لیست بهترین هدفون‌ها برای کودکان

0 2,204

هدفون ها از دو بلندگوی کوچک بر روی گوش تشکیل شده اند که برای جلوگیری از ورود صدای محیط به گوش به این صورت طراحی شده اند. هدفون ها یکی از ابزارهای مورد علاقه کودکان هستند و انواع مختلفی دارند. خرید هدفون برای فرزندان کمی دشوار است زیرا بیشتر والدین نگران گوش دادن موسیقی با صدای بلند هستند. به این افراد باید بگوییم هیچ نگرانی وجود ندارد چون بیشتر هدفون های کودکانه دارای محدودیت دسیبل هستند که باعث می شود از هرگونه عوارض شنوایی جلوگیری شود. فراتر از صدا، کودکان رنگ های دوست داشتنی، برچسب ها و سبک های کودکانه را دوست دارند. برای پیدا کردن یک هدفون مناسب برای کودک مطلب زیر ادامه دهید.

بهترین‌: LeapFrog

هدفون های LeapFrog در بیشتر رقابت ها پیروز می شوند زیرا این هدفون ها بسیار شیک هستند. این هدفون ها همانند بسیاری از هدفون های کودکانه به خوبی ساخته شده اند و صدای آن توسط مدار کنترل صدا محدود شده است. صدایی که برای آن طراحی شده است به گونه ای است که بیش از ۸۵ دسی بل در حجم نیست، این ویژگی برای جلوگیری از ناشنوایی یا آسیب شنوایی به کودک طراحی شده است. از طرف دیگر این هدفون ها دارای بالشتک های نرمی هستند که برای گوش های کوچک بسیار مناسب هستند.
LeapFrog خاطرنشان می کند که این هدفون ها برای استفاده از خط محصول خودشان تولید می شوند. اما با گنجاندن یک هدفون ۳٫۵ میلی متری برای کار با رایانه ها، تبلت ها و سایر وسایل الکترونیکی سازگار می شوند. آنها برای کودکان ۳ تا ۸ ساله توصیه می شوند.

 

در بورسیکا بخوانید: راهنمای خرید هدفون (قسمت اول)

 

بهترین بودجه: MEE KidJamz KJ25

هدفون MEE KidJamz KJ25 از لحاظ قیمت بسیار خوب و برای بچه های چهار تا ۱۲ ساله ساخته شده است. این هدفون دارای محدودیت حجمی ۸۵ دسیبلی است که باعث می شود از آسیب شنوایی جلوگیری شود. در حالی که به کودکان گفته می شود از صدای کم استفاده کنند، اما هدفون MEE شامل یک سوئیچ پنهان است که به والدین اجازه می دهد تا محدودیت صدا را در یک محیط پر سر و صدا تغییر دهند. MEE با هر وسیله ای سازگار است و از یک هدفون ۳٫۵ میلی متری پشتیبانی می کند که شامل مجموعۀ محصولات اپل است. هدفون MEE شامل یک بند آزاد است که با اتصالات تقویت شده و فوق العاده انعطاف پذیر تشکیل شده است و می توانید راحت آن را خم کنید، بچرخانید و به هر طرف بکشید بدون آنکه آسیبی به آن ها وارد شود.

بهترین بی‌سیم: LilGadgets

اگرچه هدفون‌ها یکی از دستگاه های مورد علاقه کودکان هستند اما گاهی اوقات این سیم ها باعث عذاب آن ها می شود، هدست بی سیم LilGadgets این مشکل را حل کرده است. این هدفون با محدودیت های حجمی ساخته شده تجربه صوتی خوبی از ۴۰ میلی متری ارائه می دهد که برای گوش کردن موسیقی، کتاب ها، فیلم ها و غیره مناسب است. با توجه به عمر باتری، می توانید ۱۲ ساعت از آن استفاده کنید. خوشبختانه، به دلیل پد خوبی که دارد گوش دادن در طولانی مدت هیچ مشکلی برای گوش ها ایجاد نمی کند.

بهترین برای سفر: JBuddies

مسافرت با بچه ها به اندازه کافی دشوار است، بنابراین والدین به دنبال ساده کردن لوازم الکترونیکی برای کودکان خود هستند. بهتر است نگاهی به هدفون تاشو JLab JBuddies بیندازید که با محدودیت حجمی ۸۵ دسیبل ساخته شده است. این هدفون، جمع و جور است و به راحتی می توانید آن را در کیف یا کوله پشتی خود قرار دهید. به غیر از این، این هدفون ها با مواد مقاوم ساخته شده اند که برای بچه ها و کودکان امن است.

بهترین سرپوش: Cozyphones

هدفون های Cozyphones به طور منحصر به فرد مدلی را ارائه می دهند که بر خلاف مدلی است که بیشتر پدر و مادرها از قبل دیده اند. در ابتدا سمعک نرم آن که مانند پشم گوسفند است ممکن است غیرعادی به نظر برسد، اما سطح راحتی آن را نمی توان انکار کرد. امروزه هدفون های بزرگ که فقط در گوش قرار می گیرند طرفداران زیادی ندارند، در عوض این هدفون ها به خصوص برای بچه هایی که تمایل به گوشی ندارند بسیار مناسب و راحت هستند. این هدفون برای بچه هایی مناسب است که گوش های حساسی دارند و جفت ۳٫۵ میلی متری با یک کابل مجهز و بافته شده ۳۶ اینچی همراه است که با صدها وسیله رسانه ای، از جمله Apple سازگار است.

بهترین هدف دوگانه: Votones

هدفون های Votones سبک، جمع و جور و دارای طراحی تاشو هستند که بلندگوهای نرم و راحتی دارند. در کنار راحتی، Votones به دو صورت بی سیم و با سیم طراحی شده است که با یک کابل صوتی ۳٫۵ میلی متری برای استفاده از رایانه، تبلت یا سایر دستگاه های صوتی سازگار است. زمان شارژ ۲٫۵ ساعته آن یک تجربه خوب برای گوش دادن به موسیقی است و قبل از نیاز به شارژ دیگر، تا ۱۰ ساعت و حداکثر ۶۰ ساعت در حالت آماده به کار خاموش نمی شود.

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد