بیت استمپ چیست و چگونه با آن بیت کوین می‌خرند؟

0 1,197

بیت استمپ (Bitstamp)، مبادله رمزنگاری ارز است که سکه های معمولی مانند Ripple ،Bitcoin Cash ،Litecoin ،Ethereum و Bitcoin را ارائه می دهد. آنها در خارج از اروپا مستقر هستند و دستورات محدودی را ارائه می دهند، همچنین ساده ترین راه های حسابداری را تنظیم می کنند. بیت استمپ اولین صرافی بزرگ بیت کوین است که برای کیف پول از بهترین شیوه های امنیتی مانند تکنولوژی MultiSig استفاده می کند. این شرکت در سال ۲۰۱۱ در بریتانیا راه اندازی شد و یکی از محبوب ترین صرافی های بیت‌کوین است.

واریز‌ از طریق انتقال بانکی یا انتقال از طریق کارت و واریزهای SEPA در همان روز پردازش خواهند شد؛ در حالی که برداشت‌های بانکی و SEPA از زمان دریافت درخواست تا زمان پردازش و انجام، سه روز کاری زمان خواهد برد. در واریز از طریق IOU و XRP فرستنده باید چند بار بررسی کند تا مطمئن شود که پرداخت را به آدرس و پایانه‌ درستی ارسال می‌کند.

اساس بیت استمپ (Bitstamp)

از سال ۲۰۱۱ بیت استمپ (Bitstamp)، یک مکان امن برای دسترسی به سکه های معمولی ارائه کرده است. بیت استمپ (Bitstamp)، یک تاریخچه طولانی دارد و برای ایجاد سپرده یا از طریق کارت های اعتباری و سپرده گذاری چندین روش ارائه می دهند. آن ها در خارج از اروپا مستقر هستند، اما برای افرادی که با دلار تجارت می کنند به طور گسترده ای ارائه می شوند. آن ها در وب سایت خود مشخص می کنند چگونه کار می کنند و برای ایجاد یک حساب کاربری به چه مدارکی نیاز دارند.

جزئیات مهم بیت استمپ (Bitstamp)

در بررسی این شرکت واضح است که آنها شفاف هستند و جزئیات دقیق هزینه ها را مشخص می کنند.

بازارها برای کمک به مردم مدام به روز می شوند تا مردم بدانند در زمان انجام معامله چه هزینه ای باید پرداخت کنند. آنها دارای ۳ مکان جداگانه هستند از جمله دفتر ایالات متحده، انگلستان و لوکزامبورگ که در آن مشغول به کار هستند. دفتر مرکزی آنها در انگلستان است و ادعا می کند که بیش از ۳ میلیون کاربر دارد.

ایجاد یک سپرده USD ساده است و کاربران اروپایی می توانند EUR را با سهولت بیشتری سپرده گذاری کنند. در صورت سپرده یورو به دلیل پرداخت یورو هیچ هزینه اضافه ای وجود ندارد.

این صرافی اجازه می دهد تا سفارش های فوری خود را در بهترین پیشنهاد یا قیمت درخواست کنید و همچنین سفارش هایی با فیلتر مکان و گزینه های دیگر ایجاد کنید.

بیت استمپ

ویژگی‌های بیت استمپ (Bitstamp)

– مجوز در لوکزامبورگ: بیت استمپ (Bitstamp) ادعا می کند اولین بیت کوین در اتحادیه اروپا مبادله شد.

– بدون هزینه مخفی: بیت استمپ (Bitstamp) قیمت شفافی بدون هیچ هزینه پنهانی ارائه می دهد.

– معامله فوری: شما می توانید فوراً و بلافاصله با تمام کارت های اعتباری خود معامله کنید.

– امن و شفاف: ۹۸٪ بودجه بیت استمپ آفلاین نگه داشته می شود. این وجوه توسط حسابرسی چهارگانه مورد بررسی قرار می گیرد.

– پشتیبانی موبایل: برنامه های بیت استمپ (Bitstamp) در iOS و Android در دسترس هستند.

– مرورگر وب: تمام ویژگی های بیت استمپ (Bitstamp) از طریق یک مرورگر وب در هر دستگاهی قابل دسترس است.

-پشتیبانی API: اتصال برنامه نویسی بیت استمپ (Bitstamp) به مشتریان اجازه می دهد با استفاده از نرم افزارهای سفارشی به حساب خود دسترسی و کنترل داشته باشند. پشتیبانی API Bitstamp شامل HTTP API، API Websocket و FIX است. تنها محدودیت API ها این است که شما نمی توانید بیش از ۶۰۰ درخواست در هر ۱۰ دقیقه داشته باشید.

نقدهای کاربران

بدون توجه به مبادله، همیشه نظرات مختلفی درباره بیت استمپ (Bitstamp) وجود دارد. از سال ۲۰۱۱ تا کنون بیش از ۳ میلیون کاربر فعال در بیت استمپ (Bitstamp) وجود دارد و به نظر می رسد یک توافق کلی در مورد چگونگی عملکرد این شرکت وجود دارد.

بعضی از کاربران انتقاد می کنند که پروسه تأیید آن بسیار طول می کشد و باعث می شود پروسه تجارت به تأخیر بیفتد. این تاخیر به احتمال زیاد به این دلیل است که افراد زیادی برای ثبت نام آن تلاش می کنند و زمان زیادی صرف بررسی ID ها و اطلاعات شخصی افراد می شود. همچنین انتظار می رود که این فرآیند از تقلب جلوگیری کند. زیرا باید هویت کاربران به طور کامل تأیید شود تا اطمینان حاصل شود کاربران بابت پرداخت های احتمالی و فعالیت های جنایی پول پرداخت نمی کنند.

بیت استمپ (Bitstamp) طی اعلامیه‌ ای تحت عنوان «تقاضای افزوده» مشتریانی که پرداخت‌‌ هایشان توسط کارت اعتباری با تاخیر انجام می‌ شود را تشویق به چک کردن پوشه‌های اِسپم کرد که کمپانی همکارش، یعنی Simplex، به آن دسترسی داشته است. همچنین از مشتریان خواست تا مشکلات مربوط به تایید هویت و پشتیبانی را گزارش دهند.

مانند هر مبادله دیگری، اتهامات اضافی بیت استمپ (Bitstamp) به سپرده های کارت اعتباری مربوط است که به دلیل ماهیت انجام معامله ها می باشد. به نظر می رسد که آنها به زودی هیچ چیز جدیدی را اضافه نخواهند کرد. با این حال، هنوز برای افرادی که می خواهند سکه های محبوب بیشتری به دست بیاورند بسیار مفید خواهد بود.

امنیت بیت استمپ (Bitstamp)

واقعیت این است که آن ها از سال ۲۰۱۱ فعال بوده و به عنوان یک معامله مردمی باقی مانده اند که نشان دهنده تعهد آنها به ایمنی بودن آن است. در سال ۲۰۱۴ گروهی از هکرها به سرور این سایت حمله کردند و مبالغ آن را به سرقت بردند. پس از چند ماه تمام مبالغ به سرقت رفته به حساب مشتریان بازگشت داده شد. بیشتر مردم معتقد بودند که بدون در نظر گرفتن مسائل مربوط به ایمنی، معاملات و حمل و نقل صحیحی داشته اند.

با نگاهی به وب سایت شرکت متوجه این حقیقت می شویم که آن ها دارای ممیزی داخلی و ممیزی سالیانه هستند که تضمین می کند امنیت اطلاعات آن ها تا به امروز حفظ شده است. آن ها همچنین تاکتیک های مبارزه با پولشویی را انجام می دهند تا اطمینان حاصل شود که خطر فعالیت های غیر قانونی کاربران کاهش پیدا کند.

آنها به وضوح در تضمین امنیت بودجه رفتار صحیحی دارند و هیچ کس نمی تواند در سیستم آن ها تقلب ایجاد کند. در واقع آن ها حسابرسی مکرر را حفظ می کنند و باعث می شود که آنها در حفظ امنیت آگاه و فعال باشند.

بیت استمپ

هزینه‌های معاملاتی

اگر معامله درخواست شود هزینه ها بر اساس نوع آن متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال ۵٪ هزینه در معاملات کارت اعتباری، ۰.۰۵٪ هزینه در سیم های بین المللی و برای سپردن و برداشتن رمزنگاری رایگان است. آن ها همچنین هزینه هایی برای برداشت پول نقد، بازیابی پین، جایگزینی کارت یا سایر انواع معاملات دارند.

هزینه های معاملاتی در یک دوره ۳۰ روزه به شرح زیر است:

۲۵٪ در ۲۰،۰۰۰ دلار یا کمتر، ۱۰.۱۰٪ در ۲۰،۰۰۰،۰۰۰ دلار یا بیشتر و بین هزینه ها بین ۰.۲۴٪ تا ۰.۱۱٪ است.

پشتیبانی مصرف کننده

در قسمت پایین وب سایت رسمی بیت استمپ (Bitstamp)، اطلاعات تماس از جمله شماره تلفن، ایمیل و آدرس دفتر مرکزی آن وجود دارد.

کاربران معتقدند که اغلب آن ها به موقع پاسخ می دهند. همچنین قسمت پرسش و پاسخی وجود دارد که می توانید پاسخ تمامی سوالات خود را دریافت کنید.

سوالات متداول Bitstamp

۱. بررسی معمولی بیت استمپ (Bitstamp) چیست؟
اجماع عمومی بر این است که در حالی که بیت استمپ (Bitstamp) برای تأیید حساب، زمان زیادی را صرف می کند اما شروع معاملات آن آسان است.

۲. هزینه کلی بیت استمپ (Bitstamp) چیست؟
این مقدار به میزان کمتر از ۲۰،۰۰۰ دلار با هزینه ۰.۲۵٪ در یک دوره ۳۰ روزه بستگی دارد. در هزینه های ۲۰،۰۰۰،۰۰۰ دلار یا بیشتر به صورت ۱۰.۱۰٪ هزینه می شود.

۳. آیا صفحه Bitstamp Reddit وجود دارد؟
صفحه Reddit بیت استمپ (Bitstamp) در اینجا نشان داده شده است:
https://www.reddit.com/r/Bitstamp/

۴. صفحه ورودی بیت استمپ (Bitstamp) رسمی است؟
شما می توانید آن را در اینجا پیدا کنید: https://www.bitstamp.net/account/login/؟next=/market/order/instant/

۵. استفاده از بیت استمپ (Bitstamp) امن است؟
مردم به طور کلی معتقدند هرچند سکه یا اطلاعات شخصی خود را از دست داده اند، اما هیچ مشکلی با امنیت آن ندارند.

۶. چه چیزهایی برای بیت استمپ (Bitstamp) مورد نیاز است؟
چیزهایی که برای افزایش امنیت آن لازم است عبارت است از نام، آدرس، ملیت، تاریخ تولد، شناسنامه، آدرس محل اقامت و شماره تلفن.

۷. آیا بیت استمپ (Bitstamp) ریپل ارائه می دهد؟
آن ها سپرده و برداشت XRP را ارائه می دهند.

۸. محل مبادله رسمی بیت استمپ (Bitstamp) کجاست؟
آنها در خارج از انگلستان مستقر هستند و مکان هایی در لوکزامبورگ و ایالات متحده دارند.

۹. در حال حاضر سکه های مبادله بیت استمپ (Bitstamp) چیست؟
در حال حاضر آنها فقط Litecoin، Bitcoin، Ethereum، Ripple و Bitcoin Cash را ارائه می دهند.

۱۰. مبادله بیت استمپ (Bitstamp) برای XRP بیت کوین ارائه می دهد؟
بله شما می توانید معاملات را به طور مستقیم در بیت استمپ (Bitstamp) برای XRP انجام دهید.

خلاصه

بیت استمپ (Bitstamp) برای هر دو سیستم عامل iOS و Android در دسترس است، بنابراین مشتریان می توانند حتی در مسافرت یا پرواز هم بیت کوین بخرند یا بفروشند.

در دو سال گذشته، ارزش رمزنگاری Bitcoin تقریبا ۱۶۰۰٪ افزایش یافته است. یک BTC تک (Bitcoin) در حال حاضر تقریبا چهار برابر یک اونس طلا ارزش دارد. در این راهنما، ما بر روی بیت استمپ (Bitstamp) تمرکز می کنیم، که یکی از معتبرترین مبادلات بیت کوین است.

نحوه خرید Bitcoins با Bitstamp

۱. حساب بیت استمپ (Bitstamp) ایجاد کنید

مرورگر وب خود را باز کرده و به https://www.bitstamp.net مراجعه کنید. روی “ایجاد حساب” کلیک کنید. یک صفحه با عنوان “حساب رایگان باز کنید” ظاهر می شود. نام و آدرس ایمیل خود را وارد کنید. برای تأیید شرایط و ضوابط بیت استمپ (Bitstamp)، حروف مورد نظر را تایپ کنید و روی ثبت نام کلیک کنید.

۲. رمز عبور مطمئنی انتخاب کنید و آن را تایید کنید

وقتی برای اولین بار به بیت استمپ (Bitstamp) وارد می شوید، متوجه می شوید که گذرواژه شما نامعتبر است. برای تغییر رمز عبور، روی لینک کلیک کنید. در صفحه جدیدی که باز می شود، رمز ورود فعلی خود را در قسمت بالای صفحه وارد کنید. گذرواژه جدید باید حداقل یک حرف کوچک و بزرگ و یک رقم داشته باشد (به عنوان مثال: Kitchen809). برای تأیید روی “تغییر رمز عبور” کلیک کنید.

مراحل تأیید را از طریق https://www.bitstamp.net/account/verify شروع کنید. برای اولین بار از شما خواسته می شود بین یک حساب شخصی و شرکتی انتخاب کنید. اگر فردی خصوصی هستید، روی «حساب شخصی» کلیک کنید.

بیت استمپ

۳. شناسنامه خود را بارگذاری کنید

با تأیید رمز عبور، صفحه بعدی از شما خواهد خواست که نام و آدرس مکانی خود را وارد کنید. نام خود را همانطور که در شناسنامه نوشته شده است وارد کنید. به پایین صفحه بروید و تاریخ تولد خود را وارد کنید. همچنین برای مقاصد مالیاتی باید اعلام کنید که آیا شهروند یا مقیم ایالات متحده هستید یا خیر.
به پایین صفحه بروید و بر روی دکمه «مرور» کلیک کنید تا تصویر شناسنامه خود را آپلود کنید. از فیلدهای زیر برای وارد کردن تاریخ صدور کارت و زمان انقضا آن استفاده کنید.

بیت استمپ

۴. درخواست تأیید را ارسال کنید

برای بارگیری اثبات آدرس خود، بر روی دکمه “مرور” کلیک کنید. روی «تأیید درخواست» در پایین صفحه کلیک کنید. بیت استمپ (Bitstamp) اطلاعات و اسناد ارائه شده را مرور خواهد کرد. اگر آنها معتبر باشند، حساب شما در دو تا سه روز کاری تأیید خواهد شد. قبل از خرید Bitcoins باید صبر کنید تا این اتفاق بیفتد. برای بررسی وضعیت تأیید خود به https://www.bitstamp.net/account/verify مراجعه کنید.

بیت استمپ

۵. تأیید صحت دو عاملی را فعال کنید 

تأیید احراز هویت دو عامل به این معنی است که بیت استمپ (Bitstamp) هنگام ارسال یا پردازش معاملات، یک کد خاص از دستگاه تلفن همراه شما درخواست می کند. برای استفاده از آن، یک برنامه مناسب برای گوشی خود مانند Google Authenticator یا FreeOTP نصب کنید. برای دانلود آن می توانید به فروشگاه های iTunes و Google Play (به ترتیب برای iOS و Android) مراجعه کنید.

۶. با یک کارت اعتباری بیت کوین بخرید

اگر ویزا یا Mastercard دارید و در یک کشور اروپایی یا انگلستان زندگی می کنید، می توانید بیت کوین ها را بلافاصله با استفاده از کارت اعتباری خود خریداری کنید. برای شروع در مرورگر خود به https://www.bitstamp.net/account/deposit/credit-card مراجعه کنید و روی “خرید” کلیک کنید.

وقتی روی «ادامه» کلیک کنید به پردازنده کارت بیت استمپ (Bitstamp) هدایت می شوید. نام، شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل خود را وارد کنید. پردازنده یک لینک به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد کرد. روی لینک کلیک کنید شما همچنین باید کد چهار رقمی را که از طریق پیامک دریافت کرده اید وارد کنید. روی «ادامه» کلیک کنید تا آدرس صورتحساب و جزئیات کارت را وارد کنید.

۷. به حساب شما پول واریز می‌شود

اگر نمی توانید از کارت اعتباری برای خرید Bitcoins استفاده کنید، می توانید با استفاده از بیت استمپ (Bitstamp) از طریق حساب بانکی خود، پول خود را بفروشید.

برای شروع، به https://www.bitstamp.net/account/deposit مراجعه کنید. اگر حساب SEPA (واحد پرداخت یورو تنها) داشته باشید، روی ‘بانک اتحادیه اروپا (SEPA)’ در سمت چپ کلیک کنید. در غیر این صورت بانک بین المللی را انتخاب کنید.

در صفحه بعد، بررسی کنید که نام و نام خانوادگی شما درست وارد شده است. در زیر «حساب کسری» EUR یا USD را انتخاب کنید. در قسمت “مقدار”، مقدار پول را وارد کنید. سپس دکمه سبز “تأمین” را کلیک کنید. بیت استمپ (Bitstamp) جزئیات حساب و شماره معامله را نمایش می دهد. در هنگام ارسال وجوه این موارد را چک کنید.

۸. برای بیت کوین سفارش فوری قرار دهید

هنگامی که وجوه شما تایید می شود، ساده ترین راه برای خرید Bitcoins یک سفارش فوری در قیمت پیشنهاد / درخواست است. همانطور که از نام آن مشخص است این معمولا به خرید منتهی می شود.

برای قرار دادن یک سفارش فوری، به https://www.bitstamp.net/market/order/instant مراجعه کنید. روی ‘خرید BTC’ کلیک کنید سپس در کادر مورد نظر مقدار مبلغی را وارد کنید که می خواهید برای خرید بیت کوین استفاده کنید. این مقدار شامل هزینه های بیت استمپ (Bitstamp) است.

روی ‘خرید BTC’ کلیک کنید تا سفارش خود را قرار دهید. هنگامی که سفارش شما پردازش می شود، مبلغ به تراز BTC افزوده می شود. برای بررسی این به https://www.bitstamp.net/account/balance مراجعه کنید.

۹. سفارش را محدود کنید

بیت استمپ (Bitstamp) از انواع سفارشات پیشرفته پشتیبانی می کند. اگر می خواهید برای دریافت بهترین ارزش ممکن به پول برسید این ویژگی می تواند مفید باشد.

برای شروع، به https://www.bitstamp.net/market/order مراجعه کنید. روی ‘Limit Order Advanced’ در سمت چپ کلیک کنید تا یک دستور محدود قرار دهید. در ساده ترین حالت، این گزینه شامل قرار دادن یک دستور برای خرید است و تنها زمانی صورت می گیرد که Bitcoin به مقدار مشخصی می رسد. تعداد بیت کوین هایی که می خواهید زیر مقدار “مبلغ خرید” وارد کنید و در زیر “قیمت خرید ” قیمت را وارد کنید که می خواهید در هر بیت کوین پرداخت کنید. به طور پیش فرض بیت استمپ (Bitstamp) نرخ فعلی بازار را نشان می دهد. برای قرار دادن سفارش خود روی ‘خرید BTC’ کلیک کنید.

۱۰. دستور توقف را بگذارید

برای شروع، به https://www.bitstamp.net/market/order مراجعه کنید و گزینه «توقف سفارش (پیشرفته)» در سمت چپ را انتخاب کنید. اگر Bitcoin به یک مقدار معینی باقی بماند، سفارش “فروش توقف” را وارد کنید. این مقدار را در «اگر قیمت کاهش پیدا کند» تنظیم کنید. گزینه ‘Trailing Stop’ می تواند برای بیان این مقدار به عنوان یک درصد و نه مقدار ثابت استفاده شود.

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد