معرفی بهترین پایه هدفون در سال ۲۰۱۹

0 1,211

استند یا پایه هدفون بهترین وسیله برای محافظت از هدفون است. این وسیله علاوه بر اینکه از هدفون در برابر آسیب‌ها و خراش‌ها محافظت می کند فضای مناسبی برای کاربرانی ایجاد می‌کند که مدام با سیستم خود در حال کار کردن هستند. امروزه انواع و اقسام پایه هدفون در بازار موجود است که می‎توانید بر حسب نیاز و سلیقه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. در این مطلب به معرفی بهترین پایه هدفون در سال ۲۰۱۹ می‌پردازیم، با ما همراه باشید:

۱. بهترین در کل: پایه هدفون EletecPro

“محصول مناسب و معقولی است که از آلومینیوم باکیفیت تشکیل شده و حمل و نقل آن آسان است.”

EletecPro

هنگامی که می‌خواهید عملکرد، دوام و قیمت محصول را متعادل کنید، استند هدفون EletecPro گزینه ایده مطلوبی به نظر می‌رسد. این استند از آلومینیومِ با کیفیت تشکیل شده است که با دقت برش داده شده و با دست جلا یافته است. از لحاظ مواد، وزن آن بسیار سبک وزن است و فقط ۸ اونس وزن دارد. پایه محصول شامل یک آلومینیوم محکم است و پایین آن از یک پد سیلیکونی تشکیل شده است تا از لغزش و کشیدن آن جلوگیری شود. پد بالا از چرم مصنوعی ساخته شده است و انعطاف پذیری و امنیت فوق العاده‌ای برای هدفون فراهم می‌کند. این هدفون بسیار باریک است، به طوری که اندازه آن ۱۰ سانتی‌متر و ارتفاع آن ۲۷.۵ سانتی‌متر است. علاوه بر قابلیت‌های آن، این هدفون کاملا براق به نظر می‌رسد و در سه رنگ سیاه، خاکستری و نقره‌ای ارائه می‌شود.

۲. دومین برنده در مجموع: پایه هدفون Avantree Aluminum

“شیک، ساده و شامل همه چیزهایی است که برای قیمت عادلانه نیاز دارید.”

Avantree-Aluminum

پایه هدفون آلومینیومی Avantree، براق و ساده است و شامل همه چیزهایی است که برای قیمت عادلانه به آن نیاز دارید. این پایه هوفون از فولاد ساخته شده است که بسیار بادوام و قابل اعتماد به نظر می‌رسد. بخش‌های سیلیکونی سیاه آن شامل پد است که هدفون‌های شما را از خراش‌ها در امان نگه می‌دارد و دارای یک پایه ضد لغزش برای سازماندهی کابل به دایره است. با توجه به اینکه این پایه ۱۲ اونس وزن دارد، این دستگاه خیلی سنگین نیست. این پایه هدفون با محصولات بسیاری از جمله Sennheiser ،Sony ،Audio-Technica ،Bose، Beats و AKG سازگار است. وصل کردن آن آسان است، به طوری که در عرض چند دقیقه می‌توانید آن را وصل کنید، برای این کار کافی است قاب فلزی آن را به پایه سیلیکون و تکیه گاه آن وصل کنید. در این محصول راهنمای نصب آن توضیح داده شده است. این محصول با یک گارانتی دو ساله ارائه می‌شود و اکثرا مشتریان از خدمات آن راضی هستند.

۳. بهترین پایه هدفون یواس‌بی: پایه هدفون Satechi Aluminum

“برای اتصال به رایانه بدون برخورد با هیچ سیمی ظرفیت اضافی خواهید داشت.”

Satechi-Aluminum

این پایه هدفون Satechi با مجموعه‌ای از ویژگی‌های چند منظوره ارائه می‌شود که لذت استفاده از آن را بیشتر می‌کند. این هدفون دارای سه پورت اضافی USB و یک جک هدفون ۳.۵ میلی متری است که برای اتصال به رایانه ظرفیت اضافی فراهم می‌کند، همه چیز از طریق پایه مجزا شده است و سیم‌های مختلف با هم هیچ برخوردی نخواهند داشت. پورت USB فایل‌ها را با سرعت چشمگیر ۵ گیگابیت در ثانیه انتقال می‌دهد. لازم نیست نگران پیدا کردن اتصال باشید، این محصول با یک کابل USB سه فوتی عرضه می‌شود. این پایه یک پروفیل آلومینیوم دارد، بنابراین هر دو با دوام و سبک است. در قسمت حمل گیره، یک سطح لاستیکی وجود دارد که هدفون را از خراش در امان نگه می‌دارد. تکیه گاه آن دارای یک برنامه ساز مناسب کابل است که باعث می‌شود وظایف قابل کنترل هدفون کارآمد باشد. رنگ بدنه براق است و در سه رنگ طلایی، رزگلد و نقره‌ای ارائه می‌شود.

۴. بهترین پایه هدفون دوگانه: پایه هدفون Neetto

“شامل یک پایه طولانی دو لبه با دو شیار شکل دهنده برای نگه داشتن هدفون است.”

Neetto-Dual

اغلب پایه‌های هدفون برای یک دستگاه طراحی شده‌اند، اما شما می‌توانید دو هدفون را در دو پایه هدفون و در دو طرف Neetto قرار دهید. پایه نیتو شامل یک قاب فلزی آلومینیومی است که حاوی یک آویز بلند است و دو شیار برای نگه داشتن هدفون دارد. این دستگاه همچنین دارای یک پوشش پایه قوی ABS (که همان ماده Lego) است که در آن می‌توانید بر روی میز خود چیزهای مختلفی از قبیل گیره اتصال و کارت قرار دهید.

۵. بهترین بودجه: پایه هدفون New Bee

“این محصول با طراحی I-shape و یک بدنۀ آلومینیومی محکم و در عین حال سبک وزن برای نگه داشتن هدفون بسیار امن است.”

New-Bee

این پایه هدفون بسیار منحصر به فرد ساخته شده است و دارای یک بدنه آلومینیومی محکم و در عین حال سبک وزن است. در این محصول برای نگه داشتن هدفون یک تیغه لاستیک TPU تعبیه شده است. مشخصات آن باریک است و بیش از حد از فضای خود استفاده نمی‌کند، بلندی این پایه ۸.۸۵ اینچ و عرض آن ۳.۷ اینچ است. مشتریانی که این پایه هدفون را خریداری کرده‌اند از قیمت آن راضی هستند و تعداد کمی از آنها ذکر کرده‌اند که بدون تردید این پایه هدفون جای هدست‌های بزرگ مانند Corsair Void را می‌گیرد. این محصول با گارانتی ۲۴ ماهه ارائه می‌شود و در صورت عدم رضایت می‌توانید آن را تعویض کنید.

۶. بهترین هدفون زیرمیزی: پایه هدفون ۶amLifestyle

“برای نگه داشتن هدفون بر روی میز بسیار امن است و از هرگونه خراش جلوگیری می‌کند.”

۶amLifestyle

امروزه بعضی افراد ترجیح می‌دهند از پایه هدفون زیرمیزی استفاده کنند، به همین دلیل بیشتر شرکت‌ها به این نیاز مشتریان توجه کرده و انواع و اقسام پایه‌های زیر میزی را طراحی کرده‌اند. این پایه‌های چسبنده لزوما راه حل ایده آلی برای صرفه جویی در فضا نیستند، زیرا آنها شامل وسایل دائمی هستند که می‌توانند به مبلمان صدمه بزنند یا ممکن است ذهنتان مدام درگیر شود که این پایه را در کجا میتوانید نصب کنید. پایه هدفون ۶amLifestyle یک جایگزین آویز فلزی ایجاد کرده است که از یک گیره برای احاطه کردن پایه هدفون بر روی میز استفاده می‌کند تا آن را به طور دائم نگه دارد.

محصول نهایی از فلز با دوام تشکیل شده است و برای هدفون‌های سبک و سنگین مناسب است. برای نصب آن کافی است پیچ منعطف نایلون را در بالا تنظیم کنید و آن را با توجه به عرض آن طرف میز قفل کنید. پیچ اسفنجی و فوم روی گیره‌ها برای امنیت سطح میز و جلوگیری از خراش بسیار مناسب هستند. این هدفون رنگ‌های متنوعی ندارد، اما در رنگ‌های سیاه و سفید ارائه می‌شود.

۷. بهترین مدل: پایه هدفون Qadira Walnut

“این مصول با طراحی U شکل فضای مناسبی برای قرار دادن هدفون فراهم می‌کند.”

Qadira

این پایه‌های هدفون فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند، همچنین هدفون‌های گران قیمت را به طرز صحیحی نگهداری می‌کنند و از خرابی و آسیب آن‌ها جلوگیری می‌کنند. اما این بدان معنا نیست که این محصولات به طراحی شیک نیاز ندارند. هر فردی که به پایه هدفون علاقه‌مند است مطمئنا از این استند راضی است. این محصول از الگوی دانه چوب تمیز تشکیل شده است و به شکل U می‌باشد که فضای مناسبی را ایجاد می‌کند. این پایه هدفون نیز بزرگ نیست، بلندی آن ۱۰ اینچ و عرض آن ۶.۲ اینچ است.

۸. بهترین برای گیمرها: پایه هدفون Razer

“گیمرها می‌توانند برای به حداکثر رساندن فضای خود، هدست خود را به صورت عمودی قرار دهند.”

Razer

پایه هدفون Razer از آلومینیوم محکم و سبک تشکیل شده است و دارای یک پایه لاستیکی ضد لغزش است. نسخه استاندارد این محصول دارای یک طراحی مینیمالیستی با یک بدنه براق و کاملا سیاه است که مارک تجاری آن در پایه استند حک شده است. گیمرها می‌توانند هدست‌های خود را به صورت عمودی نگه دارند تا فضای میز خود را به حداکثر برسانند و از آن استفاده کنند. بعضی افراد نیز از این واقعیت لذت می‌برند که Razer نسخه Chroma RGB را ساخته است. این محصول کمی با نسخه استاندارد تفاوت دارد، به این صورت که برای اتصال مستقیم دستگاه دارای سه پورت اضافی USB می باشد. اشکال جزئی که ممکن است در محصول رنگی پیدا کنید این است که بر خلاف گزینه ساده، بدنه آن شامل پلاستیک است، نه فلز.

منبع: بلاگ بورسیکا

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد