همکاری بورسیکا و کشینه و دریافت کش بک !

0 1,042

با پیشرفت تکنولوژی و همه گیر شدن استفاده از اینترنت، خرید و فروش اجناس و کالا نیز تحول عظیمی داشته است. امروزه اکثریت مردم با تجارت الکترونیک آشنایی دارند و حداقل یک بار تجربه خرید اینترنتی را داشته اند. فروشگاه های مختلف با برگزاری کمپین های مختلف، فروش اینترنتی خود را بالا برده اند، بسته به مناسبت های مختلف این فروشگاه ها کد تخفیف های ویژه ای را به کاربران خود اهدا می کنند. علاوه بر این روش بسیار موثرتری برای جذب کاربر و افزایش فروش وجود دارد و آن پس دادن مقداری از مبلغ خرید به کاربر و تشویق کاربر به خرید بیشتر است. این سیستم در ایران توسط وبسایت کشینه انجام شده است و از شروع به کار خود در اواخر سال ۹۶ تاکنون استقبال خیلی خوبی داشته است.

طرز کار کشینه:

کشینه با فروشگاه های اینترنتی مختلف همکاری می کند و متعهد می شود که به کاربرانی که از طریق کشینه خرید اینترنتی خود را انجام دهند درصد مشخصی از مبلغ خرید کاربر را به صورت پول نقد به حساب کاربری آنها برگرداند. ثبت نام در کشینه همیشه رایگان است و کاربران ۶ هزار تومان در همان ابتدا از کشینه هدیه می گیرند.

همکاری کشینه و بورسیکا:

کشینه همواره با بهترینها همکاری مینماید و بورسیکا یکی از این بهترینهاست.این فروشگاه همواره یکی از معتبرترین فروشگاههای اینترنتی در صنف خود میباشد که با ارائه بهترین کالا و سرویس ها زبانزد همگان است. پس با کشینه به بورسیکا بروید و علاوه بر خریدی مطمئن، کش بک هم دریافت کنید.

نحوه دریافت کشینه:

می توانید با ورود به سایت کشینه فروشگاه اینترنتی بورسیکا را همراه با “کش بک” یا همان درصد بازگشت پول  مشاهده کنید و با کلیک بر روی دکمه دریافت کشینه به بورسیکا هدایت می شوید و طبق روال معمول خرید آنلاین خود را انجام می دهید. پس از ۴۸ ساعت کشینه خرید مورد نظر به حساب کاربری شما اضافه می شود. پس از رسیدن به حد نصاب ۳۰ هزار تومان می توانید موجودی حساب کشینه خود را به حساب بانکی خود منتقل کنند.

+ ورود به صفحه اینترنتی بورسیکا در سایت کشینه

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد