توانخواهی با بورسیکا در روز جهانی معلولان

0 1,060

افراد معلول به دلیل نداشتن توانایی حرکتی، در معرض مشکلات بسیاری از قبیل درد کمر، درد گردن، درد پا و مشکلاتی از این قبیل هستند. علاوه بر این ناراحتی های ناشی از خوابیدن و نشستن های طولانی مدت در طول زندگی افراد معلول، شاخصه های سلامتی را در آنها به شدت کاهش می دهد.
عوارض ناشی از این نوع از مشکلات حرکتی که سبب ساز نقصهای بدنی بیشتری در آینده می شود را می توانیم با استفاده از لوازم طبی کاهش دهیم.
یکی از این لوازم بالش های طبی هستند. اگر در خانواده خود فرد معلولی دارید، به شما توصیه می کنیم حتما سری به بالش های طبی بزنید. وجود بالش های طبی برای افراد معلول یکی از لوازمی است که می تواند کمک بسیار زیادی به آن ها کند. این بالش ها در انواع مختلفی از جمله دورگردنی، زیر سر، بین زانویی و … وارد بازار شده اند. بالش های طبی هوشمند با دارا بودن خاصیت ارتجاعی برگشت پذیر خود، از ایجاد ناراحتی در فرد معلول جلوگیری می کنند. فوم به کار رفته در این بالش ها به گونه ای است که فرم بدن فرد را به خود میگیرد و در نتیجه زاویه مناسب را در هنگام نشستن و یا خوابیدن فرد ایجاد کرده و از ایجاد درد در این نواحی جلوگیری می کند.
محصول دیگری که می توانیم به آن اشاره کنیم و از جمله محصولاتی هستند که برای افراد معلول ضروری و مهم است، لوازم ارتوپدی هستند که در بازار موجود می باشند.
علاوه بر این ها می توانید ناراحتی های ناشی از خوابیدن و نشستن های طولانی مدت در طول زندگی افراد معلول، با یک ماساژور کاهش دهید. ماساژورهای ارائه شده توسط برند های مختلف که امروزه به بازار وارد شده اند، با داشتن درجه های مختلف، درد ها و ناراحتی های ایجاد شده در بدن افراد معلول را کاهش دهند.
روز ۱۲ آذز در تقویم به عنوان روز جهانی معلولین نام گرفته است.
فروشگاه اینترنتی بورسیکا، در سرفصل محصولات خود، بخشی را به فروش محصولاتی با عنوان بالش های طبی، ماساژورها و لوازم ارتوپدی قرار داده است که قصد دارد برای حمایت از افراد معلول یا توانخواه، تخفیف ویژه ای را در روز جهانی معلولین در فروش کالاهای مناسب برای این افراد لحاظ کند.
با بورسیکا همراه شوید…

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد