موزن گوش و بینی

0 969

شما نمی‌توانید برای از بین بردن موهای بینی و گوش، از ریش تراش یا قیچی استفاده کنید. استفاده از این وسایل در نقاط حساس و کوچکی مانند سوراخ گوش و بینی بسیار سخت بوده و ممکن است به شما آسیب بزند؛ علاوه بر این از بین بردن تمام موهای بینی و گوش کار منطقی نیست؛ زیرا این موها برای تمیز کردن هوای ورودی و نگه داشتن باکتری بسیار مفید هستند. بنابراین بهتر است سراغ دستگاه‌های موزن گوش و بینی بروید. در این مطلب قصد داریم بهترین و کاربردی‌ترین موزن‌های بینی و گوش را به شما معرفی کنیم. همان‌طور که انتظار می‌رود؛ شرکت‌های پاناسونیک، فیلیپس، Toilettree، Groom Mate و Wahl بهترین محصولات در زمینه اصلاح صورت را ارائه می‌دهند.

Panasonic ER-GN30-K trimmer

پاناسونیک یک نام شناخته شده در زمینه تولید محصولات اصلاح صورت است؛ در این راستا موزن بینی و گوش نیز تولید کرده و در اختیار عموم قرار داده است. مدل Panasonic ER-GN30-K trimmer یک موزن کاربردی برای از بین بردن موهای گوش و بینی است که هم زنان و هم مردان می‌توانند از آن استفاده کنند. تیغه‌های فولادی ضد زنگ و دو لبه به کار رفته در این موزن به شما این امکان را می‌دهد؛ بدون ایجاد بریدگی بر روی پوست یا کشیدگی در مو، موهای زائد را از بین ببرید. این تیغه‌ها ضد آلرژی ساخته شده‌اند؛ بنابراین نگران حساسیت و یا آلرژی در نقاط حساسی مانند بینی و گوش نباشید. شما می‌توانید از این موزن به صورت خشک و مرطوب استفاده کنید؛ بنابراین در صورت تمایل می‌توانید عمل موزدایی بینی و گوش را در زیر دوش آب انجام دهید. در این موزن از سیستم تمیز کننده استفاده شده است و شما قادر هستید با نگه داشتن تیغه‌ها در زیر آب به سرعت آن را تمیز کنید. این دستگاه سبک وزن بوده و علاوه بر از بین بردن موهای بینی و گوش، برای موزدایی و تمیز کردن زیر ابروها نیز استفاده می‌شود. درون آن یک باطری AA وجود دارد که در هر بار شارژ ۹۰ دقیقه روشن می‌ماند.

ToiletTree Professional Water-Resistant Nose Trimmer

این موزن حرفه‌ای و ضد آب با جنس تیغه‌های فولادی و یک نورپردازی داخلی موهای زائد بینی و گوش را در مدت زمان کم از بین می‌برد. چراغ LED به کار رفته در آن کمک می‌کند تا به خوبی به محدوده مورد نظر دید داشته باشید. این چراغ LED کم مصرف است و باتری دستگاه را خالی نمی‌کند. تیغه‌های فولادی ضد زنگ بدون آسیب به سطح پوست، موهای زائد را از بین می‌برند. این موزن ضد آب است و شما می‌توانید از آن در زیر دوش آب نیز استفاده کنید.

Panasonic ER430K Ear & Hair Trimmer with Vacuum

جای تعجب نیست که پاناسونیک این لیست را اشغال کرده است؛ برند پاناسونیک مدل ER430K دارای سیستم تمیز کنندگی خودکار بوده و به راحتی موهای زائد بینی، گوش و موهای صورتتان را از بین می‌برد. این موزن به معنای کامل یک موزن حرفه‌ای است. تیغه‌های دو طرفه آن از جنس فولاد ضد زنگ است و بدون ایجاد درد و کشیدگی در مو، موهای زائد را از بین برده و مانع از برش و خراشیدگی بر روی پوست می‌شود. ویژگی اساسی به کاررفته در این موزن سیستم وکیوم است که موهای اصلاح شده را درون محفظه خود جمع آوری کرده و مانع از پراکندگی موها می‌شود. از آنجایی که دستگاه ضد آب است؛ تیغه‌ها را در زیر آب قرار داده و شست و شو دهید. این محصول با طراحی زیبا، موتور قدرتمند، فرایند شست و شو آسان برای از بین بردن موهای بینی و گوش، یک انتخاب خوب و مناسب است.

Wahl Lithium Micro Groomsman Trimmer

افرادی که به دنبال یک موزن ارزان ولی با کیفیت هستند؛ می‌توانند از این موزن برند Wahl استفاده کنند. موزن Wahl Lithium Micro Groomsman کوچک اما قدرتمند است؛ دارای دو سری می‌باشد که از آن می‌توانید برای اصلاح ابروها، گوش و بینی و موهای گردن استفاده کنید. سری باریک آن به گونه‌ای طراحی شده تا به آسانی درون گوش و بینی قرار بگیرد و موهای زائد را از بین ببرد. تیغه‌های فولادی ضد زنگ، با دوام و مؤثر به آسانی موهای زائد را از بین می‌برند. همانند سایر دستگاه‌های معرفی شده در این لیست موزن Wahl Lithium Micro Groomsman ضد آب است و شما می‌توانید از آن در محیط خشک و مرطوب استفاده کنید. در نهایت و بعد از اتمام کار به آسانی آن را شست و شو دهید. بدنه آلومینیومی آن بسیار با کیفیت بوده و علاوه بر جثه کوچک، وزن کمی نیز دارد؛ بنابراین به راحتی در مسافرت‌ها قابل دسترس است؛ این موزن از باتری لیتیوم یونی استفاده می‌کند و بی‌سیم است؛ اندازه آن جمع‌وجور بوده و در بسته بندی آن لوازم جانبی متعددی قرار دارد.

Groom Mate Platinum XL

موزن Groom Mate Platinum XL نه از باتری استفاده می‌کند و نه از جریان برق. کافی است دستگاه موزن را درون سوراخ بینی و گوشتان قرار دهید و دسته پایین را بچرخانید. پره‌های فولادی ضد زنگ به سرعت موهای بینی و گوش را بدون هیچ گونه دردی از بین می‌برند؛ جنس تیغه‌ها از فولاد ضد زنگ است؛ این باعث می‌شود روند تمیز کردن آسان‌تر باشد؛ کافی است دستگاه را زیر آب گرفته و آن را بشویید. تنها نکته‌ای که در استفاده این موزن باید به آن دقت کنید؛ این است که باید از هر دو دست خود برای نگه داشتن موزن استفاده کنید. با یک دست موزن را در بینی نگه داشته و با دست دیگر آن را بچرخانید تا به آسانی موهای بینی را برش دهد.

Fancii Professional Nose & Ear Hair Trimmer

این موزن یکی از بهترین موزن‌های بینی و گوش این لیست است. در آن از سیستم وکیوم و چراغ برای دید بهتر استفاده شده است و قیمت آن نیز مناسب است. تیغه‌های فولادی با دقت و به صورت منظم موهای بینی را از بین می‌برند؛ این تیغه‌ها موها را از دو طرف برش داده و از تماس با سطح پوست و ایجاد سوزش جلوگیری می‌کند. Fancii همچنین دارای یک سیستم وکویم است؛ بنابراین نگران ریختن مو به سطح زمین و یا داخل گوش و بینی‌تان نباشید. این دستگاه تمام موها را جمع آوری کرده و در محفظه خود نگه می‌دارد. شما به آسانی می‌توانید سر موزن را شست و شو داده و آن را تمیز کنید. در نهایت این موزن دارای یک چراغ LED است که به شما کمک می‌کند محدوده مورد نظر را بهتر ببینید.

Remington PG525 Body Groomer Kit

این موزن رمینگتون دارای ۸ وسیله جانبی است که با استفاده از آن می‌توانید موهای زائد قسمت‌های مختلف را از بین ببرید. بر خلاف سایر دستگاه‌هایی که در این لیست معرفی کردیم؛ این موزن تنها برای موهای زائد گوش و بینی نیست؛ این دستگاه یک بسته بندی کامل است که برای قسمت‌های مختلف بدنتان استفاده می‌شود. دستگاه رمینگتون شامل موزن گوش و بینی، ریش تراش، خط انداز، از بین برنده موهای بدن و … است که همه آن به صورت کاملاً زیبا بر روی یک نگهدارنده قرار می‌گیرند. نگهدارنده به نوعی پایه شارژ دستگاه نیز به حساب می‌آید و مانع از پراکندگی و گم شدن قطعات می‌شود. درون این دستگاه از یک باتری لیتیوم یونی استفاده می‌شود که در هر بار شارژ تا ۷۰ دقیقه می‌تواند کار کند؛ چراغ نشانگر شارژ به شما این امکان را می‌دهد که سطوح شارژ را بدانید و زمانی که قدرت آن کم است؛ دستگاه را شارژ کنید.

PHILIPS NORELCO NOSETRIMMER 3100

این موزن فیلیپس با قیمت مناسب خود می‌تواند به عنوان یکی از برترین موزن‌های بینی و گوش این لیست استفاده شود. سری این دستگاه به گونه‌ای طراحی شده است که شما می‌توانید به آسانی موهای داخل بینی و گوشتان را تمیز کنید. سری آن نازک و باریک است و طراحی دسته نیز ارگونومیک می‌باشد؛ بنابراین به راحتی در دست قرار گرفته و موهای زائد را از بین می‌برد. علاوه بر این شما می‌توانید از شانه آن برای مرتب کردن ابروهایتان نیز استفاده کنید. در این دستگاه از تکنولوژی ProtecTube استفاده شده است که مانع از خراشیده شدن و کشیدگی موهای درون بینی شده و از گاز گرفتن پوست جلوگیری می‌کند. درواقع تیغه‌ها به وسیله یک لایه توری محافظت شده‌اند تا مو بین دو تیغه درگیر نشود. این دستگاه ضد آب بوده و شما به راحتی می‌توانید آن را در زیر آب گرفته و تیغه‌های آن را بشویید؛ البته بهتر است تمام بدنه در زیر آب قرار نگیرد. قدرت این موزن از یک باتری قلمی AA  به دست می‌آید و موتور آن قدرتمند است. در نهایت برای جلوگیری از آسیب زدن تیغه‌ها بر روی آن یک کاور قرار می‌گیرد.

در این لیست چگونه بهترین موزن بینی و گوش را برای خود انتخاب کنیم؟

سعی کنید یک دستگاه با کیفیت بخرید؛ اگر هزینه آن زیاد است در عوض شما می‌توانید از آن دستگاه برای سال‌های زیادی استفاده کنید؛ بدون آنکه خراب شود و یا تیغه‌های فولادی آن کُند شود.

در ابتدا مطمئن شوید این دستگاه برای از بین بردن موهای بینی و گوش است. برخی دستگاه‌های موزن تنها برای گوش و برخی تنها برای بینی طراحی شده‌اند و از آنجا که محیط استفاده از آن‌ها فرق دارد؛ شما نمی‌توانید خودسرانه از آن برای از بین بردن موهای زائد قسمت‌های مختلف بدنتان استفاده کنید.

برخی از موزن ها دارای لوازم جانبی مانند سری برای تمیزکردن موهای ابرو، شانه ابرو، محافظ تیغه و … هستند که شرایط استفاده و نگهداری را آسان‌تر می‌کند.

جنس تیغه‌ها بسیار مهم است. تیغه‌های فولادی بهترین نوع تیغه‌ها در موزن ها هستند؛ زیرا دچار خردگی نشده و خراب نمی‌شوند.

این دستگاه‌ها به صورت بی‌سیم و سیمی ارائه می‌شوند. درصورتی‌که دستگاه سیمی می‌خرید؛ این دستگاه‌ها ضد آب نیستند؛ بنابراین در زیر دوش آب نمی‌توانید استفاده کنید. اندازه سیم نیز اهمیت دارد؛ تا آزادی عمل بیشتری به شما دهد. در دستگاه‌های بی‌سیم شما به یک باتری قوی نیاز دارید.

عمر باتری نیز اهمیت دارد و اما آن‌قدرها مهم نیست. شما برای از بین بردن موهای بینی و گوش خود به زمان کمی نیاز دارید. بنابراین اگر باتری دستگاه کارایی خیلی خوبی نداشته باشد به روند کاری‌تان لطمه نمی‌خورد.

صدای تولید شده از این دستگاه‌ها نیز مهم است؛ اگر در خانه فرزند کوچکی دارید؛ بهتر است دستگاهی بخرید که صدای کمی داشته باشد.

موهای بینی و گوش جزو سیستم ایمنی بدن هستند که از ورود میکروب‌ها به درون بدن جلوگیری می‌کنند؛ اما در برخی افراد موهای زائد بدن از جمله بینی و گوش زیادتر بوده و این ممکن است از نظر ظاهری ناخوشایند باشد. در این شرایط موزن ها می‌توانند به شما کمک کنند؛ موزن های بینی و گوش برای راحتی شما اختراع شده‌اند؛ این دستگاه به راحتی می‌توانند موهای بینی و گوش را از بین ببرند؛ در این لیست با تعداد زیادی از موزن های برقی و دستی آشنا شده‌اید؛ بهتر است با توجه به نیازتان و بودجه‌ای که در اختیار دارید؛ یک مدل مناسب تهیه کنید.

منبع: بلاگ بورسیکا

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد