای خودرو متصل می‌شود، در نتیجه رانندگی امن‌تر را تضمین می‌کند؛ زیرا خط دید شما را مسدود نمی‌کنند مانند آن‌هایی که روی شیشه جلو و یا داشبورد خودرو نصب می‌شوند. همچنین از دو بازو برای قفل کردن تلفن استفاده می‌کند تا گوشی را به صورت امن در محل نگه دارد و شما می‌توانید تنها با یک دست کار کنید. تراشه هوشمند داخلی آن از گوشی در برابر داغ شدن بیش از حد، جریان بیش از حد و اتصال کوتاه محافظت می‌کند. هنگامی که گوشی شما ۱۰۰ درصد شارژ می‌شود، شارژ متوقف می‌شود و به محض اینکه شارژ به ۹۹ درصد کاهش یافت دوباره شارژ می‌شود تا هنگام خروج از ماشین شارژ گوشی کامل باشد.

۷. بهترین انتخاب برای پایه داشبورد: نگه دارنده تلفن همراه ELLESYE

شارژر بی‌سیم Fast-Wireless

اگر به دنبال یک شارژر بی‌سیم خودرو هستید که به جای وصل شدن به دریچه هوا، به داشبورد اتومبیل یا شیشۀ جلوی اتومبیل نصب شود بهتر است به شارژر ELLESYE نگاهی بیندازید. هنگام استفاده از GPS، این شارژر نزدیک به خط دید شما قرار می‌گیرد، بنابراین لازم نیست دائما نگاه کنید. با این حال، قابلیت‌های بی‌سیم شارژ سریع به این معنی است که باتری گوشی شما در هنگام حرکت تخلیه نمی‌شود. پایه دارای یک فنجان مکش قوی است که هوا را خارج می‌کند تا شارژر را به صورت امن بر روی داشبورد یا شیشۀ جلوی اتومبیل وصل کند. بازوی آن می‌تواند از ۲.۸ اینچ تا ۴.۷۶ اینچ افزایش یابد و می‌تواند ۲۷۰ درجه بچرخد، بنابراین می‌توانید موقعیت مورد نظر خود را تنظیم کنید. این شارژر برای تلفن‌های چهار تا شش اینچی مناسب است که شامل آخرین مدل‌ها مانند Galaxy S9 ،Galaxy Note 5 ،iPhone 8 و iPhone X می‌باشد و قابلیت شارژ آن برتر است.

۸. بهترین برای تسلا: شارژر بی‌سیم BASENOR Model 3 Dual QI Wireless

شارژر بی‌سیم BASENOR

آیا شما مدل تسلا ۳ دارید؟ امروزه شارژرهایی مخصوص تسلا طراحی شده است. این پد شارژ از یک سطح ضد لغزش بهره می‌برد که نصب آن نیز بسیار آسان است. همچنین از قدرت مناسبی برای شارژ دو گوشی موبایل آن هم به صورت همزمان برخوردار است که هر کدام ۱۰ وات قدرت دارند. از طرفی این دستگاه ۷.۵ وات قدرت برای شارژ اپل فراهم می‌کند. شما می‌توانید تلفن خود را بر روی پایه قرار دهید و آن را شارژ کنید. هنگامی که با یک آیفون X امتحان شده است، یک درصد برق را با ورودی USB 5V 2A در حدود ۲ الی ۳ دقیقه شارژ می‌کند. هنگامی که Tesla خاموش می شود، بارگیری شارژ به صورت اتوماتیک خاموش می‌شود و دو چراغ شارژ LED براق می‌تواند به شما بگوید که آیا گوشی شما شارژ می‌شود یا خیر

منبع: بلاگ بورسیکا

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد