پنج نکته برای کمک به بهبود روابط زناشویی

0 737

ازدواج مهمترین مرحله تشکیل خانواده است که بر اساس معیارهای مختلفی انجام می شود. روابط زن و شوهرها متفاوت است. برخی افراد پیوندهای خود را قوی و محکم می دانند، اما بعضی دیگر گمان می کنند روابطشان در آینده به پایان می رسد. چه چیزی باعث می شود که گروه اول راضی و گروه دوم ناراضی باشند؟ پاسخ این سوال ساده است: آن ها افرادی هستند که اجازه نمی دهند روال زندگی روزانه بر روابط آن ها تسلط داشته باشد، بلکه برای بهبود روابطشان کارهای متفاوتی انجام می دهند. خوشبختانه، ۵ نکته برای کمک به بهبود وضعیت زناشویی وجود دارد:

۱- گشت و گذار کنید

برای حفظ یک رابطه شاد به پول زیادی نیاز ندارید، بلکه گاهی اوقات تنها یک سرگرمی هیجان انگیز برای حفظ رابطه کافی است. کاری انجام دهید که قبلا انجام نداده اید، این کار ممکن است نوع جدیدی از ورزش یا یک بازی تیمی باشد یا می توانید کلاس های رقص را به صورت عاشقانه برگزار کنید و از آن لذت ببرید. یکی دیگر از گزینه ها وقت صرف وقت کردن با شریک زندگیتان است که بسیار هیجان انگیز است.

۲- غذاهای جدید امتحان کنید

تجربه کردن چیزهای جدید همواره روابط را تازه می کند، به خودتان اجازه دهید انواع جدیدی از غذاها را امتحان کنید. اگر هیچ کدام از شما مواد تشکیل دهنده آن را دوست ندارد، نگران نباشید. غذاها و نوشیدنی هایی را امتحان کنید که قبلا تست نکرده اید. به یک رستوران عجیب و غریب بروید یا یک غذای جدید درست کنید.

۳- به احساسات گذشته بازگردید

زمانی که احساس کردید رابطه تان به اندازه قبل جذاب نیست، برخی فرمول ها را به عقب بر گردانید. اولین تاریخ ملاقات را به یاد آورید و در همان لحظه احساس خود را تکرار کنید. آیا می خواهید یکبار دیگر آن را احساس کنید؟ این کاملا امکان پذیر است، به سادگی در آینه نگاه کنید و ببینید چه چیزی علاقه تان را تغییر داده است. لباس های مورد علاقه خود را بپوشید و کمی متفاوت نگاه کنید، اینگونه شریک زندگی خود را تغییر خواهید داد.

۴- در مورد گذشته و آینده صحبت کنید

روابط نمی تواند بدون ارتباط برقرار شود، در یک رابطه گوش کردن مهم است. یک موضوع را برای بحث انتخاب کنید، سعی کنید درباره چیزی صحبت کنید که برایتان مهم است. ایده های خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارید، همچنین می توانید در مورد گذشته و یا برنامه های خود در آینده صحبت کنید. چیزهای مثبت بگویید، فقط سعی کنید زمانی را انتخاب کنید که هر دویتان خوشحال هستید. زوج هایی که گذشته را یادآوری می کنند یا درباره آینده صحبت می کنند، همیشه شادتر از کسانی هستند که هرگز این کار را انجام نمی دهند.

۵- کارهای ناگهانی انجام دهید

اوه، فراموش نکنید که خودتان باشید، کاری انجام دهید که باعث می شود رابطه شما تا حد زیادی بهبود یابد.

 

در بورسیکا بخوانید: همه چیز درباره انجمن کنترل اس

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد