معرفی بهترین عینک‌ کامپیوتر در سال ۲۰۱۹

0 3,232

اکثر افراد به دلیل کار یا استفاده شخصی زمان زیادی را صرف نگاه کردن به صفحه نمایش کامپیوتر یا مانیتور می‌کنند. با این حال، نگاه کردن به صفحه نمایش کامپیوتر و دیگر ابزارها مانند گوشی‌های هوشمند بر روی چشم و سلامتی فرد تاثیر منفی می‌گذارد. نور آبی و خیره کننده‌ای که از این نمایشگرها منتشر می‌شود، باعث خستگی چشم می‌شود و الگوهای خواب را مختل می‌کند. خوشبختانه، با استفاده از عینک کامپیوتر، میتوان این مشکل را کاهش داد. این عینک‌ها با لنزهای رنگی ساخته شده‌اند که به طور کلی نور آبی را مختل می‌کنند. به غیر از این، آنها اشعه ماوراء بنفش را مسدود کرده و تابش خیره کننده نور را به حداقل می‌رسانند.

مطمئن نیستید کدام عینک برایتان مناسب است، ما می‌توانیم به شما کمک کنیم. برای تماشای بهترین عینک کامپیوتر این مطلب را بخوانید.

۱. بهترین در کل: Gunnar Optiks Intercept

عینک کامپیوتر

هنگامی که صحبت از عینک کامپیوتر می شود، Gunnar Optiks نامی است که نیاز به معرفی ندارد. این شرکت طیف گسترده‌ای از عینک‌های محافظی را ارائه می‌دهد و عینک Intercept نقطه عطف ما را به دست آورده است.

Gunnar Intercept دارای لنزهای فرمت گسترده است که تجربه مشاهده پانوراما را ارائه می‌دهند. لنزها برای محافظت در برابر خراش با سیلیکون پوشانده شده‌اند و سطوح جلو و عقب آنها از پوشش ضد انعکاسی ساخته شده است. آنها در محلی با لنزهای سفت و سخت نگهداری می‌شوند که از تخریب شدن آن‌ها در طول زمان جلوگیری می‌کند. Intercept از پلیمرهای تزریق مهندسی ساخته شده است و لولاهای آن راحتی طولانی مدت و مناسبی را ارائه می‌دهند. این عینک توانایی این را دارد که ۱۰۰ درصد اشعه ماوراء بنفش و ۶۵ درصد نور آبی را مسدود کند، این عینک‌ها موجب کاهش فشار چشم و کمک به خواب بهتر می‌شوند.

عینک Gunnar Intercept که توسط سازمان غذا و دارو تایید شده است با لنزهای مختلف مانند Standard و Progressive ارائه می‌شوند.

۲. دومین برنده در مجموع: Spektrum Prospek-50 Dynamic

عینک کامپیوتر

در حال حاضر عینک Prospek-50 Dynamic از Spektrum به دلیل داشتن ترکیب مناسبی از سبک کلاسیک و ویژگی‌های عملی به عنوان بهترین عینک کامپیوتر موجود در بازار رتبه بندی شده است.

لنزهای Prospek-50 Dynamic با ثبت اختراع شده از Spektrum’s و تکنولوژی آزمایش شده شخص ثالث ساخته شده‌اند و دارای هشت لایه از پوشش‌های محافظتی هستند. این عینک شامل یک پوشش مقاوم در برابر خراش، پوشش ضد انفجار و پوشش مه شکن است که از مه گرفتن عینک در هنگام تغییر دما جلوگیری می‌کند و دارای یک پوشش مقاوم در برابر اثر انگشت است که از لکه‌ها محافظت می‌کند. فولاد ضد زنگ قاب آن از پلی‌کربنات ساخته شده است که هر دو سبک و با دوام است. Spectrum Prospek-50 Dynamic صد درصد از اشعه‌های UVA و UVB جلوگیری می‌کند، همچنین می‌تواند ۵۰ درصد نور آبی را نیز مسدود کند. این عینک‌ها تجربۀ یک مشاهده مطلوب و بدون تحریف رنگ را فراهم می‌کنند.

Spectrum Prospek-50 Dynamic در تنظیمات بزرگ / قدرتمند چندگانه ارائه می‌شوند و یک تضمین ۹۰ روزه دارد که در صورت بروز مشکل، هزینه آن را به طور کامل پرداخت می‌کنند.

۳. بهترین بودجه: Gamma Ray FlexLite

عینک کامپیوتر

قاب FlexLite از مواد نایلون TR90 سبک وزن ساخته شده است که هر دو انعطاف پذیر و در طولانی مدت بادوام هستند. لنزهای Amber-tinted نور آبی و نور UV400 را مسدود می‌کنند، همچنین خستگی چشم ناشی از کار طولانی مدت با کامپیوتر را کم می‌کنند. این عینک با عرض لنز ۵۳mm و یک پد بینی ۱۶mm گسترده طراحی شده است و دارای یک اندازه متناسب است. لنز و قاب آن توسط FDA ثبت شده و مطابق با ANSI ،ISO و EU می‌باشد. این عینک در تعدادی از تنظیمات بزرگ و پرقدرت ارائه می‌شود و از ۰.۰۰x تا ۲.۵۰x در دسترس است.

Gamma Ray FlexLite دارای گارانتی ۹۰ روزه است که در صورت عدم رضایتمندی پول را به طور کامل برمی‌گرداند، همچنین یک گارانتی مادام العمر در برابر آسیب قاب و لنز دارد.

۴. بهترین برای بازیگران: Gunnar Razer FPS

عینک کامپیوتر

بازی‌های ویدئویی مدرن از آثارِ هنری امروزی هستند که شامل گرافیک همه جانبه و صحنه‌های حیرت انگیز هستند. برای اینکه به طور کامل از آنها لذت ببرید، به عینک‌هایی نیاز دارید که بتوانند تصاویر خیره کننده آن‌ها را به درستی نشان دهند. بنابراین بهتر است به عینک Gunnar Razer FPS سلام بگویید.

همانطور که می‌دانیم، عینک‌های Razer FPS Gunnar توسط Razer طراحی شده‌اند، شرکت Razer یکی از محبوب‌ترین سازندگان سخت افزار و لوازم جانبی بازی می‌باشند. این عینک‌ها سبک و راحت هستند و دارای پدهای سیلیکونی قابل تنظیم هستند که تنظیم مناسبی را ارائه می‌دهند. دسته‌هایی که روی گیجگاه قرار می‌گیرند به اندازه کافی انعطاف پذیر و نرم هستند تا متناسب با طیف گسترده‌ای از شکل‌های سر و صورت قرار بگیرند. قاب این عینک از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. Gunnar از مواد ثبت شده Gunnar ساخته شده است، لنزهای Razer FPS به کاهش فشار چشم و بهبود وضعیت بینایی در هنگام بازی کمک می‌کنند. لنزهای فرمت گسترده دارای یک پوشش ضد انعکاسی هستند که نور آبی را فیلتر کرده و ۱۰۰ درصد نور UV را مسدود می‌کنند.

Gunnar Razer FPS با بیشتر هدست‌های بازی (به ویژه Razer) سازگار است. آنها با لنزهای تجویزی مختلف در دسترس هستند.

۵. بهترین سازگاری: Swanwick Sleep

عینک کامپیوتر

اگر قبلا عینک نسخه نویسی داشته‌اید و در حال حاضر می‌خواهید یک عینک رایانه بخرید، ممکن است عوض کردن مداوم آنها برایتان دشوار باشد. خوشبختانه، با Swanwick Sleep، شما مجبور نیستید مدام آن‌ها را عوض کنید.

عینک‌های Swanwick Sleep بسیار شیک و جذاب هستند و شما می‌توانید به راحتی از آن برای هر دو حالت نسخه نویسی یا خواندن استفاده کنید. آنها با یک قاب استاتیک عرضه می‌شوند که نه تنها ویژگی‌های ضد حساسیت دارند، بلکه به اندازه‌ای انعطاف‌پذیر هستند که می‌توانند روی صورت شما شکل بگیرند. لولای فنری قاب، از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است، بدون آنکه این انعطاف پذیری به دوام آن آسیب وارد کند. لنزهای CR-39 Swanwick Sleep، با وجود داشتن وزن سبک، وضوح بیشتری دارند و رنگ نارنجی آنها بیشتر نور آبی را فیلتر می‌کند. لنزهای آن دارای پوشش ضد انعکاسی و ضد تابش خیره کننده هستند که باعث کاهش خستگی چشم ناشی از کار طولانی مدت با کامپیوتر می‌شوند.

عینک Swanwick Sleep برای طراحی مناسب‌ترین فریم‌های خواندن و نسخه نویسی طراحی شده است. آنها همچنین مورد تایید سازمان غذا و دارو هم هستند.

۶. بهترین سیستم لنز چرخشی: Uvex Skyper

عینک کامپیوتر

هنگام خرید عینک، مناسب بودن آن بسیار مهم است و عینک‌های Uvex Skyper با طراحی پیچیده بسیار مناسب هستند.

انعطاف پذیری عینک Uvex Skyper به دلیل یونی لنز بسته بندی شدۀ آن است که وضوح بصری بالایی را ارئه می‌کند. لنز نارنجی آن دارای ویژگی‌های فناوری کنترل بینایی (SCT) می‌باشد که نور آبی منتشر شده از صفحه نمایش کامپیوتر را جذب می‌کند و به کاهش فشار چشم کمک می‌کند. این عینک‌ها با یک سیستم لنز چرخشی سه موقعیته تنظیم شده‌اند که به شما امکان می‌دهند آنها را برای تجربه مشاهده اپتیکی در ارتفاع و موقعیت‌های مختلف تنظیم کنید. عینک‌های Uwex Skyper به راحتی پوشیده می‌شوند، زیرا از یک پد نرم در بینی و یک دسته قابل انبساط و قابل انعطاف بلند ساخته شده‌اند. به دلیل داشتن یک سیستم جایگزینی یونی لنز، این عینک‌ها برای نگهداری آسان و ارزان هستند.

با توجه به طراحی بسته بندی شده، عینک Uvex Skyper می‌تواند به عنوان عینک ایمنی استفاده شود. قاب آنها دارای گارانتی مادام العمر است.

۷. بهترین کلیپ وان: Gameking Ultra

عینک کامپیوتر

آنها ممکن است کمی سلیقه‌ای به نظر برسند، اما واقعا مفید هستند. از آنجایی که آنها دسته ندارند، می‌توانند به راحتی به عینک‌های دیگر متصل شوند. اگر به دنبال یک جفت عینک کامپیوتر هستید، Gamkin Ultra را بررسی کنید.

Gameking Ultra به راحتی با انواع عینک‌های نسخه نویسی کار می‌کند. پایه‌های سیلیکونی آن نه تنها از لنزها در برابر خراش محافظت می‌کند بلکه اصطکاک را افزایش می‌دهند، از این رو مانع افتادن آنها می‌شود. لنزهای پلی‌کربنات دارای پوشش ضد انعکاسی هستند که به از بین بردن جلوه‌های ویژه و بهبود بینایی کمک می‌کند. به غیر از این، در این عینک لایه‌های پوششی چندگانه وجود دارد که لنزها را از مه، روغن، خراش و سایر ساینده‌ها محافظت می‌کند. این عینک‌ها ۸۵ درصد نور آبی و ۱۰۰ درصد نور UV400 را مسدود می‌کنند، که به طور چشمگیری خستگی چشم را کاهش می‌دهند. عینک Gameking Ultra با یک کلیپ سرامیکی با کیفیت ارائه می‌شود که در مقاومت و ایمنی آن تاثیرگذار است.

عینک Gameking Ultra فقط هشت گرم وزن دارد و دارای گارانتی مادام العمر با ضمانت برگشت ۳۰ روزه پول می‌باشد.

۸. بهترین خودستایی: Gunnar Optiks Micron 24K

عینک کامپیوتر

عینک Gunnar Optiks Micron 24K در کمال زیبایی و کیفیت طراحی شده است. اگر به دنبال یک عینک با کیفیت و برتر هستید و واقعا به بودجه توجه ندارید، این عینک‌های کامپیوتر برای شما مناسب هستند.

Micron 24K از پلیمرهای تزریق مهندسی ساخته شده است که پایداری ابعاد و دوام طولانی مدت آن را تضمین می‌کند. این عینک از یک شیشه دستکاری شده و جلایافته ساخته شده است که آن را به یک جواهر تبدیل کرده است. عینک Gunnar Micron 24K دارای لنزهای گسترده‌ای است که زمینه مشاهده پانوراما را ایجاد می‌کند و به شما بهترین تجربه بصری را ارائه می‌دهد. لنز آن از مواد ثبت شده Gunnar ساخته است و نور آبی و همچنین ۱۰۰ درصد نور UV را مسدود می‌کند. آنها برای محافظت از خراش و آسیب با مواد سیلیکونی پوشش داده شده‌اند.

Gunnar Micron 24K با لنزهای مختلفی ارائه می‌شود و شما می‌توانید هر کدام از آن‌ها را انتخاب کنید. آنها در تعدادی از رنگ های لنز مانند آمبر، لیکه و کریستالین ارائه می‌شوند.

منبع: بلاگ بورسیکا

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد