ORII، انگشتری که با آن می‍‌توانید به تماس‌های خود پاسخ دهید

0 887

وقتی در حال تردد در یک مکان شلوغ مانند مترو هستید، ممکن است برای شما یک پیام متنی ضروری ارسال شود، در این شرایط چک کردن صفحه نمایش گوشی ممکن است بسیار سخت باشد و در بدترین حالت ممکن است برای گوشی همراه شما اتفاق ناگواری پیش بیاید، یک نفر به شما برخورد کند و گوشی تان به زمین بیوفتند. این مشکل تنها یکی از مشکلاتی است که ممکن است در هنگام چک کردن گوشی با آن مواجه شویم.

با استفاده از “ORII” می توانید بدون لمس گوشیتان پیام ها را چک کنید و به آنها جواب دهید. در واقع کافی است این انگشتر را در انگشت خود قرار دهید و انگشتتان را به گوش خود نزدیک کنید و به راحتی پیامک بفرستید و یا به تماس های خود جواب دهید.

شما می توانید از این دستگاه در مکان های پرسرو صدا نیز استفاده کنید، مثلا در مترو، کافی شاپ و یا باشگاه های ورزشی که صداهای مزاحمی در اطراف شما وجود دارد. “ORII” صدای دریافتی از گوشی را به گوش داخلی شما منتقل می شود و مانع از شنیدن صداهای مزاحم اطراف می شود.

از طریق این دستگاه به راحتی می توان به دستیار صوتی وصل شد و با فرمان های صوتی خود به کارهای روزمره خود سرعت ببخشید و به راحتی این کار را انجام دهید. مثلا با استفاده از دستیار صوتی Siri و Google Assistant می توانید به راحتی و بدون لمس انگشت پیام های خود را ارسال کنید و یا پیام های متنی خود را بشنوید، به صورتی صوتی در گوگل سرچ کنید، متن مورد نظر را ترجمه کنید و معادل آن را به صورت صوتی بشنوید، صداهای مورد نظر خود را ضبط کنید، در توئیتر خود پست بگذارید و بسیاری از کارهای دیگر…

شما می توانید در مواقع اضطراری به پیام های خود گوش دهید بدون اینکه کسی متوجه آن شود. مثلا در یک جلسه کاری هستید که متوجه می شوید یک پیام دارید انگشت خود را به گوشتان نزدیک می کنید و به صورت محرمانه ای پیام خود را می شنوید. این واقعا شگفت انگیز است. این انگشتر علاوه بر ارسال و دریافت پیام های متنی و صوتی، قابلیت جهت یابی، ترجمه، آلارم و ثبت کردن یادداشت های شخصی را نیز در خود جای داده است.

این انگشتر خاصیت ضد آب دارد و شما می توانید به راحتی دست های خود را بشویید و نگران عرق دست خود و یا بارش باران نباشید. در همین راستا گواهینامه IPX7 را در کارنامه خود دارد. اما بهتر است با این انگشتر به استخر نروید و یا زمانی که آن را در دست دارید دوش نگیرید.

ORII این وظایف را از طریق بلوتوث انجام می دهد، در واقع از این طریق به گوشی شما متصل است، انگشت شما این سیگنال ها و امواج صوتی را از طریق انگشت، به نوک انگشت شما منتقل می کند و زمانی که انگشتتان را در نزدیک گوشت بر روی پوست خود قرار می دهید این امواج از طریق القای استخوانی (Bone Conduction) وارد گوش می شوند و باعث می شوند شما صداها را بشنوید.

این تکنولوژی بارها مورد آزمایش و بررسی قرار گرفته است و هیچ گونه آسیبی به شما وارد نمی کند، حتی از این تکنولوژی در دستگاه های شنوایی پزشکی نیز استفاده می شود.

شما می توانید برنامه مخصوص آن را در گوشی اندروید و ios (اندروید ۴٫۴ به بلا و ios9 به بالا) خود نصب کنید و از طریق آن برنامه را سفارشی ساز کنید. بر روی این انگشتر یک نمایشگر LED قرار داده شده است که شما می توانید رنگ آن را سفارشی سازی کنید، مثلا با استفاده از برنامه آن، که بر روی گوشی هوشند شما نصب است، برای پیام های خود رنگ زرد، برای تماس ها رنگ سبز و یا تلگرام را با رنگ آبی مشخص کنید، در این حالت به محض اینکه در تلگرام برای شما پیامی آمد، چراغ آبی رنگی بر روی انگشتر روشن می شود.

“ORII ” با دستگاه های هدست معمولی تفاوت دارد، در دستگاه های هدست معمولی، دستگاه مورد نظر در گوش شما قرار می گیرد که ممکن است در طولانی مدت باعث خستگی ودرد در گوش شود. اما این دستگاه برروی انگشت شما مانند یک انگشتر قرار گرفته است و بسیار سبک است و در صورت لزوم شما آن را به اسانی به گوش خود نزدیک می کنید و به تماس های خود پاسخ می دهید. هدست های بلوتوثی برای افرادی که در هر نوبت، تماس های طولانی برقرار می کنند، مناسب است، اما با ORII می توانید تماس های کوتاه اما مکرر برقرار کنید و هم تماس صوتی برقرار کنید و هم تماس های متنی خود را بشنوید و به آن پاسخ دهید.

یک باتری ۵۰میلی آمپر ساعت در این انگشتر تعبیه شده است که می تواند بیش از ۲۰ تماس کوتاه و ۲۰۰ پیام متنی را ساپورت کند. به منظور شارژ کردن این انگشتر، یک شارژر قابل حمل نیز طراحی شده است.

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد