بهترین رنده برقی

0 10,195

وسایل برقی و ابزارهای آشپزخانه که امروزه در آشپزخانه‌های معمولی و رستوران‌ها یافت می‌شوند؛ کمک بزرگی برای فرایند آشپزی هستند. این ابزارها و دستگاه‌ها جزء جدایی ناپذیری از زندگی امروزی به حساب می‌آیند که هر زمان بخواهیم می‌توانیم برای تهیه مواد غذایی از آن‌ها کمک بگیریم. یکی از این ابزارها رنده برقی یا همان سالاد ساز است. رنده برقی قابلیت برش، رنده کردن، اسلایس میوه و سبزیجات مختلف را در خود جای داده است. میوه‌ها و سبزیجات از خوراکی‌های سالمی هستند که برای بدنمان بسیار مفیدند؛ اما آماده سازی آن‌ها اغلب سخت و خسته کننده است. برای اسلایس کردن و رنده کردن این میوه‌ها و سبزیجات شما به رنده‌ها، چاقو و تخته‌های متنوعی نیاز دارید. در این شرایط تنها وسیله‌ای که می‌تواند به شما کمک کند؛ رنده برقی است. امروزه در بازار رنده‌های برقی متنوعی وجود دارد که می‌توانند انواع میوه‌ها و سبزی‌ها را با استفاده از تیغه‌های متنوع خود خرد کرده و در اختیار شما قرار دهند. با ما همراه باشید تا با بهترین رنده‌های برقی موجود در بازار آشنا شوید:

۱. بهترین رنده برقی: رنده برقی حرفه‌ای Presto 02970

این رنده برقی حرفه‌ای با جنس بدنه پلاستیکی با دوام خود یک نمونه از رنده‌های برقی مناسب در این لیست پیشنهادی است. بدنه آن از پلاستیک بدون BPA درست شده است و برای استفاده طولانی مدت بسیار مناسب می‌باشد. علاوه بر این قادر است در هر نوبت حجم کاری زیای را انجام دهد. این دستگاه مجهز به تیغه‌های برش ضد زنگ است که می‌توانید هر ماده غذایی را در آن قرار داده و آن را تکه‌تکه کنید شما می‌توانید میوه، پنیر، سیب زمینی به اندازه‌های مختلف مانند یک تکه و یا تکه‌ای در آن قرار دهید. دهانه ورودی این دستگاه بسیار بزرگ است و یک سیب زمینی بزرگ از آن عبور می‌کند؛ بنابراین شما به آسانی می‌توانید هر نوع میوه و سبزی را با استفاده از آن خرد کرده و یا اسلایس کنید. در این دستگاه از تیغه متنوع برای خرد کردن، رنده کردن، اسلایس کردن و … استفاده شده است که بسیار تیز بوده و کیفیت بالایی را ارائه می‌دهند. قسمت پایین دستگاه که موتور در آن قرار داده شده، به وسیله پارچه مرطوب پاک می‌شود؛ اما دیگر قطعات پلاستیکی و فلزی به راحتی جدا شده و در ماشین‌های ظرف‌شویی شسته می‌شود.

۲. بهترین رنده برقی: رنده برقی Presto 02910

این رنده یکی دیگر از رنده‌های برقی مارک چینی Presto است که توانسته در این لیست جای بگیرد. این رنده برقی با اندازه جمع و جور خود فضای زیادی در آشپزخانه شما اشغال نمی‌کند؛ بدنه آن از پلاستیک با کیفیت ساخته شده است و به سرعت می‌تواند میوه و سبزیجات و سایر مواد غذایی مانند پنیر را تکه تکه کند. شما با این دستگاه می‌توانید به سرعت مواد اولیه یک پیتزا، ساندویچ، دسر و سوپ را آماده کنید. تیغه‌های فولادی ضد زنگ متنوع در آن این امکان را به شما می‌دهد که این مواد غذایی را در اندازه و ضخامت‌های مختلف برش دهید. به منظور شست‌وشو، کافی است قسمت‌های قابل بازسازی را از دستگاه خارج کرده و در ماشین ظرف‌شویی قرار دهید.

۳. بهترین رنده برقی: رنده برقی همه کاره Chefman

این رنده برقی دارای قابلیت‌های زیادی مانند مخلوط کن، همزن، اسپیرالیزر و اسلایس کردن و … است. در آن از یک موتور قدرتمند ۳۰۰ واتی استفاده می‌شود که بدون سرو صدای زیاد، قدرت کافی برای خرد کردن، مخلوط کردن و سایر وظایف را دارد. سبزیجاتی مانند پیاز، هویج و چغندر را می‌توان در آن قرار داد تا ریز ریز کرده و یا اسلایس کند؛ اما برای نتایج بهتر توصیه می‌کنیم میوه‌ها را در قطعات کوچکتری در دستگاه قرار دهید. تیغه‌های متنوع در آن قابلیت‌های مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهند؛ در این دستگاه از دو سرعت متنوع استفاده شده که بنا به نیازتان می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید. همانطور که اشاره شد از این دستگاه می‌توان به عنوان گوشت‌کوب، مخلوط کن و همزن نیز استفاده کرد. اکثر بخش‌های آن قابل جداسازی هستند و در ماشین ظرف‌شویی شسته می‌شوند.

۴. بهترین رنده برقی: رنده برقی قابل شارژ Ariete Grati

این رنده برقی برای خرد کردن و ریز ریز کردن مواد غذایی مختلف استفاده می‌شود و بسیار کوچک، ساده و قابل‌حمل است. این رنده بی‌سیم را به راحتی در کیفتان قرار دهید و در پیک نیک‌ها و سفرهای بیرون از خانه نیز از آن بهره ببرید. این رنده بی‌سیم از طریق شارژ باتری کار می‌کند؛ در هر بار شارژ قادر است یک کیلوگرم پنیر را رنده کند؛ البته این رنده بسیار ساده است و تیغه‌های متنوعی در آن وجود ندارد و چند منظوره نیست.

۵. بهترین رنده برقی: رنده و اسپیلایزر برقی مدل Meykey

اگر به دنبال یک رنده همه کاره هستید تا به غذاساز نیازی پیدا نکنید؛ می‌توانید از رنده برقی Meykey استفاده کنید. این سالاد ساز Meykey از ۴ تیغه مخروطی قابل تعویض استفاده می‌کند که از طریق آن مواد غذایی قطعه قطعه می‌شوند. بنابراین بسته به نیازتان یکی از تیغه‌ها را در دستگاه قرار دهید و مواد غذایی را به قطعات ریزتر تبدیل کنید. موتور به کار رفته در این دستگاه ۲۰۰ وات قدرت دارد و می‌تواند غذاهای نرم و سفت را قطعه قطعه کند. لوله ورودی آن به اندازه کافی بزرگ است تا مواد غذایی از آن عبور کنند.

۶. بهترین رنده برقی: رنده برقی GOOD COOKING

اگر به دنبال یک دستگاه آماده سازی مواد غذایی هستید که منحصربه فرد بوده و کارایی بالایی دارد؛ بدون شک GOOD COOKING برای شما مناسب است. این دستگاه به صورت کاملاً ایمنی طراحی شده است و عمل ساطوری کردن، خرد کردن، اسلایس کردن و مکعبی کردن را به سرعت انجام می‌دهد. ۵ تیغه از جنس فولاد ضد زنگ در آن به کار رفته است که تیز بوده و به مرور زمان کُند نمی‌شود و در مقابل خردگی مقاوم است. با استفاده از دکمه بزرگ فشاری روی دستگاه می‌توانید آن را خاموش و روشن کرده و از قابلیت‌های آن استفاده کنید. این دستگاه قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرف‌شویی را در خود جای داده است.

۷. بهترین رنده برقی: رنده برقی چند کاره Gourmia GMS100

در این دستگاه کاربردی از ۵ تیغه چند منظوره استفاده شده است که این امکان را به شما می‌دهند تا مواد غذایی را در اندازه و سایزهای مختلفی قطعه قطعه کرده و خرد کنید. در واقع شما با لمس یک دکمه در بدنه آن، مواد غذایی‌تان را آماده می‌کنید و نیازی به ساعت‌ها وقت گذاشتن برای خرد کردن آن‌ها نیست. جنس تیغه‌های ضد زنگ بوده و بسیار مقاوم است و به مرور زمان خراب نمی‌شود. در نهایت تیغه در یک محفظه جمع آوری شده و در زیر بدنه دستگاه قرار می‌گیرند.

۸. بهترین رنده برقی: رنده برقی Hamilton Beach 14-Cup 

این دستگاه همه کاره به آسانی مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ موتور به کار رفته در آن ۵۲۵ وات قدرت دارد و بسیار کارآمد عمل می‌کند. تنظیم سه سرعته علاوه بر قابلیت plus باعث شده تا بسته به نوع ماده غذایی‌تان بتوانید از آن بهره‌مند شوید. تیغه‌های آن از جنس فولاد ضد زنگ است و حتی مواد غذایی سخت را ریز می‌کند. این تیغه‌ها مقاوم در برابر خردگی هستند و زود خراب نمی‌شوند. شما می‌توانید قطعات قابل جداسازی این دستگاه را با خیال راحت در ماشین ظرف‌شویی بشویید.

۹. بهترین رنده برقی: رنده برقی Tefal مدل MB7535

این رنده برقی جمع و جور می‌تواند در مدت زمان کوتاهی مواد غذایی شما را ریز ریز کند؛ این دستگاه با کیفیت، توانی معادل با ۲۰۰ وات داد و در آن از ۳ تیغه از جنس فولاد ضد زنگ استفاده شده است؛ شما می‌توانید با توجه به اندازه و نوع تیغه‌ها از آن برای رنده کردن مواد غذایی مختلف استفاده کنید. این دستگاه دارای تنظیمات سرعت متنوع نیست و تنها یک دکمه خاموش و روشن روی بدنه آن قرار دارد. قسمت‌های مختلف این دستگاه قابلیت جدا شدن دارند و در ماشین ظرف‌شویی شسته می‌شوند.

۱۰. غذاساز Philips HR7627/01 با قابلیت رنده کردن

این غذاساز فیلیپس یک دستگاه کاربردی و چند کاره است که با توجه به تیغه‌های موجود در آن به عنوان یک رنده برقی نیز استفاده می‌شود. اگر به دنبال یک دستگاه همه کاره‌ی مواد غذایی هستید تا بتوانید تمام قابلیت‌های خرد کردن، مخلوط کردن، رنده کردن و حتی ورز دادن خمیر را با هم داشته باشید، این مدل برای شما مناسب است. شما می‌توانید بسته به نوع ماده غذایی‌تان از سرعت‌های متنوع استفاده کنید؛ مخزن آن ظرفیتی ۲.۱ لیتری دارد و به طور کلی یک دستگاه همه کاره و جمع و جور به حساب می‌آید. شما می‌توانید بیشتر قطعات آن را در ماشین ظرف‌شویی قرار داده و بشویید.

 برای خرید رنده برقی بهتر است به نکات زیر دقت کنید:

 قدرت موتور بسیار اهمیت دارد؛ رنده برقی باید قدرت کافی برای خرد کردن و برش زدن مواد غذایی را داشته باشد.

بعد از قدرت موتور، تنوع و کیفیت تیغه‌ها اهمیت دارد؛ تیغه‌ها باید از جنس فولاد ضد زنگ بوده و به مرور کُند نشود. تیغه‌های بی کیفیت به مرور نمی‌تواند مواد غذایی را خرد کنند و در نتیجه خرید شما بی فایده است. تنوع این تیغه‌ها نیز اهمیت دارد؛ دستگاه‌هایی که تیغه‌های متنوعی در آن‌ها به کار گرفته شده؛ قابلیت خرد کردن و رنده کردن مواد غذایی در اندازه و سایزهای مختلف را دارند.

جنس بدنه، سیمی یا بی‌سیم بودن دستگاه، اندازه، میزان صدا از دیگر ویژگی‌های است که بهتر است در هنگام خرید یک دستگاه رنده برقی به آن دقت کنید.

امروزه با ورود دستگاه‌های چند کاره شما می‌توانید با خرید یک دستگاه از قابلیت‌های متعددی بهره‌مند شوید. به طور مثال برخی غذاسازها دارای قابلیت رنده کردن می‌باشند که در این لیست، به یکی از آن‌ها اشاره کردیم. بنابراین اگر با کمبود فضا مواجه هستید؛ بهتر است به دنبال دستگاه‌هایی باشید که چند کار را به صورت هم‌زمان انجام می‌دهند.

منبع: بلاگ بورسیکا

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد