بهترین هدفون های JVC در سال ۲۰۱۸

0 846

شرکت JVC در سال ۱۹۲۷ در ژاپن تاسیس شد و محصولات صوتی با کیفیتی ارائه می دهد. امروزه JVC به عنوان ارائه دهنده هدفون های مقرون به صرفه و همه کاره شناخته شده است. آیا به دنبال هدفون هایی هستید که با آن آهنگ های مورد علاقه خود را گوش کنید، JVC هدفونی است که می تواند مدت ها برایتان کار کند. لیست بهترین هدفون های JVC را در مطلب زیر مشاهده می کنید.

بهترین در مجموع: هدفون لغو سر و صدا JVC HANC250
هدفون JVC HA-NC250 کیفیت صدای شگفت انگیزی را همراه با لغو نویز ارائه می کند. زمانی که دکمه تنظیم لغو نویز را فعال می کنید، ۸۵ درصد از صدای پس زمینه به سادگی محو می شود. پد گوش با کف فوم ساخته شده است، بنابراین می توانید ساعت ها آن را در گوش خود قرار دهید. هر کدام از پد گوش ها شامل نئودیمیوم ۴۰ میلی متری برای افزایش کیفیت صدا هستند که تنها ۵٫۳ اونس وزن دارند. HA-NC250 یکی از سبک ترین هدفون های موجود است. حمل این هدفون ها بسیار راحت است و می توانید آن را در کیف خود بگذارید و به تعطیلات بروید.

بهترین برای تمرین: JVC HAEBR80S هدفون ورزشی گیره ای
اگر به دنبال یک جفت هدفون ورزشی هستید که با تمرین های سریعتان هماهنگ باشد، هدفون JVC HAEBR80S Sport Clip می تواند انتخاب درستی باشد. می توانید به راحتی گیره آن را جابه جا کنید و روی گوش خود تنظیم کنید. با این هدفون می توانید به راحتی بدوید و فعالیت ورزشی پر تحرک داشته باشید. این هدفون ها به لطف سیم نئودیمیم ۱۳٫۵ میلی متری و بلندگوهای پر قدرت، صدای قدرتمندی را ارائه می کنند. در مورد شکستن آن ها نگران نباشید، این هدفون های ورزشی ضد ضربه نیز هستند.

بهترین قیمت: هدفون JVC HAFX8R، Riptidz
با خرید این هدفون دیگر مجبور نیستید به خاطر داشتن کیفیت مد را قربانی کنید. این هدفون با وزن سبک و قابل حمل، دارای یک پلاگین استریو ۳٫۵ میلی متری طلایی است که به ایجاد یک اتصال پایدار برای وضوح صدا کمک می کند. علی رغم قیمت مناسب، این هدفون های داخل گوش شامل تکنولوژی جداسازی سر و صدا می باشد، بنابراین می توانید جهان خارج را تنظیم کنید و در هنگام مطالعه، رفت و آمد یا مسافرت بر روی موسیقی خود تمرکز کنید. بدنه ضد آب آن به این معنی است که نباید هیچ نگرانی در مورد استفاده آن در هوای بارانی داشته باشید. این هدفون ها در چهار رنگ وجود دارند و در سه اندازه مختلف عرضه می شوند.

بهترین برای حمل و نقل: هدفون های JVC HAS160V Flat
برخی از مارک های مد روز قیمت های گرانی دارند، اگر تمایل دارید هدفون های داخل گوش را با قیمت کمتری خریداری کنید هدفون های JVC HAS160V Flat علاوه بر کیفیت دارای قیمت های خوبی هستند و با خرید آن می توانید کیف پول خود را خوشحال کنید. داوران بر این باورند که این هدفون ها مانند مارک های گران قیمت دیگر کیفیت صوتی و صدای متعادل کننده بالایی را ارائه می دهند که صدای زیر یا بم را با فشار مشخص نمی کند. این هدفون ها برای جاسازی آسان هستند و راحت حمل می شوند، بنابراین می توانید آن ها را راحت در چمدان و کوله پشتی خود قرار دهید. این هدفون ها برای نوجوانان بسیار مناسب و راحت است، به علاوه آنها در چند رنگ مختلف ارائه می شوند که بچه ها نیز آن را دوست دارند.

بهترین بم: هدفون JVC HARX900 دارای درجه بالا
این هدفون با توجه به نئودیمیم ۵۰ میلیمتری و سازه های صحیح طراحی شده، کیفیت صوتی بالا و تپنده ای را ارائه می کنند تا بتوانید آهنگ های مورد علاقه خودتان را راحت گوش کنید. بعضی از هدفون ها باعث می شوند پس از گوش دادن فشار ناخوشایندی در سر و گوش خود احساس کنید؛ این هدفون های انعطاف پذیر دارای پدهایی هستند که فشار صدا را پخش می کنند به همین دلیل می توانید ساعت ها بدون خستگی از موسیقی خود لذت ببرید. این هدفون های سیمی چیزهای ساده ای هم دارند. می توانید آن ها را به تلفن، رایانه لوحی، سیستم استریو یا سیستم بازی خود متصل کنید و بازی کنید.

بهترین برای کودکان: هدفون های کودکانه JVC HAKD6R
هر پدر و مادری می تواند برای کودکان نوپا و یا بچه های جوان خود هدفون JVC HAKD6R را خریداری کند. این هدفون های محکم، در رنگ های شاد و درخشانی ارائه می شوند و همین باعث می شود کودکان در سفرهای طولانی از آن استفاده کنند. این هدفون ها سبک وزن هستند و برای محافظت از گوش های کوچک طراحی شده اند. آنها دارای برچسب های سرگرم کننده هستند، بنابراین بچه ها می توانند هدفون های خود را سفارشی کنند. این هدفون های ۳٫۵ میلی متری ۱/۸ ” در اکثر تلفن های همراه و تبلت ها کار می کند و به تجهیزات خاصی نیاز ندارند.

بیشترین راحتی: هدفون JVC HAS200V Riptidz
مدل JVC HAS200V یک گزینۀ مناسب برای خرید است. این هدفون ها شیک و قابل حمل هستند و قیمت مقرون به صرفه ای هم دارند. این هدفون ها دارای سیم دو طرفه هستند و با توجه به قیمت آن صدای باور نکردنی دارند. تکنولوژی لغو صدا به این معنی است که هیچ چیز شما را از آهنگ های مورد علاقه خود منحرف نمی کند. این هدفون ها سبک و قابل تنظیم هستند و می توانید بدون هیچ فشاری آن ها را در گوش خود بگذارید، دراز بکشید و ساعت ها آهنگ مورد علاقه خود را گوش کنید. حمل و نقل این هدفون ها بسیار آسان است و می توانید به راحتی آن ها را جاسازی کنید.

بهترین برای ضبط: هدست JVC در اندازه کامل
آیا مواقع خستگی دوست دارید موسیقی گوش دهید؟ با استفاده از این هدفون های سبک JBC، در حالی که آلبوم های مورد علاقه خود را پخش می کنید یا حتی آهنگ های خود را ضبط می کنید، می توانید استراحت کنید. واحد محرک ۴۰ میلی متری تضمین کننده عمق و تولید صدای با کیفیت هستند. پدهای گوش بسیار نرم است و می توانید در حالی استراحت کردن و یا کار کردن از آن استفاده کنید. سیم بدون زاویه به شما اجازه می دهد تا از هدفون های سیمی استفاده کنید و در عین حال آزادانه حرکت کنید. علاوه بر این، این هدفون ها طوری طراحی شده اند که سیم آن تنها از سمت چپ هدفون گسترش می یابد و این باعث می شود که آن را در شانه های خود بیرون بیاورید.

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد