راهنمای خرید ساندویچ ساز

0 1,147

یک ساندویچ ساز مدرن برای درست کردن ساندویچ های داغ ایده آل است، شما می توانید برای درست کردن صبحانه، ناهار و شام از ساندویچ ساز استفاده کنید. استفاده از خلاقیت باعث می شود وعده های غذایی متنوع درست کنید. یک ساندویچ ساز می تواند برای تهیه تنقلات و بیسکویت ها هم استفاده شود. اما برای خرید یک ساندویچ ساز باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

اندازه محصول:

اندازه مناسب را انتخاب کنید. خرید یک ساندویچ ساز کوچک ممکن است برای یک خانواده ۳ الی ۵ نفره مناسب نباشد. اندازه محصول را بر اساس نیازتان انتخاب کنید، اگر یک خانواده پر جمعیت هستید یک ساندویچ ساز بزرگ انتخاب کنید. معمولا ساندویچ سازهای کوچک چهار برش دارند و ساندویچ سازهای بزرگ هشت برش دارند.

قیمت محصول:

یک ساندویچ ساز ارزان قیمت، همیشه بهترین نیست، بلکه یک دستگاه با کیفیت و گران قیمت می تواند در بلند مدت درست کار کند. این باعث می شود در پولتان صرفه جویی شود و هر زمان که بخواهید، ساندویچ های فوق العاده خوشمزه تهیه کنید. البته می توانید با توجه به میزان پولی که در نظر گرفته اید محصول خود را انتخاب کنید.

سطح محصول:

محصولات ارزان قیمت با سطح تفلون وجود دارند که بهترین انتخاب برای پخت و پز هستند. نحوه استفاده و تمیز کردن سطوح تفلون بسیار ساده است. البته، بهتر است در شست و شوی ساندویچ ساز دقت کنید تا سطح آن خط نیفتد.

دسته محصول:

دسته دستگاه را بررسی کنید. به جای این که قطعات پلاستیکی را انتخاب کنید قطعات فولادی را انتخاب کنید، زیرا دسته های پلاستیکی ممکن است زود خراب شوند یا مانع آشپزی شوند.

جابجا شدن صفحات محصول:

تقریبا در تمام ساندویچ ساز ها صفحات آن جدا می شوند. این قابلیت ویژگی مهمی است و تمیز کردن آن را آسان می کند. واضح است که نباید بدنه ساندویچ ساز را بشویید، زیرا این کار به قطعات داخلی آسیب می رساند.

قدرت محصول:

ساندویچ سازها دارای قدرت بالایی هستند که ساندویچ ها را بسیار سریع آماده می کنند و به این ترتیب در وقت صرفه جویی می شود. اکثر ساندویچ سازها حدود ۷۰۰-۷۵۰ وات مصرف می کنند.

تنظیمات حرارتی قابل تنظیم:

تعداد زیادی از ساندویچ سازها این قابلیت را دارند و با تنظیم گرما قابل تنظیم هستند. شما می توانید ساندویچ را نرم یا ترد درست کنید. بیشتر ساندویچ سازها معمولا دارای شاخص های نور قرمز و سبز هستند. چراغ سبز هشداری است که نشان می دهد ساندویچ آماده است.

از کجا تهیه کنید؟

شما می توانید برای خرید ساندویچ ساز به فروشگاه های لوازم خانگی مراجعه کنید یا برای صرفه جویی در وقت خود آن را آنلاین خریداری کنید. فقط قبل از خرید حتما اطلاعات خود را کامل کنید و به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید.

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد