چگونه کیف مناسبی انتخاب کنیم؟

0 766

کیف پول و کیف دستی یکی از بهترین لوازم جانبی زنان است که می تواند همه نگاه ها را به خود جلب کند. اگر در انتخاب آن ها نهایت دقت را نداشته باشید شیک پوشی خود را از دست خواهید داد. در واقع آن ها یکی از اکسسوری هایی هستند که می توانند ویژگی های مثبت شما را برجسته تر کنند. قبل از اینکه بخواهید کیف پول و کیف دستی مناسبی برای این فصل بگیرید، باید آن را متناسب با بدن خود انتخاب کنید.

۱. انتخاب کیف‌پول و کیف‌دستی برای زنان ریزه اندام
اندازه کیف دستی و کیف پول خصوصاً برای زنان ریزه اندام بسیار مهم است. این زنان باید همه نکات مربوط به اندازه کیف را به خاطر داشته باشند. به عنوان مثال، کیف های کوچک می تواند بهترین انتخاب برای زنان ریزه اندام باشد. این افراد باید کیف دستی کوچک و متوسطی داشته باشند زیرا کیف دستی بزرگ برای بدن آن ها بسیار بزرگ خواهد بود.

۲. انتخاب کیف‌پول و کیف‌دستی برای زنان بلند قد و لاغر
تقریباً بیشتر کیف های دستی برای زنان بلند قد و لاغر مناسب است. زنان لاغر و قد بلند باید به کیف دستی خود توجه بیشتری داشته باشند، مخصوصا یک کیف دستی بزرگ می تواند یک انتخاب عالی برای آن ها باشد. این زنان باید از کیف های کوچک و کیف های گرد اجتناب کنند و کیف های خمیده را انتخاب کنند تا شکل خود را زیباتر کنند. کیف های گنبدی یا بوستون برای زنان لاغر و بلند قد بسیار مناسب هستند و آن ها می توانند یکی از بهترین اشکال آن را انتخاب کنند، همچنین می توانند کیف های بلند انتخاب کنند.

۳. انتخاب کیف‌پول و کیف‌دستی برای زنان بزرگ
این زنان باید از انتخاب کیف های کوچک اجتناب کنند، زیرا این کیف ها با اندازۀ آن ها تناسب ندارد. آن ها باید کیف هایی انتخاب کنند که متناسب با اندازه بدنشان باشد. اندازه و استایل کیف های دستی ممکن است بر نگاه کلی آن ها تأثیر بگذارد و آنها را کوچکتر نشان دهد. انتخاب کیف های اشتباه باعث می شود که این افراد بزرگتر دیده شوند و نگاه اطرافیان به برخی اندام های خاص آن ها بیشتر جذب شود.

کیف مناسب

۴. انتخاب کیف‌پول و کیف‌دستی برای زنان خمیده
زنان خمیده باید از کیف‌های گرد اجتناب کنند، زیرا این کیف ها آن ها را خمیده تر می کند. برای زنان خمیده کیف های کلاسیک مناسب است، زیرا آن ها را لاغر نشان می دهد. اگر این زنان به کیف های شانه ای علاقه دارند، باید از آن ها اجتناب کنند. این افراد بهتر است کیف هایی انتخاب کنند که بالاتر از کمر آن ها نباشد.

۵. انتخاب کیف‌پول و کیف‌دستی برای زنانی با مفصل‌های بزرگ
این زنان باید کیف دستی ساده با بند کوتاه انتخاب کنند که زیر بازوهایشان قرار بگیرد. بهترین ظاهر برای کیف شانه ای این است که به راحتی آویزان شود. زنانی که دارای مفصل های بزرگ هستند باید دقت داشته باشند که انتهای کیف آن ها بالاتر از مفصل ران باشد. اگر کیف های دستی روی مفصل های ران قرار بگیرند، توجه دیگران به این ناحیه بیشتر جذب می شود.

۶. انتخاب کیف‌پول و کیف‌دستی برای زنانی گلابی شکل
بدن گلابی شکل شایع ترین نوع اندام برای زنان است. بدن های گلابی شکل بالا تنه کوچک و مفصل بزرگ دارند که باعث می شود این نوع بدن جذاب تر شود. زنان گلابی شکل می توانند چیزهای زیادی بپوشند ولی باید از برجسته کردن لگن خود اجتناب کنند. آنها می توانند پوشیدن کیف های بندی و کیف های بولینگ را امتحان کنند که بالاتر از لگن قرار می گیرند. کیف هوگو یا کیف دوره گردی می تواند کیف مناسبی برای این زنان باشد.

۷. انتخاب کیف‌پول و کیف‌دستی برای زنانی با سینه‌های بزرگ
اگر دارای سینه های بزرگ هستید باید کیف هایی انتخاب کنید که دور کمر یا سینه شما را کوچکتر نشان می دهد. کیف دستی می تواند بهترین گزینه باشد، اما اگر به کیف های شانه ای علاقه دارید، باید کیف هایی انتخاب کنید که بزرگ نباشد و بند آن کوتاه باشد. کیف های پستی می تواند بهترین انتخاب باشد.

کیف مناسب

۸. انتخاب کیف‌پول و کیف‌دستی برای زنانی با سینه‌ها و شانه‌های بزرگ
زنانی که دارای شانه های بزرگ و سینه های بزرگ هستند باید از کیف های کوتاه که در اطراف سینه قرار می گیرند، اجتناب کنند، زیرا این کیف ها می تواند شانه ها و سینه های آن ها را بزرگتر نشان دهد. آنها می توانند کیف هایی با بندهای بلند انتخاب کنند یا یک کیف کلاچ که در دست آنها حمل می شود.

۹. انتخاب کیف‌پول و کیف‌دستی برای زنانی با دورکمر، شکم و باسن‌های بزرگ
این افراد باید کیف ساده ای انتخاب کنند که در بالا تنه یا زیر بازوهایشان قرار می گیرد، نه اینکه کیف هایی انتخاب کنند که در قسمت وسط بدن قرار می گیرد. آنها باید توجه خود را از کمر و شکم خود دور کنند و به قسمت های دیگر بدن نزدیک کنند. آنها باید به یاد داشته باشند که هر کیفی که در قسمت وسیعی از بدن قرار می گیرد، آنها را به سمت چپ و راست حرکت می دهد.

۱۰. انتخاب کیف‌پول و کیف‌دستی برای زنان کوتاه قامت
این زنان می توانند کیف های زیادی انتخاب کنند که قد آن ها را بلندتر نشان می دهد. این زنان باید از کیف های بزرگ یا کیف های عریض اجتناب کنند، زیرا می تواند آنها را کوتاه تر نشان دهد. کیف های زین می تواند انتخاب خوبی برای این افراد باشد. کیف های زین با شکل گرد و بند دور گردنی به راحتی شناخته می شود.

۱۱. انتخاب کیف‌پول و کیف‌دستی برای زنانی با هیکل بزرگ
این زنان می توانند یک کیف بزرگ حمل کنند یا می توانند کیف های ساده ای انتخاب کنند. اما بهتر است کیف های کوچک تری انتخاب کنند که زیر بازوهایشان قرار می گیرد و اطمینان حاصل کنند که کیف کاملاً در قسمت زیر و یا بالای ران قرار می گیرد.

برخی نکات رایج در مورد انتخاب کیف‌پول و کیف‌دستی برای همه زنان
• وقت زیادی را در فروشگاه صرف کنید تا کیف پول و کیف دستی مناسبی انتخاب کنید. کیف دستی مانند لباس است پس حتماً آن را بپوشید و خود را جلوی آینه نگاه کنید.

• هرگز از سبک های وسوسه کننده ای پیروی نکنید که با معیارهای ذهنی تان مطابقت ندارند. گاهی اطرافیان از طرز لباس پوشیدنتان متوجه شخصیتتان می شوند، پس مراقب انتخاب های خود باشید.

• مردم باید در مورد شیوه زندگی و کیف های دستی درست فکر کنند، اگر آنها بچه های زیادی دارند یک کیف دستی گرانقیمت و زیبا برای آن ها بهترین انتخاب نیست.

• آخرین نکته برای همه زنان این است که در فصل زمستان کیف های رنگی انتخاب نکنید و کیف دستی جیر قهوه ای برای فصل بهار مناسب نیست.

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد