معرفی چند نمونه از بهترین کیبوردها برای تبلت

0 1,300

تبلت وسیله ای است که به راحتی می توانید از آن در مکان های مختلف استفاده کنید، وزن آن سبک است به راحتی قابل حمل می باشد، از طریق این دستگاه می توانید ایمیل خود راچک کنید و یا کاتالوگ شرکت خود را به مشتری نشان دهید، اما در عین مفید بودن این وسلیه، کار با صفحه کلید لمسی آن اندکی سخت و کسل کننده و وقت گیر است، بنابراین بهتر است یک صفحه کلید خوب برای تبلت تان تهیه کنید. حمل و نقل یک صفحه کلید به همراه تبلت اگر چه ممکن است مقدار در وزن تبلت شما تاثیر بگذارد اما می تواند شرایطی فراهم کند که به راحتی با تبلتتان کار کنید.

افرادی که در کسب و کار خاصی فعالیت می کنند، بهتر است برای تبلت خود یک صفحه کلید مناسب تهیه نمایند، که دوام و کارایی بالایی داشته باشد، در این صورت می توانند با سرعت بالا تایپ کنند، کاتالوگ های خود ر به مشتریان نشان دهند و دیگر لپ تاپ سنگین خود را همه جا همراه خود نداشته باشند.

کلید های میانبر بر روی صفحه کلید باعث می شود سرعت عملکرد شما بالاتر رود. ازآنجایی که از این صفحه کلید های مجزا برای تبلت خود استفاده می کنید؛ می توانید به راحتی زاویه آن را به صورت دلخواه تنظیم کرده و مانع از ایجاد درد در نواحی گردن و کمر تان شوید. برخی از این کیبورد ها دارای نور پس زمینه هستند و شرایطی را به وجود می آورند که در اتاق های تاریک نیز بتوانید به راحتی با آن کار کنید.

این صفحه کلید ها به دو صورت ارائه می شوند. در مدل اول که صفحه کلید ظاهری مشابه با صفحه کلید یک لپ تاپ را دارد، این صفحه کلید ها کارایی مانند صفحه کلید لپ تاپ را دارند و حساسیت لمس آنها بیشتر است بر روی این صفحه کلید ها، کلید های میانبر و عملکردی بسیار قرارداده شده است که باعث کاهش خطا و عملکرد بهتر شما خواهد شد.

نوع دیگر این صفحه کلید ها،صفحه کلید سیلیکونی است که در برابر نشت آب و گرد و غبار مقاوم است و به راحتی تمیز می شود، تجربه تایپ کردن با این صفحه کلید در مقایسه با صفحه کلید لپ تاپ متفاوت است.

بهتر است از صفحه کلید هایی استفاده کنید تا در صورت قرار گیری تبلت بر روی آن به راحتی بتوانید زاویه صفحه کلید را تنظیم نمایید. در این صورت شرایط بهتری برای کار با تبلت ایجاد می شود، هر فرد با توجه به قد و شرایط بدنی، زاویه ی را برای کار با این وسیله انتخاب می کند که در صورت استفاده از این نوع صفحه کلید ها به راحتی می توانید این زاویه ها را تنظیم نمایید.

البته سعی کنید صفحه کلیدی انتخاب نمایید که پایه آن سفت و محکم باشد تا در صورت استفاده یا تکان، تبلت شما دچار سانحه نشود. در این قسمت می خواهیم تعدادی از بهترین صفحه کلید های بی سیم را به شما معرفی کنیم که به راحتی می توانید آنها را به تبلت و یا گوشی های هوشمندِ اندروید؛ آیپد و سیستم های ویندوزی خود نصب کنید:

۱. Arteck Universal Keyboard
شما می توانید این صفحه کلید را به انواع وسایل الکترونیکی مانند گوشی های و تبلت های ویندوزی، آیپد، آیفون، اندروید ، آیپاد، مک ، کامپیوتر و … از طریق فناوری بلوتوق وصل کنید. این محصول یک کیبورد سازگار، با طراحی زیبا و طول عمر بالاست که با قیمت به صرفه وارد بازارشده است. اغلب کیبورد ها از باتری دستگاهی که به آن متصل می شوند استفاده می کنند، اما این صفحه کلید دارای یک باتری لیتیومی قابل شارژ مستقل است که در صورتی که در روز به اندازه دو ساعت با نور پس زمینه از آن استفاده نمایید، تا نزدیک به ۶ ماه شارژ می ماند.
این صفحه کلید بسیار نازک و سبک است، وزن آن کمتر از ۶ اونس و اندازه آن ۹.۳×۵.۳×۰.۴ اینچ می باشد. در صورتی که بعد از مدت کوتاهی از این کیبورد استفاده نکنید و سیستم تان به خواب برود مجددا باید صفحه کلید را به دستگاه متصل کنید. این صفحه کلید از طریق یک کابل USB شارژ می شود. بر پشت صفحه کلید نورهای پس زمینه ایLED وجود درد که کار در شب را آسان تر می کند. رنگ های این نورها به رنگ قرمز، سبز، سبز روشن، زرد، بنفش، سبز آبی می باشد.

۲. iClever Portable Wireless Bluetooth Keyboard
این مدل بسیار شبیه به مدل قبلی می باشد، روش اتصال آن از طریق بلوتوث بوده و بر روی آن نور پس زمینه زیبایی قرار داده شده است. این کیبورد قابلیت اتصال با انواع گوشی های اندرویدی، اپل، تبلت های ویندوزی، و … را در خود جای داده است. باتری لیتیوم یونی در آن به کار رفته است که در صورتی که به اندازه دو ساعت در روز از آن استفاده نمایید تا ۱۲۰ روز شارژ می ماند. اندازه آن بسیار کوچک و نازک و سبک است. سایز آن ۷.۱۷×۹.۷۶×۰.۶۳ اینچ می باشد و وزن آن در حدود ۰.۳۸ پوند است. این کیبورد به وسیله یک کابل USB شارژ می شود.

۳. کیبورد تاشو Microsoft Universal Foldable Keyboard
این کیبورد بی سیم با گوشی های و تبلت های ویندوزی، آیپد، آیفون، اندروید سازگار است. از فناوری بلوتوث نسخه ۴.۰ کار می کند و مصرف انرژی آن بسیار کم است. کیبوردی فوق العاده نازک و سبک که تنها ۱ پوند وزن و ۶.۱×۵.۳×۱.۱اینچ ابعاد دارد. این صفحه کلید از وسط تا شده و به اندازه یک کیف پول می شود و به راحتی می توانید آن رادر جیب یا کیف خود جای دهید. وقتی آن را از دستگاه مورد نظر جدا می کنید با تا کردن آن خاموش خواهد شد. سطح آن ضد آب و گرد و غبار می باشد. باتری به کار رفته در آن قابلیت شارژ کردن دارد و در هر بار شارژ تا نزدیک به سه ماه قابل استفاده است. در صورتی که از این کیبورد برای دستگاه اندرویدی خود استفاده می کنید ممکن است برای هربار اتصال، مجبور شوید آن را با دستگاه جفت کنید.

۴. کیبورد آیپد و آیپاد ایر Logitech Ultrathin Keyboard Cover
این کیبورد با نسل پنجم آیپاد سازگار است و قابلیت اتصال از طریق بلوتوث را در خود جای داده است بر روی آن انواع کلید های کاربردی و میانبر ها به منظور حداکثر بهره برداری به کار رفته است. با توجه به میزان استحکام و عملکرد آن هزینه آن بالا می باشد. این کیبورد به صورت مگنتی به وسیله مورد نظر متصل شده و با ایجاد زاویه مناسب می تواند به حداکثر بهره وری شما کمک کند. پوشش روی آن آلومنیومی و نازک و بادوام است .در این کیبورد برای سه عملکرد اصلی کپی، چسباندن و لغو کردن، سه کلید میانبر ایجاد کرده است که از طریق آن می توانید به سرعت آن را انجام دهید. این کیبورد از طریق مگنت های قوی به آیپد متصل می شود و از این طریق می توانید آیپد را در زاویه مناسب با بدن و صورت خود قرار دهید. دراین کیبورد یک خاصیت خودکار قرار داده شده است که وقتی صفحه کلید را باز می کنید آیپد روشن می شود و در صورت بستن صفحه کلید به صورت اتوماتیک خاموش خواهد شد.

۵. کیبورد زیبا Arteck Stainless Steel Universal Bluetooth Keyboard
این کبیورد درای بدنه فولاد ضد زنگ می باشد ابعاد آن ۱۱.۱×۵.۳×۱۶ اینچ است و وزن معادل ۱۰.۲ اونس دارد. بنابراین شما می توانید آن را در همه جا حمل کنید. باتری آن قابل شارژ است و پس از هر بار شارژ تا ۶ ماه کار می کند، طراحی این کیبورد به صورت ارگونومیک است، کلید های آن راحت می باشد و دستان شما را تحت فشار قرار نمی دهد و تحریک نمی کند.

۶. Anker Ultra Slim Bluetooth Keyboard
این کیبورد برای تمامی دستگاه ای iOS، اندروید ها و ویندوز ومک سازگار و بهینه سازی شده است. این کیبورد فوق العاده باریک با ابعاد ۴.۸×۱۱.۱۸×۰.۷۳ می باشد و با استفاده از باتری های قلمی به کار رفته در آن تا ۳ ماه شارژ می ماند. نوع اتصال این صفحه کلید از طریق بلوتوث است و قیمت بسیار منصفانه ای دارد.

منبع: فروشگاه اینترنتی بورسیکا

 

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین کیبوردهای مخصوص اپل آیپد

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد