بهترین درب قوطی بازکن برقی در سال ۲۰۱۹

0 1,700

درب قوطی بازکن یکی از وسایل مهم و ضروری آشپزخانه می‌باشد که برای تمامی افراد بسیار مفید و کارآمد است. دو نوع قوطی بازکن داریم:

– درب قوطی بازکن دستی: ابزاری دستی است که به کمک آن درب بطری را از آن جدا می‌کنند.

– درب قوطی باز کن برقی: ابزاری برقی است که برای بازکردن درب قوطی، درب کنسرو، درب نوشابه و … از آن استفاده می‌کنند.

استفاده از درب قوطی بازکن برقی راحت‌‌تر از درب قوطی بازکن دستی است و سرعت بیشتری هم دارد. به همین دلیل بیشتر افراد ترجیح می‌دهند برای انجام کارهایشان از قوطی بازکن برقی استفاده کنند. البته یکی از معایب قوطی بازکن‌های برقی این است که تنها می‌توانید در خانه از آن‌ها استفاده کنید و برای بردن به پیک‌نیک و گردش مناسب نیستند. اگر در دستورالعمل‌های غذایی خود به طور منظم از مواد غذایی کنسرو شده استفاده می‌کنید، حتما در آشپزخانه خود به یک درب باز کن الکتریکی نیاز دارید. درب بازکن‌های الکتریکی می‌توانند وظیفه شیک و سنگینی را نسبت به پسر عموهای (همتایان دستی) خود انجام دهند. این دستگاه برای افرادی مناسب است که از مشکلات آرتریت و دیگر مسائل رنج می‌برند. در حالی که قوطی بازکن دستی می‌تواند با دوام‌تر و راحت‌تر نگه داشته شود، درب بازکن‌های برقی یک توافق عمده برای افرادی هستند که روزانه چند قوطی را باز می‌کنند.

برندهای مختلفی به تولید این محصولات پرداخته‌اند، در این مطلب می خواهیم به معرفی برترین درب قوطی بازکن‌های برقی بپردازیم:

۱. بهترین در کل: درب قوطی بازکن Hamilton Beach 76380Z

این درب بازکن سبک وزن است و به دلیل دوام و عملکرد کلی آن در رده بهترین‌ها قرار دارد.

Hamilton Beach 76380Z

درب قوطی بازکن همیلتون بیچ به سبب کارایی و دوام بالا، یکی از محصولات پر فروش بازار به شمار می‌رود. این محصول کاربردی آشپزخانه از فناوری SureCut بهره می‌برد که به لطف آن عملِ باز کردن درب قوطی بسیار راحت‌تر شده است و با داشتن آن خیالتان راحت باشد که با اولین تلاش می‌توانید درب قوطی را باز کنید. این دستگاه علاوه بر باز کردن درب قوطی، دارای چاقو تیزکن هم باشد. در واقع این دستگاه، دو محصول در یک محصول است! دوشاخۀ دستگاه به پریز وصل می‌شود و دارای یک فضای ذخیره سازی برای نگهداری سیم می‌باشد. زمانی که از آن استفاده نمی‌کنید، می‌توانید دوشاخه را در فضای اختصاصی آن قرار دهید تا خارج از دید باشد. زمانی که می‌خواهید آن را تمیز کنید، به راحتی می‌توانید واحد برش را بردارید و آن را بشویید.

بعضی مشتری‌ها از این قوطی بازکن به عنوان یک اسباب بازی یاد می‌کنند. این قوطی بازکن به راحتی درب قوطی‌های کوچک و بزرگ را باز می‌کند، با این حال، بعضی افراد هنگام کار با قوطی‌های خیلی بزرگ مشکل دارند. بعضی کاربران این دستگاه را بسیار دوست دارند زیرا درب قوطی را در مدت کوتاهی باز می‌کند و به آسانی تمیز می‌شود. افراد مبتلا به آرتریت و کسانی که دستهایشان مشکل دارد، به راحتی می‌توانند از این دستگاه استفاده کنند.

۲. دومین برنده کلی: درب قوطی باز کن Hamilton Beach 76607ِ

این دستگاه می‌تواند انواع قوطی‌ها از جمله قوطی‌های pop-tops را باز کند و دارای یک اهرم ارگونومی است که به قدرت زیادی نیاز ندارد.

 Hamilton Beach 76607ِ

اگر می‌خواهید قوطی‌های خود را با یک لبه صاف باز کنید، باید بگوییم قوطی بازکن Hamilton Beach این ویژگی را دارد. این قوطی بازکن با سایر نسخه‌های موجود در بازار تفاوت بسیاری دارد و از سیستم برش جانبی (side-cutting) برای باز کردن درب قوطی استفاده می‌کند. این قوطی باز کن می‌تواند انواع قوطی‌ها از جمله قوطی‌های pop-tops را باز کند و دارای یک اهرم ارگونومی است که به قدرت زیادی نیاز ندارد. طراحی کرومی و براق آن زیبایی هر آشپزخانه ای را دوچندان می‌کند و با سایر لوازم خانگی هماهنگی بسیاری دارد. همچنین می‌توانید این مدل را با قیچی آشپزخانه ضد زنگ خریداری کنید.

اکثر مشتریان از خرید این محصول بسیار خوشحال هستند و معتقدند که لبه‌های بسیار صافی دارد و استفاده از آن آسان است. اگر قصد خرید قیچی آن را دارید، یکی از مشتریان هشدار داد که این قیچی بسیار کوچکتر از آن است که انتظارش را دارید. همچنین، اگر بیش از یک بار آن را در کنار لبۀ قوطی قرار دهید، ممکن است تکه‌های فلزی در غذا ظاهر شوند. اگر این محصول را خریداری می‌کنید، باید مراقب باشید.

۳. بهترین ارزش: درب قوطی بازکن Chef’s Star Smooth Edge

با تشکر از یک سیستم برش نوآورانه، لبه‌های قوطی را صاف می‌کند، بنابراین این وسیله نه تنها ایمن است، بلکه می‌توانید به آسانی درب قوطی را دوباره باز کنید.

Chef's Star

این قوطی بازکن دستی می‌باشد و گران‌تر از سایر قوطی بازکن‌ها می‌باشد، اما کیفیت بالایی دارد. این قوطی باز کن به چهار باطری AA نیاز دارد که در جعبه گنجانده شده است و نیازی نیست برای خرید باطری‌ها به جای دیگر مراجعه کنید. می‌توانید با استفاده از یک دکمه، درب انواع قوطی‌های بزرگ و کوچک را باز کنید. این دستگاه به یک سیستم برش نوآورانه مجهز می‌باشد که لبه‌های قوطی را صاف می‌کند، بنابراین نه تنها ایمن است، بلکه به راحتی می‌توانید آن را دوباره باز کنید. این امر مخصوصا برای افراد مسن و افراد مبتلا به آرتریت مفید است زیرا برای باز کردن درب به چرخش دست کاربران نیازی نیست.

بسیاری از مشتریان معتقدند که طراحی و عملکرد آن فراتر از انتظار است. طراحی کوچک این محصول مشکل کمبود فضا را برطرف کرده و داخل هر کشویی قرار می‌گیرد. اگر روزانه قوطی‌های زیادی را باز می‌کنید، ممکن است این دستگاه برای شما انتخاب خوبی نباشد، زیرا سریع از کار می‌افتد. اما بیشتر افراد از خرید این محصول رضایت کلی دارند و خرید آن را به دیگران هم توصیه می‌کنند.

۴. بهترین بودجه: درب قوطی بازکن Handy Can Opener

این یک محصول ساده است که هزینه زیادی ندارد.

Handy Can

اگر نمی‌خواهید برای خرید درب بازکن الکتریکی پول زیادی پرداخت کنید و از طرفی به دنبال وسیله‌ای هستید که کار شما را به خوبی انجام دهد، این یکی از بهترین گزینه‌های پیشنهادی می‌باشد. یکی از ویژگی‌های عجیب این دستگاه این است که بسیار کوچک و جمع و جور می‌باشد، بنابراین در میان وسایل دیگر آشپزخانه فضای زیادی را اشغال نمی‌کند. اگرچه این محصول بسیار کوچک است اما برای باز کردن درب انواع قوطی‌ها مناسب است و تنها با فشار یک دکمه خاموش یا روشن می‌شود. کارکردن با این دستگاه بسیار آسان است و خیالتان راحت باشد که با لبه‌های تیز قوطی سر و کار نخواهید داشت.

به طور کلی، این یک محصول ساده است که هزینه زیادی ندارد. در حالی که برخی مشتریان معتقد هستند که این دستگاه به خوبی کار نمی‌کند و یا زودتر از انتظار خراب می‌شود اما بیشتر مشتریان از عملکرد آن راضی هستند و معتقدند پول خوبی بابت خرید آن پرداخت کرده‌اند.

۵. بهترین طراحی: درب قوطی باز کن Cuisinart Deluxe

مشتریان این محصول را بسیار دوست دارند زیرا از فلز جامد ساخته شده و فاقد قطعات پلاستیکی می‌باشد.

Cuisinart Deluxe

در حال حاضر، درب بازکن Cuisinart یکی از طرح‌های شیک موجود در بازار است. این دستگاه زرق و برق دار از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که کاربرد بسیار زیادی دارد. برای امنیت بیشتر، این دستگاه به یک پایه لاستیکی مجهز شده است تا هنگام کارکردن لغزشی صورت نگیرد. تیغه و نگه دارنده مغناطیسی آن قابل جابجایی است که باعث می‌شود دستگاه را به آسانی تمیز کنید.

مشتریان این دستگاه را بسیار دوست دارند، زیرا این محصول به طور کامل از فلز جامد ساخته شده و هیچ قطعات پلاستیکی روی آن قرار ندارد. کارکردن با این دستگاه بسیار آسان است و در حین استفاده بسیار آرام به نظر می‌رسد. مشتریان معتقدند که این دستگاه، درب قوطی‌ها را به راحتی باز می‌کند و به نظر نمی‌رسد که بازکردن درب قوطی‌های بزرگ برای دستگاه مشکل آفرین باشد. یکی از مشتریان گزارش داده است که این محصول پس از چند سال استفاده خراب می‌شود، اما بیشتر مشتریان از خرید این دستگاه راضی هستند.

۶. بهترین زیر کابینت: درب قوطی بازکن SpaceMaker Multipurpose Can Opener

نصب آن بسیار آسان است و براق به نظر می‌رسد.

BLACK+DECKER Spacemaker

اگر می‌خواهید با خرید یک قوطی باز کن برقی فضای زیادی را اشغال نکنید، از طرفی یک قوطی بازکن الکتریکی دستی هم برایتان نیست، یک قوطی بازکن زیر کابینتی مانند BLACK + DECKER را در نظر بگیرید. نصب این دستگاه بسیار آسان است و از آنجا که همه ویژگی‌های آن پشت درب پنهان شده است ظاهر جذابی دارد. این دستگاه علاوه براینکه درب قوطی‌ها را به آسانی باز می کند، می‌تواند چاقو هم تیز کند یا انواع کیسه فریزرها را برش دهد و حتی بطری‌ها را باز کند. این دستگاه کمی بیش از یک پوند وزن دارد و اندازه آن ۵*۷.۵*۶.۵ اینچ می‌باشد.

این دستگاه یک گزینه محبوب در رده قوطی بازکن‌های الکتریکی می‌باشد که اغلب مشتریان به خاطر عملکرد و کیفیت بالای آن از آن راضی هستند. بسیاری از مشتریان معتقدند که نصب آن بسیار آسان است و ویژگی‌های آن به خوبی کار می‌کند.

نکته: این دستگاه برای کابینت‌های تخت مناسب‌تر است، در غیر این صورت می‌توانید از یک محافظ فضا برای نصب آن استفاده کنید. شاید این دستگاه اندکی بزرگ به نظر برسد اما ارزش جاسازی در فضای پنهان را دارد.

منبع: بلاگ بورسیکا

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد