معرفی ۸ ریش‌تراش برتر رمینگتون (Remington)

0 1,806

موی صورت مردان در مقایسه با زنان رشد بیشتری دارد، بنابراین آن‌ها مجبور هستند زودبه‌زود به آرایشگاه بروند و موهای صورتشان را اصلاح کنند. در آرایشگاه‌ها، فرد متخصص از یک حوله گرم استفاده می‌کند تا منافذ پوست باز شود، و موها راحت‌تر از آن خارج شوند. سپس با کف و کرم  مخصوص، سطح پوست را می‌پوشاند تا تیغ به‌آسانی بر روی آن حرکت کنند. این کار کاملاً تخصصی است و مهارت زیاد نیاز دارد و امکان انجام آن در خانه وجود ندارد و یا بسیار سخت و زمان‌بر است. بااین‌حال در این میان، مشغله‌های زندگی مردان نیز زیادتر است و آن‌ها زمان‌ آزاد کمتری دارند. بنابراین شما به‌عنوان یک آقا، بهتر است برای صرفه‌جویی در هزینه و همچنین صرفه‌جویی در زمان، یک ریش‌تراش مناسب بخرید تا هر زمان که وقت آزاد دارید و در خانه هستید، موهای زائد صورتتان را اصلاح کنید.

به‌طورکلی دو نوع ریش‌تراش داریم. ریش‌تراش‌های دوار (Rotary Shaver) و فویلی (Foil Shaver).

ماشین‌های ریش‌تراش با مکانیسم تیغه‌های دوار با برخورداری از تیغه‌هایی دایره‌ای شکل و انعطاف‌پذیر، تجربه اصلاحی تمیز و عالی را برای شما رقم می‌زنند و ماشین‌های ریش‌تراش فویلی از تیغه‌های نوسانی در پشت ورقه‌های فلزی سوراخ مانند استفاده می‌کنند.

در بورسیکا بخوانید: چگونه تأثیرات ناخوشایند تیغه اصلاح بر پوست را از بین ببریم؟

در این مطلب قصد داریم ۸ مدل کاربردی از ریش‌تراش‌های رمینگتون را به شما معرفی کنیم. این شرکت پرآوازه علاوه بر تولید وسایل و محصولات بهداشتی و آرایشی برای زنان، درزمینه تولید ریش‌تراش‌های مردانه نیز، توانسته بازار خوبی را کسب کند.

 

۱.ریش‌تراش رمینگتون مدل XR1410 (چرخشی)
  • Remington XR1410 Verso Wet & Dry Men’s Shaver

ماشین اصلاح رمینگتون مدل XR1410 یک ریش‌تراش چرخشی است که به‌صورت ضد آب طراحی‌شده است و شما می‌توانید از آن در محیط خشک و مرطوب (به‌صورت بی‌سیم) استفاده کنید.. در این ریش‌تراش از ۳ تیغه با شیار دوگانه و از جنس استیل ضدزنگ استفاده شده که باعث می‌شود تا ۵۰ درصد اصلاح صورت بهبود پیدا کرده و پوشش دهی بالاتری داشته باشد. فناوری‌های اصلاح پیشرفته نیز یک اصلاح تمیز و سریع را تضمین می‌کنند و مناسب باپوست‌های حساس است.

در کنار این محصول یک محافظ سری، جهت حفاظت از سری‌های ریش‌تراش ارائه می‌شود. علاوه بر این برس هایی به‌منظور پاک‌سازی صورت، حالت‌دهنده مو با شانه قابل تنظیم و یک تیغه تریمر دقیق ارائه شده است و به‌وسیله آن می‌توانید خط ریش خود را نیز تنظیم کنید. بر روی بدنه آن یک چراغ LED قرار داده شده تا میزان شارژ باتری را به شما گوشزد کند.

ریش‌تراش رمینگتون XR1410

طراحی این ریش‌تراش به‌صورتی است که زاویه سر آن، بر روی صورت به‌خوبی حرکت می‌کند، در واقع انحنای سری این محصول ۳۳ درصد بیشتر است و بدون آسیب رساندن به سطح پوست به تمام قسمت‌های صورت دسترسی دارد. بدنه آن نیز کاملاً ارگونومیک است، و با وزن ۱۶۰ گرم، به‌راحتی در دست شما قرار می‌گیرد و خسته نمی‌شوید و به‌راحتی می‌توانید آن را در کیف خود قرار دهید و به همراه داشته باشید.

باتری به‌کاررفته در آن از نوع لیتیوم یونی قابل تعویض است. در هر بار شارژ می‌توانید تا ۴۵ دقیقه از ریش‌تراش استفاده کنید. مدت‌زمان شارژ شدن دستگاه نیز تا ۴ ساعت زمان احتیاج دارد. ولتاژ جهانی به‌کاررفته در این محصول باعث شده تا هر جای دنیا بتوانید از آن استفاده کنید.

ریش‌تراش رمینگتون مدل XR1410
نقاط ضعف نقاط قوت
·        عمر باتری کوتاه

·        برای پوست‌های خیلی حساس مناسب نیست.

·        ارتفاع تیغه‌های چرخشی قابل سفارشی‌سازی نیست.

·        قیمت بالا (البته با توجه به قابلیت‌ها و کیفیتی که             در اختیار شما قرار می‌دهد، قابل‌قبول است).

·        مناسب محیط‌های خشک و مرطوب

·        تمیز کردن آسان

·        تیغه و برس های متنوع

·        مناسب مسافرت

·        چراغ نشانگر باتری

 

۲.ریش‌تراش رمینگتون مدل XF8700 (فویلی و چرخشی)
  • Remington XF8700 Wet & Dry Foil Shaver

    ریش‌تراش رمینگتون XF8700

این ریش‌تراش از یک باتری باکیفیت استفاده می‌کند که به‌سرعت و در مدت‌زمان ۹۰ دقیقه شارژ می‌شود و شما میتوانید از آن به مدت ۶۰ دقیقه استفاده کنید. علاوه بر طول عمر بالای باتری، زمانی که فراموش کرده‌اید آن را شارژ کنید و به ریش‌تراش احتیاج دارید می‌توانید از قابلیت شارژ سریع ۵ دقیقه‌ای آن بهره ببرید. بر روی بدنه آن نیز یک

صفحه‌نمایش دیجیتال قرار داده شده است که عمر باتری را به شما نشان می‌دهد.

این ریش‌تراش قابل‌استفاده در محیط خشک و مرطوب است و از فناوری WETech بهره می‌برد، بنابراین از آن می‌توانید به همراه انواع کرم‌ها و یا در حمام نیز استفاده کنید.

از این ریش‌تراش می‌توانید برای کوتاه کردن ریش به فرم‌های مختلف و همچنین تنظیم خط ریش استفاده کنید. تکنولوژی به‌کاررفته در این مدل، برش مستقیم است. و سری‌های ریش‌تراش با استفاده از تکنولوژی‌ها به‌کاررفته در آن می‌توانند به زوایا صورت منطبق شوند، در حین اصلاح به‌صورت آسیب وارد نمی‌شود. جنس تیغه‌های آن از جنس فولاد جراحی است که به‌منظور مقاومت بیشتر و کاهش لرزش استفاده می‌شود.

ریش‌تراش رمینگتون مدل XF8700
نقاط ضعف نقاط قوت
·        قیمت بالا

·        بدون لوازم جانبی برای آراستن و           یا مسافرت رفتن

·        محیط مرطوب و خشک

·        تمیزکنندگی آسان

·         استفاده از تکنولوژی چرخشی و فویلی به‌صورت هم‌زمان

·        شارژ سریع ۵ دقیقه‌ای

·        طول عمر بالای باتری و زمان کم برای شارژ شدن

·        صفحه‌نمایش بزرگ دیجیتالی

·        مناسب برای پوست‌های حساس

 

۳.ریش‌تراش رمینگتون مدل XR1390 (چرخشی)
  • Remington XR1390 Shaver

ریش‌تراش رمینگتون XR1390ریش‌تراش رمینگتون مدل XR1390 یک ریش‌تراش کاربردی برای استفاده در محیط‌های خشک و مرطوب است. باتری آن طول عمر مناسبی دارد و در هر بار شارژ کردن تا ۶۰ دقیقه روشن می‌ماند. مدت‌زمان شارژ شدن این دستگاه ۹۰ دقیقه است؛ مواقعی که عجله دارید می‌توانید از شارژ سریع آن استفاده کنید و در مدت‌زمان ۵ دقیقه‌ دستگاه را برای اصلاح صورتتان شارژ کنید. روی دستگاه یک صفحه‌نمایش LED تعبیه‌شده است که میزان شارژ آن را نشان می‌دهد.

طراحی این ریش‌تراش ارگونومیک است و سری آن نیز انعطاف‌پذیری بالایی دارد و به‌ محض تماس با پوست صورت می‌تواند تمام زوایای آن را پوشش داده و تمیز کنید. در ساخت این مدل از فناوری‌هایی نظیر ActiveContour XL و PrecisionUltra استفاده شده است که اصلاح کردن موهای صورت را ساده‌تر می‌کنند و کیفیت اصلاح را نیز تا حد زیادی بهبود می‌بخشند

این ریش‌تراش دارای تیغه‌های ۲ تایی در ۲ نوع متفاوت است، شما می‌توانید از این ریش‌تراش برای اصلاح صفر صورت، خط زن برای تمیز کردن ریش و مرتب کردن آن استفاده نمایید و به‌محض تمام شدن کارتان، سری آن را جدا کرده و شست‌وشو دهید.

ریش‌تراش رمینگتون مدل XR1390
نقاط ضعف نقاط قوت
·        عدم طراحی درپوش محافظ

·        عدم تکنولوژی تیغه‌های خود تمیز شونده

·        محیط مرطوب و خشک

·        تمیزکنندگی آسان

·         استفاده از تکنولوژی PrecisionUltra و ActiveContour XL

·        شارژ سریع ۵ دقیقه‌ای

·        طول عمر بالا باتری و زمان کم برای شارژ شدن

·        صفحه‌نمایش LED

 

 

۴.ریش‌تراش رمینگتون مدل PG6025(فویلی)
  • Remington PG6025 Men’s Shaver

ریش‌تراش رمینگتون PG6025این ریش‌تراش کاربردی دارای عمر باتری بیش از یک ساعت است و شما با هر بار شارژ می‌توانید تا ۶۵ دقیقه از آن استفاده کنید. همچنین نسبت به مدل‌های گران قیمت‌تر، زمان کمتری برای شارژ  باتری خود نیاز دارد.

تیغه‌های به‌کاررفته در آن بسیار باکیفیت است و به‌صورت داخلی و خودکار تیز و تمیز می‌شوند و شما می‌توانید سالیان دراز از آن استفاده کنید. شما می‌توانید از این ریش‌تراش فویلی برای پوست‌های حساس و یا اصلاح سر و موهای سینه خود نیز استفاده کنید.

در بسته همراه این ریش‌تراش، یک تیغه برای اصلاح موهای بینی و گوش، شانه هدایت‌کننده با طول‌های مختلف اصلاح (۸ طول اصلاح)، باتری قابل شارژ  وجود دارد. با اینکه این مدل تنها برای محیط‌های خشک طراحی‌شده است، سر اصلاح آن قابل جدا شدن و شست‌وشو می‌باشد.

ریش‌تراش رمینگتون مدل PG6025
نقاط ضعف نقاط قوت
·        مناسب محیط‌های مرطوب نیست. ·        قیمت پایین

·        عمر باتری بالا

·        همراه با لوازم جانبی متعدد

·        مناسب پوست‌های حساس

 

۵.ریش‌تراش رمینگتون مدل XF8500 (فویلی)
  • Remington XF8500 Shaver

ریش‌تراش رمینگتون XF8500در این ریش‌تراش فویلی، از سه تیغه هیبریدی از جنس استیل ضدزنگ استفاده می‌شود که نوع اول آن موهای بلند را کوتاه می‌کند و تیغه وسطی موها را از ته قطع می‌کند، تکنولوژی به‌کاررفته در این تیغه‌ها به گونه‌ای است که موهای صورت در جهت‌های مختلف را قطع می‌کند و شما می‌توانید از آن در قسمت‌های مختلف صورت و با زاویه‌های متعدد استفاده نمایید، بدون آنکه به صورتتان آسیب بزند. علاوه بر این شما می‌توانید از قابلیت اصلاح صفر استفاده کرده و یا از تیغه متصل به پشت دستگاه برای ایجاد خط ریش بهره ببرید.

شما می‌توانید از این ریش‌تراش در محیط خشک و یا مرطوبی مانند حمام نیز استفاده کنید. باتری به‌کاررفته در آن از نوع لیتیوم یونی است و در هر بار شارژ تا ۵۰ دقیقه قابل‌استفاده است. زمان لازم برای شارژ کردن دستگاه دو ساعت می‌باشد و شما در هنگام شارژ نمی‌توانید از ریش‌تراش استفاده کنید. شارژ سریع ۵ دقیقه‌ای نیز برای مواقع ضروری در آن قرار داده شده ست. به‌ منظور شارژ یک استند شارژ طراحی‌شده که دستگاه در آن قرار می‌گیرد. بر روی بدنه آن از یک چراغ LED به‌منظور نشان دادن سطح باتری، استفاده شده است.

ریش‌تراش رمینگتون مدل XF8500
نقاط ضعف نقاط قوت
·        عدم طراحی درپوش محافظ

·        عدم قابلیت تمیز کنندگی خودکار تیغه‌ها

·        زمان نسبتا طولانی برای شارژ شدن دستگاه

·        محیط مرطوب و خشک

·        تمیزکنندگی آسان

·         استفاده از تکنولوژی فویلی

·         شارژ سریع ۵ دقیقه‌ای

·        طول عمر بالای باتری

·        چراغ LED باتری

 

 

۶.     ریش‌تراش رمینگتون مدل PF7500 (فویلی)
  • Remington PF7500 Shaver

ریش‌تراش رمینگتون PF7500شما می‌توانید از این ریش‌تراش برای اصلاح و کوتاهی موهای صورتتان استفاده کنید، و خط ریشتان را مرتب کنید. جنس تیغه‌های آن از استیل ضدزنگ است که باعث شده در برابر هوای مرطوب آسیب نبیند، بعد از انجام کار می‌توانید سری را جدا کرده و بشویید. البته این دستگاه قابلیت استفاده در محیط‌های مرطوب مانند حمام را ندارد بنابراین بهتر است دستگاه را در حمام نبرید و یا در آن محیط نگه‌داری نکنید.

 

باتری به‌کاررفته در آن، لیتیوم یونی است که پس از ۱۲۰ دقیقه شارژ، به مدت‌زمان ۵۰ دقیقه قابل‌استفاده است. از قابلیت شارژ سریع آن نیز می‌توانید در مواقعی که عجله دارید استفاده نمایید. بر روی بدنه آن از یک چراغ LED به‌منظور نشان دادن سطح باتری، استفاده شده است. علاوه بر این ریش‌تراش قابلیت استفاده با جریان مستقیم برق را نیز در خود جای‌داده است.

ریش‌تراش رمینگتون مدل PF7500
نقاط ضعف نقاط قوت
·        عدم طراحی درپوش محافظ

·        عدم قابلیت تمیز کنندگی خودکار تیغه‌ها

·        زمان نسبتاً طولانی برای شارژ شدن دستگاه

·        مناسب محیط‌های مرطوب نیست

·        تمیزکردن آسان

·         استفاده از تکنولوژی فویلی

·         شارژ سریع ۵ دقیقه‌ای

·        قیمت مناسب

·        امکان کار با دستگاه در هنگام شارژ شدن

·        چراغ LED باتری

 

۷.ریش‌تراش رمینگتون مدل F3800(فویلی)
  • Remington F3800Shaver

ریش‌تراش رمینگتون F3800شما می‌توانید از دو سری ریش‌تراش رمینگتون برای اصلاح صورت و خط زن استفاده کنید. این ریش‌تراش از ۴ قابلیت استفاده می‌کند تا صورت شما را به‌خوبی اصلاح کند، این قابلیت‌ها شامل محور خود تنظیم شونده سری‌ها، فویل دقیق سه‌گانه و زاویه مناسب آن و فویل‌های نزدیک به هم است. علاوه بر این شما می‌توانید از این دستگاه برای تنظیم خط ریش خود نیز استفاده کنید.

در این دستگاه از یک باتری لیتیوم یونی استفاده شده است که بعد از شارژ به میزان ۴۰ دقیقه کار می‌کند، اما برای شارژ دستگاه شما باید مدت‌زمان طولانی ۱۶ ساعت آن را به برق بزنید. بر روی بدنه یک چراغ LED قرار داده شده است که میزان شارژ باتری را نشان می‌دهد. البته درصورتی‌که فراموش کرده‌اید ریش‌تراش را شارژ کنید می‌توانید در حین شارژ شدن و با جریان مستقیم نیز از آن استفاده نمایید.

خرید اینترنتی این محصول در فروشگاه بورسیکا

ریش‌تراش رمینگتون مدل F3800
نقاط ضعف نقاط قوت
·        عدم طراحی درپوش محافظ

·        عدم قابلیت تمیز کنندگی خودکار تیغه‌ها

·        زمان بسیار طولانی برای شارژ شدن دستگاه

·        عمر باتری کوتاه

·        مناسب محیط‌های مرطوب نیست.

·        قیمت فوق‌العاده پایین

·        تمیزکنندگی آسان

·         استفاده از تکنولوژی فویلی

·        چراغ نشانگر شارژ

·        قابلیت استفاده در هنگام شارژ

 

۸.ریش‌تراش رمینگتون مدل XR1350(چرخشی)
  • Remington XR1350 Shaver

ریش‌تراش رمینگتون XR1350این ریش‌تراش با تکنولوژی چرخشی از تیغه استیل ضدزنگ ساخته شده است، تیغه‌ها حالت شناور دارند و به پوست شما فشار وارد نمی‌کنند. این تیغه‌ها دولایه‌ در سه سطح می‌چرخند. هر یک از این دو لایه‌ها نیز در خلاف جهت هم می‌چرخند، این حرکت و فناوری اصلاح Dual Track نام دارد که کارایی دستگاه را بالاتر می‌برد. ویژگی خوب و کاربردی این ریش‌تراش اصلاح در حالت خشک و مرطوب است. شما می‌توانید از این ریش‌تراش در محیط‌های مرطوب، و زیر دوش آب و یا با فوم و کف استفاده کنید. در این ریش‌تراش قابلیت خط زن برای مرتب کردن ریش نیز قرار داده شده است. این دستگاه  با فناوری HyperFlex و قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه‌ی سری به‌سادگی خود را با فرم صورت تطبیق می‌دهد و شرایط را برای یک اصلاح راحت و دقیق آماده می‌کند. همچنین فناوری Active Contour XL باعث می‌شود که سری انعطاف زیادی داشته باشد و خود را با زاویه‌های صورت سازگار کند.

باتری به‌کاررفته در آن طول عمر خوبی دارد و در مدت‌زمان ۹۰ دقیقه شارژ می‌شود و شما در هر بار شارژ می‌توانید ۶۰ دقیقه از آن استفاده کنید. درصورتی‌که فراموش کرده‌اید که ریش‌تراش را شارژ کنید می‌توانید از قابلیت شارژ سریع آن بهره ببرید و در مدت ۵ دقیقه آن را شارژ نمایید. بر روی بدنه نشانگر LED باتری قرار داده شده است که میزان باتری را نشان می‌دهد. برای شارژ کردن ماشین اصلاح می‌توان از پایه‌ی شارژی که همراه دستگاه ارائه شده استفاده کرد. این ماشین اصلاح در مسابقات Red Dot سال ۲۰۱۴ برنده‌ی جوایز کیفیت برتر و نوآوری شده است.

خرید اینترنتی این محصول در فروشگاه بورسیکا

ریش‌تراش رمینگتون مدل XR1350
نقاط ضعف نقاط قوت
·        عدم طراحی درپوش محافظ

·        عدم قابلیت تیز کنندگی خودکار تیغه‌ها

·        زمان بسیار طولانی برای شارژ شدن دستگاه

 

·        قیمت مناسب

·        محیط مرطوب و خشک

·        طراحی بسیار زیبا

·        تمیزکنندگی آسان

·         استفاده از تکنولوژی چرخشی

·        نشانگر شارژ باتری

·        شارژ سریع ۵ دقیقه‌ای

·        دارای استند شارژ

 

منبع: فروشگاه اینترنتی بورسیکا

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد