معرفی بهترین ریش‌تراش‌های براون (BRAUN)

0 2,038

آیا به دنبال یک جایگزین امن و سالم برای تیغ‌های صورت تراشی هستید؟

می توانید ماشین‌های ریش تراش برقی براون را در نظر بگیرید.

این ماشین‌های ریش‌تراش به طور خاص برای مردان با پوست حساس طراحی شده است که یک تجربۀ اصلاح فوق‌العاده تمیز را تضمین می‌کنند.

از آن‌جا که ریش‌تراش‌های براون در طیف گسترده‌ای از مدل‌ها عرضه می‌شوند، ما محبوب‌ترین آن‌ها را معرفی می‌کنیم تا بتوانید از بین آن‌ها ریش تراش مناسب خودتان را انتخاب کنید.

 

براون cc ۹۲۹۰

قلۀ تکنولوژی و نوآوری براون

محصولات براون با بهره‌گیری از سال‌ها تجربه، عملکرد عالی داشته‌اند و راه‌حل‌های هوشمندانه‌ای را ارائه می‌دهند. با این حال آخرین سری محصولات براون در تمام رده‌های تولیدات، ترکیبی هوشمندانه از فناوری و نوآوری است که آن‌ها را از سایر محصولات براون متمایز می‌کند.

یکی از این محصولات براون ۹۲۹۰ cc برقی الکتریکی است که به جدیدترین سری براون ۹ تعلق دارد.

این مدل جدیدترین و بزرگترین دستاوردهای تکنولوژیکی براون را برای اطمینان از کارآمدترین و راحت‌ترین سیست‍م‌های برقی ارائه می‌دهد.

تکنولوژی AutoSense، متناسب با ضخامت ریش قدرت موتور را تنظیم می‌کند و با توجه به میزان تراکم آن در هر ناحیه بر قدرت موتور می‌افزاید. در حالی که تکنولوژی SyncroSonic  براون با آزاد کردن ۴۰۰۰۰ انرژی به اصلاح متقاطع و ایجاد خط‌های ظریف کمک می‌کند و یک اصلاح تمیز و استثنایی انجام می‌گیرد. اصلاح ظریف ویژگی منحصر به فرد این مدل ریش تراش است.

یکی دیگر از ویژگی‌های بی نظیر این مدل از ماشین ریش تراش، ۵ عنصر است که به طور همزمان فعالیت می‌کنند. این عناصر شامل دو عنصر  OptiFoilو یک HyperLift و Cut trimmer و Trimmer و محافظ پوست است.

همه این عناصر برای انواع موها و در یک سیستم ترکیب شده‌اند و عملکرد آن‌ها با توجه به موهای مختلف و رشد و ضخامت متفاوت تغییر نخواهد کرد.

علاوه بر این یک سر چرخشی برای حداکثر سازگاری با صورت در آن تعبیه شده است. در نتیجه می‌توانید از یک اصلاح ظریف و زیبا و کاملا دقیق و بدون قرمزی پوست و تحریک آن لذت ببرید.

در عین‌حال یک پوشش تیتانیوم مقاومت و ماندگاری سیستم برش را تضمین کرده و از زنگ‌زدگی آن جلوگیری می‌کند. همچنین عمر مفید دستگاه را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد.

شارژ به موقع دستگاه، تمیز کردن با دستمال مخصوص و مراقبت منظم باعث می‌شود از پاکیزگی و بهداشت دستگاه اطمینان حاصل کنید و ماشین ریش‌تراش برای نوبت بعدی اصلاح آماده باشد.

در حال حاضر براون ۹۲۹۰cc یکی از بهترین ریش‌تراش‌های این برند است. با یک عملکرد استثنایی که از عهدۀ اصلاح انواع موها با تراکم مختلف بر می‌آید و تراشیدن ریش را از هر زمانی راحت‌تر کرده است.

 

براون سری۷ c۷۸۹۸

تیغ صورت‌تراشی که با پوست شما سازگار است.

ماشین‌های ریش تراش برقی سری ۷ c7898 براون تراشه‌های هوشمندی دارند که با هر نوع پوستی سازگار هستند.

یکی از بزرگترین نیروهایی که این تکنولوژی را به کار می‌اندازد یک سر ۸ جهتۀ انعطاف پذیر است که با هر نوع پوست و مویی سازگارند و می‌توانند موها را در مناطق مختلف پوست از بین ببرند.

کل فرایند اصلاح به لطف ۴ عنصری که ۳ تای آن‌ها مربوط به تراشیدن موها است و یکی وظیفۀ محافظت از پوست را دارد خیلی سریع است.

علاوه بر این، این ماشین ریش‌تراش براون دارای تکنولوژی هوشمند Sonic و Autosense است که ۱۰۰۰۰ میکرو ارتعاش ایجاد می‌کند و یک موتور اصلاح قوی دارد که باعث می‌شود در هر بار ضربه یا کشیدن روی پوست موهای بیشتری را از بین ببرد حتی اگر این موها نرم و نازک باشند.

فرقی نمی‌کند که این مدل از ماشین ریش‌تراش براون را در حالت عادی استفاده می‌کنید یا با ژل و فوم یا حتی زیر دوش. نگران نباشید و از آن در هر شرایطی بدون نگرانی استفاده کنید.

هر مدل از سری ۷ براون تا ارتفاع ۵ متر ضد آب است، بنابراین تمیز کردن این ریش‌تراش‌ها با آب هیچ گونه مشکلی ایجاد نمی‌کند.

وقتی زمان تمیز کردن آن فرا می رسد لازم است به دستمال الکلی اشاره کنیم که می تواند ۹۹.۹% از میکروب ها را از بین ببرد. ضمن اینکه شارژ به موقع و کامل دستگاه سلامت آن را تضمین می کند.

ماشین ریش‌تراشی براون ۷ c7898  لزوما یکی از ارزان‌ترین گزینه‌های موجود در بازار نیست اما اگر به دنبال دستگاهی سازگار با هر نوع پوست و ایمن هستید یکی از بهترین گزینه‌ها است.

 

براون s۳۰۸۰

ماشین ریش‌تراشی ظریف و سریع

ترکیب کیفیت آلمانی و قیمت مقرون به صرفۀ این ماشین ریش‌تراش آن را در بین کاربران محبوب کرده است.

این ماشین با سه تیغۀ مخصوص با اثر SensoFoil طراحی شده است که اجازه می‌دهد تراشیدن به طور نزدیک به صورت بدون تحریک پوست صورت بگیرد.

تکنولوژی MicroComb امکانی ایجاد می‌کند که موهای بیشتری با هر بار ضربه زدن یا کشیده شدن ماشین روی پوست از بین برود و سرعت تراشیدن تا را حد زیادی افزایش می‌دهد.

تیغه‌های ریش‌تراش فوق العاده تیز و منعطف هستند به این معنی که می‌توانند در مناطقی که دسترسی سخت است مثل زیر لب و بینی و پشت گوش یک اصلاح تمیز را انجام بدهند.

تیغۀ پهن این ماشین‌ها برای اصلاح دقیق‌تر و تمیز‌تر یکی دیگر از مزایای آن‌ها است.

پوشش و تراشیدن موهای بلند تر و ضخیم‌تر سرعت اصلاح را در هر زمانی افزایش داده و ایجاد خط ریش و سبیل را راحت‌تر می‌کند.

شبیه دیگر مدل‌های سری S، ماشین ریش‌تراشی براونs 3080 را می‌توان در حمام و در فضای خیس و مرطوب هم استفاده کرد و بعد از استفاده آن را با آب تمیز کرد.

قدرت این نوع ماشین‌های ریش تراش در قابل شارژ بودن آن‌ها است. با دو باتری NiMH که حدود ۴۵ دقیقه به طور کامل شارژ را نگه می دارد و مانند اکثر ریش‌تراش‌های براون خیلی سریع و در عرض ۵ دقیقه شارژ می‌شود و خیال شما را وقتی زمان تنگ است راحت می‌کند.

یک صفحه نمایش کوچک نیز روی آن تعبیه شده که می‌توان میزان شارژ مصرفی باتری را در آن مشاهده کرد.

در کل اگر بخواهید یک ماشین ریش‌تراش قابل اعتماد تولید شده توسط شرکت براون را خریداری کنید این مدل بهترین کزینه است که همراه با لوازم جانبی از جمله یک کیف همراه برای حمل و نقل آسان عرضه می‌شود و همۀ ویژگی‌های یک ماشین ریش‌تراش با کیفیت و خوب را دارد.

 

براونs ۵۱۴۰

ماشینی با حداکثر کارایی و راحتی

آیا می‌خواهید یک ماشین ریش‌تراش داشته باشید که بدون آزار رساندن به پوستتان راحتی شما را فراهم کند؟

براونs 5140 سری ۵ با قابلیت کارکرد در فضای مرطوب و خشک قطعا ارزش خریداری را دارد.

این ماشین ریش‌تراش به دلایل زیادی طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد.

یکی از این دلایل این است که طراحی دو تیغۀ پیشرفته و تیز SensoFoil و Actlift trimmer امکان اصلاح دقیق و ظریف را فراهم می‌کند.

بعد از آن یک سر که در ۸ جهت می‌چرخد برای تماس نزدیک به پوست و اطمینان از زدودن موهای نرم و نازک برای آن تعبیه شده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های مفید این ریش تراش موتور AutoSensing است که به طور خودکار قدرت خود را مطابق با تراکم و طول موها تنظیم می‌کند.

براونs 5140 سری ۵، ۱۰۰% ضد آب است. یک بدنۀ لاستیکی دارد که می‌توانید آن را در شرایط مرطوب و خیس به راحتی در دست نگه دارید. همچنین برای راحتی حرکت دادن آن یک دستۀ کوچک براق با انحنای کم دارد.

همۀ این ویژگی‌ها برای کسانی که نمی‌خواهند هزینۀ زیادی را متحمل شوند و به دنبال یک سطح استثنایی از ماشین‌های ریش‌تراش هستند مناسب است.

 

براونs ۳۱۰

دریافت مزایای ساده

وقتی از سادگی ابزارها حرف می زنیم اغلب ما آن را با قیمت پایین و فاقد امکانات لازمی که از ابزارهایی با کیفیت بالا انتظار داریم متصور می‌شویم. با این حال همیشه این طور نیست. بعضی مواقع سادگی، ترکیبی از طراحی ساده و کارکرد راحت در مقایسه با ماشین‌های گران‌قیمت‌تر مشابه است. این چیزی است که در ماشین‌های براونs 310 خواهید دید.

این مدل متعلق به سری خط ۳ به شدت مورد علاقۀ مشتریان در سراسر جهان است. درست مثل تمام مدل های سری ۳ پدیده‌ای انقلابی نیست، بلکه یک نسخۀ بهبود یافته و تصحیح شده از طراحی‌‎های سری قبل براون است.

این ریش‌تراش متشکل از دو تیغۀ فلزی که یکی در میانه قرار گرفته برای برش موهای بلند و کوتاه است و دیگری برای ظرافت و تمیزی در اصلاح به کار می‌رود.

همۀ عناصر به کار رفته در این ماشین ریش‌تراش به فشار حساس هستند به این معنی که تیغه‌ها به طور خودکار برای محافظت از پوست عقب می‌روند. از این رو حتی در پوست‌های بسیار حساس نشانه‌های از تحریک و قرمزی مشاهده نخواهد شد.

علاوه بر این اجزای ماشین ریش‌تراش به طور مستمر روی پوست حرکت می‌کنند و به شما امکان تراشیدن موهای مناطق دشوار مثل زیر بینی و پشت گوش را می‌دهند.

بدنۀ ریش تراش مستطیلی و از مدل‌های قدیمی باریک‌تر است. یک پوشش لاستیکی روی آن قرار دارد که نگهداری آن با دست در محیط‌های مرطوب را راحت‌تر می کند. شما آزاد هستید که برای اصلاح از فوم، ژل و صابون استفاده کنید و این کار را بدون نگرانی در حمام یا زیر دوش هم انجام دهید. مطمئن باشید که این ماشین در دستان شما نمی‌لغزد.

مزیت دیگر براون s310 در مقایسه با ماشین‌های ریش تراش قدیمی‌تر این است که یک باتری قدرتمند دارد که از عملکرد مطمئنی برخوردار است.

با براونs 310 شما یک عملکرد بی‌نظیر و قابل اطمینان از ماشین‌های ریش‌تراشی با طراحی بی‌نظیر و به‌روز خواهید دید.

 

ماشین ریش تراش برقی براون چیست؟

یک ماشین ریش‌تراش است که توسط یک موتور DC کوچک و با دو تیغۀ چرخشی یا نوسانی کار می‌کند. بر خلاف ریش‌تراش‌های دستی که چندین تیغه روی یک دستۀ ثابت دارند، ماشین‌های ریش‌تراش انعطاف پذیزی بیشتری دارند و باعث می‌شوند که کار تراشیدن آسان‌تر، سریع‌تر و لذت بخش‌تر شود.

در بازار مدرن لوازم آرایشی و بهداشتی ماشین‌های ریش‌ تراش برقی و الکتریکی یک راه حل ساده، نوآورانه و کاربر محور به حساب می‌آیند که عملکرد خوبی دارند.

بیشتر بخوانید : معرفی بهترین ریش‌تراش‌های رمینگتون
بیشتر بخوانید: ۱۰ ریش‌تراش برتر فیلیپس در سال ۲۰۱۸
بیشتر بخوانید: ریش‌تراش‌های برتر پاناسونیک ۲۰۱۸

 

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد