هشت برنامه کاربردی برای سازماندهی و مدیریت کارها

0 833

شما در حال حاضر از گوشی همراه خود برای اساسی‌ترین چیزها استفاده می‌کنید مثلاً با دوستان و خانواده خود تماس می‌گیرید، عکس‌های خود را به اشتراک می‌گذارید، سرفصل‌های خبری و شایعات را چک می‌کنید، فیلم می‌بینید و…. اما، آیا از تلفن همراه خود برای دریافت و سازماندهی کارهایتان استفاده می‌کنید؟

با استفاده از برنامه‌های موبایل و برنامه‌های آنلاین می‌توانید کارهایتان را سازماندهی و مدیریت کنید.

بنابراین، اگر بر روی Post-It و یک برنامه ریز قدیمی تمرکز کرده اید تا تاریخ‌ها، رویدادها و ایمیل‌های مهم را پیگیری کنید، اکنون زمان تغییرات بزرگ است. امروزه تکنولوژی پیشرفت چشمگیری داشته است و برنامه‌های پیشرفته‌ای طراحی شده اند تا به شما کمک کنند زمان خود را مدیریت کنید، زندگی خود را ساده‌تر کنید و کارهایتان را سازمان یافته‌تر کنید. در این مطلب تعدادی از برنامه‌های کاربردی بیان شده است که به شما کمک می‌کند تا کارهایتان را سازماندهی و مدیریت کنید.

۱- برنامه RescueTime

اگر در خانه کار می‌کنید، RescueTime به شما کمک می‌کند تا به طور جدی بهره‌وری خود را افزایش دهید. این برنامه تمام فعالیت‌های دیجیتال را شامل می‌شود (از زمانی که به صفحه ایمیل خود می‌روید، تا زمانی که به صفحات گسترده Excel و فیس بوک سر می‌زنید). این اپلیکیشن در واقع مانند استاد یا مربی بالای سر شماست و تمام کارهای روزمره‌تان را زیر نظر می‌گیرد. این برنامه نمی‌تواند به اطلاعات شخصی شما مانند کلمات عبور یا اطلاعات کارت اعتباری‌تان دسترسی پیدا کند.

RescueTime حتی می‌تواند بارزترین روزهای هفته را دقیقاً مشخص کند. این برنامه ممکن است برای اولین بار مورد استفاده قرار بگیرد، اما به ما اعتماد کنید. اگر از RescueTime استفاده کنید پیشرفت‌هایی را که در هر زمینه‌ای از زندگی داشته‌اید به شما یادآوری می‌‌کند.

دانلود:
Google Play: دانلود رایگان
Apple iTunes: در دسترس نیست
Amazon Kindle: دانلود رایگان

برنامه RescueTime

۲- برنامه Wunderlist

این برنامه رایگان است و اساساً بهترین راه برای پیگیری لیست کارهایتان می‌باشد.

با برنامه Wunderlist، شما می‌توانید لیست های مختلف را با موفقیت سازماندهی کنید و به اشتراک بگذارید. همچنین یادآوری‌های مختلف را دریافت کنید. این برنامه در همه دستگاه‌ها همگام سازی می‌شود و حتی می‌توانید لیست کارهایتان را با دیگران به اشتراک بگذارید. بسیاری از افراد به دلیل سادگی، کارایی و قابلیت استفاده آسان عاشق Wunderlist هستند.

دانلود:
Google Play: دانلود رایگان
Apple iTunes: دانلود رایگان
Amazon Kindle: دانلود رایگان

۳- برنامه Mint

هیچ لیستی از برنامه‌های بهره‌وری بدون استفاده از Mint کامل نیست. این برنامه قطعاً یکی از بهترین راه‌های پیگیری بودجه است. اساساً، برنامه Mint در تمام تراکنش‌ها، بعد از وارد کردن اطلاعات بانکی و کارت اعتباری، زبانه‌ها را نگه می‌دارد و سپس خرید خود را به مقوله‌های مختلف مانند سرگرمی، آموزش، خرید، مراقبت شخصی، صورتحساب و نرم افزار و غیره طبقه‌بندی می کند. در این برنامه تمامی اطلاعات مربوط به حساب‌ها، صورت حساب‌ها، کارت‌های اعتباری و … در یک مکان جامع جمع شده و می‌توانید به سرعت و بدون نیاز به محاسبات پیچیده و تخصصی، نیازهای حسابداری شخصی خود را بر طرف نمایید. برنامه Mint علاوه بر اینکه برای تهیه یک بودجه، مناسب است می‌تواند به شما در تعیین اهداف مالی و افزایش پس‌انداز کمک کند. این برنامه همچنین میزان در آمدها و صورت‌حساب‌های شما را در طول یک روز پیگیری می‌کند.

آیا شما آخرین کاربر گوشی‌های هوشمند در این سیاره هستید که هنوز از Mint استفاده نمی‌کند؟ وقت آن است که آن را تغییر دهید!

دانلود:
Google Play: دانلود رایگان
Apple iTunes: دانلود رایگان
Amazon Kindle: در دسترس نیست

برنامه Mint

۴- برنامه Evernote

این یک نسخه قدیمی است اما خوب است، برنامه اورنوت (Evernote) یک دفترچه یادداشت دیجیتالی است که می‌توانید هر اطلاعاتی را روی آن ذخیره و نگهداری کنید. این برنامه همچنین به شما امکان می‌دهد عکس‌ها را با پیام‌ها ذخیره کنید، نمودارها را نقاشی کنید و صدا را ضبط کنید، همچنین مطلبی را در مرورگر ذخیره کنید یا ایمیل دریافتی خود را ذخیره کنید. نسخه اصلی این سرویس برای کامپیوترهای دسکتاپ است اما نسخه‌هایی از این برنامه برای گوشی‌های موبایل نیز وجود دارد که با هر آپدیت بهتر و کامل‌تر می‌شوند.

اگر مجبور بودید تنها یک برنامه‌بهره‌وری را بر روی موبایل خود نصب کنید، به شدت توصیه می‌کنیم Evernote را نصب کنید زیرا قابلیت‌های دستی و همه جانبه‌ای دارد. با استفاده از Evernote می‌توانید تمام ذهنیات خود را یادداشت کنید، قدرت اصلی این برنامه در اینجا نهفته که اگر آن را بر روی کامپیوتر خانگی، تلفن هوشمند یا تبلت خود نصب کنید، همه اطلاعات آن با استفاده از اینترنت، بین ابزارهای مختلف همگام خواهد شد.

دانلود:
Google Play: دانلود رایگان
Apple iTunes: دانلود رایگان
Amazon Kindle: دانلود رایگان

۵- برنامه Things

یکی از بهترین، آسان‌ترین و جذاب‌‌ترین نرم افزارهای مدیریت براى امور مختلف برنامه Things است که تا کنون برای سیستم‌ عامل iOS عرضه شده است. اگر به سادگی در لیست کارهایتان غرق می‌شوید و متوجه گذشت زمان نمی‌شوید، برنامه Things ممکن است به بهترین دوست شما تبدیل شود.

این برنامه با تقسیم کردن تمام وظایف خود به وظایف کوچک، قابل دستیابی است. تنها کاری که باید انجام بدهید این است که لیست تمام کارهای خود را تایپ کنید آن وقت است که خود به خود همه کارها منظم خواهد شد. همچنین می‌توانید برای وظایف خود محدودیت زمانی تعیین کنید و وظایف را با توجه به اهمیت مرتب کنید.

این برنامه را روی گوشی خود نصب کنید و قدرت خارق‌العاده این نرم‌افزار را در کمک به برنامه‌ریزی کارهای روزانه خود ببینید.

دانلود:
Google Play: در دسترس نیست
Apple iTunes: دانلود رایگان
Amazon Kindle: در دسترس نیست

برنامه Things

۶- برنامه Cozi

Cozi یک برنامه فوق‌العاده برای تمام خانواده است! این برنامه اساساً به عنوان مرکز فرماندهی برای فعالیت و برنامه‌های اعضای خانواده عمل می‌کند. این برنامه علاوه بر یک ابزار مجله عکس، یک جعبه دستور غذا دارد که برای نگه داشتن همه دستور‌العمل‌های غذایی می‌باشد.

در این برنامه می‌توانید تاریخ‌های مشترک، لیست خرید و بسیاری از موارد دیگر را با بقیه اعضای خانواده به اشتراک بگذارید.

استفاده از این برنامه فوق‌العاده آسان است و در عین حال زندگی را تغییر می‌دهد!

دانلود:
Google Play: دانلود رایگان
Apple iTunes: دانلود رایگان
Amazon Kindle: دانلود رایگان

۷- برنامه Pinterest

نه، Pinterest فقط برای دیدن لباس‌های مورد علاقه کودک و دکوراسیون خانه نیست (هر چند که برای دیدن آن‌ها قطعا عالی است!)

این برنامه همچنین یک راه عالی برای رفع خستگی است، شما می‌توانید تمام ایده‌های خود را در آنجا پیگیری کنید. به عنوان مثال، بعضی افراد برای برنامه‌‌ریزی عروسی، تزئین خانه و مرتب‌ سازی دستور پخت غذاهای مورد علاقه خود از پینترست استفاده می‌کنند.

دانلود:
Google Play: دانلود رایگان
Apple iTunes: دانلود رایگان
Amazon Kindle: دانلود رایگان

برنامه Pinterest

۸- برنامه HomeZada

نگهداری خانه می‌تواند خسته کننده باشد. HomeZada به شما کمک می‌کند تا به طور منظم وسایل خود را نگهداری کنید و در صورت خرابی بتوانید آن‌ها را تعمیر کنید. همچنین به شما یادآوری می‌کند کدام وسایل به بررسی نیاز دارند. حتی یک ویژگی به نام “موجودی خانه” وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد یک لیست ایجاد کنید و عکس هایی را از تمام اقلام خانه خود آپلود کنید.

دانلود:
Google Play: دانلود رایگان
Apple iTunes: دانلود رایگان
Amazon Kindle: در دسترس نیست

منبع: بلاگ بورسیکا

 

در بورسیکا بخوانید: بهترین نرم‌افزارها برای همگام‌سازی دستگاه‌های الکترونیک

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد