اسپیکری که با تکنولوژی ۳d چاپ ساخته می شود

0 548

همه ما این دنیا را با تمام تکنولوژی ها و شگفتی هایش پذیرفته ایم. اما تکنولوژی نه تنها باید کارامد و نوآورانه باشد، بلکه به صورت زیبا طراحی شده و دوستدار محیط زیست بوده و از مقاومت و پایداری خوبی برخوردار باشد. در واقع با ایجاد این فناوری ها، دنیا پیشرفت می کند و زندگی آسان تر و زیباتر می شود.

اسپیکر OWA، اولین اسپیکری است که بدنه آن از مواد بازیافتی و از طریق تکنولوژی چاپ سه بعدی ساخته شده است، این اسپیکر زیبا ساخت فرانسه است و از طریق بلوتوث به گوشی و دستگاه های دیگر متصل می شود.

این اسپیکر از دو بلندگوی ۱۰ واتی در مجموع ۲۰ وات تشکیل شده است، بلوتوث ۴.۱ و صدای استریو ۳۶۰ درجه با کیفیت از ویژگی های منحصر به فرد این اسپیکر است. تنظیمات صوتی این اسپیکر قابل ارتقا است و به راحتی بروز رسانی می شود و نیازی نیست آن را تعویض کنید. در واقع شما می توانید با به روزکردن کردن سیستم صوتی و تعویض گنبد اسپیکر خود، یک دستگاه جدید و به روزتری داشته باشید. به راحتی می توانید گنبد جدید را با الگو و رنگ متفاوت تری سفارش دهید. شما می توانید گنبد قدیمی تان را نیز به شرکت بفروشید تا با بازیافت، مواد آن را دوباره وارد چرخه تولید کنند.

در این اسپیکر چراغ هایی تعبیه شده است که می توانید از آن به عنوان یک منبع نوری در دورهمی های شبانه ای با دوستانتان استفاده کنید، این اسپیکر را به جنگل ببرید و در تمام ساعت روز و شب از نور زیبا و گرم آن استفاده کنید و فضای های خود را زیباتر کنید. یکی دیگر از قابلیت های کاربردی این اسپیکر، مجهز بودن به ساعت و آلارم است، در واقع با تنظیماتی که بر روی این اسپیکر اعمال می کنید می توانید از آن به عنوان یک آلارم صبحگاهی استفاده کنید و با آهنگ ملایم آن از خواب بیدار شوید.

در نسخه های جدید این اسپیکر، برنامه کاربردی OWA ارائه شده است، این برنامه را بر روی گوشی اندروید و ios خود نصب می کنید و تمام این قابلیت ها را از طریق گوشی هوشمند خود انجام می دهید. می توانید از طریق برنامه OWA موسیقی را انتخاب کرده، ساعت آن را برای سپیده دم تنظیم کنید و چراغ آن را خاموش و روشن کنید، البته طبق گفته های سخنگوی این طرح، تا زمان نگارش این مقاله، این برنامه ها به تکامل نرسیده اند و هنوز قابل اجرا نیستند.

بدنه کلی این اسپیکر از طریق چاپ سه بعدی ایجاد شده است و تمام آن از مواد بازیافتی و دوریختنی خاصی ساخته می شود. پوشش رویی و گنبدی این اسپیکر در ۱۲ رنگ و طرح های مختلفی عرضه می شود. همچنین شما می توانید طرح و الگو و رنگ مورد علاقه خود را سفارش دهید تا اسپیکر با طرح خودتان به صورت سه بعدی چاپ شود. تا با محیط کاری و شخصی خانه تان تناسب داشته باشد. این شرکت قابلیت پذیرش سفارشات بسیار زیادی دارد. برای پوشش رویی و گنبدی اسپیکر طرح ها و الگوهای بسیار زیادی ارائه شده است، کافی است به سایت این شرکت مراجعه کنید و الگو مورد نظر را انتخاب کنید و یا از آن ایده بگیرید.

روش کار با این اسپیکر به شرح زیر است:
• ابتدا از طریق دکمه که در قسمت بالا این اسپیکر تعبیه شده است اسپیکر را روشن می کنید و از طریق بلوتوث کوشی به آن وصل می شوید.

• آهنگ مورد نظر را انتخاب کنید، با چرخاندن گنبد اسپیکر می توانید صدا را کم و زیاد کنید.

• از طریق صفحه نقره حساسی که در سر آن قرار دارد چراغ آن را روشن کنید و با نگه داشتن آن شدت نور را کم و زیاد کنید.

• با استفاده از برنامه بر روی گوشی هوشمند خود نیز می توانید صدای آهنگ را کم و زیاد کنید، اهنگ را تغییر دهید و یا نور را خاموش و روشن و کم و زیاد کنید و یا ساعت آن را تنظیم کنید.

این اسپیکر وزن بسیار کمی دارد و به راحتی قابل جابه جایی است و با توجه به باتری پرقدرت خود می تواند ۱۰ ساعت آهنگ پخش می کند.

مشخصات فنی اسپیکر:
• وزن: ۷۶۰ گرم

• قدرت: ۲۰ وات

• روش اتصال: بلوتوث ۴.۱

• قابلیت پخش: ۱۵ ساعت فقط موسیقی

• قابلیت پخش: ۱۲ ساعت فقط نور

• چراغ های LED: نور سفید گرم، ۱۲۰میلی آمپری

• باتری: ۶۰۰۰ میلی آمپری

• ضد آب و ضد گرد و غبار

دو تا لینک ویدیو:
https://www.youtube.com/watch?v=RYVVuxie5VM

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد