معرفی محافظ صفحه نمایش ایکس وان (X-one)

0 903

محافظ صفحه نمایش ایکس وان x-one محصول X.ONE یکی از برندهای دریافت کننده جوایز مختلف در زمینه لوازم جانبی موبایل در سطح دنیا است. این برند فعالیت در زمینه محافظ صفحه نمایش های با جذب ضربه های بالا را از سال ۲۰۰۹ آغاز کرده و گواهینامه بین المللی SGS را برای ایمنی و کیفیت دریافت کرده است.

این برند در زمینه لوازم جانبی موبایل فعالیت می کند ولی بیشتر تمرکز آن در زمینه محافظ صفحه نمایش است. بازار این برند در حال حاضر در کشورهای آمریکا و اروپایی گسترش یافته است. X.ONE تجربه کاربری عالی را در کنار کیفیت بالای محصولات خود را جزو اهداف برند خود در نظر گرفته است.

محافظ صفحه نمایش X.ONE

لایه محافظتی اکستریم شوک ایلیمینتور (Extreme Shock Eliminator) یکی از جدیدترین و بهترین محافظ‌ صفحه ‌نمایش‌های تبلت و موبایل است که دستگاه هوشمند شما را دربرابر ضربات محکم محافظت می‌کند. این محافظ صفحه نمایش از تکنولوژی نسل سوم بهره می‌برد که از جدیدترین تکنولوژی صنایع هواپیمایی و نظامی الهام گرفته شده است. سختی ۵H+ که قبل‌تر از این فقط در پره‌های هلی‌کوپترهای نظامی دیده می شد، اکنون در ساخت این محافظ صفحه نمایش‌ها استفاده شده است. با ۵ لایه بسیار مقاوم دربرابر ضربه‌ها و آسیب‌های ناشی از فعالیت‌های روزانه مانند افتادن‌های ناگهانی موبایل و تبلت از آن محافظت خواهد کرد.

لایه بندی کامپوزیتی با تکنولوژی نظامی

این صفحه نمایش‌ها که از تکنولوژی صعنت نظامی بهره می‌برد و فرمولاسیون ساخت این محافظ نمایش براساس ترکیب کامپوزیتی است که در محافظت پره‌های هلی‌کوپترهای نظامی بکار رفته است.

 

لایه بندی کامپوزیتی صفحه نمایش موبایل و تبلت شما را  در برابر ضربات و آسیب های روزانه محافظت می‌کند. نسل سوم محافظ صفحه نمایش ها دارای ۵ لایه محافظتی شامل موارد زیر است:

  1. پوشش روغنی نانویی
  2. لایه مقاوم به خش با سختی ۵H+
  3. لایه پراکنده کننده ضربات شوک
  4. لایه مقاوم به کشیدگی
  5. لایه چسنده سیلیکونی

افزایش حساسیت لمسی با  لایه روغنی نانو

این محافظ صفحه نمایش با پوشش روغنی نانو در سطح خود حساسیت لمسی صفحه نمایش موبایل شما را افزایش می‌دهد و همچنین با این فناوری هیچ اثر انگشتی بروی آن باقی نمی‌ماند.

دقت در طراحی و تناسب عالی با مدل‌های گوشی و تبلت

کیفیت عالی و فوق العاده ساخت این صفحه نمایش آن را به یکی از بهترین و پرفروش ترین محصول در این زمینه تبدیل کرده است. براساس انتخاب مدل متناسب با گوشی موبایل و یا تبلت خود از دقت در طراحی و اندازه بسیار دقیق آن مطمئن باشید. اگر به دنبال محافظ صفحه نمایشی هستید که کیفیت فوق العاده و دارای برترین تکنولوژی روز دنیا باشد پیشنهاد ما این است که در خرید این محصول درنگ نکنید.

ویدئوی تست مقاومت ایکس وان

 

این محافظ صفحه نمایش برای انواع مدل های گوشی ها و تبلت ها طراحی شده و در محصولات وب سایت ما وجود دارد که می توانید در بخش محافظ صفحه نمایش وب سایت ما مشاهده کنید.

خرید محافظ صفحه نمایش از فروشگاه اینترنتی بورسیکا

 

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد