بررسی بهترین صفحه کلید برای iPad

0 791

آی‌ پد، رایانهٔ ساخت شرکت اپل است که از سیستم عامل iOS بهره می‌ برد. آی‌ پد رایانه‌ ای بدون صفحه کلید است و از صفحه حساس لمسی (multi touch) بهره می‌گیرد. اما اگر مدام با iPad خود کار می کنید و تقریبا تمام موارد تایپی خود را با آن انجام می دهید، برای این کار گزینه های زیادی را می توانید انتخاب کنید. می توانید یک صفحه کلید روی صفحه نمایش خود نصب کنید یا حتی از انگشتان دست خود استفاده کنید. اما اگر تایپ کردن شما مدت زمان زیادی طول می کشد، هیچ چیز بهتر از یک صفحه کلید فیزیکی نیست.

یکی از جالب ترین لوازم جانبی برای iPad کیبورد کیس است که ترکیبی از ابزار و تنظیماتی است که تقریبا iPad را به یک لپ تاپ تبدیل می کند. اگر قصد دارید بسیاری از نوشته های خود را در خانه انجام دهید، یک صفحه کلید کامل خریداری کنید. اما اگر اهل مسافرت کردن هستید، ممکن است یک کیبورد کیس برایتان مناسب باشد.

نکته: اگر در حال بررسی یک کیبورد کیس هستید، مطمئن شوید که این مورد با مدل iPad شما مطابقت دارد. اپل ایر به کیبورد خاصی نیاز دارد که متناسب با ابعاد آن باشد، در حالی که اپل ۲، ۳ و ۴ دارای ابعاد مشابه هستند و صفحه کلید آن ها نیز مشابه است.

کیبورد کیس Belkin QODE
این صفحه کلید یک کیبورد کیس سنتی است که یک ویژگی دائمی از کیس است. زمانی که از صفحه کلید استفاده نمی کنید، صفحه کلید زیر iPad قرار می گیرد. این کیبورد امکان دسترسی آسان مانند تبلت را دارد و وزن آن کمتر از ۱ پوند است که باعث می شود وزن آن بیش از حد سنگین نشود. این صفحه کلید بسیار خوب است و یکی از ویژگی های آن این است که در سه زاویه قابل تنظیم است.

نوع Logitech
Logitech دارای یک خط طولانی از صفحه کلیدها برای iPad است و به نظر می رسد هر کدام از آن ها بهتر از قبلی باشد. اگر واقعا می خواهید iPad شما مانند لپ تاپ باشد و با آن احساس راحتی کنید این صفحه کلید دسترسی بسیار آسانی دارد و با کشیدن صفحه کلید در زیر iPad احساس راحتی می کنید. این صفحه کلید بزرگ است و اندازه آن در حدود ۱۰ اینچ است که به شما امکان می دهد فضای زیادی را برای تایپ کردن داشته باشید.

صفحه کلید بی سیم اپل
اپل، صفحه کلید بی سیم را به عنوان یک افزونه استاندارد قبول نمی کند، اما این وسیله به همان خوبی با iPad، Mac Min و iMac کار می کند. اگر مدت زمان زیادی می نویسید و نمی خواهید از یک کیبورد کیس استفاده کنید این وسیله یک انتخاب خوب است. با این حال، کمی گران تر از بقیۀ گزینه هاست.

Kensington KeyFolio دقیق
این وسیله مانند صفحه هوشمند اپل با استفاده از قفل هوشمند مغناطیسی کار می کند و با یک صفحه کلید بلوتوث قابل حمل است. این بدان معناست که نیازی نیست صفحه کلید به سیستم وابسته باشد. خود صفحه کلید هیچ برتری خاصی ندارد، اما بد نیست و با کلیدهای ویژه ای که دارد وظایف خود را تکمیل می کند مثلا متن ها را بسیار سریع انتخاب می کند.

صفحه کلید با صفحه نمایش بزرگ Azio
آیا نمی خواهید ۷۰ دلار برای خرید یک صفحه کلید بی سیم هزینه کنید؟ صفحه کلید بلوتوث با نور پس زمینه Azio برنده هیچ رقابتی نخواهد بود، اما می توانید آن را حدود نصف قیمت صفحه کلید اپل بخرید. فونت بزرگ با نور پس زمینه خوب باعث می شود نوشتن در یک اتاق کم نور آسان باشد و با عرض کمتر از ۱۰ اینچ قابل حمل است.

صفحه کلید لمسی
اگر عمدتا دوست دارید با لمس کردن تایپ کنید، به هیچ وجه نیازی به یک صفحه کلید فیزیکی ندارید. صفحه کلید Touchfire یک صفحه کلید نیست، بلکه یک پوشش سیلیکونی است که بر روی صفحه نمایش قرار می گیرد تا کلیدهای آن زیر انگشتانتان احساس شود. Touchfir از طریق آهن ربا بر روی صفحه هوشمند نصب می شود و می توانید به راحتی با آن کار کنید.

یک صفحه کلید سیمی
اگر برای نوشتن به نور نیاز دارید، اما نمی خواهید با صفحه کلید روی صفحه گیر بیفتید، ممکن است منطقی باشد که صفحه کلید بی سیم را به نفع یک صفحه کلید USB قدیمی بسنجید. کیت اتصال دوربین اپل به شما امکان می دهد که یک صفحه کلید USB را به iPad بچرخانید و از آن به عنوان یک صفحه کلید بی سیم استفاده کنید. نکتۀ خوبی که در مورد این وضعیت وجود دارد این است که می توانید از یک رایانه قدیمی استفاده کنید.

منبع: فروشگاه اینترنتی بورسیکا

 

در بورسیکا بخوانید: چرا می‌گوییم اپل از اندروید بهتر است؟

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد