معرفی بهترین مایکروویوها در سال ۲۰۱۹

0 1,125

مایکروویو یکی از لوازم برقی کاربردی است که در بخش آشپزی از پس کارهای بزرگی بر می‌آید. از طبخ سریع انواع غذاها گرفته، تا یخ‌زدایی، پخت پاپ‌کورن و کیک همه با مایکروویو انجام می‌شود. مزیت اصلی تابش مایکروویو این است که محتوای درون خود را به طور مساوی گرم می‌کند و غذا را در حداقل زمان آماده می‌کند. در واقع مایکروویوها به کمک حرارت ناشی از اصطکاک، غذا را به سرعت پخت می‌کنند. در مطلب زیر بهترین مایکروویوهای سال ۲۰۱۹ را معرفی می‌کنیم.

۱- بهترین کلی: مایکروویو Panasonic NN-SN966S 2.2 Cu.Ft. 1250W

Panasonic-Microwave

با مایکروویو پاناسونیک NN-T945SF به راحتی می‌توانید هر چیزی را بپزید، زیرا اتاق آن بسیار جادار است. این مدل برای انتخاب بهترین مایکروویو پیشتاز است، به طور کلی، این مایکروویو ۲.۲ فوت مکعب فضای داخلی و ۱۲۵۰ وات قدرت دارد.

چندین ویژگی این مدل را برجسته می‌کند، از جمله ظاهر آن از فولاد ضد زنگ براق ساخته شده است و تنظیمات پخت آن ۱۶ حسگر دارد. اگر برای طبخ، بخار و یا یخ زدایی گوشت تا سبزیجات از مایکرویو استفاده می‌کنید، باید این واقعیت را بدانید که این مایکروویو از یک اینورتر ساخته شده است. اینورتر (Inverter) یا مبدل برق دستگاه الکترونیکی است که جریان مستقیم (DC) را به جریان متناوب (AC) تبدیل می‌کند. این دستگاه انرژی گرمایی سازگاری ارائه می‌دهد که با گرمایی مناسب و کنترل شده موجب یخ زدایی مطلوب مواد غذایی می‌شود. تکنولوژی اینورتر با ارائه امکان بخار پز یا گرم نمودن یکپارچه غذا، موجب رفع مشکل خشک شدن کناره های غذا، گرمی بیش از حد بخشی از غذا، سردی بخش‌های داخلی غذا و این نا هماهنگی‌ها می‌شود. در تکنولوژی اینورتر امکان پخت و پز غذای سالم‌تری در اختیار افراد قرار می گیرد. این تکنولوژی مدت زمان آشپزی را کوتاه نموده و نتیجه نهایی آن بسیار مورد قبول‌تر از مایکروویوهای قدیمی است.

این دستگاه ۱۲۵۰ وات قدرت دارد که در مقابل سایر مایکرویوها می‌تواند غذاها و نوشیدنی‌ها را در مدت زمان کمتری گرم کند. همچنین توانایی بسیاری در یخ زدگی دارد و گوشت‌ها و سبزیجات یخ زده را سریع یخ زدایی می‌کند. افرادی که با صفحه نمایش لمسی کار می‌کنند به راحتی می‌توانند از گزینه‌های موجود آن به راحتی استفاده کنند. علاوه بر این، دکمه باز کردن آن به راحتی باز و بسته می‌شود، هر چند ممکن است دکمه آن پس از چند سال در معرض شکستن قرار بگیرد. بعضی افراد از شکستن فیوز آن شکایت دارند، اما درست کردن آن بسیار ساده است.

به طور کلی، مردم قدرت و ظرفیت Panasonic NN-T945SF را دوست دارند. اگر به دنبال مایکروویوی هستید که ظرفیت بزرگی داشته باشد و بتواند همه چیز را گرم کند این مایکروویو انتخاب خوبی خواهد بود. از طرفی این دستگاه بافت یا عطر و طعم غذا را تغییر نمی‌دهد. این دستگاه دارای کیت اضافی تر و تمیز است که بیشتر از یک مایکروویو معمولی عملکرد دارد. این مایکروویو حدود ۱۵۰ دلار قیمت دارد که در محدوده متوسط است، اما قدرت و ظرفیتی را ارائه می‌دهد که فراتر از رقابت است.

۲- دومین برنده کلی: مایکروویو Samsung MS11K3000AS

Samsung MS11K3000AS

اگر به دنبال دستگاهی هستید که فضای کمتری داشته باشد، اما یک مایکروویو واقعی باشد سامسونگ ۱.۱ Cu انتخاب خوبی خواهد بود. این دستگاه در عین حال که به راحتی تمیز می‌شود، قدرت زیادی هم دارد.

در نگاه اول، این مایکروویو سامسونگ دارای یک ظاهر نرم و صاف با یک درب سیاه و سفید دودی می‌باشد. دسته فولادی ضد زنگ آن در کنار کنترل پانل قرار دارد که کنترل‌های دیجیتال را با یک شماره گیری فلزی ترکیب می‌کند. درب تاریک آن داخل مایکروویو را نشان نمی‌دهد و شما نمی‌توانید ببینید چه چیزی داخل دستگاه وجود دارد. بعضی افراد آن را لمسی درجه یک می دانند. داخل دستگاه از سرامیک ساخته شده است تا به راحتی تمیز شود و در برابر روغن، چربی و خراش‌ها مقاوم باشد. افرادمی‌توانند آن را به آسانی تمیز کنند و بعضی افراد معتقدند که این دستگاه بسیار پرفروش است. اگر یکی از اعضای خانواده و یا هم اتاقی‌تان فرد کثیفی است، می‌توانید این دستگاه را انتخاب کنید.

بعد از انتخاب تنظیمات پخت، از شماره گیری آن برای تنظیم زمان پخت استفاده کنید. یک شماره چرخشی در این مایکروویو وجود دارد که می‌توانید زمان بیشتری را بدون قطع کردن عمل پخت و پز اضافه کنید. این دستگاه به یک نمایشگر LED مجهز است که باعث می‌شود زمان باقی مانده آشپزی یا ساعت را پیگیری کنید، اما حالت Eco اجازه می‌دهد که صفحه نمایش دیجیتال آن را خاموش کنید. در این صورت برای حفظ انرژی نیازی نیست که دستگاه را از برق جدا کنید. این یک ویژگی منحصر به فرد است که اکثر مایکروویوها فاقد آن هستند. با ۱۰۰۰ وات قدرت و ۱.۱ فوت مکعب ظرفیت متوسط، این دستگاه برای افرادی مناسب است که به دنبال صرفه جویی در مصرف انرژی و تمیز کردن آسان دستگاه هستند.

۳- بهترین حرارتی: مایکروویو Toshiba EC042A5C-SS

Toshiba-EC042A5C-SS

این مایکروویو با قابلیت انتقال حرارتی مانند مایکروویو توشیبا EC042A5C دارای چندین روش پخت حرارتی می‌باشد. این مایکروویو یک قهرمان در رده مایکروویوهای معمولی است که عمل کباب کردن و پختن را به راحتی انجام می‌دهد.

این مایکروویو دارای ۱.۵ فوت مکعب فضا است که برای درست کردن شام به اندازه کافی بزرگ است و یک مرغ یا یک پیتزای کامل در آن جا می‌گیرد. این دستگاه ۱۰۰۰ وات قدرت دارد که برای گرم کردن غذاها از عملکرد کنتراسیون بین درجه حرارت ۱۷۵ و ۴۲۵ درجه استفاده می‌کند.

بعضی افراد این مایکروویو را به خاطر بزرگ بودنش دوست دارند، هرچند بعضی افراد معتقدند که این دستگاه بزرگتر از حد انتظار است. با این حال، یک انتخاب عالی برای افرادی است که می‌خواهند پیتزا درست کنند. از این دستگاه می‌توانید به جای اجاق گاز هم استفاده کنید.

۴- بهترین آشپزخانه: مایکروویو Toshiba EM131A5C-BS 1.2 Cu. Ft

Toshiba-EM131A5C

مایکروویو Toshiba EM131A5C-BS یک انتخاب خوب برای مایکروویو آشپزخانه است که همه کارهای اساسی خود را انجام می‌دهد، در حالی که فضای مخزن آن با ظرفیت مجاور مناسب است.

این دستگاه در مدل‌های فولاد ضد زنگ سیاه، سفید و نقره ای در دسترس است. ظرفیت داخلی آن ۱.۲ فوت مکعب است و بیش از ۲۰ اینچ و ۱۷ اینچ طول دارد. مایکرویو توشیبا EM131A5C-BS دارای ۱۱۰۰ وات قدرت است که می‌تواند با ۱۰ ویژگی قدرت تنظیم شود و با نیازهای مختلف پخت و پز متناسب باشد. این دستگاه به یک سنسور پخت و پز و دو تنظیم کننده یخ زدایی هم مجهز شده است. هر چند برخی افراد معتقدند که تمام حالت‌های آشپزی از پیش تنظیم نشده است و یخ زدگی برای برخی از گوشت‌ها بسیار طول می‌کشد.

این مایکروویو قابل اعتماد است و استفاده از آن بسیار آسان است. بسیاری از افراد معتقدند که این مایکروویو بهترین مایکروویو برای آشپزخانه می‌باشد.

۵- بهترین برای دانشجویان: مایکروویو Daewoo Retro 0.7 Cu. Ft

Daewoo-Retro

این مایکروویو یک انتخاب عالی برای افراد دانشجو است، زیرا ظاهر جمع و جور و عملکرد کارآمدی دارد.

Daewoo Retro Microwave در سه رنگ مختلف فیروزه ای، قرمز و سفید در دسترس است. یک پد کنترل دیجیتال به شما اجازه می‌دهد تا عملکرد خود را انتخاب کنید و سطح قدرت آن را تنظیم کنید. در حالی که یک دکمه بر روی آن وجود دارد که از آن برای تنظیم زمان آشپزی استفاده می‌شود. داخل مایکروویو یک صفحۀ چرخان ۱۰ اینچی وجود دارد که به اندازه کافی بزرگ است، اما ممکن است برای کاسه یا ظروف فوق العاده بزرگ مناسب نباشد. این مایکروویو برای دانشجویانی مناسب است که می‌خواهند میان وعده خود را آخر شب گرم کنند یا قهوه خود را در حین یک مطالعه طولانی گرم کنند!

یکی دیگر از ویژگی‌های مناسبی که باعث می‌شود این مایکروویو برای افراد دانشجو مناسب باشد این واقعیت است که هنگام خوابیدن می‌توانید نور درخشان صفحه نمایش دیجیتالی آن را خاموش کنید. به این ترتیب می‌توانید در انرژی برق صرفه جویی کنید. هنگامی که می‌خواهید از دستگاه استفاده کنید، فقط کافی است دکمه قدرت آن را فشار دهید.

در حالی که اکثر مردم از ویژگی‌های مثبت این مایکروویو مانند ظرافت و جمع و جور بودن آن راضی هستند، چند نفر با مشکلاتی همچون عملکرد ضعیف دکمه مواجه شده اند. در کل، اکثر افراد آن را برای نیازهای روزانه مناسب می‌دانند و از منحصر به فرد بودن آن راضی هستند.

۶- بهترین مونتاژ: مایکروویو Whirlpool 1.9 cu. ft

Whirlpool

این مایکروویو بدون نیاز به فضای مخفی آشپزخانه به راحتی نصب می‌شود. مایکروویو Whirlpool WMH32519HZ بیشتر از یک مایکروویو کارکرد دارد و خیلی سریع غذا را گرم می‌کند.

مایکروویوها در اندازه‌های مختلفی وجود دارند که اکثر آنها حداقل یک فوت مکعب فضای داخلی دارند، اما این مدل از Whirlpool دارای ۱.۹ فوت مکعب می‌باشد که برای بیشتر ظروف مایکروویو در تمام شکل‌ها و اندازه‌ها مناسب است. این دستگاه نیز در رنگ‌های مختلفی از جمله فولاد ضد زنگ سیاه و سفید و بیسکویتی ساخته شده است که به راحتی می‌توانید آن را با لوازم آشپزخانه یا دکوراسیون خود هماهنگ کنید. این مدل همچنین به سیستم تهویه ۳۰۰ CFM مجهز است تا بو و دود را خارج کند. در حالی که برخی از مایکروویوهای نصب شده فقط دارای فن‌های ۲ سرعته هستند، این نسخه شامل فن‌هایی با عملکرد بالا، متوسط و کم است.

این مدل از Whirlpool دارای ۱۰۰۰ وات قدرت است، همچنین به حسگر پخت مجهز است تا مطمئن شوید که غذا به درستی گرم می‌شود. مردم تحت تاثیر عملکرد و سهولت استفاده از آن قرار می‌گیرند تا آنجا که ۹۵ درصد کاربران آن را به یک دوست تعبیر می‌کنند. علاوه بر این، افرادی که این مایکروویوهای قابل نصب را نصب کرده اند معتقدند که این فرایند بسیار آسان بوده و راه اندازی آن ساده است. اگرچه ممکن است برای مطمئن بودن نصب به یک نیروی کمکی نیاز داشته باشید. اگر به دنبال یک مایکروویو مناسب برای آشپزخانه خود هستید، مایکروویو Whirlpool WMH32519H انتخاب مناسبی خواهد بود.

۷- بهترین برای فضاهای کوچک: مایکروویو Whirlpool 0.5 Cu. Ft

Whirlpool

انواع مختلفی از مایکروویوهای جمع و جور در بازار وجود دارند، اما این مایکروویو یکی از کوچکترین و قدرتمندترین آن‌ها می باشد. این یک انتخاب عالی برای آشپزخانه‌های کوچک، دفاتر، آپارتمان‌ها، RV ها و کامیون ها است.

ممکن است این دستگاه را به خاطر منحنی پشتش به راحتی با یک تلویزیون کوچک اشتباه، بگیرید، اما این مایکروویو برای فضاهای کوچک بسیار مناسب است. این مایکروویو تنها ۱۳.۷۵ اینچ عمق و ۱۵.۳۸ اینچ عرض دارد که به راحتی می‌توانید آن را در یک گوشه یا یک کابینت کوچک قرار دهید. اما داخل آن به طور شگفت انگیزی بزرگ است که برای درست کردن شام به اندازه کافی بزرگ است.

این مایکروویو فوق العاده جمع و جور ۷۵۰ وات قدرت دارد، در حالی که بسیاری از مایکروویوهای جمع و جور ۷۰۰ وات قدرت دارند، بنابراین این دستگاه از قدرت قابل توجهی برخوردار است. البته ۷۵۰ وات قدرت نمی‌تواند با عملکرد مایکروویوهای ۱۰۰۰ واتی یا بیشتر مطابقت داشته باشد – مخصوصا هنگام پخت و پز مانند پاپ کورن – اما با توجه به اندازه کوچکش آن ها را به راحتی گرم می‌کند. اگر می‌خواهید حداکثر توان مایکروویو را در حداقل فضای مورد استفاده داشته باشید، پس مایکروویو Whirlpool 0.5 Cu انتخاب مناسبی خواهد بود.

۸- بهترین از نظر قیمت: مایکروویو Hamilton Beach 0.7 cu ft

Hamilton-Beach

حساب بانکی خود را ذخیره نکنید، به جای آن مایکروویو Hamilton Beach را خریداری کنید. این مایکروویو با ۰/۷ فوت مکعب حدود ۵۰ دلار هزینه دارد، اما برای درست کردن و گرم کردن غذا به اندازه کافی بزرگ است.

این مایکروویو به یک صفحه استاندارد ۱۰.۵ اینچی متصل است، بنابراین می‌توانید فضای زیادی برای گرم کردن شام خود پیدا کنید. در ضمن ۷۰۰ وات قدرت دارد که در مقایسه با مایکروویوهای دیگرقدرت بیشتری دارد. هنوز هم بعضی افراد این مایکروویو را به خاطر قیمت و منحصر به فرد بودنش ستایش می کنند.

این مایکروویو دارای ۶ تنظیمات از پیش تعیین شده برای پختن سریع پاپ کورن، پیتزا، سبزیجات یخ زده و غیره یا فشار دادن رقم ۱-۶ مایکروویو برای تعداد دقیقه‌ها مطابق با فشار دکمه می‌باشد. این تنظیمات یک راه مناسب برای گرم کردن سریع غذاها و نوشیدنی‌ها می‌باشد. با وجود قیمت پایین و ظرفیت‌های کوچکتر، این مایکروویو به عنوان بهترین خرید توسط بسیاری از بازرسان توصیف شده است.

منبع: بلاگ بورسیکا

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد