معرفی بهترین قهوه‌سازهای خانگی سال ۲۰۱۸

0 1,084

قهوه ساز (Coffee maker) یا قهوه جوش یکی از لوازم خانگی آشپزی است که طرفداران بسیاری دارد و افراد ترجیح می‌دهند در منزل یا محل کار خود یک نمونه از آن را داشته باشند. اما در خرید قهوه ساز باید نهایت دقت را داشته باشید و بر اساس نیازهایتان آن را انتخاب کنید. در این مطلب بهترین قهوه سازها در سال ۲۰۱۸ را به شما معرفی می‌کنیم، با ما همراه باشید:

۱. بهترین در کل: قهوه ساز قابل برنامه‌ریزی  Cuisinart

بسیاری از افراد هر روز صبح بخاطر بوی قهوه تازه بیدار می‌شوند، این افراد علاقه زیادی به قهوه دارند و ترجیح می‌دهند اوقات فراغت خود به کافی‌شاپ بروند و قهوه بنوشند. به این افراد مژده می‌دهیم که دیگر نگران تهیه قهوه نباشند، با خرید این دستگاه می‌توانند به راحتی و هر زمان که بخواهند قهوه خود را تهیه کنند. این دستگاه از فولاد ضد زنگ ساخته شده است و این امکان را فراهم می‌کند تا بدون نگرانی آن را به دکوراسیون آشپزخانه خود اضافه کنید. دستگاه Cuisinart می‌تواند به اندازه یک تا چهار فنجان بزرگ و یا ۱۴ فنجان کوچک قهوه تهیه کند، بنابراین برای خانواده‌هایی مناسب است که کم جمعیت هستند و قهوه زیادی می‌نوشند.

تنظیم برنامه ۲۴ ساعته به شما این امکان را می‌دهد که برای روز بعد قهوۀ خود را آماده کنید و این روز را به اتمام برسانید. همچنین قابلیت خودکار آن، این امکان را فراهم می‌کند تا بین ۰-۴ ساعت به طور اتوماتیک خاموش شود. بنابراین اگر روزی با عجله از خانه بیرون رفتید، نگران نباشید، این دستگاه به طور خودکار خاموش می‌شود. فیلتر طلایی آن استفاده از فیلتر کاغذی مزاحم را محدود می‌کند و باعث می‌شود از خرید بیش از حد فیلتر کاغذی در امان باشید.

۲. بهترین دستگاه تک سرویس: قهوه ساز یکبار سرویس Ninja

چه کسی می‌گوید برای دم کردن قهوه به یک شخص سوم نیاز دارید؟ نوار قهوه نینجا ضایعات کپسول پلاستیکی را محدود می‌کند و طیف وسیعی از امکانات را بر اساس نیازهای شما ارائه می‌دهد. از قهوه انتخابی خود برای تولید نوشیدنی‌های داغ و نوشیدنی‌های سرد از جمله دم کردن قهوه، قهوه یخ زده و حتی کافه لاته و کاپوچینو استفاده کنید.

این دستگاه تطبیق پذیری، قدرت و قیمت نسبتا خوبی دارد و به راحتی می‌توانید آن را در آشپزخانه کوچک خود قرار دهید. در واقع این دستگاه قابلیت چند دستگاه را یکجا در خود جمع کرده است و شما می‌توانید قهوه‌های مورد علاقه خود را در آن تهیه کنید.

قهوه ساز نینجا

۳. بهترین قهوه جوش اتوماتیک: Bonavita BV1900TS

هیچ شرکتی، Bonavita را برای تخصص خود در آب گرم شکست نمی‌دهد. با توجه به این که دم کردن قهوه در واقع ۹۸ درصد آب است، برای دمیدن آن هیچ جایی بهتر از H20 وجود ندارد. شرکت Bonavita، یک شرکت مشهور در زمینه کتری‌های برقی می‌باشد (یکی دیگر ابزارهای بخار کردن آب) که قهوه‌سازهایی با قیمت مناسب می‌سازد. اکثر سازندگان قهوه که قیمت پایینی دارند، آب جوش را در دمای حدود ۱۸۵ درجه فارنهایت گرم می‌کنند در حالی که با دمای ایده آل (۱۹۵-۲۰۵) درجه فارنهایت مخالف است. اما این دستگاه با آب جوش ایده‌آل ساخته شده است.

این مدل عملا در بازار حدود ۱۳۵ دلار قیمت دارد، با توجه به اینکه کاربرد آن بسیار آسان است و به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید قیمت بسیار خوبی دارد. دمای پایه آن بسیار قابل اعتماد است و با یک مهر و موم عایق بندی طراحی شده است که قهوه را برای یک مدت طولانی در دمای مطلوب نگه می‌دارد.

۴. بهترین برای افراد زیاد: قهوه ساز شیشه ای کلاسیک Chemex

این دستگاه هنوز هم یکی از ابزارهای پر زرق و برق و شادابی است که تا به حال اختراع شده است. Chemex بدون شک جایگاه خوبی در مجموعه دائمی موزه هنر مدرن NYC محسوب می‌شود. شکل ظاهری خیره کننده آن، چوب ظریف، مدل چرمی، سهولت استفاده، ترکیب فرم و عملکرد آن از ویژگی‌های بارز آن است.

بر خلاف بسیاری از قهوه سازهای دیگر، Chemex قادر است برای یک گروه بزرگ به عنوان مثال یک گروه ۷ یا ۸ نفره و حتی یک گروه ۱۰ نفره یک فنجان قهوه دم کند؛ فیلترهای اختصاصی Chemex به تمیز بودن، شیرین بودن و شفاف بودن قهوه کمک می‌کند، با این حال اکثر کاربران معتقدند که این فیلترها به شستشو نیاز دارند. ضخامت و مواد آن‌ها می‌تواند یک عطر و طعم ویژه‌ای برای قهوه ایجاد کند. یکی از معایب Chemex این است که شکل منحنی آن می‌تواند شستن آن را سخت کند. یک برس بطری یا محصولات تمیز کننده قهوه می‌تواند به حل این معضل کمک کند.

قهوه ساز شیشه‌ای کلاسیک

۵. بهترین قهوه جوش متخصص: قهوه جوش نینجا با پارچ شیشه‌ای

اگر می‌خواهید سبک‌های مختلف قهوه را با یک دستگاه امتحان کنید، این همان چیزی است که به آن نیاز دارید. با این دستگاه نه تنها می‌توانید اندازه قهوه خود را انتخاب کنید، بلکه می‌توانید انواع قهوه داغ و سرد از جمله قهوه گرم، قهوه سرد، قهوه کلاسیک و… را انتخاب کنید. این دستگاه مقدار آب مناسب را براساس اندازه نفرات انتخاب می‌کند، بنابراین به اندازه‌گیری آب بر اساس فنجان نیازی نیست.

این دستگاه مجهز به یک صفحه گرمایشی ۲ ساعته خودکار، یک پارچ ۴۳ اونسی، یک لیوان گرم و سرد ۱۸ اونسی، یک کفساز شیر، یک فیلتر دائمی، یک قهوه و کتاب دستورالعمل می‌باشد. اگر ترجیح می‌دهید قلاب حرارتی شیشه‌ای نباشد، یک مدل دیگر وجود دارد که با یک قلاب حرارتی فلزی همراه است.

۶. بهترین غلاف: Keurig K55 K-Classic (تنها سرویس قابل برنامه‌ریزی را ارائه می‌دهد)

گاهی اوقات سیستم غلاف برای خانواده شما بهتر عمل می‌کند. این دستگاه برای خانه‌هایی مناسب است که فقط یک نفر از آن‌ها قهوه دوست دارد و به دنبال دستگاهی هستند که راحت استفاده می‌شود و پاکسازی آن آسان است. اگر به دنبال چنین قهوه سازی هستید پس Keurig Classic بهترین گزینه است.

برای دم کردن قهوه، فقط کافی است مخزن آب (که ۴۸ اونس آب نگه می‌دارد) را پر کنید و غلاف خود را در قسمت بالای دستگاه قرار دهید. شما می‌توانید ۶ اونس، ۸ اونس یا ۱۰ انس را انتخاب کنید. این دستگاه قوی‌ترین قدرت را تولید خواهد کرد، تنها کافی است روی دکمه ضربه بزنید و در عرض چند ثانیه یک فنجان قهوه تازه بنوشید. علاوه بر قهوه، می‌توانید چای و شکلات داغ نیز تهیه کنید تا تمام خانواده از آن لذت ببرند.

اگر می‌خواهید از چند نفر پذیرایی کنید، این قهوه ساز برایتان ایده آل نیست زیرا فقط یک فنجان را در یک زمان درست می‌کند. بعضی از کاربران استفاده از این دستگاه را بی فایده می‌دانند، هر چند شما می‌توانید چند بار پشت سر هم از آن استفاده کنید و چند فنجان قهوه تهیه کنید.

راهنمای خرید بهترین قهوه ساز

۷. بهترین حرفه‌ای: قهوه ساز خانگی BUNN با ده فنجان ظرفیت

اگر برای صرف غذا به رستوران یا سالن غذا خوری می‌روید احتمالا یک قهوه ساز مدل BUNN را در پیشخوان آن مشاهده کرده اید که قهوه را برای مشتریان خود گرم نگه می‌دارد. این دستگاه مانند یک ماشین حرفه‌ای ۱۰ فنجان قهوه را درست می‌کند اما برای کاربران خانگی طراحی شده است. این قهوه ساز یک دستگاه عایق الکتریکی ضد زنگ است که قهوه را بدون گرمای بیش از حد و یا نیاز به یک مشعل گرم نگه می‌دارد. این دستگاه می‌تواند ۱۰ فنجان قهوه کامل را فقط در سه دقیقه دم کند، از آنجا که در تمام طول زمان به لطف ترموستات داخلی آب را در دمای مطلوب نگه می‌دارد. سرپوش اسپری تثبیت کننده برای بهینه سازی دستگاه طراحی شده است و باعث جذب عطر و طعم قهوه می‌شود.

اگر به طور منظم قهوه دم نمی‌کنید، یک سوئیچ تعطیلات روی دستگاه وجود دارد که گرمای آن را خاموش می‌کند. این دستگاه شامل یک قیف قهوه، فنر لعاب‌دار و فیلترها می‌باشد.

معرفی بهترین قهوه سازهای خانگی

۸. بهترین ظرفیت بزرگ: Hamilton Beach

اگر می‌خواهید قبل از رفتن به محل کار یک فنجان قهوه بنوشید، این دستگاه برایتان مناسب است. این دستگاه میزبان خوبی در مهمانی‌ها خواهد بود، زیرا علاوه بر قهوه می‌توانید برای تهیه سایر نوشیدنی‌های گرم نیز از آن استفاده کنید. قسمت بیرونی این دستگاه از فولاد ضد زنگ تشکیل شده است که به نظر می‌رسد تمیز کردن آن آسان و راحت باشد.

پر کردن این دستگاه آسان است و یک درب پیچ قفلی دارد که مانع از ریختن آن می‌شود و به حفظ درجه حرارت آب کمک می‌کند. این دستگاه دارای دستگیره‌های بزرگ است و بند آن قابل جابجایی است، بنابراین هنگامی که مجبور به حرکت آن هستید، بند آن آویزان نمی‌شود. در این دستگاه یک چراغ وجود دارد که به شما امکان می‌دهد زمان قهوه را بدانید.

۹. بهترین فرنچ پرس: Bodum Columbia 34-Ounce Thermal

این دستگاه از مدت‌ها پیش برای فرنچ پرس و دیگر تجهیزات قهوه شناخته شده است. فرنچ پرس یک ابزار ساده برای دم کردن قهوه، چای، چای سبز و دمنوش می‌باشد و وسیله‌ای بسیار کاربردی در منازل، دفاتر و حتی کافی شاپ‌ها می‌باشد. این دستگاه از فولاد ضدزنگ با دوام ساخته شده است، بنابراین بخاطر شکستن یا معیوب شدن آن نگران نباشید. تمیز کردن این دستگاه بسیار آسان است و می‌توانید آن را به راحتی داخل ماشین ظرفشویی قرار دهید.

این دستگاه دارای یک ساختار دو جداره است که مانند یک ترموستات عمل می‌کند و قهوه شما را تا دو ساعت گرم نگه می‌دارد، بنابراین می‌توانید فنجان دوم یا سوم را با خیال راحت بنوشید. فیلتر سه تکه مشبکی قهوه را تا پایان نگه می‌دارد، در حالی که اجازه می‌دهد قهوه بهترین طعم را داشته باشد و تمیز کردن آن هم آسان است.

قلاب آن دارای درب ایمنی می‌باشد که برای حفاظت از شما در برابر فوران‌های آب گرم طراحی شده است، بنابراین با اعتماد کامل می‌توانید هر روز از این وسیله استفاده کنید. این دستگاه می‌تواند برای قهوه یا چای مورد استفاده قرار بگیرد و در اندازه‌های مختلف موجود است، بنابراین شما می‌توانید یکی از این‌ها را بر اساس نیازهای خانواده خود پیدا کنید.

فرنچ پرس

۱۰. بهترین خودستایی: Technivorm Moccamaster 79212 32

طراحی منحصر به فرد آن خیره کننده است و گمان می‌کنید که باید در موزه نگهداری شود، اما می‌توانید یک دستگاه دست‌ساز قهوه خریداری کنید که هنوز برای استفاده در منزل مناسب است.

این دستگاه در هلند ساخته شده است و دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که در جای دیگری آن را پیدا نخواهید کرد، از جمله عنصر حرارت مسی که به سرعت آب را گرم می‌کند. سبد آن دارای سه تنظیم مختلف است، بنابراین شما می‌توانید یک قاشق قهوه را در حدود پنج دقیقه دم کنید، همچنین می‌توانید جریان آن را را آرام کنید تا طعم بیشتری از قهوه در آن پیدا شود، یا شما می‌توانید جریان را به طور کامل متوقف کنید و قبل از اینکه به طور کامل دم بیاید پارچ آن را بردارید.

در بازوی خروجی آب ۹ سوراخ وجود دارد که برای دماهای دقیق و استخراج عطر قهوه کاربرد دارد. وقتی که قهوه به طور کامل دم می‌شود، عنصر برای ایمنی خاموش می‌شود. شما می‌توانید اولین فنجان قهوه را بخورید و هر وقت بخواهید فنجان دوم را گرم کنید. این دستگاه در دو رنگ نقره‌ای و خاکستری در دسترس است، که برای هر دکور آشپزخانه‌ای مناسب است.

منبع: بلاگ بورسیکا

 

در بورسیکا بخوانید: در هنگام خرید قهوه‌ساز چه مواردی را در نظر بگیریم؟
در بورسیکا بخوانید: راهنمای جامع استفاده از قهوه‌ساز 

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد