هشت مدل از بهترین لپ‌تاپ‌های ایسر در سال ۲۰۱۸

0 1,711

امروزه لپ تاپ ها به یک وسیله ضروری تبدیل گشته اند که بیشتر افراد برای انجام دادن کارهایشان به آن ها نیاز دارند. اما سوالی که ممکن است برای خیلی از افراد پیش بیاید این است که با افزایش رایانه، لپ تاپ و نوت بوک های موجود در بازار، چگونه می توانید لپ تاپ های مناسبی برای خودتان انتخاب کنید؟ ایسر طیف گسترده ای از رایانه ها را تولید می کند‌ و شما می توانید با توجه به بودجه و نیاز خود یک دستگاه مناسب انتخاب کنید. ما در این مطلب بهترین لپ تاپ های ایسر را بررسی کرده ایم، با ما همراه باشید.

بهترین انتخاب: Acer Aspire E 15 E5-575G-57D4

اگر در جستجوی لپ تاپی هستید که یک عملکرد عالی بدون کاهش عمر باتری داشته باشد، پیشنهاد ما Acer Aspire E 15 است. این لپ تاپ یک پردازنده نسل هفتم اینتل Core i5-7200U می باشد که ۸ گیگابایت رم دارد و حافظۀ SSD آن ۲۵۶ گیگابایت است و توانایی شما را برای کار چند وظیفه ای در طول روز فراهم می کند. اگرچه صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی ۱۰۸۰p آن کمی کمرنگ شده است، اما دارای تولید رنگی برجسته است. این لپ تاپ بسیار محکم و با دوام ساخته شده است و Acer Aspire 15 را به یک خرید ارزشمند تبدیل کرده است. اگر می خواهید یک لپ تاپ برای استفادۀ روزانه داشته باشید که عمر باتری خوبی داشته باشید و‌ در محدوده قیمت زیر ۶۰۰ دلار باشد بهتر از این پیدا نخواهید کرد.

بهترین درایور: Acer Aspire S 13

اگر کمی پول نقد در دست دارید بهتر است نگاهی دقیق تر به Acer Aspire S13 بیندازید. این لپ تاپ دارای صفحه نمایش ۱۳ اینچی، ۱۹۲۰x1080 LED با نور پس زمینه IPS می باشد که از Aspire E15 کوچکتر است. این دستگاه در مدل های لمسی و غیر لمسی طراحی شده است که به نحوه برنامه ریزی شما از دستگاه ultraportable بستگی دارد، صفحه نمایش لمسی ممکن است ارزش تجمل گرایی داشته باشد. این دستگاه پردازنده نسل هفتم اینتل Core i7-7500U است که ۸ گیگابایت حافظه داخلی و یک درایور ۲۵۶ گیگابایتی دارد. عمر باتری این دستگاه حدود ۱۳ ساعت است که یکی از بهترین لپ تاپ های موجود در این لیست است و به طور کلی با توجه به وزن آن کمتر از سه پوند قیمت دارد. اگر در مورد امنیت این دستگاه نگران هستید، مدل لمسی آن را دوست خواهید داشت زیرا می تواند از دسترسی کاربران غیر مجاز به کامپیوتر جلوگیری کند.

بهترین بازی: Acer Predator 17

لپ تاپ های بازی، دستگاه های کاملا متفاوتی هستند. آنها به طور کلی بزرگتر هستند، قدرت بیشتری را به ارمغان می آورند و باید بابت آن هزینه های بیشتری پرداخت کنید. اندازه این دستگاه ۱٫۵۶ x 16.65 x 12.66 اینچ (HWD) و وزن آن حدود ۴ کیلوگرم است، Acer Predator 17 قطعا هیچ کدام از این مفاهیم را از بین نمی برد. این دستگاه توسط پردازنده نسل هفتم اینتل Core i7-7700HQ طراحی شده است و یک صفحه نمایش ۱۷٫۳ اینچی IPS با وضوح ۱۹۲۰x1080 پیکسل دارد.
اگر برای بازی های ماراتون آماده هستید، مطمئنا از سیستم خنک کننده آن استقبال می کنید. سیستم خنک کننده آن می تواند با درایو نوری تعویض شود و از داغ شدن لپ تاپ ها جلوگیری کند. با فشار دادن دکمه ۵ می توانید PredatorSense را فعال کنید، PredatorSense یک پنل کنترل بازی است که به شما امکان می دهد ویژگی هایی مانند کلیدهای قابل برنامه ریزی و کنترل های نورپردازی را سفارشی کنید. Predator 17 به هیچ وجه یک لپ تاپ ظریف نیست، اما برای بازی کردن مناسب است.

بهترین قیمت: ۲۰۱۷ Acer Flagship CB3-532

فناوری همچنان به پیشرفت های شگفت انگیز خود ادامه می دهد، اما هنوز هم به نظر می رسد ابزارهای ما ارزان تر و ارزان تر هستند. همین ذهن ما را درگیر می کند که شما می توانید با پرداخت کمتر از ۱۶۰ دلار یک لپ تاپ خوب به عنوان Acer Chromebook 15 خریداری کنید. در حالی که صفحه نمایش آن ۱۵٫۶ اینچی و با نور پس زمینه LED است به نظر می رسد در مقایسه با دیگر دستگاه های Chromebooks بزرگ تر است. البته این بدان معنی نیست که مانند دستگاه های ۱۱ و ۱۳ اینچی قابل حمل هستند، اما آن ها باریک و سبک وزن هستند و می توانید آن را با یک دست حمل کنید.
در داخل آن یک اینتل Celeron N3060 1.6 گیگاهرتزی و ۲ گیگابایت رم موجود است که برای گشت و گذار روزانه و پردازش متن بسیار خوب است. Acer ادعا می کند که باتری آن تا ۱۲ ساعت کار می کند، اما چندین آزمایش ثابت کرده است که چند ساعت پس از آن نیز روشن می ماند.

بهترین از جهت قابل حمل بودن: Acer Chromebook 11

Chromebook 11 بسیار چشمگیر است و در حالی که از پلاستیک ساخته شده است هنوز هم محکم است. در زیر هود، پردازنده دو هسته ای اینتل Celeron N2840 2.16 گیگاهرتز با تکنولوژی Intel Burst تا ۲٫۵۸ گیگاهرتز و ۴ گیگابایت حافظه DDR3L SDRAM و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد. ترکیبی که برای تماشای سایت و یوتیوب مناسب است، هر چند عملکرد چند تکلیفی ممکن است سرعت شما را کاهش دهد. صفحه نمایش آن ۱۱٫۶ اینچ، ۱،۳۶۶ x 768 دارای زاویه دید وسیع و منعکس کننده حداقل است، اندازه این دستگاه ۸٫۰۳ x 11.57 x 73.7 اینچ و وزن آن کمتر از ۵/۱ است.

بهترین طراحی: Acer Swift 3

اگر به دنبال طراحی فوق العاده هستید، Acer Swift 3 یک گزینه عالی است؛ در حالی که هنوز ویندوز اجرا می کنید، این دستگاه به مکبوک نزدیک است. اما همانطور که به نظر می رسد ممکن است فریب بخورید زیرا اطراف آن از قاب پلاستیکی ساخته شده است، بنابراین متاسفانه مانند مکبوک قوی و محکم نیستند. نمایشگر رزولوشن ۱۴۲۰ × ۱،۹۲۰ x 1،۰۸۰ پیکسل آن کمی کمرنگ است اما زاویه دید خوبی دارد و حتی می تواند به ۱۸۰ درجه هم برسد تا از تاری دید عجیب و غریب جلوگیری شود. صفحه کلید آن دارای نور پس زمینه بزرگ است و حتی شامل یک حسگر اثر انگشت متصل با ویندوز سلام می باشد و شما می توانید با یک تماس وارد شوید. Acer Swift 3 با تنظیمات مختلف از I3 تاI5 هسته ای، تا ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت SSD موجود است.

بهترین ۲ در ۱: Acer Chromebook R 11 قابل تبدیل

Acer Chromebook R 11 Convertible یکی از چندمنظوره ترین محصولات موجود در بازار است. این مدل را می توان در چهار حالت تبلت، ایستاده، خیمه و لپ تاپ مورد استفاده قرار داد. این دستگاه دارای صفحه نمایش ۱۱٫۶ اینچ، صفحه نمایش لمسی ۱،۳۶۶ x 768 پیکسلی و لولای ۳۶۰ درجه ای است که به شکل یک تبلت باز می شود. عمر باتری آن بسیار مناسب است و حدود ۱۰ ساعت طول می کشد. مدل اصلی اینتل یک پردازنده Intel N2840، دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد. شما می توانید آن را به یک پردازنده N3150 و حافظه بیشتری ارتقا دهید، اما این برایتان هزینه بردار است. مهم نیست که از آن چگونه استفاده می کنید، اما یک دستگاه مقرون به صرفه و همه کاره خواهید داشت.

بهترین برای دانش آموزان: Acer Spin 5

Acer Spin 5 برای دانش آموزان بسیار مناسب است و می توانند آن را با خود به کلاس درس یا کتابخانه ببرند. این دستگاه محکم ساخته شده است و دارای صفحه کلید و صفحه لمسی است. لولای آن ۳۶۰ درجه می چرخشد تا به حالت خیمه و تبلت تبدیل شود. در داخل آن یک پردازنده نسل هفتم Intel Core i5-7200U با ۲٫۵GHz می باشد. صفحه نمایش ۱۳ اینچی آن (Full HD (1920 x 1080 کمی تیره است، به این معنی که برای استفاده آن از هر چهارگوش دچار مشکل می شوید، اما برای استفاده در کلاس درس مناسب است.

 

در بورسیکا بخوانید: لپ‌تاپ‌های مناسب برای دانشجویان
در بورسیکا بخوانید: لپ‌تاپ‌های مناسب دانش آموزان

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد